Hebben er weer zin in!
Vorig jaar 86% zonder WVA, beviel me toen prima eigenlijk. Is me in tegenstelling de grote rondes tot nu toe nog niet gelukt ook bij dit spel hoog in de 90% te scoren dus doe toch wat fout. Nu toch minimaal een bronzen bekertje hopelijk.
Even snel geklikt en zit nu op 18 renners met 4mil over en de volgende grote mannen:
VDP, Laporte, De Lie, Benoot, Pedersen, Mohoric, Philipsen.
Kan WVA er dan in principe ook nog vrij makkelijk in eigenlijk. M'n fout zat vorig jaar denk ik in te brede middenmoot, terwijl het zoals al gezegd toch vooral een captain spel is.
Iemand als Asgreen of Wellens dan toch offeren? Rijden wel beide veel koersen...
Verder, is Trentin geen koopje? 1 mil en heeft waarschijnlijk vrijheid + breed programma?
Ik ga Benoot thuislaten. Dit als reden (https://www.wielerkrant.be/nieuws/2024-01-18/tiesj-benoot-begon-het-nieuwe-jaar-in-mineur-een-streep-door-de-rekening) en ik vind het een te dure gok worden om over een week zekerheid daarin te hebben. En wanneer maak je 'm kopman?
Twijfel erg tussen Laporte en Pogi. Pogi is SB & MSR of winnaar of top 3, en bij Laporte weet ik dat nog niet zo zeker in de eerste klassiekers van dit jaar... en dan heb je met Pogi nog 500k extra te besteden.
jacobsen vs groenewegen = moeilijkste dilemma
asgreen vs jorgenson = gaat verrassen + teampunten
Powerless vs healy = meer constant, Healy als wissel Ardennen
Wellsford vs kung = meer kans op top 10 in meer koersen
Dit zou ik zeggen!
Altijd boven de 90% met de wielerspellen en meerdere gouden bekers. Dit jaar heb ik erg veel twijfel en heb ik nu het volgende:
Van Aert, de Lie, Laporte, Pogacar, Pidcock, Pedersen, Merlier, Mohoric, Skjelmose, Küng, Welshford, Thijssen, van Gils, Ciccone, Vlasov, Degenkolb, Mozzato, van Poppel, Tiller, Lamperti.
De volgende wissels heb ik nu vast staan:
- Pogacar eruit na MSR, van der Poel erin.
- Merlier eruit na PRB, Healy erin
- Küng eruit na PRB, Evenepoel erin.
Grote twijfels over het ontbreken van Philipsen, Kooij en Jörgensen (ook teampunten), Powless en Wellens.
Advies? Mis ik hier namen? Genoeg sprinters zit ik ook over in dubio?
Hebben jullie nog andere parels die het overwegen waard zijn?
Bij mij is de twijfel over VDP nog aanwezig. Als ie minimaal 4 koersen rijdt gaat ie mee, hopelijk wordt er nog iets gecommuniceerd komende week. Zijn teamgenoot gaat ook mee als dit klopt: https://sporza.be/nl/2021/02/16/dit-is-het-programma-van-jasper-philipsen-in-de-klassiekers~1613495304054/
In geval van meenemen VDP gaat Laporte eruit en probeer ik Jorgensen erin te fietsen. Verder aantal mooie 1 miljoentjes beschikbaar die veel rijden. VDP erin voor Pogi brand ik m'n vingers niet aan als ze beide MSR rijden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.