Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 156 ... 390 391
Raul Alcala
kraamhol
hoop dat de gevulde speculaas snel weer in de suup ligt, snel vergeten de zomer.

Wat dan? Chocolade ijs is toch ook heerlijk?

Raul Alcala
esims2.0
Je strooit met allerlei beweringen die door niemand te controleren zijn. En als dat zou kloppen, dat...

Geen moeite meer hoeft te doen voor het klimaat?

Wie zegt dat?

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Je pikt er eentje uit waardoor je het niet meer nodig vindt op de rest in te gaan. Daarom heb je ook...

Zo lang je geen linkje hebt ga ik er derhalve maar vanuit dat je artikel enorm gedateerd is en/of niet onderbouwd is, dus ga ik er ook niet serieus op reageren. Lijkt me logisch.

Raul Alcala

De waterstof inefficiency bedoel je? Die is actueel 

kraamhol
Raul Alcala
Wat dan? Chocolade ijs is toch ook heerlijk?

NEE, gevulde speculaas, en marsepeinbroodjes

Raul Alcala

Troostfood 

De ander eet bonen en weer een ander kipstickskiloknaller.

Ik ga softijsje halen

kraamhol
Raul Alcala
Troostfood  De ander eet bonen en weer een ander kipstickskiloknaller. Ik ga softijsje halen...

met spikkeltjes?

Klootje Kriekeljon

Wanneer gaan we het over geboortebeperking hebben, ipv die symptoombestrijding?

Voel je niet aangevallen RV, maar jouw nieuwe generatie gaat meer vervuilen dan jij ooit op mij met bonen compenseren kan. Niet te vreten trouwens. Dan liever risotto idd. Groet van meestal 3-4 dagen geen vlees. Gewoon omdat het kan, niet per se vanuit principe. 

Geboortebeperking ben ik erg voor, heb zelf om meerdere redenen geen kinderen en hoef ze ook niet.

Raul Alcala
kraamhol
met spikkeltjes?

Nee, nee. Zonder poespas 

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
Wanneer gaan we het over geboortebeperking hebben, ipv die symptoombestrijding? Voel je niet aangev...

Valt moeilijk af te dwingen, behalve geld betalen of ontvangen voor meer of minder kinderen. Pomp dit filmpje in de Sire reclames. Min of meer.

kraamhol
Raul Alcala
Nee, nee. Zonder poespas 

hoop dat het wel ijs is van biologische melk, of vegan, dat mag ook

Raul Alcala

Moedermelk Kraam.

Romāns Vainšteins

Pfoeh, wel geen kinderen ivm milieu. Lastig hoor, enorm confronterend vraagstuk vind ik. Ik heb er 1 en ik kan absoluut niet zonder haar, doch heb ik al verschillende boeken aan haar voorgelezen met als thema planeet verbeteren en veel mensen wat al vragen opleverde... Soit, met 1 kan je je nog verdedigen haha.

Romāns Vainšteins

Trouwens, politieke discussiegenoten, jullie kinders? Kraam toch of vergis ik me?

Romāns Vainšteins

Als alles me te smerig en vol wordt verkas ik trouwens naar Liepaja, dat is ons ontsnappinsplan

Romāns Vainšteins
Pfoeh, wel geen kinderen ivm milieu. Lastig hoor, enorm confronterend vraagstuk vind ik. Ik heb er 1...

in principe hou je de populatie gelijk als iedereen 2 kinderen krijgt, al is dat heel kort door de bocht natuurlijk. Ik ben ook absoluut niet tegen kinderen maar het is gewoon (tot zover) niet mijn ding en bijkomst is dat het ook nog eens goed binnen mijn waarden past, haha.

Ik heb overigens ergens een dorpje in de (Italiaanse) Alpen hoog op m'n lijstje als toekomstig toevluchtsoord.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Niet helemaal als we langer leven. Elk voordeel heeft z'n nadeel. 

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Trouwens, politieke discussiegenoten, jullie kinders? Kraam toch of vergis ik me?

Ik heb m'n kind met het badwater weggegooid.

esims2.0

Ken je die Puigdemob? Ook in Frankrijk lagen ze natuurlijk allemaal te slapen vanwege de OS.

esims2.0

Ja allemaal met schaatsen. Beetje makkelijk.

Maillot à Pois
esims2.0
Ja allemaal met schaatsen. Beetje makkelijk.

Ik wist dat Nederland schaatsgek is, maar niet dat het zo erg was dat jullie het ook op de Zomerspelen doen 😉

Raul Alcala

Net als de door ons allemaal hier bewierookte Martin Bosma overweeg ik elke dag de dag te beginnen met een gedicht. Omdat Romans m'n rijmsels gedrochten vindt, slijmsels uit de krochten klinkt, zal ik een toontje lager zingen.

Toon Hermans

Politiek is handjes drukken, 

dreigen, sjoemelen en bukken,

katten uit de bomen kijken,

overreden, over-lijken,

schipperen of schaakmat zetten,

lange speeches, korte metten,

witte voetjes, pan uit vegen,

passen, meten, wikken, wegen,

lachjes, dansjes, Judas-kusjes,

loeren draaien, dooie musjes,

veel beloven, vleien, paaien,

de kunst om om iets heen te draaien,

d’r is geen liefde, regelrecht,

en daar is alles mee gezegd.

Laatst gewijzigd

Wat vinden we eigenlijk van de Oekrainse aanval in Rusland? Ze hebben in 4 dagen al praktisch net zo'n groot stuk veroverd als Rusland in Oekraine. Ik vind het geniaal; mooi koekje van eigen deeg en geeft nogmaals aan wat voor belabberde verdediging Rusland eigenlijk heeft. Putin zal wel wat slapeloze nachten hebben vermoed ik

Klootje Kriekeljon
Wat vinden we eigenlijk van de Oekrainse aanval in Rusland? Ze hebben in 4 dagen al praktisch net zo...

Ik betaal er graag weer een winter duur gas voor.

Kaart Rusland/Oekraine die bijgehouden wordt

Laatst gewijzigd
1 2 ... 156 ... 390 391

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.