Twitter of X wordt door sommigen niet serieus genomen. Door mij ook lange tijd niet. Maar zolang overheden het gebruiken om informatie door te geven, is het te makkelijk om jezelf verheven te voelen boven dat medium. Zeker ook als je kijkt hoe het er hier gisteren aan toe ging.
Wat heb je meer nodig jonge? Ik zou een linkje kunnen plaatsen van verschillende grote accounts and nieuwswebsites die het melden, maar ik weet hoeveel moeite je hebt met linkjes. Dat Thurau er ook van op de hoogte is geeft ook al aan dat hij weet dat het een afgesproken dingetje is. Maar laat vooral jouw licht er over schijnen
Zijn merkwaardige naamsveranderingen horen ook te worden genoemd. Al vind ik de leukste weirdness nog die opvatting dat alleen mensen met kinderen bijdragen aan een samenleving. Geen wonder dat zijn waarderingscijfer steeds verder wegzakken.
Om ff nog op Romans te reageren. Ik heb in de 90's eens met de manager van een Israelische profvoetbalclub, Maccabi Ironi Ashdod, een Nigeriaan van Schiphol opgehaald voor een stage. En weer mee teruggereden naar Hotel Braams in Gieten, waar ze een trainingskamp hadden belegd. M'n eerste kennismaking met Israeliers was toen. Direct, hartelijk en warm. Om over Israëlische vrouwen maar te zwijgen. Oh men, los van hun schoonheid, die walsen dubbel en dwars over de meeste Nederlandse mannen heen.
Leo. Daarom moet ook eindelijk eens een accoord met Hamas bereikt worden over het stoppen van die waanzin. Maar nu Hezbollah erbij lijkt te komen, zie ik het eigenlijk niet meer gebeuren. World War 3 zit er aan te komen. Aan de ene kant heb ik veel bewondering voor Israël z'n leger en technologie en inlichtingendiensten. Zonder de Iron Dome ......Aan de andere kant staan de recente liquidaties (dat wilde de wereld toch, geen onschuldige burgerdoden meer) een accoord nu misschien wel meer in de weg dan ooit. Ze hebben aan Hamas kant steeds natuurlijk ook steeds minder gajes om te onderhandelen.
Openluchtgevangenis is ook zo'n term die aan inflatie onderhevig is trouwens.
Uhm, Romans. Hamas bestuurt Gaza na terugtrekking Israel, en de daarop volgende geweldadige machtswisseling in 2006/2007, met snoeiharde hand. Subsidiegelden gingen in eigen zak of werden belegd in tunnels, in plaats van al die miljarden te besteden aan het ontwikkelen van een samenleving, goed onderwijs, een economie etc.
Mocht het zover nog komen dat er een tweestaten oplossing komt, dan zal Israël de boel moeten overlaten aan Saudi-Arabië en anderen, voor de herinrichting en toezicht op een nieuw bestuur voor de Gazanen. En dat mag dus geen Hamas meer zijn.
Financieel moet Israël denk ik wel flink meebetalen aan de wederopbouw. Maar zoals we allemaal wel weten. Die Joden hebben geld zat!
Niks 'zelfs' Nederland. Er is nauwelijks een Europees land dat Amerika nauwgezetter volgt (en ook ietwat bewondert). Je kan geen halve kilo sperziebonen halen in de buurtsuper zonder over een Amerikadeskundige te struikelen.
vanaf september verwacht ik weer een dikke bak docu's, die van Thijs van de Brink was nog best een aardige ook.
Klootje. Ik moet ff denken aan een reactie van je hier recent, op ik meen sprintmaster over Trump en de media. Waarop je ff spot on en venijnig uithaalde naar dpg media? Het verbaast me niets dat weird hier ook al gemeengoed is in de media.
Of dat geliquideerde Hamas capos als gematigd worden omschreven door de NOS.
De journalistiek is me toch van een lik me vestje niveau geworden. De radiojournaals, waar nietszeggende 20'ers een nieuwsbericht verder uitleggen in jip en jankende taal, waarna de nieuwslezer weer verder gaat met een bericht over een bom in gaza, op een school. Een snik, er wordt nog volop lesgegeven op de scholen in Gaza natuurlijk. 12 doden.
Waarin bewonderen we hier in Nederland de VS volgens jou? Ik volg de presidentsverkiezingen ook steeds met belangstelling, maar vraag me nu af waarom ik dat doe. Misschien omdat het een groot en invloedrijk land is. Want het politieke systeem is eigenlijk vrij achterlijk, daar hebben we het al over gehad. Ik heb ook niets met die cultuur, in tegenstelling tot sommigen hier. Ik vind het eerlijk gezegd ook niet maatgevend wanneer import Groningers dat zeggen, die meer met een of andere onbeduidende Amerikaanse muziekheld hebben dan met Ede Staal.
Maar goed, stel wederom vast dat de linkse boys al weken ridiculiteit en gebrek aan inhoud bekritiseren. Zodra de boodschao vanuit het tegenkamp niets anders is dan oud en weird dan is het opeens wel fantastisch. Die Harris is net zo goed een lichtgewicht wiens beste wapen namecalling is.
Kom eens met een goed verhaal. Waarom stemt de arbeidersklasse conservatief? Omdat hun oude vertegenwoordiging vervreemd is van ze en tot aan de nek in policor, woke, milieu, etc. zit. Wereldvreemd vanuit een ivoren toren.
Komt omdat de linkse boys hier ook een beetje weird zijn.
En als je moet uitleggen wat Hamas al een jaar of 18 uitvreet in Gaza....weird.
Keppelstein vinden ze ook supergeinig om te bezigen. Want keppeltjes zijn weird. Keppelvodtax!@
En ze kijken neer op die arbeidersklasse. Net als ze neerkijken op de PVV stemmers
de TERFs en domrechtse wappies duiken nu ook al op biologische vrouwen die toevallig een ziekte hebben waardoor ze meer testosteron aanmaken getuige de bizarre reacties na de winst van Khelif op Carini in het bokstoernooi. Khelif is een middelmatige bokser at best met meer verlies dan winst, en Carini verdedigde simpelweg niet goed waardoor Khelif alle ruimte had om uit te halen. Te triest voor woorden hoe Carini en zelfs Meloni de hetze aanwakkeren.
Omdat het belang van 1 iemand niet zwaarder weegt dan het belang van een wereld met boksers die in deze klasse uitkomen. Maar daar zitten we in 2024 he. IOC die gewoon zegt ja hoor doen wij wel want Olympische gedachte, waar bond wel haar sporters in bescherming neemt tegen deze freak of nature.
Je kan zeggen wat je wil. Iedereen met ogen ziet dat dit geen eerlijke match is, tegen vrouwen. Bekijk de bouw van deze persoon.
Daarom moeten er massaal leugens over haar worden verspreid?
enneh, jij vindt dus dat 'freaks of nature' niet mee mogen doen als dat hun bevooroordeeld in de sport die ze willen doen?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.