Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 186 ... 399 400
redacted-191125

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
kraamhol
Ja er zijn veel broedplaatsen voor ezi's. Zo was ik een aantal jaar terug aan het werk in oost-duits...

Ja dat heb je wel eens eerder verteld. ik vind het wel een beetje naar dat dat soort mensen met een verkapte dekmantel gewoon zieltjes kunnen werven op een paar van onze beste universiteiten. 

En over dat 'gevecht over de openbare ruimte': zo lang de boeren nog 50% van de grond in Nederland gebruiken is het wel duidelijk tegen wie dat 'gevecht' moet zijn, me dunkt.

kraamhol
Il Leopardo della Primavera
Ja dat heb je wel eens eerder verteld. ik vind het wel een beetje naar dat dat soort mensen met een...

Ik word echt kotsmisselijk dat de stikstofmaatregelen weer gaan worden afgezwakt. Terwijl de bbb sukkels juichen, verpaupert de nederlandse natuur verder en verder. Maar ja, dat zien de wokkies niet, druk met linda kijken.

redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Bibi is ook op de westelijke Jordaanoever begonnen met z'n annexatie. Tsja, dat krijg je met een pre...

🙌

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Netanyahu probeert gewoon Ben Givr's wens uit te voeren en het land voor eens en altijd 'schoon te v...

Heb je ook een linkje?

Romāns Vainšteins

Ook in LV hebben ze een stroming plat-schlager-BLV'ers hoor. In alle landen. Dat vind ik even suf als hier.

wel moet gezegd zijn dat het cultureel aspect in NL relatief laag is, vergeleken met veel andere plekken waar ik kom.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
🙌

Mag ik hieruit concluderen dat jij achter Bibi's annexatie van de westoever staat?

Raul Alcala
redacted_251125_441
Dit bericht is verwijderd

Nou, het is sowieso niet te betalen die linksdraaiende hobbies van je

Il Leopardo della Primavera
redacted_251125_441
Dit bericht is verwijderd

Het verbaast me niks dat jij uit een boerenfamilie komt inderdaad, je bent namelijk bijzonder goed in oude koeien uit de sloot halen. Jij was altijd de kadaverraper zeker? 

Romāns Vainšteins

Te LV vind je me ook niet terug in het hoofdstedelijk district, of zeer weinig. Ik zit daar vooral in het ongerepte. Riga is inmiddels een vrij standaard European hub geworden. Liepaja moet je eerder zijn voor authentieke stadscultuur 

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Mag ik hieruit concluderen dat jij achter Bibi's annexatie van de westoever staat?

Ik ben voor anti terreur acties, itt jij

Romāns Vainšteins

Anti dan wel pro terreur is best subjectief 

Romāns Vainšteins

Rechtse directe voor Schoof de veiligheidsman, trouwens. Het was vast Timmermans.

Raul Alcala
redacted-191125
Dit bericht is verwijderd

Ze denken daarmee hun verhaal sterker te maken,  bij gebrek aan inhoud 

redacted_251125_441
SprintMaster
"Ik vind het ook bizar dat je het blijkbaar vanzelfsprekend vindt dat hier woningen gebouwd worden v...

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Ik ben voor anti terreur acties, itt jij

Dus Bibi mag in andere landen overal zomaar antiterreuracties uitvoeren van jou?

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Anti dan wel pro terreur is best subjectief 

Try again

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Ze denken daarmee hun verhaal sterker te maken,  bij gebrek aan inhoud 

Zegt degene die de helft van de tijd filmpjes plaatst en tegen zichzelf raaskalt. Al misselijk trouwens?

redacted-191125

Dit bericht is verwijderd

kleomantre
Romāns Vainšteins
'Daarbij niet in de gaten hebben dat migratie al werkelijk geleid heeft tot de Brexit' Andersom: de...

Ik denk ook van veel ouderen een vals sentiment van toen het VK op wereldtoneel nog wat voorstelde en ze hun welvaart plukten uit oorden in Afrika en India. De realiteit is dat het gewoon al decennia aan het verpauperen is en de welvaart en welvaartsbeleving voor grote delen van de bevolking niet veel zal afwijken van die van Oost-Europese staten. 

