Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 113 ... 240 241
Romāns Vainšteins

Overigens snap ik niet meteen je afkeer ten opzichte van Raul's filmpjes, in jouw hoofdoekloze dorp zijn ze toch ook nog steeds dol op gekke piet?

kraamhol
esims2.0
#2800
Hij bedoelde uiteraard geen Indisch gerecht.

Gerard Joling zei altijd kroepoekje tegen goor...

esims2.0
Romāns Vainšteins
#2801
Overigens snap ik niet meteen je afkeer ten opzichte van Raul's filmpjes, in jouw hoofdoekloze dorp...

O je wilde ook maar gelijk een zwarte piet discussie beginnen? Dan kun je van tevoren uittekenen waar jij en anderen 'van kleur' staan qua standpunt. Ik vind het jammer dat een mooie traditie stukgemaakt is door immigranten. Zwarte Piet had voor niemand behalve links een racistisch karakter. Ook al valt de oorsprong niet te ontkennen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Romans haalt zwarte rap en Jordan Peterson door elkaar. Los daarvan beoordeeld hij mensen op hun uiterlijk. Waar zagen we dat eerder ook alweer.

Al zal ome Jordan vast ook wel iets...

Klootje Kriekeljon
SprintMaster
#2794
Wat vind jij ervan dat Trump en het grootste deel van zijn fanatieke achterban nog steeds weigert zi...

Ja maar dat bedoel ik dus. Dat weten we allemaal al lang want daar zorgt de inmiddels Belgische Nederlandse pers (DPG) wel voor dat we dat vooral niet vergeten. Pluriformiteit mijn reet. 

Raul Alcala

Geloof, een hoop muziek, en liefde

kraamhol
esims2.0
#2803
O je wilde ook maar gelijk een zwarte piet discussie beginnen? Dan kun je van tevoren uittekenen waa...

Piet Paulusma zwarte piet noemen, scheer je weg hier hemd!

Raul Alcala

Wat is de overeenkomst tussen de KKK en een streng in de leer zijnde moslima?

Van hetzelfde laken een pak

Romāns Vainšteins

Dat soort kleutergrapjes symboliseren 'geloof, hoop & liefde'?

Romāns Vainšteins

Maar esims, nu hebben we wel een minister die de mooie traditie in ere gaat herstellen! Ik vertrouw er op dat ze het opnieuw uitgelegd krijgt aan de wereld.

Raul Alcala

En de liefde is het belangrijkste, Romans.

Romāns Vainšteins

Even een persoonlijke vraag aan de lieden hiero: dat hele 'pro life' gebeuren. Hoe staan jullie hierin? In de staten schijnt dat echt een ding te zijn.

Raul Alcala

Hit die muziektopics ff op pls. Forum weigert bij mij z'n werk. Ook goed voor esims z'n hum als ik m'n shit ergens anders drop. Woo di, ga er ook kolo anders van praten

 

Raul Alcala

Ik ben echt serieus in de Here aan het raken, dus ga ik daarover nadenken Romans. Er zal wel wat verschuiven, maar geen Amerikaanse toestanden. 

Klootje Kriekeljon

Die is Depeche Mode aan het downloaden via Kazaa. 

Romāns Vainšteins

De eerste keer dat ik dat downloaden deed was begin 2000's : ik koos toen voor alle albums van 16 horsepower, muse en system of a down om te luisteren tijdens mijn summerjob, orderpicken in een enorme koelcel te Ochten voor de Boni supermarkten.

weet het niet zeker maar volgens mij idd kazaa?

Die eerste is iets voor jou Raul, harder in de ban van de heer ken ik ze niet. Zal straks eens een link in het muziektopic zetten.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Waarom zou ik een hardliner in de leer willen zijn, als liefde het belangrijkste is?

Voor mij hoef je het niet te doen hoor, houd niet zo van linke soep

esims2.0
Klootje Kriekeljon
#2815
Die is Depeche Mode aan het downloaden via Kazaa. 

