Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 140 ... 386 387
Klootje Kriekeljon

Voordat je full schoolplein gaat, Leo Leedvermaak, de wereld weet wat een whataboutism is hoor. 

Ik heb het niet geTERFt hoe vaak, maar hetzelfde principe wordt hier voortdurend toegepast. Het gaat ergens over en het wordt gepareerd met nou maar hunnie. 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Waarbij jij de rol van dat de hele tijd duiden op je neemt terwijl ik brandt van nieuwsgierigheid wat jij nou van de publieke onrust in de UK vindt. Ik acht je te hoog om met iets van 'tja, ze zijn het zat' aan te komen. 

esims2.0
Romāns Vainšteins
En vergis je niet he: wat daar nu gebeurt is veel minder gevolg van de ellende die migranten brengen...

"Vergis je niet" = laat je niets wijsmaken, behalve door Romans.

Toch nog even een uitgebreidere reactie. Dat je in reactie op Southport meteen in de eerste zin de term 'xenofoob' gebruikt, is al hilarisch. Verder een bericht waarin in de eerste alinea de achtergrond van de gebeurtenissen in het VK wordt gebagatelliseerd, om vervolgens vol los te gaan op het rechtse tuig.

Het is precies hetzelfde als in Hamas de bron van alle kwaad in het Midden-Oosten conflict zien. Southport is een voorbeeld van het falen van de multiculturele samenleving. Een blanke gestoorde idioot doet zoiets niet. Iedere keer in de ontkenningsfase zitten, dat is wat er bij Romans aan de hand is. Die met 'kaaskop' wat mij betreft definitief zijn geloofwaardigheid verloren heeft in de migratiediscussie.

Laatst gewijzigd
Thurau

"Een blanke gestoorde idioot doet zoiets niet."

Christus, wat een onzin van onze geobsedeerde teletekstwatcher weer. Beetje zoals de Vaatstra zaak jaren terug. Alleen bruine mannen verkrachten en moorden. Hielp Jasper S. enom die mindset.

SprintMaster

Esims: " Dat je in reactie op Southport meteen in de eerste zin de term 'xenofoob' gebruikt, is al hilarisch"

Even je geheugen opfrissen: wie kwam er ook al weer tijdens de Brexit campagne met deze poster en verkondigde de grenzen te sluiten? 

Nigel Farage's anti-migrant poster reported to police | Brexit | The Guardian

De afgelopen periode onder de conservatives was er alleen maar meer immigratie naar de UK. 

Laatst gewijzigd
esims2.0
SprintMaster
Esims: " Dat je in reactie op Southport meteen in de eerste zin de term 'xenofoob' gebruikt, is al h...

"Het gaat ergens over en het wordt gepareerd met nou maar hunnie."

Klootje heeft gelijk.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

'Een blanke gestoorde idioot doet zoiets niet'

schoolvoorbeeld racisme

esims2.0
Thurau
"Een blanke gestoorde idioot doet zoiets niet." Christus, wat een onzin van onze geobsedeerde telet...

Dus jij wil de daad van Jasper S. vergelijken met die van de dader in Southport. Dat er door blanken moorden gepleegd worden, ontken ik helemaal niet. Ook in reactie op Romans hierboven.

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

Helaas hebben we hier in België al mogen ondervinden dat er blanke gestoorde idioten bestaan die precies zoiets doen:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/01/22/15-jaar-kim-de-gelder/

esims2.0

Bonifatius is bij Dokkum vermoord.

esims2.0
Maillot à Pois
Helaas hebben we hier in België al mogen ondervinden dat er blanke gestoorde idioten bestaan di...

Eerlijk is eerlijk, dat is wel een goed tegenvoorbeeld.

Il Leopardo della Primavera

Maar wat vind je nou van alle rellen in engeland esims?

Hoe heette die ene knakker in Alphen aan de Rijn ook alweer, en kan je me even vertellen hoe blank hij was?

