Oh nee hoor. Ik weet wie wijsgeer is en was (Wouter, michelangelo etc). En wat hij uitkraamt, ook naar mij. Die klootzak heeft heeft niet voor niets al zo lang ik me heug een enkelband hier .
Geen idee wie jij bent btw, of waarom je je hier in mengt.
En met pestgedrag bedoel ik vooral met meerdere mensen tegelijk bovenop hem springen en dan vol plezier (want dat spat er af) op hem losgaan. Ik knal ook wel eens met Romans, maar wel 1 op 1. Ik vind zijn ideeën over joden en zwarte muziek ook bizar, maar dat is al zo uitgemolken. Voor de rest kan ik hem meestal prima volgen
Toch lachwekkend, meneer Onderbuik gaat weer de vermoorde onschuld spelen. Terwijl iedereen al lang in de gaten heeft wat hij keer op keer insinueert. We zijn die asielboot 'grap' nog niet vergeten!
Ik vind het trouwens niet vanzelfsprekend dat mensen andermans namen of voornamen gebruiken in plaats van de gebruikersnaam op het forum. Ook al gebruik ik deze zelf op sociale media. Maar dat is eigenlijk noodgewongen, vanwege eenzelfde soort grapje als de cartoon hierboven. Iemand anders raakte daardoor zo over de toeren dat hij dreigde mijn naam te publiceren. Die hij waarschijnlijk kon achterhalen via domeinnaamregistratie. Een merkwaardige actie, want ik deed niets soortgelijks. Om hem niet die eer te gunnen heb ik hem toen zelf maar genoemd. En ben hem later ook maar op sociale media gaan gebruiken.
En terwijl we hier over elkaar heen buitelen is het maar de vraag of we in Solingen en omstreken een nieuwe "Kristallnacht" gaan krijgen. Met een iets andere zondebok dit keer, maar met dezelfde rabiate haat jegens een groep die we kennen van de jaren 30.
Veel rechtse rakkers zitten al klaar om alles en iedereen die een kleurtje heeft of niet in de bijbel leest op te jagen...
Nee dat zou ik zeer onwaarschijnlijk vinden, vanwege de original Kristallnacht, en ook de gebeurtenissen in Engeland maken dat niet waarschijnlijk. Maar het is ook wel weer typisch hoe jij je kijk erop geeft. Alsof het onbehagen bij Duitsers over immigratie niet precies hetzelfde is als in Engeland.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.