Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 71 ... 95 96
Maarten Koning
Niballie
#1749
6x 10e is ook stabiel, maar qua punten heel wat anders dan 6x 3e. Het klopt gewoon niet wat je stelt...

Ja maar het gaat om het totaalplaatje.

Die extra miljoenen lever je ergens in. Bilbao is nog niet eens de helft van het geld maar die gaat wel zeker meer dan de helft opleveren.

Als je elke etappe je ideale team kan opstellen dan is het prima maar je hebt als het goed is moeten inleveren op je wensen. 

Het gaat om zoveel mogelijk punten in totaal en roglic is, in mijn optiek, een renner die daar niet aan bijdraagt

Laatst gewijzigd
Behatzailea
Kanarie
#1750
Je kunt de miljoenen van een Roglic, etc. inderdaad ook besteden aan 2 goede klassementsmannen maar...

Of aan een Pedersen en Ciccone bijvoorbeeld. Ik denk dat die meer opleveren dan een Roglic.

Maarten Koning

Roglic zal je weinig minpunten geven, dat is wel een pre. Een renner met veel verwachte punten die vervolgens heel selectief is kost je uiteindelijk meer. 

Dus wat dat betreft snap ik je arguement van continuïteit en stabiliteit wel. Maar daar heb je niet perse veel aan als het puntenaantal uiteindelijk niet opweegt tegenover wat je betaalt en dus hebt moeten opgeven om hem te betalen.

Maar dat is wel op basis van mijn verwachting van hem natuurlijk. Ik denk dat hij te duur is.

En Thomas was zijn punten in de giro gewoon waard dus dat gaat niet op. Als hij onder de 400 punten waard was geweest dan was hij simpelweg een miskoop geweest, ongeacht of hij nou stabiel is of niet. Sommige renners mogen ook iets duurder zijn dan wat je van ze verwacht maar dat doe je dan, in mijn optiek, meestal als je van plan bent om ze af en toe als kopman op te stellen omdat ze favoriet zijn voor X

Laatst gewijzigd
master-pieter

De sprinters blijft wel m'n achilleshiel.

Nu Pedersen er maar uitgehaald aangezien de Lie wel continu mij lijkt te sprinten (hopelijk) en ik ergens erop gok dat de Lie op bepaalde aankomsten Pedersen de baas is.

Verser maar gekozen voor W van UnoX en die Djurdjadin ofzo iets. Er zijn geen goedkope sprinters verder helaas dus ook hier weer hopen dat W überhaupt zelf mag sprinten en D een keer per ongeluk in de top 10 komt.

Daardoor wel genoeg klassementsrenners met dure gasten als Remco, Roglic, Pogi, Yates en Rodriguez. Als Remco niet goed genoeg klimt pakt hij nog wel punten in de tijdrit en gaat hij vast vaak zat in de aanval.

Oh en verder zoals heel veel met mij: Ciccone en Gee 

Eddix
martijncr
#1740
Heb Vlasov voor Ciccone gewisseld, thanks Eddie! Is inderdaad meer kans op Scorito punten, kan per o...

Blij dat ik jou ook een keer een tip kan geven, daar waar ik normaal gesproken veelvuldig gebruik maak van jouw tips!

Ik hoop niet dat Vlasov ineens het tegendeel gaat bewijzen nu, dan zou ik me wel ineens schuldig voelen. xD

Phoenix0000

Van welk viertal verwachten jullie meer punten:

  1. Ving, Vauquelin, van Gils en SKA
  2. Pedersen, Vlasov, Buitrago en 500k naar keuze. 

Nederlandsche

Iemand die telefonisch wil sparren of doen we daar hier niet aan? (Geen slechte intenties)

Tissa
NielsH97
#1718
Kan zeker heel goed uitpakken. Leuk team, misschien wel nog een aanvallende renner voor het hooggebe...

Jaa goeie, heb nu Bardet toegevoegd maar is eigenlijk meer op sentiment. Wat denk jij over Roglic en Hindly of Vingegaard en Jorgenson

KV

Pogi 10 dagen geleden covid gehad. 
Just saying. 

floda
KV
#1759
Pogi 10 dagen geleden covid gehad. Just saying. 

Ok, nu laat ik hem thuis

HaagseHaas

Waarom krijgen wielrenners nog steeds zo vaak Covid? En waarom zijn al die ploegen met zulke miljoenenbelangen niet wat voorzichtiger?

martijncr
Eddix
#1755
Blij dat ik jou ook een keer een tip kan geven, daar waar ik normaal gesproken veelvuldig gebruik ma...

Iedere keuze blijft een eigen verantwoordelijkheid, no worries! :)

FOMO blijft overigens keurig bij nagenoeg iedere renner wel aanwezig. "Wat nou als..." 

 

PowerPiet
Maarten Koning
#1753
Roglic zal je weinig minpunten geven, dat is wel een pre. Een renner met veel verwachte punten die v...