Met NOS Teletekst mij belachelijk maken kon niet meer he? Afreageren door een stel zwarte forumbezoekers, vanwege mijn mening over zwarte muziek, van iemand die na de term proxy-oorlog (waar al de nodige hilariteit over was) nauwelijks een poging gedaan heeft om inhoudelijk iets zinnigs te zeggen. Maar wel Joe Biden het verwijt maken dat die nauwelijks hartslag heeft. Dit vond ik in ieder geval nog een reactie naar mijn hart.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Hahaha. De nodige hilariteit. Ja zag dat Arjan Lubach het zelfs opgepikt had. 

Je wordt niet op de hak genomen omdat je niet van zwarte muziek bent. Je wordt op de hak genomen omdat je je als een autistische hork gedraagt die denkt dat hij anderen zijn wil op kan leggen op een forum. 

 

En recalcitrant als de meeste mannetjes hier zijn. Krijg je dan alleen nog maar meer yo yo en oeh baby baby in je smoel. Om even een Romans Vainsteinisme te gebruiken.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

😄 Klootje hakt je in mootjes. Met liefde.

 

Wieteke van Dort is overleden lees ik op teletekst. Dat was me er eentje. ❤️

esims2.0

Dat ligt wel wat genuanceerder en dat weet je zelf ook. Ik heb herhaaldelijk mijn mening gegeven over de muziek in dat muziektopic. Een topic dat jarenlang voornamelijk gebruikt is door jou, Raul en Jacco, en dat vat het eigenlijk wel goed samen. Maar als mensen mij om die mening terug gaan pakken in mijn Tourspel topic, dan gaan ze over de grens van de huisregels.

Klootje Kriekeljon

Ook zoiets. Hoe vaak jij je eigen aannames uitspreekt als feiten.. Dat topic is niet jarenlang door 3 mensen gebruikt. De nieuwe website is er bijv. nog niet zo heel lang. Het topic wel.

Ook het af en toe eens uitspreken van je mening over muzieksmaak van anderen lijkt me voor weinig mensen een probleem. Het obsessief er mee bezig blijven en op willekeurige momenten beledigen van het genre of degene die het luisteren wel. Maar het gaat soms ook een tijdje goed hoor. En dan zul je merken dat niemand moeilijk doet over je top 2000 lijstjes en teletekstlinkjes. Zolang je maar niet denkt te kunnen dicteren wat hier wel of niet zou moeten staan of gebeuren. Vrij tolerante community volgens mij.

Jij wilt toch ook enige vrijheid in je eigen gedrag. In wat je wel of niet post? Krijg je toch? Geef die ander dan ook de vrijheid. Samenspelen vriend. Samenspelen.

 

Laatst gewijzigd
esims2.0

Kun jij bij benadering aangeven in een percentage hoeveel berichten in dat topic in de afgelopen 5 jaar van jou, Raul en Jacco waren, en hoeveel van anderen? Ik heb dat topic echt niet alleen gevolgd vanaf het nieuwe forum, maar heb er eerlijk gezegd ook geen studie van gemaakt. Het is een indruk.

En dan uitgerekend eindigen met samenspelen, want dat is duidelijk niet het geval in dat topic. Verheerlijking van zwarte machocultuur, al heeft Jacco een wat andere insteek. En als het hier nu om NBA flits zou gaan, dan was het allemaal wel verklaarbaar.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

We waren altijd de 3 hiphop musketiers hoor. Je vergeet een belangrijke. En sinds de oproep van Romans voor meer diversiteit daar is het geslaagd en gelaagd te noemen.

 Wheely heeft me blij verrast, Josemanuel is niet meer weg te denken, Sprintmaster klokt afentoe in. En dankzij jouw inbreng waardeer ik Depest Mode als de neten. Wat wil je nog meer, Esims?

Een eigen muziektopic?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Vergeet ik Kraam en Truc ook nog...eigenzinnige muziek die ze delen

1 2 ... 113 ... 240 241

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.