Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 138 ... 252 253
Raul Alcala

Niet alleen ik denkt er zo over 

En als iemand met z'n volle verstand dat nou tegen me zegt, wat jij claimt...

kleomantre
Romāns Vainšteins
#3405
Jazeker, hoe kun je zoiets precies 14 jaar laten aanslepen? Dat weet je toch dat in de tussentijd hi...

Het betreft bovendien Armenië toch.

ik weet niet maar dat is een prima veilig land als je die ene regio die recent weer van ze is afgepakt links laat liggen. Dat was het 13 jaar geleden ook al. (veilig)

Laatst gewijzigd
esims2.0
kleomantre
#3427
Het betreft bovendien Armenië toch. ik weet niet maar dat is een prima veilig land als je die e...

'Eigen toedoen'
In de Afsluitingsregeling staat dat kinderen die al jaren in Nederland wonen onder strikte voorwaarden een verblijfsvergunning kunnen krijgen. Maar als ouders er zelf voor zorgen dat het kind lang in Nederland verblijft, kan er op basis van de regeling geen verblijfsvergunning worden afgegeven. Volgens de Raad van State is dat bij Mikael het geval.

In 2021 oordeelde de rechtbank dat de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) de aanvraag van de 11-jarige jongen niet had mogen afwijzen. Daar is de Raad van State het dus niet mee eens.

Ook mogen kinderen niet langer dan drie maanden uit het oog zijn geweest van de IND. In 2015 verlieten Mikael en zijn moeder de opvanglocatie van het COA, zonder te laten weten waar ze heen gingen.

"Door hun eigen toedoen is een situatie ontstaan waar de Afsluitingsregeling niet bedoeld voor is", zegt de hoogste bestuursrechter nu. "De minister hoeft daardoor niet de verantwoordelijkheid voor de lange duur van het verblijf van Mikael en zijn moeder in Nederland te nemen."

Vanuit je luie stoel beslissen (ik bedoel Romans) dat de Nederlandse overheid de boel niet op orde heeft. En als het allemaal binnen een maand opnieuw bekeken zou zijn, dan had hij het waarschijnlijk over Russische zorgvuldigheid gehad. Altijd kletsen in je eigen straatje. Nederland is slechts een economisch vehikel voor hem, niks meer en niks minder. Want verder deugt hier niets.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Douglas doet het nog even dunnetjes over.

Klootje Kriekeljon
Klootje Kriekeljon

Leo, je zegt elke keer hetze. Maar het IOC heeft dit natuurlijk zelf veroorzaakt. Heb vannacht nog podcast Zonneveld zitten luisteren. Alle overlapping berust op toeval. 

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#3431
Leo, je zegt elke keer hetze. Maar het IOC heeft dit natuurlijk zelf veroorzaakt. Heb vannacht nog p...

Nou ja, als je even rondkijkt op Twitter is het simpelweg een hetze waarin veel onzin wordt verspreid, ongeacht wat de oorzaak is. Sowieso bizar dat al die TERFs zich zo druk maken over Imane maar letterlijk niks zeggen over die Nederlandse knakker die een 12-jarig meisje dronken voerde en verkrachtte. Vreemde kronkel vind ik dat. 

En of het IOC zelf de oorzaak is vind ik moeilijk. Ze hanteren hun eigen regels en daar wijken ze niet vanaf, bij het IOC zijn ze in ieder geval consistent. En als je je eigen regels door druk van buitenaf gaat aanpassen ben je natuurlijk ook niet integer bezig. Ik ga er ook niet vanuit dat die regels daar door een pannenkoek zijn opgesteld. Bij de IBA zijn er omkopingen en invloeden vanuit Rusland, vandaar dat het IOC daar niks meer op uit doet, die zijn bewezen onbetrouwbaar.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
#3419
Wierd Duk, dat is toch die conservatieve imbeciel die helemaal gek werd van de 'bloemetjes en bijtje...

Die is helemaal aan het doorwappie-en trouwens. Alles is een complot om de westerse cultuur kapot te maken bij hem nu. Het zou hilarisch zijn als niet zo veel mensen het geloven.

Klootje Kriekeljon
Il Leopardo della Primavera
#3432
Nou ja, als je even rondkijkt op Twitter is het simpelweg een hetze waarin veel onzin wordt versprei...

Ah twitter. X. Tja.

Hoorde bij Zonneveld idd. dat de IBA pro-Russisch is. Al eerder geweigerd heeft Russische boksers niet te laten starten. Vul de mogelijke motivaties maar in dan.

En TERF net ff opgezocht. Wat een gefabriceerde definitie is dat zeg. Dat moet toch raker kunnen. 

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#3434
Ah twitter. X. Tja. Hoorde bij Zonneveld idd. dat de IBA pro-Russisch is. Al eerder geweigerd heeft...

Nou ja, er schijnen dus ook flinke omkoopschandelen enzo bij de IBA te zijn, dus ik zou zo'n bond gewoon niet vertrouwen, je hebt geen idee welke achterliggende motivaties er wel of niet meespelen bij het uitsluiten ben sporters.

