Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 141 ... 399 400
Raul Alcala

Dobber ze

redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

kraamhol

Je ziet vaak, onderin die trekmuren, van die nasiballen liggen, bleekjes en smakeloos. Niemand wil ze, maar ja, heb je gezopen, dan vreet je die teringtroep toch maar op.

Romāns Vainšteins

Eierballetje pak ik na de Vera en de Zolder, ik ben goed geassimileerd.

Wijsgeer

Benieuwd hoe lang het duurt voordat dit soort Kristallnacht-achtige taferelen ook in ons land te zien gaan zijn. 

We hebben de zondebok, we hebben de Hitler-achtige leider, we hebben nu een stroman van onze peroxide-eikel bij de publieke omroep. Nu nog iemand met een donker kleurtje die kortsluiting krijgt in zijn bovenkamer, en ook wij zijn vertrokken.

redacted_251125_441
kraamhol
Je ziet vaak, onderin die trekmuren, van die nasiballen liggen, bleekjes en smakeloos. Niemand wil z...

Romāns Vainšteins

Mwoah.

Het is interessanter om te zien wat het 'gewone volk' in de UK vindt van deze ontwikkelingen. Ik denk dat de hooligans maar weinig zieltjes winnen en zelf de sukkels worden. Dat is alvast een opmaat naar hier niet hetzelfde.

redacted-191125

redacted_251125_441

Wijsgeer
redacted_251125_441

Ik hoop vooral dat de politie ter plekke het niet langer pikt om stenen te koppen, maar die hele fascistische neonazistische bende gewoon neer schiet. 

Maar je ziet hier exact wat er gebeurt als je binnen de politiek een zondebok zoekt met een andere afkomst. Dan komt het moment dat de fascistische geest uit de fles kruipt. Iedere verwijzing naar WO2 wordt door de Wilders-stemmers steeds ontkend. Maar de parallellen zijn steeds duidelijker!

redacted_251125_441
Wijsgeer
Ik hoop vooral dat de politie ter plekke het niet langer pikt om stenen te koppen, maar die hele fas...

Laatst gewijzigd
redacted-191125

Laatst gewijzigd
kraamhol

blond meisje wint de 800, esi knikt tevreden. Hassan zilver 5 km, haalt direct het bestaansrecht van esi onderuit.

Wijsgeer
redacted-191125

Ook daar word ik heel verdrietig van. Blijkbaar hebben we heel weinig van de geschiedenis geleerd. Maar de geschiedenis heeft ons inmiddels geleerd dat we weinig leren van de geschiedenis.

Of je nu kijkt naar de Joden in Gaza of de gebeurtenissen in het VK. Maar ook de aanslagen, van 7 oktober tot in Duitsland. Er is altijd wel een partij die wat doet waar andere partijen ook weer op moeten reageren.

Het enige wat iedereen kan doen is zichzelf afvragen of hij/zij als individu heeft geleerd van 40-45. Maar als ik de verkiezingsuitslag zie, maar ook het begrip voor de "relschoppers" die de Kristallnacht nog eens dunnetjes over willen doen, dan is dat teleurstellend en beangstigend tegelijk.

redacted-191125

Laatst gewijzigd
redacted_251125_441
Sjonge Jonge
Dus ik mocht na een paar dagen van jou niet meer terugkomen op jouw foutieve gebruik van het woord '...

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge
redacted_251125_441

Welk 'eigen falen' moet ik precies accepteren? Of kan ik dat op Teletekst vinden?

Misschien dat je het nog niet helemaal door hebt, maar zo'n beetje iedereen hier vind je een enorme rare snuiter. 

De reden daarvoor is dat je manier van communiceren vanuit een soort ivoren toren is, waar jij de zogenaamde (arrogante) almachtige bent en precies weet wat iedereen bedoelde met een bepaalde reactie.

Il Leopardo della Primavera
redacted_251125_441

Wel schattig hoe E 'blanke mensen doen zoiets niet' Sims blijkbaar niet meer op mij durft te reageren maar nog wel dit soort opmerkingen plaatst. Living rent free in your head baby!

PS: Ga je me nog vertellen hoe gekleurd die knakker in een winkelcentrum in Alphen aan de Rijn was? 

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge
Welk 'eigen falen' moet ik precies accepteren? Of kan ik dat op Teletekst vinden? Misschien dat je...

Maar Eddie 'ik ben heus geen racist hoor' Sims ís ook gewoon god! En als hij een taalfoutje maakt moet je dat accepteren, en als andere mensen dat doen is het een teken van hun domheid! Zo simpel is het, snap dat nou toch joh!

kraamhol

Correctie: Hassan toch weer brons!

redacted_251125_441

redacted_251125_441

redacted_251125_441

Het blijft echt hilarisch dat je mij beticht van het niet kennen van het woord door een spelfout. Het is een woord wat ik alleszins niet wekelijks gebruik, en naar jouw maatstaven mag jij dan prima een spelfout maken, dus ik ook lijkt mij. En als jij bij gebrek aan inhoudelijke argumenten telkens terug moet grijpen naar een spelfout, mag je verwachten dat anderen dat ook doen. Misschien iets tolleranter worden op spelfouten bij ongebruikelijke woorden. ;)

(daarnaast vind ik tolerant geen ongebruikelijk woord itt bacchanaal, dus ik denk dat je je flink moet gaan schamen voor het fout schrijven van tolerant maar dat terzijde)

Daarnaast heb ik ook niet kunstgeschiedenis gestudeerd, ook nooit beweert. Begrijpend lezen is echt niet je strongpoint of wel?

Laatst gewijzigd
redacted_251125_441
Het blijft echt hilarisch dat je mij beticht van het niet kennen van het woord door een spelfout. He...

kraamhol

for my man esi the white

1 2 ... 141 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.