Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 112 ... 342 343
Romāns Vainšteins

Maar zelfs al overlijdt hij één week voor de verkiezingen en vullen ze hem met radartjes en een afspeelband, dan nóg is kamp Republikein introverter en exclusiever dan de voorgaande verkiezingen. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik gun jouw vooral minder veroordelen en meer luisteren, Romans. Je bijdrages bezitten veel weerzinwekkends en weinig liefde 

Klootje Kriekeljon

Ik heb kennelijk geen groot genoege hekel aan republicans om blind voor de democrats te worden. Net zo min ik ook maar enige sympathie voel voor Hamas omdat Likoed in volle vernietigingsmodus staat. Of voor partijen die decennialang er een teringzooi hebben gemaakt en nu vooraan staan om op Wilders kritiek te hebben. Zijn er nog meer van dat soort mensen hier? Of telt dit alleen in andere topics:

Dat is precies even relevant als jij die hysterisch, inclusief superlatieven en een vinger die zo hard bibbert dat je er van vliegen gaat, vanuit de hoogste boom zit te krijsen dat het hé-le-maal mis is.

Romāns Vainšteins

Per topic verschilt dat natuurlijk enorm ja.

Doping wielrenners? Het zal wel.

Conservatieve politici (en daarmee samenlevingen)? Graag afvoeren.

Ik heb ook niet veel moeite met kiezen: Deze coalitie gaat er vele malen een grotere puinzooi van maken dan welk alternatief dan ook. Zijn de alternatieven feilloos? Neuh. Moeten we dan deze afschieten nog voor ze goed begonnen zijn? Absoluut! 

Laatst gewijzigd
kleomantre
Romāns Vainšteins
Daarom ook: Biden moet gewisseld worden, dat is de kers op de taart. Niet te geloven hoe lang dat ma...

Het was al een schijndemocratie maar met wat we de afgelopen 1 a 2 jaar zien is de VS toch niet anders te betitelen dan een bananenrepubliek. Klapper op de vuurpijl was die senator die niet zou misstaan in een geriatrische inrichting. Biden zou je ook al voorzichtig de ouderenopvang in moeten duwen. Trump hoort gewoon thuis in een gesticht, waar hij vrijelijk vanaf een bankje in de tuin kan oreren en organismen in de vorm van vlinders, vogels en mieren z'n toehoorders zijn. 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Bovendien: mijn opmerking blijft staan. Ik ben hierin even relevant als een ander die de mening heeft: 

'tsja, Wilders.. Wannabe dicatortje, loopt niet zo'n vaart is ook wel ok'e kerel weet je'

Alleen ben ik nu de druktemaker en een ander de oogklepbezitter. Iedereen mag naar hartelust, per topic, de rol pakken die hem/haar/hen zint.

esims2.0
Romāns Vainšteins
Geloof: op een wolk zittende baardaap Hoop: onverteerbare voedselementen Liefde: subjectief en opp...

"Gelukkig hangt de schepping niet af van jouw voorstellingsvermogen"

Een zin uit een roman, die ik eens hoorde op de radio. Je moet eens zien hoe geloof met jou aan de haal gaat zodra het over doping in de wielersport gaat. Jij hebt het over traditoneel geloof (religie), waarbij mensen klakkeloos een verhaal aannemen van anderen die ook niks zeker weten. Maar nadenken is er bij jou ook niet bij. In je Jip en Janneke wereld met je Jip en Janneke taal.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

' Klapper op de vuurpijl was die senator die niet zou misstaan in een geriatirsche inrichting '

Je bedoelt die McNogwa van het huis toch? Onwaarschijnlijk idd hoe oude mannetjes van dat type maar niet weg te krijgen zijn.

Romāns Vainšteins

Gelukkig hangt de schepping niet af van jouw voorstellingsvermogen = 'Wààà`, er is WÉL een baardaap!!!'

Ik denk dus van niet, geen baardaap, geen enkele, allemaal een toevallige samenloop van elementen en biologische omstandigheden, niks baardaap, bestaat niet, is er niet.

