Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 63 ... 72 73
oli4g

Van gils rijdt BP niet op zich 100% te focussen op de andere koersen volgens sporza.

sprintgeit
Turbo T
#1550
Ik begrijp je dilemma, zelf heb ik nog 1 wissel en zal ik moeten kiezen tussen Teuns, Cosnefroy of v...

Als Pogi en Ayuso rijden, zijn die twee gedeeld kopman en mag Hirschi gewoon lekker knechten hoor :D 

ivo001

Powless was ook echt een waardeloze keuze nu.

En Michael van Gerwen zou ik niet kiezen, lijkt me niet de juiste fysiek te hebben voor de ardennen.

Laatst gewijzigd
Gauthier De Loof
Dottema11
#1548
Op hoeveel % sta je nu? Aardig leuk team met de heuvels al namleijk en dan ook nog de wissels achter...

Helaas niet te hoog. De Lie, Powless en een te groot, slecht presterend sprintteam met De Kleijn, Welsford, Thijssen & Theuns hebben me toch heel wat punten gekost tot nu toe waardoor ik maar op 70% sta. Philipsen kon het helaas niet alleen trekken. 

Gauthier De Loof
Ben Nihilisty
#1549
Ik ga 'm eerst nog even een tikje lastiger voor je maken door twee namenaan je lijst toe te voegen:...

Roglic stond er eerst ook op maar inderdaad door z'n val wat afgeschreven. Denk dat ie vooral zich niet 100% zal durven gooien om z'n TDF niet in gevaar te brengen. Vooral voor hem nog een weekje afwachten voordat'k beslis. 

Volledig terechte vraag qua kopmannen. Voor BP & AGR zit'k inderdaad goed, vooral WP & LBL moeten beter.

Zou dus inderdaad dan Van Gils, Skjelmose en Pogacar erbij nemen met als joker Roglic. Ayuso inderdaad moeilijk in te schatten, kan zomaar eens het verschil gaan maken. Zie hem zeker in WP wel eens zelf z'n eigen gang mogen gaan en ver komen...

Thx voor feedback, vooral nu eigenlijk de conclusie om te wachten tot zondagochtend voor volgende wissels!

berggie1987
Gauthier De Loof
#1546
Hier momenteel een ok heuvelteam met: MVDP Pidcock Cosnefroy Kron Bling Hirschi En in min...

Dylan Teuns 5? 

 

Heb je bronnen of goede redenen om aan.te nemen dat hij ook ik EF start? 

martijncr
sprintgeit
#1552
Als Pogi en Ayuso rijden, zijn die twee gedeeld kopman en mag Hirschi gewoon lekker knechten hoor :D...

Ik zie met Ayuso naast eigen resultaat ook zeer zekere teampunten (bij LBL). Geen straf om drie UAE's te hebben in de heuvels! 

Gauthier De Loof
berggie1987
#1556
Dylan Teuns 5?    Heb je bronnen of goede redenen om aan.te nemen dat hij ook ik EF star...

Moet inderdaad 4 zijn, typo! Momenteel nog geen nieuws over mogelijke deelname...

DennisdeMenniss

Wellens toch toegevoegd aan BP morgen.. oprecht balen dat ik die niet had. Groves Zingle en in mindere mate Thijssen miskopen dit jaar.. nog 1 wissel over voor de Ardennen. Hopen dat er nog wat renners aan EF uit mijn team worden toegevoegd want met alleen Hirschi.. drama. Hopelijk kunnen we nog iets stijgen met de heuvel mannen die ik aan het begin al had meegenomen. Pidcock of Skjelmose wordt mijn laatste wissel, kan er gelukkig nog een paar nachten over slapen

Nazgulsauron

De week van drie beslissingen.

Teuns of Cosnefroy als wissel en captain in BP en WP?

Hirschi, Busatto, of SKA als derde cap in BP?

Skjelmose, Ayuso, of Roglic als nodige captain voor  WP, maar ook zeker breedte voor alle drie?

Voorlopige keuzes wel gemaakt, al ben ik bang dat Busatto niet het juiste antwoord op vraag-2 is. 

berggie1987

Dat zijn al luxeproblemen vergeleken met mijn situatie.

 

Ik zou voor Teuns en SKJELMOSE gaan. Vraag 2 is lastig.

 

Ik moet het in bp (om later Skjelmose erin te kunnen brengen)  noodgedwongen met Matthews, hirschi en ska doen.

Hopen op een miraculeuze wederopstanding in bp dan maar. 

 

 

 

Gruttepi3r

Dat zijn luxeproblemen vergeleken met mij, ik moet nu mijn laatste wissel gebruiken omdat ik het anders met Hirschi, Laurance en Turgis moet doen.

Godenzonen van Pele

Keuzestress keuzestress......

 

Heb nog twee wissels over en zit momenteel voor de heuvels met Van der Poel, Matthews, SKA, Hirschi, Van Gils, Mohoric en Yates (verwacht ik weinig van).

 

Voor BP met Matthews, SKA en Hirschi maar 3 man aan de start.

 

Keuze 1: Vandaag Teuns brengen + zondag Skjelmose

Keuze 2: BP met 3 man overleven en dan zondag Skjelmose + Pidcock (nog wel twijfel bij) inbrengen.

 

Wie heeft wijze raad?

Sean Chiappucci
Godenzonen van Pele
#1563
Keuzestress keuzestress......   Heb nog twee wissels over en zit momenteel voor de heuvels me...

Ik zou persoonlijk voor keuze 1 gaan (advies van een 80+%'er..).. 

