@kraamhol,
Mag ik uit jouw bekoelde relatie met onze mexicaanse vriend opmaken dat je inmiddels voorzichtig van standpunt veranderd bent in de hele Gaza toestand? En dat het recht van een land om zichzelf te verdedigen inmiddels niks meer te maken heeft met de totale destructie in dat dichtbevolkte stukje grond, met alle slachtoffers die daarbij vallen?
Of heeft het enkel te maken met de rabiate rechtse onzin die Raul hier af en toe over WF heen plempt in de vorm van zijn filmpjes..?
Ik weet het zeker. Op de chat kunnen we weer normaal met elkaar omgaan als het aan mij ligt. Hier verspreid jij vooral haat. Richting esims maar ook naar mij en klootje. Sowieso vind ik jullie gedrag (jij, sm, rv en leopardo, liefste met zoveel tegelijk) richting esims wanstaltig. Noem het gewoon pestgedrag. Terwijl je inhoudelijk prima eea kan afdingen op wat hij zegt. Of wat ik zeg, of wie dan ook. Mag best beetje scherp zijn, maar het hoeft niet misselijkmakend.
Ga jij maar chillen met de meest gehate randdebiel van wf en omstreden, wijsgeer. Hij kwijlt momenteel al met open armen.
Je kunt onderhand een bingokaart maken met jouw beweringen/beschuldigingen die kant noch wal raken. Op dat moment had ik alleen dat Teletekst bericht gelezen. Vanmorgen dacht ik: goh Solingen, is dat niet van het bestek in de la? Vandaar dat ik dat checkte op Wikipedia. Dat is dan ook het enige wat ik in het kader van deze gebeurtenis gelezen heb.
Ik had het bericht natuurlijk wel gedeeld met de Southport discussie in mijn achterhoofd. Waarin ik de bewering deed dat dit soort mesaanvallen nooit door gestoorde blanken gepleegd worden. Daar kreeg ik nogal wat kritiek op. Nu dacht ik dat hetzelfde zou gebeuren, maar het blijft opvallend stil.
Pestgedrag?? Besef je wel wat esi zo door de tijd heeft lopen raaskallen? Ik weet dat de wereld en dus ook internet vol zit met trash, maar noem het aub geen pestgedrag.
Edit: luister even het slaapliedje in het muziektopic, en denk even na waar je graag bij wilt horen.
Oh nee hoor. Ik weet wie wijsgeer is en was (Wouter, michelangelo etc). En wat hij uitkraamt, ook naar mij. Die klootzak heeft heeft niet voor niets al zo lang ik me heug een enkelband hier .
Geen idee wie jij bent btw, of waarom je je hier in mengt.
En met pestgedrag bedoel ik vooral met meerdere mensen tegelijk bovenop hem springen en dan vol plezier (want dat spat er af) op hem losgaan. Ik knal ook wel eens met Romans, maar wel 1 op 1. Ik vind zijn ideeën over joden en zwarte muziek ook bizar, maar dat is al zo uitgemolken. Voor de rest kan ik hem meestal prima volgen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.