Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 178 ... 392 393
kraamhol
Raul Alcala
Mij graag op jezelfde lijstje als esims plaatsen Kraam. En behandelen aub.  Na 2 dagen niet aa...

Het wokkie spectrum is breed raul, heel breed. Maar de grootste gemene deler: het verspreiden van haat! Aan jou of je daarmee door wil gaan, of niet. 

Raul Alcala

Doe niet zo lachwekkend kerel.

Behandel me nou maar zoals je esims behandelt, dan ben ik tevreden

kraamhol
Raul Alcala
Doe niet zo lachwekkend kerel. Behandel me nou maar zoals je esims behandelt, dan ben ik tevreden

Esi is racistisch uitschot, weet je het zeker raul?

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
De mop van de week "Oh ik ben niet te belabbert om mijn ongelijk toe te geven hoor"

*geeft vervolgens ongelijk toe mbt Nordstream*

Wijsgeer

@kraamhol,

Mag ik uit jouw bekoelde relatie met onze mexicaanse vriend opmaken dat je inmiddels voorzichtig van standpunt veranderd bent in de hele Gaza toestand? En dat het recht van een land om zichzelf te verdedigen inmiddels niks meer te maken heeft met de totale destructie in dat dichtbevolkte stukje grond, met alle slachtoffers die daarbij vallen?

Of heeft het enkel te maken met de rabiate rechtse onzin die Raul hier af en toe over WF heen plempt in de vorm van zijn filmpjes..?

esims2.0

Het ene stoplicht staat op rood, het andere stoplicht staat op groen.

Raul Alcala
kraamhol
Esi is racistisch uitschot, weet je het zeker raul?

Ik weet het zeker. Op de chat kunnen we weer normaal met elkaar omgaan als het aan mij ligt. Hier verspreid jij vooral haat. Richting esims maar ook naar mij en klootje. Sowieso vind ik jullie gedrag (jij, sm, rv en leopardo, liefste met zoveel tegelijk) richting esims wanstaltig. Noem het gewoon pestgedrag. Terwijl je inhoudelijk prima eea kan afdingen op wat hij zegt. Of wat ik zeg, of wie dan ook. Mag best beetje scherp zijn, maar het hoeft niet misselijkmakend. 

Ga jij maar chillen met de meest gehate randdebiel van wf en omstreden, wijsgeer. Hij kwijlt momenteel al met open armen.

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge
Raul Alcala
Ik weet het zeker. Op de chat kunnen we weer normaal met elkaar omgaan als het aan mij ligt. Hier ve...

Eerst iemand haat- en pestgedrag verwijten en vervolgens die laatste alinea neerplempen.

Zie je de ironie?

esims2.0
SprintMaster
Jij hebt het signalement van de verdachte van Bild. Weten we ook weer dat jij daar meeleest. ...

Je kunt onderhand een bingokaart maken met jouw beweringen/beschuldigingen die kant noch wal raken. Op dat moment had ik alleen dat Teletekst bericht gelezen. Vanmorgen dacht ik: goh Solingen, is dat niet van het bestek in de la? Vandaar dat ik dat checkte op Wikipedia. Dat is dan ook het enige wat ik in het kader van deze gebeurtenis gelezen heb.

Ik had het bericht natuurlijk wel gedeeld met de Southport discussie in mijn achterhoofd. Waarin ik de bewering deed dat dit soort mesaanvallen nooit door gestoorde blanken gepleegd worden. Daar kreeg ik nogal wat kritiek op. Nu dacht ik dat hetzelfde zou gebeuren, maar het blijft opvallend stil.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Raul Alcala
Ik weet het zeker. Op de chat kunnen we weer normaal met elkaar omgaan als het aan mij ligt. Hier ve...

Pestgedrag?? Besef je wel wat esi zo door de tijd heeft lopen raaskallen? Ik weet dat de wereld en dus ook internet vol zit met trash, maar noem het aub geen pestgedrag. 

