Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 69 70 71 72
Guido Maltempi
Guido Maltempi
#1692
Vandaag duimen voor een extreem voorspelbaar koersverloop want ik heb de gehele top 5 bij de bookies...

... en uitgerekend vandaag breekt de apocalyps los. Wat een ellende dit πŸ˜‚

rkmmr
Guido Maltempi
#1701
... en uitgerekend vandaag breekt de apocalyps los. Wat een ellende dit πŸ˜‚

Haha ik zat met de top 4 en dan natuurlijk juist niet Van Gils kopman gemaakt 😰

Kanarie

Had ik potdomme Van Gils maar in plaats van die verrekte Woods. Van Gils als een van de eerste in mijn team geklikt maar de schifting toch niet overleefd.

HZ57

Lekker weer al mijn kopmannen staan al onder de onverdiende douche

ditisdavid

Maar twee man in de punten, maar dat waren wel kopmannen Cosnefroy en Grégoire. Onder deze omstandigheden: dikke stijging.

Flater

Nou in plaats van stijgen is het zakken geworden. De 'meest voorspelbare' koers werd een flinke loterij. 

99% volhouden zou wel moeten lukken, maar echt stijgen gaat lastig worden zonder Pogacar.

RvhC74

Inmiddels verder doorgestegen naar de 90% en dan kom ik van de 25% vandaan πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ

DaLuca23

Ongekend wat een loterij vandaag. Het lijkt wel alsof veel teams een verkeerd weerbericht hadden gekregen. Pidcock in korte mouwen, Skjelmose onderweg (lees te laat) jasje aangetrokken, Vansevenant die de zomer in zijn bol leek te hebben.

Wellicht even langs gaan bij de weerman van Uno-X, met 6 man volledig ingepakt in laatste peloton. Zo kan je dus een verschil maken op een dag als vandaag.

Had gehoopt wat goed te maken vanaf 94%, maar ondanks van Gils 0,5% gezakt. Bekertje wordt zo steeds lastiger, helaas de gouden beker van vorig jaar geen passend vervolg kunnen geven.

Dottema11

Gestegen naar goud met nog twee koersen. Zondag breng ik Pogi en dan gok ik dat ik daarmee het goud verstevig. Eschborn gaat toch een loterij worden waar de laatste wissel niet voor bewaard hoeft te worden

Bozenik
Guido Maltempi
#1701
... en uitgerekend vandaag breekt de apocalyps los. Wat een ellende dit πŸ˜‚

Echt hoor! Dan zie je de #4 in de overall ranking die met alleen Van Gils, Cosnefroy en Martin de Waalse Pijl ingaat en dan 503 punten pakt. Zit ik met Van Gils, Cosnefroy, Skjelmose, Hirschi, Teuns, Pidcock en Matthews voor 260 punten. Gaat me vrees ik de gouden beker kosten.

JBT
Bozenik
#1710
Echt hoor! Dan zie je de #4 in de overall ranking die met alleen Van Gils, Cosnefroy en Martin de Wa...

Dat laat zien dat het bovenin dus blijkbaar dicht bij elkaar ligt. Met de juiste keuze voor kopman en een beetje geluk stijg/daal je direct. 

Zelf 1.8% & 372 plaatsen gestegen naar 99.4% 

Had enkel MvG, Cosnefroy, Pidcock & Madouas. 

Voor LBL overweeg ik ook Pogi weer terug erin te klikken, hoewel startlijst van EF zich ook begint te vullen..

 

Wicked Wout

Herkenbaar helaas. Voor mij juist de andere kant op. 1,5% gezakt. Van goud in 1 klap bijna naar brons. Had er vooraf best vertrouwen in met Skjelmose, Pidcock, Hirschi, Laurance, Bagiolo, SKA, Lazkano en Matthews. Uiteindelijk een bizarre score van 12 punten 😞

DennisdeMenniss

Top tip voor volgend jaar. Geen wissels bewarenπŸ˜‚ Skjelmose weer een flop. Van Gils en Cosnefroy to the rescue vandaag.. weer gestegen naar 95%

Bozenik
Wicked Wout
#1712
Herkenbaar helaas. Voor mij juist de andere kant op. 1,5% gezakt. Van goud in 1 klap bijna naar bron...

