Scorito Giro 2024

1 2 ... 80 ... 137 138
Benzardi

Team De Duracelli's komt dit jaar met deze Pedaalridders:

Pogacar

Uijtdebroeks

Bardet

Tiberi

Martinez

Arensman

Plapp

Rubio

APP

 

Sprinters,

Milan

Kooij

Bauhaus

Molano

Pithie

Vernon

Oldani

 

Overige,

Bagiolli

Lipowitz

Sheffield

Vansevenant

 

 

 

 

Arne Riis
nasibal
#1972
Dat is natuurlijk altijd een risico, maar niet een risico wat je zomaar even wegneemt zonder egens a...

Dat is precies wat ik mezelf wijs probeerde te maken toen ik Bardet vanmiddag zag lossen. Op zich wel gerusstellend dat jij er hetzelfde over denkt. 😉

DennisdeMenniss

Morgen een dagje revanche voor Pogi boy? 

zomaareens

Ganna in de vlucht vind ik zo n gek idee nog niet

encanto
zomaareens
#1979
Ganna in de vlucht vind ik zo n gek idee nog niet

Ik geloof daar ook wel in, maar niet dat hij dan de beste bergop is...afhankelijk van het groepje natuurlijk

Nazgulsauron
Bozenik
#1930
Ben benieuwd! Heb hem zelf gebankt. Nog gelukt met je resterende 500k budget trouwens? @Nazgulsauro...

De uitkomst van het model is een score die niet zo tastbaar is (Pogi haalde 13k en de laagste 660). Door het om te vormen naar percentages voelt het tastbaarder.

Morgen weer een lastige dagopstelling. Vlucht of AK? UAE's, matige klassementsmannen, of aanvallers? Nog even over slapen.

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Ik verwacht dat er best wat mensen met veel interesse op mijm teamselectie zitten te wachten.

Dit is m dan:

Zelfde team als Nasibal! Hoe bestaat het?!

Op naar een duimpje

jenzrscl
encanto
#1980
Ik geloof daar ook wel in, maar niet dat hij dan de beste bergop is...afhankelijk van het groepje na...

Vooral de vlakke aanloop is voor hem mooi om in groep te komen.. naja ganna gaf wel aan voor giro je zal nog opkijken van me..

 

Papa Bart

Met vreugde stel ik vast dat het selecteren van de jonge Broekuit vooralsnog een juiste keuze lijkt te zijn, maar verdrietig stel ik eveneens vast dat de evenzo jonge Arend de machtige vleugels nog niet wenst uit te slaan. Vriend en vijand zullen overigens net zo verbaast zijn als ik dat zo'n beetje de meest beestachtige tijdrijder van het laatste millennium hier springveren van een paar ons weet bij te benen.

 

Zij die hun halve selectie met woestijnvossen hebben gevuld zullen wel wat ongemakkelijk aan tafel schuiven, zeker met het oog op morgen. Waarom zou Pogacar morgen los gaan? Ik zie hem rustig in het wiel van Bardet omhoog peddelen, en de dagen daarna, na elke 'vlakke' etappe lekker een uurtje langer slapen dan vooraf was voorzien, zonder al die roze, blauwe en paarse perspoespas. Volgens het hogere plan!

Daarom zou het zo maar kunnen dat onze Ecuadoriaanse kogel ook na morgen nog roze gekleed aan de arbeid kan. Drie man Ineos opstellen?

kevinraar

nog 1 plek over keuze uit

paret paintre

storer

ganna

lipowitz

bjerg

Jan Janssens

Vandaag niet kunnen kijken, onze Lipo vriend op even veel minuten gereden als Arensman, ook van niet beter kunnen moeten lossen? Iets van moeite gedaan om er aan te blijven hangen? Maw wie bankt hem morgen? 

dephazz
zomaareens
#1979
Ganna in de vlucht vind ik zo n gek idee nog niet

Hij gaf aan wat verrassingen in petto te hebben. En wat ook mee kan spelen is dat hij ca. 50km van de Santuario di Oropa is geboren. Wat is er mooier om voorop te fietsen door jouw geboortestreek. Het roze wordt denk ik te lastig gezien zijn gewicht, maar vorm en intentie lijken er wel te zijn.

jenzrscl
dephazz
#1987
Hij gaf aan wat verrassingen in petto te hebben. En wat ook mee kan spelen is dat hij ca. 50km van d...

Die rit in giro 2020 die hij won zal hem ook wel inspiren denkik :p denk ook dat dit de enige manier is om te verantwoorden dat ze niet op kop rijden door zelf in kopgroep te zitten. Naja zullen morgen zien

Laatst gewijzigd
Daan De Jager

Morgen pellizari in het roze 

Nederlandsche

Flitsforum

-------------------------------------

BESTE DAGOPSTELLING:

Pogacar (C)

Hermans

Vansevenant

Thomas

Ganna

APP

Bardet

Plapp

Vendrame

-------------------------------------

SLECHTSTE DAGOPSTELLING:

Pogacar (C)

Dunbar

Pellizzari

Storer

Majka

Lipowitz

Pithie

Milan

Andresen

 

Jan Janssens

De UAE knechten blijken nu ook wel een beetje een vergiftigd geschenk. Vandaag 0 punten. Morgen tussen de 0 en 24 punten. Als Pogi wint neemt hij roze en ook berg neem ik aan (aankomst op 1ste categorie). Als er een vluchter de rit pakt is het tweede nulpunter van de ronde.. wat wordt het? 