Edit: luister even het slaapliedje in het muziektopic, en denk even na waar je graag bij wilt horen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Sjonge Jonge
Eerst iemand haat- en pestgedrag verwijten en vervolgens die laatste alinea neerplempen. Zie je de...

Oh nee hoor. Ik weet wie wijsgeer is en was (Wouter, michelangelo etc). En wat hij uitkraamt, ook naar mij. Die klootzak heeft heeft niet voor niets al zo lang ik me heug een enkelband hier .

Geen idee wie jij bent btw, of waarom je je hier in mengt.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
kraamhol
Pestgedrag?? Besef je wel wat esi zo door de tijd heeft lopen raaskallen? Ik weet dat de wereld en d...

Ja zeker. Maar ben jij niet nog erger van wijsgeer z'n kant vergeten? Of zn light versie, zionisten intimidator Leopardo? 

esims2.0
Raul Alcala
Oh nee hoor. Ik weet wie wijsgeer is en was (Wouter, michelangelo etc). En wat hij uitkraamt, ook na...

"Geen idee wie jij bent btw, of waarom je je hier in mengt."

Het is de bonuspuntenlurker.

kraamhol
Raul Alcala
Ja zeker. Maar ben jij niet nog erger van wijsgeer z'n kant vergeten? Of zn light versie, zionisten...

Wat heeft je eigen gedrag in deze met geer te maken? 

Sjonge Jonge
esims2.0
"Geen idee wie jij bent btw, of waarom je je hier in mengt." Het is de bonuspuntenlurker.

Heb je dat op Teletekst gevonden? Of in een Fokke&Sukke strip?

Raul Alcala

En met pestgedrag bedoel ik vooral met meerdere mensen tegelijk bovenop hem springen en dan vol plezier (want dat spat er af) op hem losgaan. Ik knal ook wel eens met Romans, maar wel 1 op 1. Ik vind zijn ideeën over joden en zwarte muziek ook bizar, maar dat is al zo uitgemolken. Voor de rest kan ik hem meestal prima volgen 

Raul Alcala
kraamhol
Wat heeft je eigen gedrag in deze met geer te maken? 

Wat bedoel je met mijn eigen gedrag? Haat verspreiden ofzo? Je blinkt hier vooral uit in algemeenheden en dooddoeners,  kraam

Raul Alcala
esims2.0
"Geen idee wie jij bent btw, of waarom je je hier in mengt." Het is de bonuspuntenlurker.

Ik weet het werkelijk niet, terwijl ik nu toch 3cht in de appie sta

kraamhol
Raul Alcala
En met pestgedrag bedoel ik vooral met meerdere mensen tegelijk bovenop hem springen en dan vol plez...

Er zou geen bestaansrecht moeten zijn voor types als esi, niet hier, nergens. Daarmee is voor mij de sok af!

esims2.0
Sjonge Jonge
Heb je dat op Teletekst gevonden? Of in een Fokke&Sukke strip?

Raul Alcala
kraamhol
Er zou geen bestaansrecht moeten zijn voor types als esi, niet hier, nergens. Daarmee is voor mij de...

Goed verhaal man, inclusief de passage over mijn eigen gedrag. 😙

Ik zie het gestook van wijsgeer op de chat.

Ja, we kunnen het van elkaar hebben

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge
esims2.0

Wauw Eddie, lijkt wel groep 4 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala

Word je er daadwerkelijk misselijk van?

Raul Alcala
kraamhol
Pestgedrag?? Besef je wel wat esi zo door de tijd heeft lopen raaskallen? Ik weet dat de wereld en d...

Nav je edit. Nee ok ga geen liedje luisteren en ik hoef niet ergens specifiek bij te horen

Raul Alcala
Sjonge Jonge
Wauw Eddie, lijkt wel groep 4 

Hetzelfde allooi merk ik al.

1 2 ... 178 ... 392 393

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.