Heb hem zelf wel, maar ben niet zo overtuigd meer van Pidcock. Hoewel Teuns zeker geen garantie is voor 4 goede klasseringen, zou ik hem toch liever hebben dan Pidcock op dit moment. Maar helaas..

Nopper

Ik lees hier op WF dat Powless de heuvelklassiekers overslaat want dat zou op Het nieuwsblad staan maar als ik op die site kijk, zie ik daar niets over staan. Heeft iemand een andere bron dat hij helemaal niets meer gaat rijden?

Gauthier De Loof
Godenzonen van Pele
#1563
Keuzestress keuzestress......   Heb nog twee wissels over en zit momenteel voor de heuvels me...

En waarom Teuns boven Cosnefroy? Beiden in vorm maar Cosnefroy (en team) wel in de winning mood. 

Gauthier De Loof
berggie1987
#1561
Dat zijn al luxeproblemen vergeleken met mijn situatie.   Ik zou voor Teuns en SKJELMOSE gaan...

Hier ook, vanwaar de voorkeur voor Teuns vs. Cosnefroy. Probeer het vooral te verstaan want heb het gevoel dat'k het iets anders bekijk. 

Godenzonen van Pele
Gauthier De Loof
#1566
En waarom Teuns boven Cosnefroy? Beiden in vorm maar Cosnefroy (en team) wel in de winning mood.&nbs...

Omdat ik met name verwacht dat Teuns beter zal zijn dan Cosnefroy in met name Waalse Pijl en Luik. Kijk de historie er maar op na, in deze twee koersen rijdt Cosnefroy bijna nooit of net aan top20, ik denk dat Teuns daar klimtechnisch tot meer in staat moet zijn.

Gauthier De Loof
Godenzonen van Pele
#1568
Omdat ik met name verwacht dat Teuns beter zal zijn dan Cosnefroy in met name Waalse Pijl en Luik. K...

Ja maar heb je daar geen betere opties voor je 3 kopmannen (toch zeker LBL)?

Kanarie

Hier eenzelfde dilemma. Vooralsnog heb ik alleen Hirschi, Kragh Andersen en Van Gestel aan de start in BP.  Nog twee wissels over en ik wil in ieder geval Matthews in de hoop dat die EF nog rijdt. Dan wordt het kiezen tussen Cosnefroy en Teuns, flink balen dat ik 1 wissel verspilt heb aan Jorgensen.

 

 

 

Godenzonen van Pele
Gauthier De Loof
#1569
Ja maar heb je daar geen betere opties voor je 3 kopmannen (toch zeker LBL)?

Van der Poel, Skjelmose, Van Gils... Tel uit je winst...🤣

dr klaas

Hier ook slechts 3 vandaag, en Bling in EF zou een meevaller zijn en dan heb ik er daar ook 3.  Er hebben veel mensen 0-2 starters vandaag.   

@Powless is klaar diverse sites melden het.    Wellens of Powless....   verschilletje wel dit jaar.

Nick P

Iemand red me uit mijn laatste dilemma

Ik had maar 1 renner aan de start vandaag (terwijl ik er eigenlijk 6 zou hebben).

 

Nu heb ik al Matthews ingebracht, en daarnaast heb ik dus Hirschi.

 

De vraag is nu: Teuns ook inbrengen, en dan geen echtgoede kopman voor LBL/WP, of maar met 2 aan de start gaan in BP.

Kanarie
Nick P
#1573
Iemand red me uit mijn laatste dilemma Ik had maar 1 renner aan de start vandaag (terwijl ik er eig...

Teuns is toch een prima kopman voor de Waalse Pijl?

Dottema11

Dagen over dubben, meerdere berekeningen gemaakt in excel om van de 97% richting de 100% te gaan, maar ben er toch overuit en mits er niets gebeurd qua blessures de komende weken pas ik de volgende wissels toe:

BP: Cosnefroy heeft het hier toch gewonnen van Teuns en Hermans, omdat ik verwacht dat Cosnefroy hoger gaat eindigen in BP en ik in de overige heuvels prima kopmannen heb. Met BP heb ik dan Cosnefroy, Bling, Wellens, SKA, Kron en Turgis aan de start.

AGR: Hier ga ik Skjelmose brengen omdat het een veilige keuze is met gegarandeerde punten. Met de voorlopige deelnemers in acht nemend zit ik hier dan met de volgende rijders: Skjelmose, MvdP, Mohoric, SKA, Pidcock, Cosnefroy, MvG, Kron, Philipsen en Bling. Conclusie: goed vertegenwoordigd gok ik.

Waalse Pijl: Ik bewaar m'n wissels hier, met Skjelmose, Mohoric, Pidcock, Cosnefroy, MvG, Kron en Bling acceptabele vertegenwoordiging.

De laatste wissel ga ik toepassen bij LBL, namelijk het brengen van Pogi. Ik verwacht dat zonder pech Pogi deze gaat pakken, wat me verzekerd van 300 punten. Verder in deze klassieker met MvdP, Skjelmose, Mohoric, Ska, Pidcock, Cosnefroy, MvG, Kron en Bling goede namen in de breedte.

Dit betekent wel dat ik voor Eschborn geen wisselmogelijkheid meer heb, maar het parcours zorgt er daar ook voor dat het lastig te voorspellen is of het springt vs vlucht gaat worden en ik hoop dat er in mijn team 3/4 zitten die hem toch gaan rijden. Verder gok ik dat veel deelnemers hetzelfde gaan hebben, waardoor Eschborn relatief weinig verschil gaat maken.

1 2 ... 63 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.