Nijmos

Als hij wint pakt hij naast berg denk ik ook de paarse trui met de 12 punten van vandaag en de 25 van morgen. Dus dan pak je zelfs 30 punten met een knecht.

Thomberg
kevinraar
#1985
nog 1 plek over keuze uit paret paintre storer ganna lipowitz bjerg

Bjerg. Pogi gaat hem pakken! 

Maar APP en storer geloof ik ook wel in. Mss voor 1 van je andere renners?

Nederlandsche

Als Pogi hem morgen niet pakt kan ik mijn spulletjes wel oppakken en ophoepelen...

Sjasfriet

Hier geen al te beste start (65%) met Thomas en arensman op t bankje en een tegenvallende Bardet en Lipowitz.

Wel een klein beetje leedvermaak met de mensen die 3-4 uae's opstelden :) 

Morgen all in op de vluchters aangevuld met 4 ak mannetjes.

Punchen of verzuipen

Mijn team is geworden:

AK

Pogacar, Thomas, Arensman, Barder, Tiberi

 

Aanvallende klimmers (met AK-potentieel)

Rubio, APP, Lopez, Pellizari

 

Sprint

Mian, Kooij, Bauhaus, Molano, Pithie, Van Poppel, (Vendrame, Ganna)

 

'Opvul'

Vansevenant, Lipowitz, Andresen.

 

Ik heb uiteindelijk een 1,5M UAE-knecht laten vallen voor Ganna toen ik las dat Ganna van plan is om, en van de team de vrijheid krijgt om, zich in de sprints te mengen.

Verder heb ik ongeveer in lijn met Nasibal dit jaar relatief veel aanvallende klimmers met AK-potentieel, omdat de 'échte' AK-mannen wel erg onzeker zijn en alsnog aan de prijs.

Andresen gaat, ook naar eigen zeggen, zeker zijn kansen krijgen en kan ik denk ik zeker na de eerste paar sprints paar keer opstellen. Zie hem na een leadout ook wel doortrekken, is echt een binkie die denk ik wel goed gaat op alsnog kort op Jakobsem te eindigen wanneer Jakobsen in week 1 nog wel de benen heeft.

Ondanks sprint-heavy parcours is Merlier een absolute no-go voor mij. Ik vrees weer voor een scenario waarbij bij na week 1 gewoon niet meer recupereert en ondanks uitrijden niet meer serieus aan sprinten komt. Zie zijn laatste grote ronde, Vuelta 2022.

Heb tot het laatste moment Groves gehad, maar uiteindelijk toch eruit gehaald voor Bauhaus omdat ik zijn vormpeil te onzeker vond. Met de vrijgespeelde 500k (en de 250k die ik sowieso over had) heb ik uiteindelijk nog Storer ingewissels voor Lopez.

Mollemaaktmenietuit

Mijn team voor de komende 3 weken.

GC
1. Pogacar 
2. Thomas 
3. Arensman
4. DFM
5. Bardet
6. Tiberi
7. Lutsenko

8. Juan Pedro Lopez

KLIM/HEUVEL
9. . Storer
10. Lipowitz
11. Schachmann

SPRINTERS
12. Milan
13. Kooij
14. Pithie
15. vPoppel
16. Molano
17. Hofstetter
18. Lund Andresen

Sprinter/Vlucht/ITT

19. Ganna

20. Vendrame

aNa dag 1 de tegenvallers Bardet en Arensman. Schach en Ganna dan weer de meevallers.

Voor vandaag een lastige dagopstelling met veel opties. Volledig GC met opvulpunten of toch een gokje wagen met mannen als Ganna, Lipowitz, Schach. 

 

KV

Waarom ziet iedereen hier AK potentieel in APP? Als er iemand dat was op basis van de Alpen was dit zijn broertje maar dit kan ook al de vuilbak in na gisteren. 
APP is gewoon een degelijke puncherklimmer met goede sprint maar komt in de bergen tekort. 

Blundy
Punchen of verzuipen
#1996
Mijn team is geworden: AK Pogacar, Thomas, Arensman, Barder, Tiberi   Aanvallende klimmers...

Net team👌 kan me vinden in de logica. Qua sprinters hebben we hetzelfde behalve dat ik groves ipv molano heb.

Hoe denk jij (en anderen) over etappe 3? Twijfel voornamelijk over van Poppel, dat lijkt mij een net wel net niet te zwaar geval. Voor jakobsen gok ik dat het te zwaar is en dus een goede dag is om Andresen op te stellen.

KV
Blundy
#1999
Net team👌 kan me vinden in de logica. Qua sprinters hebben we hetzelfde behalve dat ik groves ipv m...

Te zwaar voor Van Poppel?? Is net in deze ritten dat hij meest kans maakt. 
Lund inderdaad ook opstellen. 

1 2 ... 80 ... 137 138

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.