Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 8 ... 72 73
Hay
yallayalla
#170
volgens PCS doet MvdP maar twee koersen (RVV en Roubaix). Dat lijkt me heel weinig voor 5,5M.Of kome...

Ja, MvdP gaat er nog wel wat meer rijden. Hij blijft trouwens ook een liefhebber. Maar wanneer en waar dat is bij aanvang van dit spel misschien nog wel niet geheel duidelijk, dat is mogelijk toch wel een argument hem niet te selecteren.

dr klaas
Nick P
#174
De 100 punten per miljoen gaan niet echt op als je captain keuzes mee gaat nemen. Zo kan iedere renn...

Ging mij niet om de miljoen regel, maar dat v Aert  een sloot punten binnenrijdt ook al rijdt hij weinig. En je maakt hem zonder Pogi minimaal 2e kopman schat ik in.

martijncr

Axel Zingle gaat heel wat kilometers vreten in het voorjaar! Zou hij een sleutelfiguur kunnen zijn voor een continue reeks aan punten? 

https://sporza.be/nl/2024/02/15/programma-axel-zingle-2024~1707997335329/

Hay
martijncr
#178
Axel Zingle gaat heel wat kilometers vreten in het voorjaar! Zou hij een sleutelfiguur kunnen zijn v...

Die wordt nu wel interessant :-)

martijncr

Het gepuzzel bovenin (3 - 7 mil) levert uiteraard onderin mooi gepuzzel op (range 500k - 1mil). Mijne zijn nu: Ackermann, Meeus, Zingle, M. van den Berg, Lazkano en Sheehan.

Wie kraakt deze namen, of bevestigt met eigen theorie waarom wel/niet? 🤓

Vinniesmittie

Twijfel over Ackerman, vorig jaar echt bagger klassiekerseizoen. Wel goede Vuelta overigens.  Wel jammer dat hij nog niks heeft gereden dit jaar, dus geen idee hoe hij ervoor staat. En dan heb je ook nog zijn ploeggenoot Hofstetter die in dezelfde koetsen gaat rijden. Beetje zelfde gedoe als bij Meeus en Welsford

Vinniesmittie
Vinniesmittie
#181
Twijfel over Ackerman, vorig jaar echt bagger klassiekerseizoen. Wel goede Vuelta overigens.  W...

Maar zie nu dat we hem in actie gaan zien in UAE tour, dus gewoon even aanzien

Baskeee

Hoeveel sprinters is verstandig om mee te nemen? Ik zit nu aan drie te denken die je kopman kan maken tijdens SP en BDP. En dan hopelijk wat bijvangst met bv een Trentin, De Lie enz 

Baskeee
martijncr
#180
Het gepuzzel bovenin (3 - 7 mil) levert uiteraard onderin mooi gepuzzel op (range 500k - 1mil). Mijn...

Lijken me leuke. Alleen idd wat hierboven gezegd wordt, die dubbele bezetting van type renners van 1 team in dezelfde koersen vind ik altijd irritant. Maar goed, Meeus zegt dat hij de man van de klassiekers wordt. 

Vinniesmittie
Baskeee
#183
Hoeveel sprinters is verstandig om mee te nemen? Ik zit nu aan drie te denken die je kopman kan make...

Dit is geheel afhankelijk van Dhr Philipsen, als hij net als vorig jaar die 2 koersen rijdt neem ik alleen denk drie  1 miljoeners en een 500k sprintgok mee

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss
Baskeee
#183
Hoeveel sprinters is verstandig om mee te nemen? Ik zit nu aan drie te denken die je kopman kan make...

@Baskeee, ligt eraan of je Cofidis fan bent. Dan kun je er wel 6 meenemen.

Zomaar even wat namen, denken we dat deze nog wat potten kunnen breken? Lazkano - Politt - Senechal - Naessen - Turgis 

Betwijfel het..

Tratnik zat er ook weer goed bij vandaag.. lijkt me een goede vervanger voor de mensen die WVA niet meenemen :)

 

 

Nick P

Denken we dat de schurende spijkerstof Alpacin gaat hinderen?

