Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 175 ... 392 393
Raul Alcala

En in Wouterland is er geen plek voor jou als Jood, jongen.

esims2.0
Raul Alcala
Als ik aan Wouter denk mbt intimidatie Joden buiten Israël (of kaaskoppen die ooit in Israë...

Denkend aan Wouter zie ik een oneindige instroom traag naar laagland gaan.

kraamhol

geerland grenst waarschijnlijk wel aan kraamland, correctieleger is altijd een optie. Hoe is het in wokkelland?

Raul Alcala
esims2.0
Denkend aan Wouter zie ik een oneindige instroom traag naar laagland gaan.

Ik zie Wouter wel vrachtwagens regelen om ze vanuit Griekenland en Italië (inclusief overnachting en ontbijt in z'n fictieve bed & breakfast in de buurt van Florence) gratis naar Ter Apel te brengen. 

Raul Alcala
kraamhol
geerland grenst waarschijnlijk wel aan kraamland, correctieleger is altijd een optie. Hoe is het in...

kraamhol

wat was die southpark aflevering ook weer, die van dat evil bos?

Raul Alcala

Disse?

Romāns Vainšteins

Wokkies wel een lekkere, whataboutismkillende term. Fok ze allebei ja, en vooral degenen die er randzaakgewijs bovenop zitten, zoals de youtubegoeroe.

SprintMaster
esims2.0
Drs. P zag het in 1973 al verkeerd gaan. Hij wilde asielboot zeggen maar dat mocht niet. De boot is...

Die tweede zin, dat zijn jouw hersenspinsels. Zoals gebruikelijk slaat het weer nergens op. Belachelijk hoe je Drs P voor jouw karretje probeert te spannen. We weten nu wel dat je eigenlijk een PVV-er bent. 

Overigens prima reactie van Wijsgeer hierop. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Je claimt nooit op Peterson z'n videos te klikken, laat staan dat je weet waar hij bovenop zit, Romans. Sws, de groomingzaak in Engeland een randzaak noemen is iets wat een, iets voor eh. Wokkie kretologie, laat ik het zo zeggen.

Anyway, ik ben een ekte dj. U vraagt, ik draai.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Raul Alcala
Disse?

Nee, ik geloof die met evil disney

Raul Alcala
kraamhol
Nee, ik geloof die met evil disney

Disse?

kraamhol

Lekkere wokkel van me

Raul Alcala

In alle steden in Europa werden inderdaad na 7 oktober posters van de Israelische gijzelaars van de muren gerukt. Als je een poster van je vermiste hond ergens ophangt blijft iedereen er vanaf. 

esims2.0
SprintMaster
Die tweede zin, dat zijn jouw hersenspinsels. Zoals gebruikelijk slaat het weer nergens op. Belachel...

Geloof niet wat esims zegt
Wees nou verstandig, mensen

Raul Alcala
kraamhol
Lekkere wokkel van me

Beukenootjes. 

Queers 4 Palestine is net zoiets  Turkeys 4 Christmas. 😆

Romāns Vainšteins

Ik klik niet op jouw links maar heb wel even nagelezen wat voor rand(zaak)figuur die knakker is. Lang niet altijd zonder goede argumenten maar enorm navelstaarderig en full force op allerlei non-relevante bijvangst, echt een mierenneuker deluxe, zo'n bitchy sukkel die graag wat te zeiken heeft.

esims2.0

Het bericht heeft ook NOS Teletekst gehaald.

Wat bij mij op de achtergrond nog steekt is dat de NPO niet zolang geleden gestopt is met NPO KX waarvoor NPO Blend in de plaats kwam. NPO KX was een non-stop station gecombineerd met opleiding van dj's, waar meer ruimte was voor niet-mainstream muziek. En er kwam dus nog een tweede zender bij voor andere culturen (naast NPO FunX). Een hele grote groep mensen die niet de vluchtige muziek van dit moment of afgezaagd Top 2000 materiaal willen horen, laten ze links liggen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Hilarisch onderhand haast, Romans. Telkens te beroerd om ff te klikken en relaxed te luisteren. Maar wel full force gaan googelen en je tijd verspillen op zoek naar iets waar je over kan mierenneuken, omdat je graag wat te zeiken hebt.

'echt een mierenneuker deluxe, zo'n bitchy sukkel die graag wat te zeiken heeft.'

Zo iemand zoals jij bedoel je?

Nee, ik schat en schaal Douglas Murray in op wat hij daadwerkelijk bezigt, zoals in z'n nu al epische toespraak in Parijs recent. Klik

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
Ik klik niet op jouw links maar heb wel even nagelezen wat voor rand(zaak)figuur die knakker is. Lan...

mensen houden van dit soort figuren omdat ze dan de schuld bij andere zaken kunnen neerleggen dan zichzelf, en ze er ook niet mee hoeven leren leven dan.

Het mooie is ook dat dat soort figuren (Douglas, Peterson) een soort grote circlejerk met elkaar doen. Lekker bij elkaar op de koffie om in een randzakengeneuzel podcastje of youtubeje elkaars mening te bevestigen en dan even lekker te soppen op dat je beide vind dat je de juiste mening hebt.

Gebeurt overigens net zo goed op links. Blijf het vooral een fascinerend tafereel vinden.

Raul Alcala

Dat mag Joost weten. Voet aan de grond in Nederland 

Ja we weten het, antisemitisme is je stokpaardje hier. 

Tijd voor wat anders: wat vinden we van Agema die geen verbod op private equity in de zorg gaat bewerkstelligen, terwijl in het programma van de PVV staat dat ze de marktwerking in de zorg weg willen hebben? Weer een standpunt in de Frigo, hoeveel blijven er nog over?

Wijsgeer

Raul, als ik je een tip mag geven: schakel youtube gewoon eens even uit, en probeer eens uit je fuik te komen. Iets met algoritmes en zo.

Ik kom ook wel eens op Youtube. Vreemd genoeg kom ik nooit uit bij figuren als Tate,Peterson of weet ik hoe die figuren allemaal mogen heten.  En ook niet bij allerlei mensen die huilie-huilie doen omdat de wereld antisemitsch geworden is. Blijkbaar zit ik nog niet gevangen in die fabeltjes-fuik. Ik kende al die mafklappers eigenlijk niet eens, totdat ik al jouw meuk zag verschijnen hier.

Ik heb wel ooit gezocht op wat filmpjes met fietsen. En sindsdien staan in mijn feed allerlei filmpjes van fietsvergelijkingen, reparaties en dat soort zaken. Als ik niet beter zou weten en niet buiten mijn zolderkamertje zou komen, dan zou ik denken dat de hele wereld gek is op racefietsen...

Raul Alcala

Ik wist sinds 7 oktober direct exact waar ik sta, leo. En helaas vaak ook van anderen. Een scheiding tussen goed en kwaad bijna.

Genoeg Peterson. Full force Douglas Murray de komende tijd. In debat met Sylvana Simons. 

1 2 ... 175 ... 392 393

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.