Ik zal maar eens zeggen dat ik je kwalificatie 'zwarte video' nogal op het randje vind. Dat flimpje plaatsen kun je ook negeren.
dat doe ik tenminste, los van dat ik elke keer heel even geniet van wat een ongelofelijk onbetrouwbare kop die grijze goeroeduif heeft.
hem aanzetten en geloven vergt best wat uithoudingsvermogen, denk ik.
Maar nasihap is doodnormaal? Ik vind zwarte video verre van het randje en geeft aan hoezeer jij en anderen hier gekleurd in sommige discussies zitten. Met name over migratie.
Na dat nasihap is de behoefte heel sterk om kraamverlof uit mijn Tourspel te diskwalificeren, maar dat zou alleen maar meer gedoe opleveren. Bij deze het verzoek om in het vervolg niet meer mee te doen.
O je wilde ook maar gelijk een zwarte piet discussie beginnen? Dan kun je van tevoren uittekenen waar jij en anderen 'van kleur' staan qua standpunt. Ik vind het jammer dat een mooie traditie stukgemaakt is door immigranten. Zwarte Piet had voor niemand behalve links een racistisch karakter. Ook al valt de oorsprong niet te ontkennen.
Ja maar dat bedoel ik dus. Dat weten we allemaal al lang want daar zorgt de inmiddels Belgische Nederlandse pers (DPG) wel voor dat we dat vooral niet vergeten. Pluriformiteit mijn reet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.