Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 190 ... 391 392
Sjonge Jonge
esims2.0
Game, set, match, bonuspuntenlurker

Edit redactie: Deze reactie is verwijderd wegens grof taalgebruik en op-de-man-spelen.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

'Als Wilders het heeft over dat de mensen het zat zijn'

Het boeit niet zo wat 'de mensen' individueel dan wel in groepen 'zat zijn', dat er sinds Trump een klimaat heerst waarin liegen, complotten en openlijk je kots laten lopen genormaliseerd wordt houdt niet in dat we dat dan allemal maar lekker moeten gaan doen. Bovendien is 'de mensen' nou niet een overheersend aandeel van de smaenleving, zie ook de EU-verkiezingen waar het maximaal bereikbare potentieel nu in het klaaghoekje, veilig weg van welke knop dan ook geschopt is.

esims2.0
Sjonge Jonge
[i]Edit redactie: Deze reactie is verwijderd wegens grof taalgebruik en op-de-man-spelen.[/i]

Ik heb het bericht gerapporteerd. Dat 'racist' kan me niet schelen, wel dat mensen het niet respecteren om niet elkaars namen te noemen in plaats van de forumnaam. Daar had ik al iets over gezegd hier.

esims2.0
Romāns Vainšteins
'Als Wilders het heeft over dat de mensen het zat zijn' Het boeit niet zo wat 'de mensen' individue...

Wat zit jij dan zelf te doen dan voortdurend openlijk je kots te laten lopen?

Romāns Vainšteins

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen.'

Niks zeggen: Sugar Lee Hooper toch?!?

Sjonge Jonge
esims2.0
Ik heb het bericht gerapporteerd. Dat 'racist' kan me niet schelen, wel dat mensen het niet respecte...

Rapporteren is wel erg triest vind je niet?

Je hebt notabene zelf berichten gedeeld hier met afbeeldingen waar je voornaam (en achternaam) in staan....

Maar inderdaad, iemand constant 'bonuspuntenlurker' noemen (niet dat het me iets doet, vind het vooral zielig) is normaal, maar iemand bij zijn eigen naam noemen is rapporteren waardig. 

Nu hopen dat als de redactie tijd neemt om je rapportage serieus te nemen (als ze je reputatie een beetje kennen zullen ze dat niet doen en hebben ze hun tijd beter te besteden), ze ook jouw reacties doornemen en daar gepaste maatregelen tegen treffen.

Hoe werden mensen die een jaar of 80 geleden 'rapporteerden' eigenlijk genoemd?

Laatst gewijzigd
kraamhol
Sjonge Jonge
Rapporteren is wel erg triest vind je niet? Je hebt notabene zelf berichten gedeeld hier met afbeel...

De kleur bruin is favoriet bij ezi, dat is al meerdere malen aangetoond. Het woord racist is verder nog uitermate zacht uitgedrukt, er is een lijstje van passende woorden, ziektes en andere bijverschijnselen betreffende het duistere leven van ezi.

Edit: dit betreft dan de kleur van de kleding, als het over huidskleur gaat, is het wit natuurlijk, al is wit geen kleur. Kleur bekennen, dat is waar het in dit topic over gaat, niets meer of minder. 

Laatst gewijzigd
esims2.0
Sjonge Jonge
Rapporteren is wel erg triest vind je niet? Je hebt notabene zelf berichten gedeeld hier met afbeel...

Dat mijn naam niet (meer) geheim is, daar gaat het niet om. Ik heb onlangs hier nog bezwaar gemaakt dat mensen mijn voornaam of een verbastering daarvan gebruiken. Het is dus niet iets waar ik nu ineens over val. En dat dan vervolgens niet respecteren en gewoon door blijven gaan. Mensen kennen hier hun grenzen niet meer. Vandaar dat ik er iets van gezegd heb.

Sjonge Jonge
esims2.0
Dat mijn naam niet (meer) geheim is, daar gaat het niet om. Ik heb onlangs hier nog bezwaar gemaakt...

Er is ook al vaker tegen jou iets gezegd over het continu aanhalen van de spelfout 's avonds of het continu delen van niet nuttige strips of teletekst artikelen. 

Toch blijf je hier maar mee doorgaan. Misschien ook maar rapporteren?

esims2.0
Sjonge Jonge
Er is ook al vaker tegen jou iets gezegd over het continu aanhalen van de spelfout 's avonds of het...

Als je zelf het verschil niet ziet, dan moet je dat vooral doen.

Romāns Vainšteins

Ik ben het eigenlijk wel enigszins eens met Esims dat je elkaar beter bij de forumnaam aanspreekt in plaats van echte namen te pushen. De slachtofferrol die vervolgens ingenomen wordt is wat aan de aanstellerige kant, wel.

Randzaken sowieso.

kraamhol
esims2.0
Dat mijn naam niet (meer) geheim is, daar gaat het niet om. Ik heb onlangs hier nog bezwaar gemaakt...

'Mensen kennen hier hun grenzen niet meer'...😂😂😂

Sjonge Jonge
esims2.0
Als je zelf het verschil niet ziet, dan moet je dat vooral doen.

Dank je Esims, zal ik zeker doen. 