Dat het land zo in de achteruit staat heeft ook te maken met achterwegende blijvende investeringen in infrastructuur en de hyperfocus op Londen. Het wegennetwerk is ruk (veel te smal, kronkelig en traag) en het treinnetwerk is nog slechter. Ondanks dat er door Londen nog wel veel verdiend wordt (ook na Brexit), verpaupert het (achter)land toch verder door de welvaartsdeling waarbij de Britten meer op het Amerikaanse pad zitten. 

Door slinkse politici is dankbaar gebruik gemaakt van de zucht naar vroeger was het beter en heeft men (waarschijnlijk voor eigen gewin) in de EU een zondebok gevonden. Migratie was daar dan weer een onderdeel van alsmede het financiele aspect van oh we dragen zoveel af aan de EU (terwijl er ook terugvloeit) en we hebben geen zeggenschap meer op ons eiland. 

Migratie is daar uiteraard een wezenlijk probleem. Wat wil je echter als alle geimporteerde lager-opgeleide mensen terecht komen in een al verpauperd landschap met veel armoede in de onderklasse. Dan krijgt de criminaliteit alleen maar een verdere boost net zoals verdere ghettovorming. Iets dat er ook al was zonder immigranten. De autochtoon was en is er evenzogoed al tijden op boevenpad en/of gedraagt zich als tuig. Je hoeft er maar van die politieprogramma's voor terug te kijken en te zien dat inbraken, ordeverstoring en rijden zonder verzekering door autochtonen een nogal veel voorkomend probleem is. Hebben ze niet eens immigranten voor nodig. Het tuig dat we ook al tijden tegenkwamen op vakanties in Spanje en dat verschijnt bij wedstrijden van het Engelse voetbalelftal.     

Het leuke is nu dat de Britten erachter komen dat de wereld echt veranderd is en dat de EU zo slecht nog niet was. De verpaupering is de laatste paar jaar doorgezet en inwoners hebben het idee dat niks meer werkt (denk aan het totale infarct bij de NHS). Het VK (lees hun beleidsvoerders) heeft allicht decennia lang lopen slapen om de juiste koers richting vooruitgang te blijven varen. En passant worden ze nog om hun oren geslagen met hogere migratiecijfers. Migratie die ze overigens voor een deel ook nodig hadden, afgelopen jaren waren er al te weinig mensen voor jobs als chauffeur en konden supermarkten niet eens tijdig bevoorraad worden.  

Datzelfde is denk ik ook ons voorland als we door dom geleuter, afgunst en woede over sommige topics ons in een Nexit laten duwen door politici die er hun ego mee oppoetsen en er eventueel wat vriendjes mee helpen. Ik zie het hier ook niet meteen gebeuren met die liberalen die vaak aan de knoppen draaien, en die dat blijven doen als een PVV of PVV-achtige partij ons richting einde EU krijgt, dat we er als maatschappij op vooruit gaan. Dan zie ik vooral nog een impuls van het ikke-ikke en de rest kan stikken dat nu eveneens al in enige mate in onze maatschappij verankerd zit. Zie het ook niet gebeuren dat we als de Noren tot zo'n briljante move als dat oliefonds gaan komen. 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

@Klootje: in veel Oost-Europese landen zit dat juist andersom met het opnieuw opbouwen van de cultuur na de val van de Sovjet-Unie, daar is het juist jong sentiment en nieuwe tijd.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Dus Bibi mag in andere landen overal zomaar antiterreuracties uitvoeren van jou?

Gast, denk zelf eens zelfstandig na ipv je retorische vragen te droppen 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Gast, denk zelf eens zelfstandig na ipv je retorische vragen te droppen 

Gast, denk zelf eens zelfstandig na ipv autistisch je video's te droppen

PS: zoek de betekenis van retorisch eens op. Want dat is mijn vraag niet.
PPS: 'zelf eens zelfstandig' is een tautologie

1 2 ... 186 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.