Ja, MvdP gaat er nog wel wat meer rijden. Hij blijft trouwens ook een liefhebber. Maar wanneer en waar dat is bij aanvang van dit spel misschien nog wel niet geheel duidelijk, dat is mogelijk toch wel een argument hem niet te selecteren.
Twijfel over Ackerman, vorig jaar echt bagger klassiekerseizoen. Wel goede Vuelta overigens. Wel jammer dat hij nog niks heeft gereden dit jaar, dus geen idee hoe hij ervoor staat. En dan heb je ook nog zijn ploeggenoot Hofstetter die in dezelfde koetsen gaat rijden. Beetje zelfde gedoe als bij Meeus en Welsford
Lijken me leuke. Alleen idd wat hierboven gezegd wordt, die dubbele bezetting van type renners van 1 team in dezelfde koersen vind ik altijd irritant. Maar goed, Meeus zegt dat hij de man van de klassiekers wordt.
@Baskeee, ligt eraan of je Cofidis fan bent. Dan kun je er wel 6 meenemen.
Zomaar even wat namen, denken we dat deze nog wat potten kunnen breken? Lazkano - Politt - Senechal - Naessen - Turgis
Betwijfel het..
Tratnik zat er ook weer goed bij vandaag.. lijkt me een goede vervanger voor de mensen die WVA niet meenemen :)
Zit daar ook mee in m'n maag. Je kan met de sprintklassiekers best een verschil maken, waarbij je genoeg sprintnamen nodig hebt om later drie serieuze kopmannen- én nog wat bijvangst punten te kunnen scoren. Heb nu 6 sprinters + 4 meesprinters (type De Lie).
was ik eerst wel, maar dat vind ik dan net te vroeg om al een eerste wissel te gebruiken. Ben nu van plan om Laporte te nemen en hem na Dwars door Vlaanderen te wisselen voor MvdP. Maar ligt helemaal aan het definitieve programma van MvdP, hoop daar snel meer duidelijkheid over te krijgen. Als hij toch nog een Strade of DDV op zijn programma erbij krijgt, ga ik er weer over nadenken
Goeie thoughts! Ook die van Thijssen, ga ik serieus overwegen, thanks! Over Laporte gesproken: wat kunnen we over zijn benen zeggen? Sinds oktober geen wedstrijdkilometers meer... al zegt dat niets... want in 2023 deed ie hetzelfde aan het begin van het jaar: precies niks. Maar hoe groot is de kans dat Laporte ongeveer hetzelfde presteert als vorig jaar? Voor zijn prijs, moet ie nagenoeg hetzelfde gaan presteren als in 2023. Heb nog niet getwijfeld over hem, maar begin 'm nu opeens als 'de mol' te zien...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.