Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 9 ... 72 73
DennisdeMenniss

Zal me niets verbazen als Laporte ongeveer evenveel punten haalt als WVA dit jaar. Vorig jaar hadden de Visma's ook nog niks laten zien maar reden ze wel alles aan bonken..

Dion

Hebben er weer zin in!

Vorig jaar 86% zonder WVA, beviel me toen prima eigenlijk. Is me in tegenstelling de grote rondes tot nu toe nog niet gelukt ook bij dit spel hoog in de 90% te scoren dus doe toch wat fout. Nu toch minimaal een bronzen bekertje hopelijk.

Even snel geklikt en zit nu op 18 renners met 4mil over en de volgende grote mannen:

VDP, Laporte, De Lie, Benoot, Pedersen, Mohoric, Philipsen.

Kan WVA er dan in principe ook nog vrij makkelijk in eigenlijk. M'n fout zat vorig jaar denk ik in te brede middenmoot, terwijl het zoals al gezegd toch vooral een captain spel is.

Iemand als Asgreen of Wellens dan toch offeren? Rijden wel beide veel koersen...

Verder, is Trentin geen koopje? 1 mil en heeft waarschijnlijk vrijheid + breed programma?

 

Arne Riis
Jules Bruynen
#197
Is iemand van plan om de poggi matje wissel toetepassen    1 miljoen overhouden tijdens...

Ik vermoed dat Mathieu toch minstens MSR gaat rijden en de Strade misschien ook. Het programma  complete wordt hopelijk snel bekend.

martijncr

Ik ga Benoot thuislaten. Dit als reden (https://www.wielerkrant.be/nieuws/2024-01-18/tiesj-benoot-begon-het-nieuwe-jaar-in-mineur-een-streep-door-de-rekening) en ik vind het een te dure gok worden om over een week zekerheid daarin te hebben. En wanneer maak je 'm kopman? 


Twijfel erg tussen Laporte en Pogi. Pogi is SB & MSR of winnaar of top 3, en bij Laporte weet ik dat nog niet zo zeker in de eerste klassiekers van dit jaar... en dan heb je met Pogi nog 500k extra te besteden. 

Dion
Dion
#202
Hebben er weer zin in! Vorig jaar 86% zonder WVA, beviel me toen prima eigenlijk. Is me in tegenste...

Ik klets uit mn nek, had geen WVA met de Tour. Ik miste juist Laporte waarop ik nat ging.

M@thijs

Laten we beginnen met een paar dilemma's in de 2 mil categorie

jacobsen vs groenewegen
asgreen vs jorgenson
Powerless vs healy
Wellens vs kung

zal zelf ook nog open kaart spelen

groenewegen
jorgenson
powerless
wellens

Laatst gewijzigd
martijncr
M@thijs
#206
Laten we beginnen met een paar dilemma's in de 2 mil categoriejacobsen vs groenewegenasgreen vs jorg...

jacobsen vs groenewegen = moeilijkste dilemma
asgreen vs jorgenson = gaat verrassen + teampunten 
Powerless vs healy = meer constant, Healy als wissel Ardennen
Wellsford vs kung = meer kans op top 10 in meer koersen

Dit zou ik zeggen! 

williams
martijncr
#207
jacobsen vs groenewegen = moeilijkste dilemmaasgreen vs jorgenson = gaat verrassen + teamp...

Maar Wellsford veel meer kans op top 3 in minder koersen...

Jasperdewaal11

Ik zou zeggen zowel geen jakobsen als groenewegen. 

martijncr
williams
#208
Maar Wellsford veel meer kans op top 3 in minder koersen...

True, maar daar heb je goeie 1 mil alternatieven voor met zelfde top-3 potentie (Démare, Thijssen)

ProScoritoManager

Huh @martijncr? Dus je overweegt wel jakobsen/groenewegen, maar niet een goedkoper alternatief want daar zijn goedkopere alternatieven voor? Die logica volg ik even niet

dvansteenis
M@thijs
#206
Laten we beginnen met een paar dilemma's in de 2 mil categoriejacobsen vs groenewegenasgreen vs jorg...

Powerless nooit nemen, te weinig vermogen. 

