Scorito Giro 2024

1 2 ... 54 ... 133 134
bonsai7
Aanklampen
#1319
Zou ook Mayrhofer erbij pakken zodat je in ieder geval de juiste Tudor man in elke etappe in jouw se...

wie van de mannen zou je er uit klikken voor een 750k mayrhofer

Jasperdewaal11

Bij Astana gaan ze allemaal voor de punten dus Ballerini gaat net zo goed sprinten als hij goed zit.

Willempie94
Frits
#1310
Hoe dichter bij de deadline, hoe meer de twijfel toeneemt. En dan is het zandstrooien nog niet eens...

Haha, denk niet dar je alles hier voor waarheid aan moet nemen hoor;)

Valvuillerdemoz
Frits
#1310
Hoe dichter bij de deadline, hoe meer de twijfel toeneemt. En dan is het zandstrooien nog niet eens...

Hoe weet je dat het zandstrooien nog niet begonnen is, Frits? 😁

HaagseHaas
Wicked Wout
#1325
Ik ben door mijn gratis artikelen heen op CyclingNews. Wat is de strekking van het interview?

Zie voor dit artikel: https://archive.ph/mlK5E 

Laatst gewijzigd
Jose de Kauwer

Wat denkt men van Hofstetter? In dat artikel van Sporza staat dat hij 'zoveel mogelijk UCI punten gaat halen in de sprints', maar wel 2 andere rappe mannen mee. 

Frits
Valvuillerdemoz
#1329
Hoe weet je dat het zandstrooien nog niet begonnen is, Frits? 😁

Ik neem Pogacar niet mee, schijnt buikklachten te hebben en zich niet fit te voelen. 

bonsai7

na aanleiding van zandstrooien kritiek en goede bedoelingen 
sprinters: Milan,  Kooij, Dainese,Ewan, van poppel
aanvallers/heuvel/berg:   Carr,bagioli, trentin, alaphilippe, Storer, lutsenko A. paretpeintre, Rubio, JP Lopez
AK: Pogi , G, Arendsman, Oconnor

sta ik voor de keuze 
Cian stabiele maar slecht in ITT en pithy die gaat sprinten OF tiberi voor jk en ak en majka voor teampunten en een 12 plek in ak

 

hoor graag opinies !

Gnoe

Vele posten hun team met de hoop dan advies te krijgen of dat iemand hun selectie invult? Iedereen heeft zijn eigen visie erop lijkt me. Of de Piet of Klaas vraag, zonder enige toelichting, dat ligt aan de indeling van je selectie. Het puzzelen is juist het leukste ( en frustrerendste ) wat er is. Vind het meer interessant om te lezen waarom een renner wel of niet genomen gaat worden, en wat hun rol eventueel zou kunnen worden, plus heb echt respect voor de mensen die bijv de team punten berekenen en dat gereed hebben! 

Aanklampen
bonsai7
#1333
na aanleiding van zandstrooien kritiek en goede bedoelingen sprinters: Milan,  Kooij, Dain...

Bonsai,

Wie stel je dan in rit 3 op? Lastige sprintrit...

Vaak helpt invullen van ritten om te voelen of jouw balans wel goed is....

dr klaas

@ bonsai tatatata goede dansherinneringen aan!  ik heb ze alle 4 ;).    Maak een excelletje en bereken de punten.  Houdt rekening met het Pogi niet in roze scenario ?  Als Pithy gaat sprinten zou ik voor de Pithy variant gaan.  Ik ben wel maar een klaas, mijn laatste 4 giro's waren   74%, goud, zilver en 53%.  Dus ja zegt eigenlijk helemaal niks.

Laatst gewijzigd
lochem

Van Poppel wint punten trui

lochem

5 kopmannen die het niet gaan maken: Uijt, Rub, Lop, Stor, Carr

Valvuillerdemoz
lochem
#1337
Van Poppel wint punten trui

Huh, Waar? Hij zal er ook voor gaan in de Giro. Als die nu al ergens een puntentrui wint is ie alvast goed in vorm.

Laatst gewijzigd
Frits
bonsai7
#1333
na aanleiding van zandstrooien kritiek en goede bedoelingen sprinters: Milan,  Kooij, Dain...

