Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 145 ... 388 389
Raul Alcala

Romāns Vainšteins

Ach ja, Resevoir Dogs, dat was me toch een bom van een cultfilm destijds. 
Man wat waren zijn eerdere films vele malen toffer dan de blockbusters die volgden...

maar Mr Blondes, in oorlogsituaties blijken die altijd talrijker dan je had kunnen vermoeden. Alleen in het dorp van Esims al..

Raul Alcala

Raul Alcala

Martelen is niet voor mietjes

Romāns Vainšteins

Elke martelaar verdient in een cel weg te rotten, ongeacht voor wie of wat ze (zeggen te) strijden.

Romāns Vainšteins

Inmiddels lijkt Klever ook misschien niet als prof het reces uit te komen. Beetje lastig om precies uit te vinden hoe en wat maar ze lijkt aan familie/vriendjespolitiek gedaan te hebben bij ON. Mij zal de reden verder een biet zijn zolang het maar genoeg is om haar op te laten rotten.

Raul Alcala

"I will get madevil on your ass"

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Jaja, jij vind martelscenes uit flims wel leuk, het is helemaal duidelijk.

heel veel stoere mannen vinden dat, ook inclusief die quotes.

Romāns Vainšteins

Zojuist wat meer achtergrond bij de omvang van de rellen in de UK gezien: ik dacht nog dat Wijsgeer wat overdreef met 'kristalnacht' maar op sommige plekken is het echt lukraak slopen van islamitische zaken zonder enige vorm van achtergrond.

Klootje Kriekeljon
Laatst gewijzigd
esims2.0
Klootje Kriekeljon
Maar whataboutthis? andthism

Typical scenes that do not come from esims' village.

Wat ik wel hier op een grasveldje zie is eksters en kraaien die iets soortgelijks doen. Ook beiden vogels. Ik zag in een paar berichten in deze discussie dat de overheid heeft gefaald met integratie, maar de multiculturele samenleving werkt toch nergens?

Romāns Vainšteins

'maar de multiculturele samenleving werkt toch nergens?'

hoofdoorzaak: fantoombaardapen

Romāns Vainšteins

Ervan uitgaande dat je geweldsfilmpjes van 'de andere kant' plaatst, Klootje: in 1 zucht meepakken en op exact dezelfde manier tackelen. En dat mag Starmer ook netjes verklaren van me. Vooral niet nalaten om dit meteen te duiden.

Helaas worden tegenwoordig veel samenkomsten gekidnapt door professionele relschoppers zoals we die ook in NL gezien hebben. Misschien wel zelfs op zo'n manier dat je dit type demonstraties een tijd lang geheel verbiedt onder een noodtoestand.

Laatst gewijzigd
Thurau
Romāns Vainšteins
Zojuist wat meer achtergrond bij de omvang van de rellen in de UK gezien: ik dacht nog dat Wijsgeer...

Blinde haat jegens moslims, niks te maken met verontwaardiging maar gewoon types met nazi tatoeages die losgingen en probeerden om mensen levend te verbranden en politieagenten in elkaar timmeren. Alleen zieke geesten steunen dat. Stel je voor dat je in zo een Azc zit en deze orcs gooien je ramen kapot, trappen deuren in, proberen brandstichting en worden dan nog neergezet als bezorgde burgers. Walgelijk!!

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Jaja, jij vind martelscenes uit flims wel leuk, het is helemaal duidelijk. heel veel stoere mannen...

Fascinerend vind ik het. Ik lees ook bijna alleen maar thrillers. Net als die Mafia films trouwens, waar ze helemaal losgaan, inclusief dode paardenhoofden in je bed. Tarantino en de Coen brothers, daar ga ik wel lekker op.

Ik wil me geen Nostradamus eigenschappen toedichten,  en ik haat strak zittende groene broeken, maar na de mislukte moordaanslag op Trump (laat je geen oor aannaaien) zemelde ik over grote omwentelingen die plaatsvinden en eraan zitten te komen (ruk naar rechts, overal onvrede demonstraties, migratie, klimaat, economie) en dat we wel vaker heftige zaken gaan meemaken. En dat dat soms helaas ook noodzakelijk zal blijken te zijn voordat bepaalde zaken gaan veranderen. Hoe noem je dat nou. Nou ja, in de lijn van een vulkaanuitbarsting. Alles naar de gallemiezen, maar de grond de grond is nu wel vruchtbaarder.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Ervan uitgaande dat je geweldsfilmpjes van 'de andere kant' plaatst, Klootje: in 1 zucht meepakken e...

Wat dacht je van het leger inzetten?

Raul Alcala

Romāns Vainšteins

Ik vind tijdelijk demonstraties verbieden met een noodtoestand handiger dan ze wel toestaan en daar het leger op af sturen. Maar op dit moment draait de een na andere raddraaier de bak in, videobeelden zat. Daar gaat ook nog wel wat extra kalmte van komen. Feit is dat dit type onlusten nooit heel lang aanhouden, van welke kant dan ook, daar mist namelijk de absolute noodzaak toe. 

Romāns Vainšteins

En Israel heeft met de omleggen van de Hamasleider maar mooi bereikt dat daar nu een volkomen hardliner aan het roer gekomen is. Vast heel goed om tot een oplossing te komen en echt super voor de paar gegijzelden die er nog over zijn. Laat staan de opgelopen oorlogsdreiging vanuit Teheran. Dat heeft die Mossad toch maar weer fraai voor elkaar gebokst.

wie trekt daar uberhaupt nog aan de touwtjes, eigenlijk?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Die demo's gaan ook dan gewoon door denk ik. De geest is uit de fles, dit stopt niet meer.

Ik las dat ze in de UK huidige gedetineerden versneld gaan vrijlaten. Creëer je mooi ruimte voor deze. Wellicht kunnen ze die veroordeelde grooming pakis vrijlaten, of wordt dat dan een cirkelredenering?

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
En Israel heeft met de omleggen van de Hamasleider maar mooi bereikt dat daar nu een volkomen hardli...

Israel kreeg continue op z'n flikker van de jouwen dat ze bij het doden van Hamas zoveel burgerslachtoffers maken. Dan doen ze het via een superspeciale actie zonder vrouwen en kinderen te doden, is het weer niet goed.

😱

Raul Alcala

Voor esi. Omdat je zo'n Eurosongfestival fan bent.

dolletjes

esims2.0

Wat sowieso een voordeel is van X, is dat je mensen kunt muten. Ik ben zo klaar met al die (meest zwarte) video's van Raul. En als het beperkt bleef tot het getto van het muziektopic, dan was het nog daar aan toe. Het moet toch een rare wereld voor hem zijn als hij uit het raam kijkt. Overdag dan.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ja, ok

Thurau

Lachen met Geert aflevering 503, hij wil opeens zijn beroemde foto met Tommy Robinson in de tweede kamer van twitter af hebben. Waarom steunt hij zijn vriend niet. Deze martelaar van de arbeidersklasse verdient toch het eeuwige respect.

1 2 ... 145 ... 388 389

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.