Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 138 ... 399 400
Raul Alcala

Wat een rare discussie met een Leo die overal op terug moet komen met z'n grote bek

Raul Alcala

Imane werd ook nog eens 2de op de wereldkampioenschappen in 2022, met haar xy chromosoom.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Wat een rare discussie met een Leo die overal op terug moet komen met z'n grote bek

Klootje kwam erop terug, ik niet. Met het verkeerde been uit bed gestapt?

Raul Alcala
Imane werd ook nog eens 2de op de wereldkampioenschappen in 2022, met haar xy chromosoom.

Een soort Wout van Aert dus, telkens net niet winnen als het erom gaat

Raul Alcala

"Geen testosterontest dus, daar zat ik fout blijkbaar"

Props voor Tommy Robinson

Raul Alcala

1 van de grootste gore schandalen waar Pakistani moslims....en de politie keek weg bang om racist genoemd te worden.

Aan het licht gebracht door Tommy Robinson

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
nazi tactics  

Maar Israël is net zo erg als Hamas hoor. Stelletje kut terfs 

esims2.0
Die is helemaal aan het doorwappie-en trouwens. Alles is een complot om de westerse cultuur kapot te...

Ik ken Wierd Duk nauwelijks behalve dat links hem voortdurend aanhaalt, en de termen wappie en imbeciel vliegen je meteen om de oren. Ik moest gisteren bij de reactie van Femke Halsema op de Mikael-kwestie nog eens aan deze quote op X denken:

Het is inmiddels zo voorspelbaar geworden wat bepaalde mensen van een bepaald iets gaan vinden. Het lijkt wel of er maar 2 soorten software beschikbaar zijn en dat er iene miene mutte is gedaan om het te verdelen.

Waarom hoorde je Femke Halsema niet een keer zeggen dat hier misbruik van voorzieningen gemaakt wordt?

Thurau
esims2.0
Ik ken Wierd Duk nauwelijks behalve dat links hem voortdurend aanhaalt, en de termen wappie en imbec...

Dat je die quote van twitter hier noemt en vervolgens blind bent voor de conclusie dat jij ook tot die mensen behoort is amusant. Laat maar eens zien dat je in de discussie over Gaza eens een ander geluid hebt laten horen.

Voor wat betreft vermaak is de staatsgreep bij ON natuurlijk niet te missen. Arme Arnold heeft zijn nut gehad maar mag nu wieberen. Goed dat hij toch vele geheimpjes nu op straat gooit. Het salaris van Raisa voor praktisch niks uitvoeren, de dochter van de nu minister binnenhalen als directeur (nepotisme in optima forma) en de onthulling dat Rob Legeland achter een berucht haataccount zit. Misschien kan Arnold nu wat meer tijd spenderen aan het terugvinden van de brief die Jezus hem meegaf op de camping in Kroatië. LOL

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ja? ON op de fles inclusief gore was? Glad gemist maar superleuk natuurlijk!

esims2.0
Thurau
Dat je die quote van twitter hier noemt en vervolgens blind bent voor de conclusie dat jij ook tot d...

Er is hier al eens door iemand anders opgemerkt dat ik qua migratie er een rechts standpunt op nahoud, maar wat betreft het Midden-Oosten dan weer een links standpunt. Dus in dat opzicht pas ik al niet in het twee soorten software verhaal. Ik vind het op mijn beurt nogal hypocriet dat jij als Friese Jood meent dat ik er wat Israël betreft een gekleurd standpunt op nahoud. Terwijl dat van mij niet verschilt met de heersende internationale mening. Ik heb een aantal keren naar de mening van Antonio Gutterez verwezen wat betreft de aanslagen van Hamas. Maar bovenal vind ik het totaal zinloos om de escalatie sinds die aanslagen te gebruiken om te bepalen wie goed of slecht is. Het zijn vooral de pro-Israël mensen die dat doen.

Mijn geschiedenisleraar die mij geïndoctrineerd zou hebben met de Israël-lobby (of überhaupt het bestaan ervan), Joost die een keer "Why not?" zegt waarna heel Europa Eden Golan in zijn hart sluit, de Nederlandse overheid die zijn zaakjes niet op orde heeft in de kwestie Mikael. Dat soort onzin lees je hier als gevolg van voorgeprogrammeerde mensen.