Ik gebruik terf ook vooral bij gebrek aan een beter woord, dus als je een beter woordt hebt graag haha.

Klootje Kriekeljon
Il Leopardo della Primavera
#3435
Nou ja, er schijnen dus ook flinke omkoopschandelen enzo bij de IBA te zijn, dus ik zou zo'n bond ge...

Maakt het verhaal wel anders. Moet eerlijk zeggen dat hoe meer info je krijgt en ziet, hoe meer ik twijfel aan mijn aanvankelijke mening. Maar vechtsport, lastig.

Thurau
Il Leopardo della Primavera
#3433
Die is helemaal aan het doorwappie-en trouwens. Alles is een complot om de westerse cultuur kapot te...

Duk noemde Tommy Robinson de Martelaar van de arbeidersklasse. Een veroordeelde neonazi zo noemen is echt het hoogtepunt in het reclame maken voor extreem rechts. Voeg daarbij jarenlang Poetin ophemelen en je beseft dat de zelfbenoemde senior journalist een rare kronkel heeft.

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#3436
Maakt het verhaal wel anders. Moet eerlijk zeggen dat hoe meer info je krijgt en ziet, hoe meer ik t...

Ja, ik vind het ook een lastig verhaal hoor. Zeker niet zo zwart-wit als aanvankelijk werd geroepen. Ben het met je eens dat vechtsporten het nog lastiger maakt (er zijn niet voor niets gewichtsklasses ook). Ik ben blij dat het IOC in ieder geval standvastig is en niet zwicht voor al die boosmensen, dat kan ik waarderen.

 

Haar volgende tegenstandster, Harmoni, had op haar instagram ook alweer wat dubieuze dingen gepost  trouwens (en weer verwijderd), haar vriend ook. Dit gaat ongetwijfeld nog een staartje krijgen ben ik bang..

Il Leopardo della Primavera

Dit was trouwens het statement van de IBA destijds. Geen testosterontest dus, daar zat ik fout blijkbaar. Verder is het allemaal vertrouwelijk dus wat er precies is getest weten we niet, en al die speculatie erover is dus onzin.

Raul Alcala

Wat een rare discussie met een Leo die overal op terug moet komen met z'n grote bek

Raul Alcala

Imane werd ook nog eens 2de op de wereldkampioenschappen in 2022, met haar xy chromosoom.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#3440
Wat een rare discussie met een Leo die overal op terug moet komen met z'n grote bek

Klootje kwam erop terug, ik niet. Met het verkeerde been uit bed gestapt?

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#3441
Imane werd ook nog eens 2de op de wereldkampioenschappen in 2022, met haar xy chromosoom.

Een soort Wout van Aert dus, telkens net niet winnen als het erom gaat

Raul Alcala

"Geen testosterontest dus, daar zat ik fout blijkbaar"

Props voor Tommy Robinson

Raul Alcala

1 van de grootste gore schandalen waar Pakistani moslims....en de politie keek weg bang om racist genoemd te worden.

Aan het licht gebracht door Tommy Robinson

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
#3430
nazi tactics  

Maar Israël is net zo erg als Hamas hoor. Stelletje kut terfs 

esims2.0
Il Leopardo della Primavera
#3433
Die is helemaal aan het doorwappie-en trouwens. Alles is een complot om de westerse cultuur kapot te...

Ik ken Wierd Duk nauwelijks behalve dat links hem voortdurend aanhaalt, en de termen wappie en imbeciel vliegen je meteen om de oren. Ik moest gisteren bij de reactie van Femke Halsema op de Mikael-kwestie nog eens aan deze quote op X denken:

Het is inmiddels zo voorspelbaar geworden wat bepaalde mensen van een bepaald iets gaan vinden. Het lijkt wel of er maar 2 soorten software beschikbaar zijn en dat er iene miene mutte is gedaan om het te verdelen.

Waarom hoorde je Femke Halsema niet een keer zeggen dat hier misbruik van voorzieningen gemaakt wordt?

Thurau
esims2.0
#3447
Ik ken Wierd Duk nauwelijks behalve dat links hem voortdurend aanhaalt, en de termen wappie en imbec...

Dat je die quote van twitter hier noemt en vervolgens blind bent voor de conclusie dat jij ook tot die mensen behoort is amusant. Laat maar eens zien dat je in de discussie over Gaza eens een ander geluid hebt laten horen.

Voor wat betreft vermaak is de staatsgreep bij ON natuurlijk niet te missen. Arme Arnold heeft zijn nut gehad maar mag nu wieberen. Goed dat hij toch vele geheimpjes nu op straat gooit. Het salaris van Raisa voor praktisch niks uitvoeren, de dochter van de nu minister binnenhalen als directeur (nepotisme in optima forma) en de onthulling dat Rob Legeland achter een berucht haataccount zit. Misschien kan Arnold nu wat meer tijd spenderen aan het terugvinden van de brief die Jezus hem meegaf op de camping in Kroatië. LOL

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ja? ON op de fles inclusief gore was? Glad gemist maar superleuk natuurlijk!

1 2 ... 138 ... 252 253

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.