"Vergis je niet" = laat je niets wijsmaken, behalve door Romans.
Toch nog even een uitgebreidere reactie. Dat je in reactie op Southport meteen in de eerste zin de term 'xenofoob' gebruikt, is al hilarisch. Verder een bericht waarin in de eerste alinea de achtergrond van de gebeurtenissen in het VK wordt gebagatelliseerd, om vervolgens vol los te gaan op het rechtse tuig.
Het is precies hetzelfde als in Hamas de bron van alle kwaad in het Midden-Oosten conflict zien. Southport is een voorbeeld van het falen van de multiculturele samenleving. Een blanke gestoorde idioot doet zoiets niet. Iedere keer in de ontkenningsfase zitten, dat is wat er bij Romans aan de hand is. Die met 'kaaskop' wat mij betreft definitief zijn geloofwaardigheid verloren heeft in de migratiediscussie.
Esims: " Dat je in reactie op Southport meteen in de eerste zin de term 'xenofoob' gebruikt, is al hilarisch"
Even je geheugen opfrissen: wie kwam er ook al weer tijdens de Brexit campagne met deze poster en verkondigde de grenzen te sluiten?
Nigel Farage's anti-migrant poster reported to police | Brexit | The Guardian
De afgelopen periode onder de conservatives was er alleen maar meer immigratie naar de UK.
Dus jij wil de daad van Jasper S. vergelijken met die van de dader in Southport. Dat er door blanken moorden gepleegd worden, ontken ik helemaal niet. Ook in reactie op Romans hierboven.
Dit is een herhaling van zetten. Toch maar weer dan: zou het misschien komen door jarenlang inspelen op de onderbuik? Jarenlang afgeven en niet met werkende oplossingen komen...
Ik vind dat je er nu een andere discussie van probeert te maken, maar ga je nu de partij van Farage of rechts verwijten dat zij ook geen oplossing hebben voor het migratieprobleem? Het is zeer waarschijnlijk dat dit Nederlandse kabinet de problemen ook niet oplost, maar dan is de instroom toch niet hun schuld?
'Het is zeer waarschijnlijk dat dit Nederlandse kabinet de problemen ook niet oplost, maar dan is de instroom toch niet hun schuld?'
wonderbaarlijk hoe ze het voor elkaar gekregen hebben om men bang te laten zijn voor 'de instroom'. Alsof het een Godzilla of dodelijk virus is of zo (dat gekke Kleverwijf gelooft die shit echt zelfs). Het is gewoon wappieangst, grotendeels dan toch.
En hoe zou dat dan precies werken met die angst voor die poster van Farage? Want het wordt gezien als een aanslag op onze welvaart. En voor mij minstens zo belangrijk op de sociale samenhang in de samenleving. Maar het is juist Romans die letterlijk zei dat als je maar voldoende welvaart hebt, je die sociale samenhang minder nodig hebt. Een merkwaardige cirkelredenering, niet?
Dus ik mocht na een paar dagen van jou niet meer terugkomen op jouw foutieve gebruik van het woord 'tollerantie', maar jij mag dat zelf een paar dagen later nog wel op een fout van Leo?
Waar ligt precies de grens?
In ieder geval lijkt Starmer uit het juiste hout gesneden wat betreft de noodzaak tot- en het vervolgens ook daadwerkelijk, aanpakken van deze excessen. Ik raad hem alvast aan niet met alleen 'harde straffen' aan te komen maar een veplicht leertraject en passende taakstraffen voor veroordeelde relschoppers. Dat werkt altijd beter dan financieel tot de laatste knoop uitkleden of stevig detineren. Wat die nare, rechtindelerige wannabe officier van justitie Eerdmans altijd zo hijgerig om loopt te smeken.
Ach lekker laten, als het over anderen gaat dan is een taalfoutje (die hij zelf nota bene niet eens door had) een blijk van een gebrek aan intelligentie, maar als ie het zelf doet dan is het omdat ie het woord weinig gebruikt en dan is het normaal. Eddie 'dat doen blanken nooit' Sims is een raar ventje.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.