Wil jij het bezigen van een andere mening dan die van jou dan ook niet meer het 'uitlopen van kots' noemen? Beetje kinderachtig namelijk. 

Laatst gewijzigd
esims2.0
Sjonge Jonge
Dank je Esims, zal ik zeker doen.  Wil jij het bezigen van een andere mening dan die van jou d...

Ik herhaalde de woorden van Romans. Die zich op zijn beurt aanstelt met dat 'slachtofferrol'. Nogal rancuneus vanwege allerlei discussies.

'The numbskulls come out of the woodwork' heet het gedrag van Sjonge Jonge en kraamhol volgens mij op zijn Engels.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Op zich is het misschien niet eens ongezond dat de periode Trump & aanverwante Sithlords blootgelegd heeft hoe groot het aandeel mensen 'dat het zát is' exact is en hoe standvast zij zijn wanneer hun gedroomde helder ranzige kwakzalvers blijken te zijn.

Dan blijven er types over zoals R Kelly, die écht dacht dat ie vliegen kon. Uit menselijke overwegingen doe ik er geen linkje bij.

esims2.0

Ruud Koopmans is voorzichtig optimistisch over de mogelijkheid om een eind te maken aan ‘de asielloterij’. Wat helpt, is dat in Nederland inmiddels bijna alle politieke partijen ervan overtuigd zijn dat het zo niet langer kan. Alleen hier en daar een verdwaalde opinieleider en GroenLinks verdedigen nog de status quo. Herman Tjeenk Willink heeft al bij de formatie in 2017 laten uitzoeken dat opvang in Turkije niet in strijd was met de Geneefse Conventie en het Europese mensenrechtenverdrag. GroenLinks meende dat Nederland met de Turkijedeal door de humanitaire ondergrens zakte. Dat kostte de partij regeringsdeelname. Zes jaar later is het boek van Koopmans vooral voor GroenLinksers een aanrader. En voor alle anderen* ook natuurlijk. 23 euro bij de erkende boekhandel.

*SprintMaster, Romans Vainsteins, Il Leopardo Della Primavera, kraamhol en Wijsgeer

Ruud Koopmans draagt het boek op aan zijn moeder. Die aan de ene kant een Russisch gezin heeft wonen, en aan de andere kant een Turks-Nederlands gezin. Waar ze in beide gevallen weinig tot geen contact mee heeft. En ze mist de interactie van vroeger met de buren. De vraag die bij mij opkomt welke boodschap Koopmans dan heeft voor mensen die zich zorgen maken dat het ook met zijn aanpak steeds verder afglijdt.

Romāns Vainšteins

Ik begrijp geen moer van wat je nu probeert te vertellen? 

Ze heeft 2 gezinnen waar ze geen contact mee heeft en ook met de buren lult ze niet, is het issue dan misschien Koopmans zelf?

esims2.0
Romāns Vainšteins
Ik begrijp geen moer van wat je nu probeert te vertellen?  Ze heeft 2 gezinnen waar ze geen co...

Dan moet er misschien toch nog een Jip en Janneke vertaling van het boek komen.

Romāns Vainšteins

Misschien moet je wat duidelijker maken wat je bedoelt te zeggen?

Je quote één of andere strofe dat de Turkije deal goeie shit was en begint dan wat vaag te nuilen dat niemand met Koopmans wil praten?

En je richt het dan aan wat jij als linkse enclave ziet, met een zie-je-wel air. Wát moeten we zien? Wat is je punt?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
De bullshitvergelijking, altijd vet als je geen antwoord op een prima bijdrage hebt.

Ach jochie toch, kom je niet verder dan je eigen poep naar binnen werken? Probeer t eens op inhoud, of struikel je dan over je bijvoeglijke naamwoorden 

Sprintmaster zelf is doodstil,  alleszeggend

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Sjonge Jonge
[i]Edit redactie: Deze reactie is verwijderd wegens grof taalgebruik en op-de-man-spelen.[/i]

Sjonge jonge zeg. Je bent echt een aanwinst hoor

kraamhol

'*SprintMaster, Romans Vainsteins, Il Leopardo Della Primavera, kraamhol en Wijsgeer'

Waarom krijgt alleen sm een sterretje???

Sjonge Jonge
Raul Alcala
Ach jochie toch, kom je niet verder dan je eigen poep naar binnen werken? Probeer t eens op inhoud,...

Over aanwinsten gesproken...

Jouw niveau is echt hemeltergend. 

Raul Alcala
kraamhol
De kleur bruin is favoriet bij ezi, dat is al meerdere malen aangetoond. Het woord racist is verder...

De rapporteerknop zit er niet voor niets. Daar kan iedereen gebruik van maken. Ik vind de dagelijkse tirades, jennen, pesten, het liefste met meerdere tegelijk, richting Esims te triest voor woorden. Leopardo wordt er zelfs misselijk van

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Sjonge Jonge
Over aanwinsten gesproken... Jouw niveau is echt hemeltergend. 

Hartstikke mooi jongen. Ga maar punniken met je linkse maatjes dan. Werk ik ff wat onversneden progressief linkse intolerante potverteerders weg als lunch. Hopelijk stik ik er niet in. Meestal lukt dat wel met een bekertje havermelk om weg te spoelen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 190 ... 391 392

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.