Net daarom zitten velen met dezelfde knoop:

Momenteel is het bij mij:   Roglic + Gaviria of Jorgenson + Pedersen

 

PowerPiet
PowerPiet
#1763
Net daarom zitten velen met dezelfde knoop: Momenteel is het bij mij:   Roglic + Gaviria...

Dus heb ik wat inschatingen gedaan:

inzetbaarheid (Echt + aanvuller, niet top) gechecked: 

Roglic 9+1  + Gaviria 6+2   vs. Jorgenson 6+3 + Pedersen 10 

-> ook hetzelfde

Truipunten: Gezien bergritten op't einde zitten eerder Pedersen dan Roglic

Eindpunten: Eerder Roglic

Willempie94

Benieuwd wat ze vanavond over de rol van van Aert te zeggen hebben

Maarten Koning
HaagseHaas
#1761
Waarom krijgen wielrenners nog steeds zo vaak Covid? En waarom zijn al die ploegen met zulke miljoen...

Wij krijgen het ook gewoon maar zij worden getest. En bij wielrenners valt het wel wat meer op als ze wat procenten minder zijn dan bij ons.

Maarten Koning
PowerPiet
#1764
Dus heb ik wat inschatingen gedaan: inzetbaarheid (Echt + aanvuller, niet top) gechecked:  Ro...

Het is koffiedik kijken maar ik neem aan dat jorgenson met kuss uitgevallen gewoon een beschermde renner is geworden en dus mee gaat rijden. 

Ik heb flinke twijfels over zijn mogelijkheden voor de laatste week en dan niet in de laatste plaats om zijn gewicht, echter in de eerste 2 week zijn er voldoende kansen om hem zijn punten te laten verdienen. Hij kan ook zomaar helemaal opgebrand zijn, dat hebben we ook wel eens gezien.

Gaviria rijdt een mijns inziens matige giro met een toegegeven best goed deelnemersveld. Dit sprintersveld is niet perse veel beter en met 1.5m heeft hij relatief weinig echt goede uitslagen nodig.

Pedersen is eigenlijk net als roglic in de zin dat de etappes waar je verwacht dat ze presteren, dat ze dat ook wel gaan doen. Beide zijn natuurlijk behoorlijk constant. Roglic heeft wat dat betreft ook net wat meer etappes waar je hem potentieel opstelt, daar staat hevige concurrentie tegenover, iets wat pedersen echt minder heeft.

 

Roglic en gaviria zijn denk ik iets zekerder omdat jorgenson toch nog best wat vraagtekens heeft voor een hele ronde. Van de 4 zou ik bij jorgenson echter wel het meest verwachten dat hij wezenlijk meer punten oplevert dan wat hij kost. 

Wicked Wout
KV
#1759
Pogi 10 dagen geleden covid gehad. Just saying. 

Mooi, is ie de komende weken immuun 

Marsthinaikos

Vingegaard heeft geen hoge verwachtingen van de ronde dit jaar. Streep erdoor dus

Hartfietser

Vanuit dit forum zie je veelal dezelfde teams, wat een logisch gevolg is van het concept 'name dropping'. 

Om toch een verschilmaker te hebben vind ik Landa een intressante keuze. De algemene verwachting is dat Evenpoel er (uiterlijk) de 3e week doorheen zakt waardoor Landa de vrijheid zou kunnen krijgen. Overigens sloeg ik meteen door in mijn Soudal-Quick Step fomo om vervolgens te denken... Zou die dekselse Casper Pedersen niet mee gaan sprinten de komende weken. 

Conclusie, team leeg maken en opnieuw beginnen. 

P.s. Wanneer komt de eerste opmerking; "Ik kan niet wachten tot de Vuelta begint."

BigMig
Hartfietser
#1770
Vanuit dit forum zie je veelal dezelfde teams, wat een logisch gevolg is van het concept 'name dropp...

P.s. Wanneer komt de eerste opmerking; "Ik kan niet wachten tot de Vuelta begint."

- Op dag 1 als Mas en Carapaz moeten opgeven na een valpartij in het gedrang

Maarten Koning
BigMig
#1771
P.s. Wanneer komt de eerste opmerking; "Ik kan niet wachten tot de Vuelta begint." - Op dag 1...

Dit doet me weer denken aan de 1e etappe in 2017 waar valverde en izagirre tegen de hekken gingen, die ik beide had.  

KV
Marsthinaikos
#1769
Vingegaard heeft geen hoge verwachtingen van de ronde dit jaar. Streep erdoor dus

Privé appje gestuurd ja?

Marsthinaikos
KV
#1773
Privé appje gestuurd ja?

Niet privé maar gewoon een openbaar bericht:). Staat op feltet.

 

Laatst gewijzigd
GoldenWallie
Marsthinaikos
#1774
Niet privé maar gewoon een openbaar bericht:). Staat op feltet.  

En op Wielerflits :)

1 2 ... 71 ... 95 96

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.