12 punten πŸ˜‚ Aan je team lag het niet, dat was beter dan van JBT. Maar waar jij extreem pech hebt met het verloop, had hij extreem geluk. Heb je Pogi nog voor een mogelijke terugkeer naar goud? 

Laatst gewijzigd
snoek1974

Alle drie kopmannen niet gefinished en toch gestegen van 17 naar plaats 14 .

van Gils , Benoot en Gregoire in de top 10 en teampunten Teuns en Kron .

luik Bastenaken afwachten of dit ook een verrassing wordt 

Eschborn Frankfurt geen wissels meer voor over dus die moet ik aanvangen zoals het nu staat met Van Gils en Hirshi , Bora heeft nog een plek over en hoop nog op Meeus .

martijncr
Hay
#1689
Ik schrijf wel vaak een paar regels na het einde van het Klassiekerspel, wie was (onverwacht) goed o...

Heel fijn! Skjelmose gaat in ieder geval op de stapel 'foute wissel' :)

Feld

Net uit de top 100 gevallen. Hoop dat ik hoog genoeg sta om het gemis van Pogi op te vangen zondag en goud te behouden. 6 man aan de start mvp, pidcock en Gils als caps. 

Wicked Wout
Bozenik
#1714
12 punten πŸ˜‚ Aan je team lag het niet, dat was beter dan van JBT. Maar waar jij extreem pech hebt me...

Nee helaas geen wissels meer. Laten we dat onderwerp maar overslaan. Ik was een van die mensen met de Laporte-De Lie wissel

dr klaas

Helaas niet zoveel gestegen als na de AGR maar gelukkig v Gils als 2e cap,  Axel Laurance zowaar top 20... ik moet mijn woorden terugnemen.  Wissels top Met  Bling V Gils en Benoot.

Voor zondag even afwachten wat het weer gaat doen... de WP uitrijders wel of niet ?

VDP kan hoog eindigen of zomaar 23e.

DennisdeMenniss

Voor de mensen die het klassiekerspel zat zijn. Het Giro d'Italia spel is geopend 🀩

DennisdeMenniss

Vakantie geboekt voor Corsica eind juni. Laat nou net de tour de France in de buurt zijn op de dag dat we weer weggaan. Etappe 4 met de Galibier.. toch even een ommetje maken denk ik. 😁

Fallguy

Zo. Nog 1 wissel over met 2 koersjes te gaan. Voor Eschborn heb ik alleen zingle, SKA, Hirschi, en (Sprint)Piet Allegaert. Ik twijfel tussen Pogi of van Gils. Van gils zou meer kunnen  opleveren omdat hij ze beide rijdt maar heb geen idee wat eschborn voor wedstrijd gaat worden. Iemand tips?

Ton Pelo

Ligt er natuurlijk ook aan welke namen je al in Luik hebt staan en zou je daar van Gils kopman maken? 

Van Pogi mag je 300 punten verwachten denk ik. Met van Gils 2x top 5 en mogelijk top 3, al is het maar af te wachten wat Eschborn voor een koers wordt en of van Gils daar wel uit de verf komt. Ik zou voor Pogi gaan denk ik.

Dottema11

Kopmannen morgen:

  1. Pogi
  2. Skjelmose
  3. Pidcock

Met mvg, mvdp en nog 5 anderen mooi team. Op naar de top 50

encanto

Eigenlijk de hele week ervan overtuigd dat MVP geen captain wordt.....en dan gaat het kriebelen....Kan een bekertje vanaf hangen....Sta nu op brons (slechte Waalse Pijl helaas) en heb voor EF nu 6 renners (SKA, Hirschi, Laurance, Van gils, ZIngle, Warenskold) Dat is wel lekker. 

 

De volgende renners voor morgen met twee opties

a) 1. Pidcock, 2. Van gils, 3. Skelmose...met MVP, Matthews, laurance, ska, madouas, teuns

b) 1. Pidcock, 2. MVP, 3. Van Gils...met de rest als hierboven.

Wie heeft een gouden tip?... Ik denk dat veel deelnemers MVP als captain nemen, dus wil ik nog een verschil maken dan moet ik toch wel voor A gaan???

1 2 ... 69 70 71 72

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.