Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 185 ... 399 400
Raul Alcala

Nee ze worden dan ook gelinkt aan UNRWA 

Il Leopardo della Primavera



Bibi is ook op de westelijke Jordaanoever begonnen met z'n annexatie. Tsja, dat krijg je met een president die deze oorlog nodig heeft om te blijven zitten en z'n eigen hachje te redden. Triest wel.

Romāns Vainšteins

Netanyahu probeert gewoon Ben Givr's wens uit te voeren en het land voor eens en altijd 'schoon te vegen' zodat de als konijnen fokkende pijpenkrullers hun heilige leefruimte weer betrekken kunnen. Ik zie het niet anders dan zo gebeuren eigenlijk, de tweestatenoplossing is voorgoed weg en miljoenen Palestijnen zullen naar de buurlanden verjaagd worden en generaties lang in opgehopte tentenkampen moeten slijten.

Het enige dat dit scenario vermijden kan is een binnenlandse 'revolutie' waarbij de havik en zijn sjamaan overboord gekieperd worden.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
Netanyahu probeert gewoon Ben Givr's wens uit te voeren en het land voor eens en altijd 'schoon te v...

Ik ben er inderdaad bang voor. Westerse bevriende landen durven niet in te grijpen en Bibi waant zich vooralsnog oppermachtig. Trieste situatie daar.

Ik denk overigens dat zelfs als de burgers in opstand komen, dat het nogal eens hardhandig kan worden neergeslagen door de radicaalrechtse pijpenkrullenbrigade.

Il Leopardo della Primavera

In ander nieuws: de 'conservatiefrechtse' studentenverening GNSV heeft nauwe banden met de neonazistische Geuzenbond, veel leden zijn van beide lid. Lijkt me dat we dit niet moeten willen.

De Geuzenbond onderhoudt nauwe banden met Patriot Front (PF), Amerikaanse neofascisten die in juli door Nashville marcheerden terwijl ze ‘Sieg Heil’ en ‘Deportation saves the nation’ scandeerden en wapperden met hakenkruizen-vlaggen, volgens CNN en The New York Times.

Jammer dat ze dit jaar niet van de campussen af zijn getrapt.

Laatst gewijzigd
redacted_251125_441
Romāns Vainšteins
Bij zowel Raul als Klootje zie ik ook wel wat streetwise-elementen terug maar zij hebben andere conc...

Dit bericht is verwijderd

kraamhol
Il Leopardo della Primavera
In ander nieuws: de 'conservatiefrechtse' studentenverening GNSV heeft nauwe banden met de neonazist...

Ja er zijn veel broedplaatsen voor ezi's. Zo was ik een aantal jaar terug aan het werk in oost-duitsland, op een bosbouwschool, daar liepen er ook aardig wat rond die 's avonds met een paar pilsner nazi liederen gingen zingen. Ik heb ze gelukkig allemaal van die school laten trappen, maar ja, ik ga ervan uit dat ze daarna nog extremer zijn geworden.

Romāns Vainšteins


  1. Klopt voor een behoorlijk deel. Echter heb ik minder moeite met mensen die 'de sprong' weten te maken, en al helemaal arbeids/kennismigranten die we zelf actief werven. Vroeger hadden we slaven, toen kolonies en vervolgens arbeidsmigranten om ons werk op te knappen, dat kan natuurlijk niet zonder dat er blijven hangen hè?

  2. Gevolg van laissez-faire, non-investering en de filosofie/hoop dat 'het wel goed komt'. Wellicht heeft dat hier en daar 'linkse' wortels maar daar huilend naar wijzen alsmede het naargeestige, populistische beleid van 'oprotten!' gaat helemaal niets beter maken maar enkel verergeren.

  3. Dat is gewoon onzin, nergens staat dat en niemand heeft het verkondigd. Dit is écht konijnenholgelul. Ook je 'gevecht op openbare ruimte' komt regelrecht uit de fakkelige BBB-propoganda.

Ik ben trouwens best voor een discussie waarin het plafond van NL, qua inwoners centraal staat. Denk dat dat wel gezond is. De etnische samenstelling/wie Linda de Mol (nog) herkent in de supermarkt hoeft daarmee niet in verband te staan. Ook het terugdingen van de vieze landbouw niet, laat die 20 miljoen kunnen genieten van nieuw opgeworpen natuur en betere producten in plaats van gemodificeerd nepgras en de nare schijtlucht van Auschwitzgewijs gefokte kutdieren.

Laatst gewijzigd
kraamhol
redacted_251125_441
Romāns Vainšteins
Klopt voor een behoorlijk deel. Echter heb ik minder moeite met mensen die 'de sprong' weten te ma...

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

Romāns Vainšteins

Er ontstaat helemaal geen hongersnood met meteen omkatten, gelul. Hoe eerder des te beter.

