Scorito Giro 2024

1 2 ... 16 ... 84 85
Smithje
kevinraar
#333
Ik hrb nu een team gemaakt zonder Thomas arensman en o connor zal wil ik wel graag 1 van de 3 er toc...

Arendman is de man die je moet kiezen 

thewout79

Wat denken jullie over de rol van Trentin ?

Gaat hij lead-out voor Dainese zijn en een paar keer in een ontsnapping mee zitten of mag hij ook in de sprint voor eigen kansen rijden.

Top 3 gaat hij niet redden, maar kan toch wel een aantal keer top 10 kunnen rijden als hij niet hoeft te knechten.

Is lijkt mij niet voor niets over gestapt van ploeg om nu voor een een ander te moeten knechten.

Hoe denken jullie hier over ?

KV
thewout79
#377
Wat denken jullie over de rol van Trentin ? Gaat hij lead-out voor Dainese zijn en een paar keer in...

Mayrhofer zit er ook bij dus 1 ding is zeker: Trentin zal niet sprinten. 

Ragnar Lolbroek
Blusgast
#373
Als ik het goed zie staat eddie dunbar nu al op 10 minuten achterstand. Is die gevallen ofzo?

Bevroren balzak ofzo.

kevinraar
Smithje
#376
Arendman is de man die je moet kiezen 

Wil arensman weet niet wie ik eruit moet doen

 

Arsensman en pareit pentre erin voor bardet en foss?

Laatst gewijzigd
kevinraar
dawizz
#372
Cuan en Vernon eruit, Arensman en een 500 k erin, zijn er genoeg die potentieel veel punten kunnen p...

Wue is cuan?

Jasperdewaal11

Cian kevin cian, je belgische vriend van visma

BigMig

"Wue is cuan"

Hahaha met deze reactie moet het wel een trollaccount zijn

Mollemaaktmenietuit
kevinraar
#381
Wue is cuan?

Sterk

kevinraar

 heb al wat veranderd

eruit

bardet

dunbar

dainese 

erin

arensman

ganna

paret paintre

Niballie
kevinraar
#385
 heb al wat veranderd eruit bardet dunbar dainese  erin arensman ganna paret paint...

Welke Paret-Peintre?

kevinraar

de ouste van de twee

HaagseHaas

Amai, wat een bootlading aan sprinters opeens. Dit wordt de girosprintloterij zo.  

Lo Zar

Inderdaad groot hengstenbal, gelijk het Scorito Event. 

Blusgast

Ik vind beide paret peintres wel interessant jullie niet? Valentin word toch derde.

M@thijs

Welke echte leuke sprinters zijn er nu bijgekomen?

Vendrama
Oldani
hofstetter
fiorelli
bauhaus

wie vult hem aan?

Baskeee
M@thijs
#391
Welke echte leuke sprinters zijn er nu bijgekomen?VendramaOldanihofstetterfiorellibauhauswie vult he...

Mayrhofer wellicht en die knakker die gisteren won voor van Poppel 

Barrygoal
NielsH97
#370
Wat zegt de plek in de selectie? Tiberi kopman en Caruso vrije rol? Ben benieuwd hoe jullie dit zien

Caruso geeft aan voor etappes te gaan en Tiberi voor het klassement. 
daardoor valt caruso bij mij af.

stefbeukers
Barrygoal
#393
Caruso geeft aan voor etappes te gaan en Tiberi voor het klassement. daardoor valt caruso bij m...

Bron?

Ragnar Lolbroek
kevinraar
#381
Wue is cuan?

Ben jij stiekem Xi Jinping?😅

ZK

kevinraar is een legend, geen grapjes over hem maken, geniet van de pure poëzie!

Sjasfriet
Baskeee
#392
Mayrhofer wellicht en die knakker die gisteren won voor van Poppel 

Gaat die rare knakker in dit deelnemersveld veel opleveren? Net als die andere knakker die vandaag won voor van Poppel zie ik niet zo veel potentieel ... Tenzij voor 500 roepies als opvuller natuurlijk, maar dan zou ik toch voor AndereHondLund gaan als ik mocht kiezen.

Waarom kan Welsford trouwens niet thuisblijven? De keuze voor Poppelmans zou dan vrij simpel zijn.

Betreffende Dainese - Mayrhofer. Als die laatste degelijk geprijsd wordt zie ik het wel zitten, want toch veel sprints na wat hoogtemeters ... Denise heeft het niet zo op hellende stukjes. Of zeg ik hier rare dingen?

Gordon Bleu

Wat als Pogi rustig aan doet om alles op de tour te gooien als Vingegaard deze niet gaat rijden? Is hij dan nog steeds ze 8 Mil waard? 

ZK

Als pog het heeeeeel rustig aan doet, veel vluchters om de zege mogen strijden in bergetappes, wint hij de Giro ook en haalt hij misschien "maar" 600 punten en dan moet je hem nog steeds hebben voor het meest optimale team.

Alleen wanneer hij vroegtijdig geblesseerd uit de ronde stapt is hij zijn geld niet waard.

Laatst gewijzigd
KV
M@thijs
#391
Welke echte leuke sprinters zijn er nu bijgekomen?VendramaOldanihofstetterfiorellibauhauswie vult he...

Oldani is geen sprinter. 

1 2 ... 16 ... 84 85

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.