En ik heb er wel degelijk over nagedacht. Liep laatst in de Morvan door een wolk heen, weinig solide, kan je echt niet op zitten.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ondertussen weer een leuke nieuwe spagaat voor Slappe Hap, hij moet nu Wilders' buddy Orbán-Oetang publiekelijk afvallen. Eens zie hoe hij zich hier doorheen stamelt.

esims2.0
Romāns Vainšteins
Gelukkig hangt de schepping niet af van jouw voorstellingsvermogen = 'Wààà`, er...

Ik heb het al eens eerder geillustreerd met behulp van de eiwitsynthese. Jij wordt niet gehinderd door enige kennis van biologie. Want hoe meer je daarvan afweet, hoe minder je in toeval gelooft. Maar zoals ik al zei, in jouw Jip en Janneke wereld bestaat er geen grijs.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Beter laten we hem alleen rondwentelenten in z'n blinde haat en gekkigheid 

Romāns Vainšteins

Eiwitsynthese, dat is toch met zo'n roede?

Sorry man, ik gellof echt niet in 'de schepping' 'de heer' en dat type zaken. Bespaar je de moeite.

ding, dong  'Hallo, kunnen wij je even spreken?' 'Nee, dank je wel' deur slaat dicht

 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Meer on topic:

Slappe Hap : 'Ik wil met Viktor spelen, mag dat?'

PVV : 'Ja tuurlijk! Ga maar en neem wat lekkers voor hem mee'

VVD : 'Absoluut níet! Jij gaat nìet met Viktor spelen van dat jong kom alleen maar ellende'

Wat zal ie doen?!?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

esims2.0

"Gelukkig kan ik goed fietsen en weet ik het een en ander over buitenleven."

Maar niet goed genoeg om er boeren van uit te kunnen kopen. Wat is het oneerlijk verdeeld in deze wereld.

esims2.0

En weer moet er een zwarte video ingegooid worden, want zogenaamd een link met de discussie. Ik vind dat echt ziekelijk gedrag.

Raul Alcala

Geloof, hoop en liefde. Mijn broeder

 

SprintMaster
Klootje Kriekeljon
Ik heb kennelijk geen groot genoege hekel aan republicans om blind voor de democrats te worden. Net...

Wat vind jij ervan dat Trump en het grootste deel van zijn fanatieke achterban nog steeds weigert zijn verkiezingsnederlaag toe te geven? 

Romāns Vainšteins

Dat bedoel ik dus ook een beetje. Wie afgelopen x tegen Trump stemde, en sindsdien al die rotzooi zag (masterclass zuur verliezen). Hoe exact werkt het dat eenzelfde persoon dan nu ineens op Trump stemt? Daar is tegen het einde lopen van de concurrent niet voldoende voor lijkt me.

kraamhol
esims2.0
En weer moet er een zwarte video ingegooid worden, want zogenaamd een link met de discussie. Ik vind...

Even goed naar de text luisteren nasihap, toe maar:

Romāns Vainšteins

Ik zal maar eens zeggen dat ik je kwalificatie 'zwarte video' nogal op het randje vind. Dat flimpje plaatsen kun je ook negeren. 

dat doe ik tenminste, los van dat ik elke keer heel even geniet van wat een ongelofelijk onbetrouwbare kop die grijze goeroeduif heeft.

hem aanzetten en geloven vergt best wat uithoudingsvermogen, denk ik.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Maar nasihap is doodnormaal? Ik vind zwarte video verre van het randje en geeft aan hoezeer jij en anderen hier gekleurd in sommige discussies zitten. Met name over migratie.

Na dat nasihap is de behoefte heel sterk om kraamverlof uit mijn Tourspel te diskwalificeren, maar dat zou alleen maar meer gedoe opleveren. Bij deze het verzoek om in het vervolg niet meer mee te doen.

Romāns Vainšteins

Diskwalificeer hem dan! Hij noemde je nasihap!

Normaal zou ik hier nu 'shame on a nigga' plaatsen om er een agressief ondertoontje aan te geven. Maar ik hou niet van linkjes.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Hij bedoelde uiteraard geen Indisch gerecht.

1 2 ... 112 ... 342 343

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.