Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 190 ... 399 400
kraamhol
redacted_251125_441
Dit bericht is verwijderd

'Mensen kennen hier hun grenzen niet meer'...😂😂😂

Sjonge Jonge
redacted_251125_441
Dit bericht is verwijderd

Dank je Esims, zal ik zeker doen. 

Wil jij het bezigen van een andere mening dan die van jou dan ook niet meer het 'uitlopen van kots' noemen? Beetje kinderachtig namelijk. 

Laatst gewijzigd
redacted_251125_441
Sjonge Jonge
Dank je Esims, zal ik zeker doen.  Wil jij het bezigen van een andere mening dan die van jou d...

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Op zich is het misschien niet eens ongezond dat de periode Trump & aanverwante Sithlords blootgelegd heeft hoe groot het aandeel mensen 'dat het zát is' exact is en hoe standvast zij zijn wanneer hun gedroomde helder ranzige kwakzalvers blijken te zijn.

Dan blijven er types over zoals R Kelly, die écht dacht dat ie vliegen kon. Uit menselijke overwegingen doe ik er geen linkje bij.

redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

Romāns Vainšteins

Ik begrijp geen moer van wat je nu probeert te vertellen? 

Ze heeft 2 gezinnen waar ze geen contact mee heeft en ook met de buren lult ze niet, is het issue dan misschien Koopmans zelf?

redacted_251125_441
Romāns Vainšteins
Ik begrijp geen moer van wat je nu probeert te vertellen?  Ze heeft 2 gezinnen waar ze geen co...

Dit bericht is verwijderd

Romāns Vainšteins

Misschien moet je wat duidelijker maken wat je bedoelt te zeggen?

Je quote één of andere strofe dat de Turkije deal goeie shit was en begint dan wat vaag te nuilen dat niemand met Koopmans wil praten?

En je richt het dan aan wat jij als linkse enclave ziet, met een zie-je-wel air. Wát moeten we zien? Wat is je punt?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
De bullshitvergelijking, altijd vet als je geen antwoord op een prima bijdrage hebt.

Ach jochie toch, kom je niet verder dan je eigen poep naar binnen werken? Probeer t eens op inhoud, of struikel je dan over je bijvoeglijke naamwoorden 

Sprintmaster zelf is doodstil,  alleszeggend

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Sjonge Jonge
[i]Edit redactie: Deze reactie is verwijderd wegens grof taalgebruik en op-de-man-spelen.[/i]

Sjonge jonge zeg. Je bent echt een aanwinst hoor

kraamhol

'*SprintMaster, Romans Vainsteins, Il Leopardo Della Primavera, kraamhol en Wijsgeer'

Waarom krijgt alleen sm een sterretje???

Sjonge Jonge
Raul Alcala
Ach jochie toch, kom je niet verder dan je eigen poep naar binnen werken? Probeer t eens op inhoud,...

Over aanwinsten gesproken...

Jouw niveau is echt hemeltergend. 

Raul Alcala
kraamhol
De kleur bruin is favoriet bij ezi, dat is al meerdere malen aangetoond. Het woord racist is verder...

De rapporteerknop zit er niet voor niets. Daar kan iedereen gebruik van maken. Ik vind de dagelijkse tirades, jennen, pesten, het liefste met meerdere tegelijk, richting Esims te triest voor woorden. Leopardo wordt er zelfs misselijk van

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Sjonge Jonge
Over aanwinsten gesproken... Jouw niveau is echt hemeltergend. 

Hartstikke mooi jongen. Ga maar punniken met je linkse maatjes dan. Werk ik ff wat onversneden progressief linkse intolerante potverteerders weg als lunch. Hopelijk stik ik er niet in. Meestal lukt dat wel met een bekertje havermelk om weg te spoelen.

Laatst gewijzigd
Herbinator

Wanneer wordt dit topic in boekvorm uitgegeven? Ik heb net enigszins vermakelijk de laatste 3 pagina's gelezen. En zit er aan te denken om vanaf pagina 1 te gaan beginnen. 

Raul Alcala

We zijn nog in onderhandeling, de wens is toch wel ern boek met een open einde

kraamhol
Raul Alcala
De rapporteerknop zit er niet voor niets. Daar kan iedereen gebruik van maken. Ik vind de dagelijkse...

verdikkeme, ik zie nu echt voor het eerst de rapporteerknop, wanneer is dat begonnen?

Edit: ik vrees een beetje dat ze daarmee bij wf gek worden van de rapportages van ezi. Rapporteringen?

En raul hou eens op met dat ezi verdedigen jongen, je bent beter dan dat!

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Welkom Herbinator, links, rechts, midden of regens vaag tussenzwevend zoals in swing states?

Laat het hier weten! Vooralsnog is je blazoen nog ongerept.

Romāns Vainšteins

En Raul denkt met grofheid leegheid te kunnen compenseren, tegenwoordig heb je daar zelfs een kabinet van.

kraamhol

met op moment van schrijven 191 pagina's is het by far het populairste (meest populaire?) topic, na het nachtCastje natuurlijk.

Raul Alcala
kraamhol
verdikkeme, ik zie nu echt voor het eerst de rapporteerknop, wanneer is dat begonnen? Edit: ik vree...

Ik wees je er gisteren nog op. Ik weet dat ik de beste ben. Daar hoef je me niet steeds op te wijzen

kraamhol
Raul Alcala
Ik wees je er gisteren nog op. Ik weet dat ik de beste ben. Daar hoef je me niet steeds op te wijzen

simply?

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
En Raul denkt met grofheid leegheid te kunnen compenseren, tegenwoordig heb je daar zelfs een kabine...

Grofheid, hoe grappig is dat uit jouw mond te horen hier. Met je dagelijkse bijvoeglijke naamwoorden tirades. Nog steeds geen reactie van je trouwens waarom mijn vergelijking mank loopt als Lucille Warner. Dan maar op deze manier he 😊

Herbinator
Romāns Vainšteins
Welkom Herbinator, links, rechts, midden of regens vaag tussenzwevend zoals in swing states? Laat h...

Haha, dank! Ik wil dat graag zou vaag houden.

[tussen de regels door kun je lezen dat ik mijzelf links van het midden zou positioneren, maar dat ligt er ook aan van welke kant je het bekijkt]

 Ben bang dat ik anders van rechts of links virtuele poep over mij heen krijg :)

 

Laatst gewijzigd
kraamhol
Herbinator
Haha, dank! Ik wil dat graag zou vaag houden. [tussen de regels door kun je lezen dat ik mijzelf li...

Er zijn hier geen linkerds of rechterds Herbin, alleen normalen of niet-normalen.

1 2 ... 190 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.