Laatst gewijzigd
SprintMaster
esims2.0
"Het gaat ergens over en het wordt gepareerd met nou maar hunnie." Klootje heeft gelijk.

Dit is een herhaling van zetten. Toch maar weer dan: zou het misschien komen door jarenlang inspelen op de onderbuik? Jarenlang afgeven en niet met werkende oplossingen komen... 

Laatst gewijzigd
esims2.0
SprintMaster
Dit is een herhaling van zetten. Toch maar weer dan: zou het misschien komen door jarenlang inspelen...

Ik vind dat je er nu een andere discussie van probeert te maken, maar ga je nu de partij van Farage of rechts verwijten dat zij ook geen oplossing hebben voor het migratieprobleem? Het is zeer waarschijnlijk dat dit Nederlandse kabinet de problemen ook niet oplost, maar dan is de instroom toch niet hun schuld?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

'Het is zeer waarschijnlijk dat dit Nederlandse kabinet de problemen ook niet oplost, maar dan is de instroom toch niet hun schuld?'

wonderbaarlijk hoe ze het voor elkaar gekregen hebben om men bang te laten zijn voor 'de instroom'. Alsof het een Godzilla of dodelijk virus is of zo (dat gekke Kleverwijf gelooft die shit echt zelfs). Het is gewoon wappieangst, grotendeels dan toch.

Raul Alcala

esims2.0
Romāns Vainšteins
'Het is zeer waarschijnlijk dat dit Nederlandse kabinet de problemen ook niet oplost, maar dan is de...

En hoe zou dat dan precies werken met die angst voor die poster van Farage? Want het wordt gezien als een aanslag op onze welvaart. En voor mij minstens zo belangrijk op de sociale samenhang in de samenleving. Maar het is juist Romans die letterlijk zei dat als je maar voldoende welvaart hebt, je die sociale samenhang minder nodig hebt. Een merkwaardige cirkelredenering, niet?

Laatst gewijzigd
esims2.0

Echt iedere lege muur moet ondergekalkt worden met zwarte video's door Raul. Het is echt ziekelijk.

Raul Alcala

Romāns Vainšteins

Het is eerder andersom: landen met een hoge welvaart kunnen nauwelijks nog terugschakelen naar een maatschappij waarin sociale samenhang nodig is.

Romāns Vainšteins

Over Farage met zijn poster is mijn mening simpel, stevig oprollen en en wegsteken.

rare clown die zijn land veel schade toegebracht heeft.

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge
esims2.0
Zei degene die dacht dat het blauwe mannetje Bacchus was in de trend van "dat zie toch iedereen", en...

Dus ik mocht na een paar dagen van jou niet meer terugkomen op jouw foutieve gebruik van het woord 'tollerantie', maar jij mag dat zelf een paar dagen later nog wel op een fout van Leo?

Waar ligt precies de grens? 

Romāns Vainšteins

In ieder geval lijkt Starmer uit het juiste hout gesneden wat betreft de noodzaak tot- en het vervolgens ook daadwerkelijk, aanpakken van deze excessen. Ik raad hem alvast aan niet met alleen 'harde straffen' aan te komen maar een veplicht leertraject en passende taakstraffen voor veroordeelde relschoppers. Dat werkt altijd beter dan financieel tot de laatste knoop uitkleden of stevig detineren. Wat die nare, rechtindelerige wannabe officier van justitie Eerdmans altijd zo hijgerig om loopt te smeken.

Sjonge Jonge
Dus ik mocht na een paar dagen van jou niet meer terugkomen op jouw foutieve gebruik van het woord '...

Ach lekker laten, als het over anderen gaat dan is een taalfoutje (die hij zelf nota bene niet eens door had) een blijk van een gebrek aan intelligentie, maar als ie het zelf doet dan is het omdat ie het woord weinig gebruikt en dan is het normaal. Eddie 'dat doen blanken nooit' Sims is een raar ventje.

1 2 ... 140 ... 386 387

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.