Ik zou G eruithalen voor Merlier

Valvuillerdemoz
lochem
#1338
5 kopmannen die het niet gaan maken: Uijt, Rub, Lop, Stor, Carr

De tering hee!. Daar heb ik er al drie van. Wie moet ik nu nemen dan? Staat daar ook iets over in jouw glazen bol?

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Pig, Pag, Pog, Pug en Peg

Valvuillerdemoz
Aanklampen
#1342
Pig, Pag, Pog, Pug en Peg

Geen Pyg?

NielsH97

Ik wilde niets meer wijzigen en Uijtdebroeks was een zekerheidje, tot vanochtend! Dat hij voor een top 10(....) gaat in dit veld vind ik absurd. Is het optie 1 of optie 2?

Optie 1: Visma legt niet teveel druk en hij behaald alsnog mooie resultaten.

Optie 2: Visma weet op basis van waardes, vorm etc dat top 10 al een uitdaging is.

 

Precies dit laat me enorm twijfelen. De rest van het team blijft ongewijzigd. 

Ton Pelo

Nog wat info over Ganna en sprinten van de buren: "De term 'agressief' komt in alle antwoorden meermaals terug. Dat geldt niet alleen voor Thomas, maar ook voor de rest van het team. Zij krijgen namelijk ook de vrijheid. Ganna voor de sprints en Jhonatan Narváez als belangrijke man voor de overgangsritten, bijvoorbeeld."

 

Of Ganna iets te zoeken heeft in dit sprintersveld is dan weer een andere afweging.

Mollemaaktmenietuit
Pinot Grigio
#1268
Goeie fucking morgen zeg,   Gister met dat warme weer gelijkkkk n fles witte wijn opengetrokk...

Geniet wel van deze tussendoortjes :-) 

PiYES grigio wat mij betreft!

Pim Todcock

Ik heb nu naast Pogi vooral een dure sprintploeg. Ik denk namelijk dat er niet heel veel klassementsetappes komen in de praktijk, waarin er geen groep vooruit is. UAE hoeft niet aan de boom te schudden als ze al vertrouwen hebben te gaan winnen. Een vroege uitvaller in het klassement mag naar hartelust aanvallen. Voor de renners die aan de UAE-ketting liggen zijn er derhalve weinig kruimels. De truipunten zijn ook een onzekere gok, als een E1 aanvaller de halve Giro in het rose rijdt.

Milan haalde meer punten dan Thomas vorig jaar, terwijl laatstgenoegde veel in het rose reed en Milan maar 1 rit won. Zo'n wit favoriet als Almeida is er nu niet bij. Dat wordt toch kiezen tussen Tiberi, Cian en Arensman, of misschien heel iemand anders.

 

arviidd

Oke ik doe dit normaal niet, maar ga er nu toch een of/of ingooien omdat ik gewoon erg benieuwd ben naar jullie ideeen. Valter en Zana of van Poppel en Lipowitz. 

 

 

BigMig
arviidd
#1348
Oke ik doe dit normaal niet, maar ga er nu toch een of/of ingooien omdat ik gewoon erg benieuwd ben...

Waarom doe je het normaal niet en nu wel? Dit zijn 2 combinaties van verschillende typen renners, dus welke keuze beter is, is afhankelijk van de rest van je team. Wat voor type(n) renner heb je nog nodig in je team? Daarom zijn dit soort vragen vrij nutteloos, zonder context is er toch niks over te zeggen.

Gnoe
Ton Pelo
#1345
Nog wat info over Ganna en sprinten van de buren: "De term 'agressief' komt in alle antwoorden meerm...

Ik las het inderdaad ook, dit is wel echt nieuws waar ik niet op zat te wachten en me weer laat twijfelen, vooral door de onderstaande text die verder in het artikel stond. 

Ganna beaamt op zijn beurt dat hij - naast de tijdritten - de ruimte krijgt in de sprintetappes om iets te doen. 'Ik ben hier om G te ondersteunen, dus we moeten zien wanneer er iets kan. We gaan het wel proberen: als er een kans is om te sprinten, dan zal ik dat doen. Het wordt echter wel lastig tegen de grote sprinters

1 2 ... 54 ... 133 134

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.