Zo lang je geen linkje hebt ga ik er derhalve maar vanuit dat je artikel enorm gedateerd is en/of niet onderbouwd is, dus ga ik er ook niet serieus op reageren. Lijkt me logisch.
Wanneer gaan we het over geboortebeperking hebben, ipv die symptoombestrijding?
Voel je niet aangevallen RV, maar jouw nieuwe generatie gaat meer vervuilen dan jij ooit op mij met bonen compenseren kan. Niet te vreten trouwens. Dan liever risotto idd. Groet van meestal 3-4 dagen geen vlees. Gewoon omdat het kan, niet per se vanuit principe.
Pfoeh, wel geen kinderen ivm milieu. Lastig hoor, enorm confronterend vraagstuk vind ik. Ik heb er 1 en ik kan absoluut niet zonder haar, doch heb ik al verschillende boeken aan haar voorgelezen met als thema planeet verbeteren en veel mensen wat al vragen opleverde... Soit, met 1 kan je je nog verdedigen haha.
in principe hou je de populatie gelijk als iedereen 2 kinderen krijgt, al is dat heel kort door de bocht natuurlijk. Ik ben ook absoluut niet tegen kinderen maar het is gewoon (tot zover) niet mijn ding en bijkomst is dat het ook nog eens goed binnen mijn waarden past, haha.
Ik heb overigens ergens een dorpje in de (Italiaanse) Alpen hoog op m'n lijstje als toekomstig toevluchtsoord.
Net als de door ons allemaal hier bewierookte Martin Bosma overweeg ik elke dag de dag te beginnen met een gedicht. Omdat Romans m'n rijmsels gedrochten vindt, slijmsels uit de krochten klinkt, zal ik een toontje lager zingen.
Toon Hermans
Politiek is handjes drukken,
dreigen, sjoemelen en bukken,
katten uit de bomen kijken,
overreden, over-lijken,
schipperen of schaakmat zetten,
lange speeches, korte metten,
witte voetjes, pan uit vegen,
passen, meten, wikken, wegen,
lachjes, dansjes, Judas-kusjes,
loeren draaien, dooie musjes,
veel beloven, vleien, paaien,
de kunst om om iets heen te draaien,
d’r is geen liefde, regelrecht,
en daar is alles mee gezegd.
Wat vinden we eigenlijk van de Oekrainse aanval in Rusland? Ze hebben in 4 dagen al praktisch net zo'n groot stuk veroverd als Rusland in Oekraine. Ik vind het geniaal; mooi koekje van eigen deeg en geeft nogmaals aan wat voor belabberde verdediging Rusland eigenlijk heeft. Putin zal wel wat slapeloze nachten hebben vermoed ik
Ik betaal er graag weer een winter duur gas voor.
Kaart Rusland/Oekraine die bijgehouden wordt
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.