Ja maar dat bedoel ik dus. Dat weten we allemaal al lang want daar zorgt de inmiddels Belgische Nederlandse pers (DPG) wel voor dat we dat vooral niet vergeten. Pluriformiteit mijn reet.
De eerste keer dat ik dat downloaden deed was begin 2000's : ik koos toen voor alle albums van 16 horsepower, muse en system of a down om te luisteren tijdens mijn summerjob, orderpicken in een enorme koelcel te Ochten voor de Boni supermarkten.
weet het niet zeker maar volgens mij idd kazaa?
Die eerste is iets voor jou Raul, harder in de ban van de heer ken ik ze niet. Zal straks eens een link in het muziektopic zetten.
Met NOS Teletekst mij belachelijk maken kon niet meer he? Afreageren door een stel zwarte forumbezoekers, vanwege mijn mening over zwarte muziek, van iemand die na de term proxy-oorlog (waar al de nodige hilariteit over was) nauwelijks een poging gedaan heeft om inhoudelijk iets zinnigs te zeggen. Maar wel Joe Biden het verwijt maken dat die nauwelijks hartslag heeft. Dit vond ik in ieder geval nog een reactie naar mijn hart.

Hahaha. De nodige hilariteit. Ja zag dat Arjan Lubach het zelfs opgepikt had.
Je wordt niet op de hak genomen omdat je niet van zwarte muziek bent. Je wordt op de hak genomen omdat je je als een autistische hork gedraagt die denkt dat hij anderen zijn wil op kan leggen op een forum.
En recalcitrant als de meeste mannetjes hier zijn. Krijg je dan alleen nog maar meer yo yo en oeh baby baby in je smoel. Om even een Romans Vainsteinisme te gebruiken.
Dat ligt wel wat genuanceerder en dat weet je zelf ook. Ik heb herhaaldelijk mijn mening gegeven over de muziek in dat muziektopic. Een topic dat jarenlang voornamelijk gebruikt is door jou, Raul en Jacco, en dat vat het eigenlijk wel goed samen. Maar als mensen mij om die mening terug gaan pakken in mijn Tourspel topic, dan gaan ze over de grens van de huisregels.
Ook zoiets. Hoe vaak jij je eigen aannames uitspreekt als feiten.. Dat topic is niet jarenlang door 3 mensen gebruikt. De nieuwe website is er bijv. nog niet zo heel lang. Het topic wel.
Ook het af en toe eens uitspreken van je mening over muzieksmaak van anderen lijkt me voor weinig mensen een probleem. Het obsessief er mee bezig blijven en op willekeurige momenten beledigen van het genre of degene die het luisteren wel. Maar het gaat soms ook een tijdje goed hoor. En dan zul je merken dat niemand moeilijk doet over je top 2000 lijstjes en teletekstlinkjes. Zolang je maar niet denkt te kunnen dicteren wat hier wel of niet zou moeten staan of gebeuren. Vrij tolerante community volgens mij.
Jij wilt toch ook enige vrijheid in je eigen gedrag. In wat je wel of niet post? Krijg je toch? Geef die ander dan ook de vrijheid. Samenspelen vriend. Samenspelen.
Kun jij bij benadering aangeven in een percentage hoeveel berichten in dat topic in de afgelopen 5 jaar van jou, Raul en Jacco waren, en hoeveel van anderen? Ik heb dat topic echt niet alleen gevolgd vanaf het nieuwe forum, maar heb er eerlijk gezegd ook geen studie van gemaakt. Het is een indruk.
En dan uitgerekend eindigen met samenspelen, want dat is duidelijk niet het geval in dat topic. Verheerlijking van zwarte machocultuur, al heeft Jacco een wat andere insteek. En als het hier nu om NBA flits zou gaan, dan was het allemaal wel verklaarbaar.
We waren altijd de 3 hiphop musketiers hoor. Je vergeet een belangrijke. En sinds de oproep van Romans voor meer diversiteit daar is het geslaagd en gelaagd te noemen.
Wheely heeft me blij verrast, Josemanuel is niet meer weg te denken, Sprintmaster klokt afentoe in. En dankzij jouw inbreng waardeer ik Depest Mode als de neten. Wat wil je nog meer, Esims?
Een eigen muziektopic?
Maar terug naar politiek: de ene helft van de ministers gaan wel en de andere niet naar Hongarije? Dikke kans dat Wilders er 1 dezer dagen op eigen titel langs gaat met de air alsof ie zelf de minister president is. Man man man, dat zou lachen worden, dan staat slappe lul helemaal voor hap.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.