ProScoritoManager

@DennisdeMenniss:
Bedankt, door jouw sugguestie over Wout thuislaten heb ik mezelf nu wijsgemaakt dat Pedersen en Pidcock ipv Wout (+ een 500k renner, maar daar verwacht je toch geen sloot aan punten van) niet eens een heel gek plan is... Help!

martijncr
Vinniesmittie
#182
Maar zie nu dat we hem in actie gaan zien in UAE tour, dus gewoon even aanzien

Ja eens! Enorm lastig gedoe met die twee sprintkopmannen in sommige ploegen. Maar wie in die prijsrange geeft meer zekerheid?

martijncr
DennisdeMenniss
#186
@Baskeee, ligt eraan of je Cofidis fan bent. Dan kun je er wel 6 meenemen. Zomaar even wat namen, d...

Zit daar ook mee in m'n maag. Je kan met de sprintklassiekers best een verschil maken, waarbij je genoeg sprintnamen nodig hebt om later drie serieuze kopmannen- én nog wat bijvangst punten te kunnen scoren. Heb nu 6 sprinters + 4 meesprinters (type De Lie). 

hetismewat

Als je Vanmarcke in de Rode Lantaarn hoorde, verwachten ze daar best veel van Ackermann.

dr klaas

De watersporter zal iedereen wel hebben,  ik verwacht dat jumbo in KBK voor Kooij gaat ? ipv alles op een hoop te rijden zoals vorig jaar ?    VDP wil ook nog Gent Wevelgem winnen dit jaar dus dat wordt ook geen sprint verwacht ik. 

Frits

Zijn er mensen met Van Aert + 3x Visma, Van der Poel, Pogacar, De Lie en Philipsen in hun team? En zo ja, hoe veel geld hebben jullie bijgekocht?

Pim Todcock
Frits
#193
Zijn er mensen met Van Aert + 3x Visma, Van der Poel, Pogacar, De Lie en Philipsen in hun team? En z...

Zelfs al haal je de duurste drie Visma's erbij, dan heb je nog geld over voor Pidcock en nog een miljonair.

Vinniesmittie
martijncr
#189
Ja eens! Enorm lastig gedoe met die twee sprintkopmannen in sommige ploegen. Maar wie in die prijsra...

Ik denk dat je sowieso Thijssen er bij moet nemen. Rijd Kuurne, BDP en Schelde volgens Sporza

 

Jules Bruynen
Vinniesmittie
#195
Ik denk dat je sowieso Thijssen er bij moet nemen. Rijd Kuurne, BDP en Schelde volgens Sporza  ...

Is iemand van plan om de poggi matje wissel toetepassen 

1 miljoen overhouden tijdens het team maken en dan, na milaan poggi er uit en matje er in 

 

Jules Bruynen

Is iemand van plan om de poggi matje wissel toetepassen 

 

1 miljoen overhouden tijdens het team maken en dan, na milaan poggi er uit en matje er in 

Vinniesmittie
Jules Bruynen
#197
Is iemand van plan om de poggi matje wissel toetepassen    1 miljoen overhouden tijdens...

was ik eerst wel, maar dat vind ik dan net te vroeg om al een eerste wissel te gebruiken. Ben nu van plan om Laporte te nemen en hem na Dwars door Vlaanderen te wisselen voor MvdP. Maar ligt helemaal aan het definitieve programma van MvdP, hoop daar snel meer duidelijkheid over te krijgen. Als hij toch nog een Strade of DDV op zijn programma erbij krijgt, ga ik er weer over nadenken

martijncr
Vinniesmittie
#198
was ik eerst wel, maar dat vind ik dan net te vroeg om al een eerste wissel te gebruiken. Ben nu van...

Goeie thoughts! Ook die van Thijssen, ga ik serieus overwegen, thanks! Over Laporte gesproken: wat kunnen we over zijn benen zeggen? Sinds oktober geen wedstrijdkilometers meer... al zegt dat niets... want in 2023 deed ie hetzelfde aan het begin van het jaar: precies niks. Maar hoe groot is de kans dat Laporte ongeveer hetzelfde presteert als vorig jaar? Voor zijn prijs, moet ie nagenoeg hetzelfde gaan presteren als in 2023. Heb nog niet getwijfeld over hem, maar begin 'm nu opeens als 'de mol' te zien... 

Vinniesmittie
martijncr
#199
Goeie thoughts! Ook die van Thijssen, ga ik serieus overwegen, thanks! Over Laporte gesproken: wat k...

ja ik had bedacht dat als Laporte niks laat zien in OHN, Kuurne of Strade, dan ga ik hem al voor MSR wisselen voor MvdP

1 2 ... 8 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.