Dottema11

Altijd boven de 90% met de wielerspellen en meerdere gouden bekers. Dit jaar heb ik erg veel twijfel en heb ik nu het volgende:

Van Aert, de Lie, Laporte, Pogacar, Pidcock, Pedersen, Merlier, Mohoric, Skjelmose, Küng, Welshford, Thijssen, van Gils, Ciccone, Vlasov, Degenkolb, Mozzato, van Poppel, Tiller, Lamperti.

De volgende wissels heb ik nu vast staan:

  1. Pogacar eruit na MSR, van der Poel erin.
  2. Merlier eruit na PRB, Healy erin
  3. Küng eruit na PRB, Evenepoel erin.

Grote twijfels over het ontbreken van Philipsen, Kooij en Jörgensen (ook teampunten), Powless en Wellens.

Advies? Mis ik hier namen? Genoeg sprinters zit ik ook over in dubio? 

Hebben jullie nog andere parels die het overwegen waard zijn? 

Laatst gewijzigd
williams
Dottema11
#213
Altijd boven de 90% met de wielerspellen en meerdere gouden bekers. Dit jaar heb ik erg veel twijfel...

Moet je wel 1 miljoen budget overhouden voor je eerste wissel.

Dottema11
williams
#214
Moet je wel 1 miljoen budget overhouden voor je eerste wissel.

Klopt, dat ciccone erin staat is een foutje. Hij is vervangen door een 500k gok om 1 miljoen over te houden

Pim Todcock

Kun je dan niet beter Healy opstellen en Skjelmose inwisselen, als laatstgenoemde niets rijdt daarvoor? Of zou die ook nog iets meepakken?

Titivoeckler

De mensen die VDP er na MSR in willen fietsen: denken jullie dat hij MSR niet rijdt? Pogi er na 2 wedstrijden uithalen, waarbij VDP in MSR net zoveel kans heeft op de winst lijkt mij een beetje zonde van de wissel?

williams
Titivoeckler
#217
De mensen die VDP er na MSR in willen fietsen: denken jullie dat hij MSR niet rijdt? Pogi er na 2 we...

Volgens laatste info van 15/2 rijdt VDP 2 wedstrijden, is er echt geen enkele info die anders aangeeft ?

dawizz

Als ik google op programma MVDP krijg ik 4 koersen te zien, MSR, GW, RVV en PR

Basementman

Bij mij is de twijfel over VDP nog aanwezig. Als ie minimaal 4 koersen rijdt gaat ie mee, hopelijk wordt er nog iets gecommuniceerd komende week. Zijn teamgenoot gaat ook mee als dit klopt: https://sporza.be/nl/2021/02/16/dit-is-het-programma-van-jasper-philipsen-in-de-klassiekers~1613495304054/

In geval van meenemen VDP gaat Laporte eruit en probeer ik Jorgensen erin te fietsen. Verder aantal mooie 1 miljoentjes beschikbaar die veel rijden. VDP erin voor Pogi brand ik m'n vingers niet aan als ze beide MSR rijden. 

Wellens Nietens
M@thijs
#206
Laten we beginnen met een paar dilemma's in de 2 mil categoriejacobsen vs groenewegenasgreen vs jorg...

Ik heb van die hele lijst alleen Jorgenson

williams
dawizz
#219
Als ik google op programma MVDP krijg ik 4 koersen te zien, MSR, GW, RVV en PR

Andere Google dan ik...

Risje89
Basementman
#220
Bij mij is de twijfel over VDP nog aanwezig. Als ie minimaal 4 koersen rijdt gaat ie mee, hopelijk w...

Dat is het lijstje van vorig jaar, programma JP is nog niet bekend.

Basementman
Risje89
#223
Dat is het lijstje van vorig jaar, programma JP is nog niet bekend.

Haha dank. Hele team op die lijstjes van Sporza gebaseerd 😅

Is er überhaupt voor volgende week zaterdag van iedereen het programma bekend?

martijncr
ProScoritoManager
#211
Huh @martijncr? Dus je overweegt wel jakobsen/groenewegen, maar niet een goedkoper alternatief want...

Nee nee! Juist beide Dutchies niet! Zijn mij te duur en idd de alternatieven die goedkoper zijn kunnen mogelijk even goed of beter finishen :)

1 2 ... 9 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.