Drs. P zag het in 1973 al verkeerd gaan. Hij wilde asielboot zeggen maar dat mocht niet.
De boot is vol
Ik zeg de boot is vol
Stap niet in de boot
Hij is vol
Blijf aan de wal, meneer
U ziet toch dat de boot vol is?
Toe nou mensen
Kom toch niet in deze volle boot
Ga nou weg, mensen
Dat loopt nog verkeerd af
Wees nou verstandig, mensen
Mensen als Esims gun ik eigenlijk een keer een oorlog. Het liefst een oorlog waarbij alle Esimsen als etnische minderheid worden opgejaagd en vevolgd, al dan niet voorzien van een speciale button. En waarbij de Esimsen een veilig heenkomen proberen te zoeken, maar bij ieder land waar ze aankloppen te horen krijgen: "we zijn vol, we moeten jou en jouw soort hier niet".
"Ja maar, ik verhuis niet voor mijn lol of voor meer rijkdom; ik vlucht omdat ik mijn leven niet zeker ben!". Dat hoor ik de Esimsen dan zeggen, met als schamper antwoord dat de Esimsen slechts gelukszoekers zijn, maar lekker ergens in de regio moeten gaan slapen, en dat een tent ook gewoon meer dan goed genoeg is.
Sommige mensen hebben blijkbaar eerst zelf dat soort ervaringen nodig voordat ze zich kunnen verplaatsen in een ander...
Lezen is nog steeds niet je sterkste punt.
In ander nieuws: Israël geeft verklaring voor marteling en verkrachting Palestijnen in kampen: ‘Het zijn barbaren’
Gisteren had je het over de poes van je buurvrouw en dat is wel ongeveer jouw niveau op dit forum. Waarom zouden ze jou onder curatele gesteld hebben? Het is misschien goed om ook eens dat artikel van Syp Wynia te lezen. Over hoe links de publieke opinie zit te misleiden.
Dat artikel is een mooi voorbeeld van hoe (radicaal)rechts de opinie van mensen probeert te beinvloeden, dank je!
PS: je misleid geen opinie, je misleid mensen. Goed genederlandst esims!
Na procedureren. En dan is het niet opeens heel erg veel minder, daarom geef je ook bewust geen percentage, omdat ook jij je vingers er niet aan wilt branden. En dan hebben we het ook niet over mensen die een oorlog zijn ontvlucht, maar over onder anderen de categorie Mikael.
De helft van de vluchtelingen zijn toch gelukzoekers?
Gewoond of vakantie, geen enkele reden deze zaak te bekladden, die niets met Israël of joden van doen heeft.
Wijsgeer is zo achterlijk dat hij dacht dat het een Jood was, en dus alle legitimatie voor intimidatie. Net als dat hij dacht dat er kids met keppeltjes waren overleden op Golan. Bleken moslim meisjes re zijn. Niveautje hoor
Ik geef alleen aan dat lezen nog steeds niet je sterkste punt is. Best gek om een artikel hier door te linken wat je duidelijk niet (helemaal) hebt gelezen. Afijn, als je boot daarvan drijft.
Oh ja absoluut, je merkt het al aan alles. Prinsjesdag gaat ongetwijfeld een hilarisch tafereel worden met allerlei dingen die niet zijn doorberekend, waar ze binnen een paar dagen op moeten terugkomen en dat soort ongein.
Als ik aan Wouter denk mbt intimidatie Joden buiten Israël (of kaaskoppen die ooit in Israël gewoond hebben] dan denk ik aan dat meisje in dat korte rokje, en die smeerpijp. Of die opa en z'n gestolen fiets vs de steeljunk.
Ze lokte het zelf uit met haar kleding en eigenlijk vond ze het ook best wel lekker.
Tsja, als je je fiets zo neerzet dan vraag je er om. En hij is toch verzekerd, dus geen slachtoffers toch?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.