Laatst gewijzigd
Thurau
esims2.0
Er is hier al eens door iemand anders opgemerkt dat ik qua migratie er een rechts standpunt op nahou...

Je obsessie met mijn Joods zijn is een tikkie weird en creepy. Maar voor de rest lijken deze meningen vooral de bevestiging van het feit dat jouw hekel aan Moslims er is als ze hier komen of al wonen en werken terwijl je hekel aan Joden universeel is. Ergo, neem je het op voor de Palestijnen ver weg en dus geen bedreiging voor jou. Komen die Palestijnen echter hier als vluchteling dan zouden ze moeten opdonderen.

Romāns Vainšteins

Het heeft er alle schijn van dat Esims ergens woont waar niets gebeurt, en dat wil hij vast zo houden ook!

esims2.0
Romāns Vainšteins
Het heeft er alle schijn van dat Esims ergens woont waar niets gebeurt, en dat wil hij vast zo houde...

Als je toestanden à la Southport bedoelt zeker. Daarover blijft het ook opvallend stil hier.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Anders ga jij even lekker los over Southport, kijken wat voor rare hersenspinsels je daar weer aan weet te verbinden.

Wijsgeer

Kristallnacht in het VK... dit roept toch de nodige herinneringen op, of niet dan Raul?

esims2.0
Wijsgeer
Kristallnacht in het VK... dit roept toch de nodige herinneringen op, of niet dan Raul?

Haha zelfs hier kans zien om de Holocaust uit te melken.

Romāns Vainšteins

En vergis je niet he: wat daar nu gebeurt is veel minder gevolg van de ellende die migranten brengen dan wat de conservatieve en xenofobe politici in de hoogden pogen te pompen.

Individueel aanpakken per relschopper volstaat niet, hier dien je meteen op in te springen middels campagnes en onderwijs. Zulke shit laten varen onder het mom van 'tja, zo denkt het volk er voor een deel over' is einde beschaving.

esims2.0
Romāns Vainšteins
En vergis je niet he: wat daar nu gebeurt is veel minder gevolg van de ellende die migranten brengen...

*** Voorgeprogrammeerde reactie alert ***

Romāns Vainšteins
En vergis je niet he: wat daar nu gebeurt is veel minder gevolg van de ellende die migranten brengen...

100% eens. 

Klootje Kriekeljon

Krampachtig blijven marginaliseren. De linkse kerk, net zo goed een religie. 

Romāns Vainšteins

Dat is whataboutism Klootje, het issue dat ze nu in de UK hebben met racistische Skinheads die de sloopmodus ingaan lijkt me nou niet heel gezond voor je maatschappij en is mede ingegeven door opgeworpen schrikbeelden.

want wat is nou de aanleiding? Een steekpartij van een waarschijnlijk zwaar gestoorde puber met migratieachtergrond. Dat is de reden om met hooligans asielzoekercentra aan te vallen? En als dat gebeurt zeggen: ja maar die palliewappies en anarchisten zijn ook niet fris hoor.

Dit nu niet de kop indrukken is einde beschaving, en dat staat los van natuurlijk ook linkse uitwassen aanpakken.

Romāns Vainšteins

En als dat burgerinitiatief secuur te werk wil gaan: het lijkt te gaan om een zwaar autistische jongen met Rwandese, streng christelijke achtergrond. Pijlen maar richten op christelijke autisten het land uittrappen? Maar dan wel alleen de negers he!

Thurau
Romāns Vainšteins
En als dat burgerinitiatief secuur te werk wil gaan: het lijkt te gaan om een zwaar autistische jong...

Typisch ook dat de mensen die altijd roepen dat je alles mag zeggen tenzij je oproept tot geweld nu er daadwerkelijk geweld is op grote schaal dat eigenlijk helemaal geweldig vinden. Duk had al een tweet met de nauwelijks verholen hoop dat het zich zou verspreiden naar ons land. Wel met vraagteken, dus juridisch afgedekt maar toch proef je het plezier over dit soort gebeurtenissen in Engeland.

1 2 ... 138 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.