Voor gare omvolkingstheoriën moet je verder niet bij mij zijn, daarvoor heb je nu een half kabinet. Ik vermaak me gewoon wat met hen die zo dwepen met 'Hollandse cultuur'. Zijn altijd zo lichtgeraakt etc.

Laatst gewijzigd
redacted_251125_441
Romāns Vainšteins
Er ontstaat helemaal geen hongersnood met meteen omkatten, gelul. Hoe eerder des te beter. Voor gar...

Dit bericht is verwijderd

redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

Romāns Vainšteins

Die bestuursvoorzitter lult ook voor eigen parochie natuurlijk, de universiteit aldaar is grotendeels afhankelijk van big agro. Jij als WC-Eend pusher zou zoiets in de smiezen moeten hebben.

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Dat migratie nu zo'n thema is geworden komt vooral doordat grote groepen mensen last hebben van de vastgelopen woningmarkt. Onder minister Stef Blok (Rutte II) is er ingezet op een grote rol van particuliere investeerders, het vergroten van de vrije huursector, is er een krimp geweest van de social huursector en trok de overheid zich verder terug. Toen de economie weer aantrok zaten we met de gebakken peren. Er waren te weinig woningen bij gebouwd en de prijzen gingen omhoog. 

Hier wordt het allemaal uitgelegd:

Zo kwam Nederland aan dat tekort van 390.000 huizen - NEMO Kennislink

Romāns Vainšteins

Er is zelfs een promofilmpje waarin die mafklapper Stef in steenkolenengels buitenlandse investeerder aanspoort hier huizen op te kopen en in de verhuur te gooien. Met de kennis van nu niet te geloven.

redacted_251125_441
SprintMaster
Dat migratie nu zo'n thema is geworden komt vooral doordat grote groepen mensen last hebben van de v...

Dit bericht is verwijderd

kraamhol

Is die lindashit voor wokkies bedoeld? Niets mis met dom amusement, al zouden diezelfde wokkies in diezelfde tijd natuurlijk ook iets kunnen lezen. Evening time is reading time...of gewoon slapen natuurlijk, dan hoeven de plofbuiken ook wat minder gevuld.

Romāns Vainšteins

'Daarbij niet in de gaten hebben dat migratie al werkelijk geleid heeft tot de Brexit'

Andersom: de Brexit heeft geleid tot massa-immigratie in de UK.

Romāns Vainšteins

@Kraamhol: dat zwemmen in bacardi lemon lijken velen serieus genomen te hebben ja.

kraamhol

we zouden voor de gein eens een paar jaar een nexit moeten hebben, gewoon om de ezi's te laten zien dat het dan heeuuul snel bergafwaarts gaat, nog sneller dan in de uk (we zijn compleet afhankelijk van im/export).

redacted-191125

Dit bericht is verwijderd

kraamhol
redacted-191125
Dit bericht is verwijderd

het laatste is cultuur, het eerste is trash.

SprintMaster

"Ik vind het ook bizar dat je het blijkbaar vanzelfsprekend vindt dat hier woningen gebouwd worden voor asielzoekers."  It's the labor migration stupid! Wederom valt jouw enorme focus op asielmigratie op terwijl die stroom dus veel kleiner is dan de arbeidsmigratie. Waarom is dat toch?

[populistische-modus]Maar ja, die arbeidsmigranten leveren meteen een bijdrage aan onze economie dus voor hen moeten we lief zijn. Dat m.n. de laaggeschoolden samengepakt in krakkemikkige woningen worden gezet kan ons verder niet veel schelen. Verliezen ze hun baan dan staan ze meteen op straat. Dus die lui houden hun bek wel. Die asielmigranten, daar hebben we veel werk van. Ter Apel zit al tjokvol en de doorstroming stokt. En dan moeten ze ook nog inburgeren, hoe lang duurt het wel niet voordat zij een bijdrage leveren aan de economie? En dan willen ze ook niet al te veel met de Nederlandse cultuur hebben. Wat een ellende zeg! [/populistische-modus]

"Dan zou dat toch een typisch Nederlands probleem zijn? Overal in Europa is migratie een thema."  Hier steekt Frankrijk er wel bovenuit, omdat daar relatief de meeste kansloze asielzoekers blijven hangen: van de eerste asielverzoeken wordt zo'n 75% afgewezen. Deels ook omdat daar vluchtelingen, afgewezen in Italië, meteen worden afgewezen. Bovendien heeft Frankrijk het grootste aantal inwoners met een moslim achtergrond, overigens vooral uit voormalige kolonies als Algerije, Marokko en Tunesië. Duitsland en Zweden zitten vooral met de erfenis uit de Syrische stroom. Zij vangen van hen per hoofd van de bevolking de meesten op. Voor elk land spelen specifieke zaken. 

1 2 ... 185 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.