En met pestgedrag bedoel ik vooral met meerdere mensen tegelijk bovenop hem springen en dan vol plezier (want dat spat er af) op hem losgaan. Ik knal ook wel eens met Romans, maar wel 1 op 1. Ik vind zijn ideeën over joden en zwarte muziek ook bizar, maar dat is al zo uitgemolken. Voor de rest kan ik hem meestal prima volgen
En terwijl we hier over elkaar heen buitelen is het maar de vraag of we in Solingen en omstreken een nieuwe "Kristallnacht" gaan krijgen. Met een iets andere zondebok dit keer, maar met dezelfde rabiate haat jegens een groep die we kennen van de jaren 30.
Veel rechtse rakkers zitten al klaar om alles en iedereen die een kleurtje heeft of niet in de bijbel leest op te jagen...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.