Ik herhaalde de woorden van Romans. Die zich op zijn beurt aanstelt met dat 'slachtofferrol'. Nogal rancuneus vanwege allerlei discussies.
'The numbskulls come out of the woodwork' heet het gedrag van Sjonge Jonge en kraamhol volgens mij op zijn Engels.
Op zich is het misschien niet eens ongezond dat de periode Trump & aanverwante Sithlords blootgelegd heeft hoe groot het aandeel mensen 'dat het zát is' exact is en hoe standvast zij zijn wanneer hun gedroomde helder ranzige kwakzalvers blijken te zijn.
Dan blijven er types over zoals R Kelly, die écht dacht dat ie vliegen kon. Uit menselijke overwegingen doe ik er geen linkje bij.
*SprintMaster, Romans Vainsteins, Il Leopardo Della Primavera, kraamhol en Wijsgeer
Ruud Koopmans draagt het boek op aan zijn moeder. Die aan de ene kant een Russisch gezin heeft wonen, en aan de andere kant een Turks-Nederlands gezin. Waar ze in beide gevallen weinig tot geen contact mee heeft. En ze mist de interactie van vroeger met de buren. De vraag die bij mij opkomt welke boodschap Koopmans dan heeft voor mensen die zich zorgen maken dat het ook met zijn aanpak steeds verder afglijdt.
Misschien moet je wat duidelijker maken wat je bedoelt te zeggen?
Je quote één of andere strofe dat de Turkije deal goeie shit was en begint dan wat vaag te nuilen dat niemand met Koopmans wil praten?
En je richt het dan aan wat jij als linkse enclave ziet, met een zie-je-wel air. Wát moeten we zien? Wat is je punt?
Ach jochie toch, kom je niet verder dan je eigen poep naar binnen werken? Probeer t eens op inhoud, of struikel je dan over je bijvoeglijke naamwoorden
Sprintmaster zelf is doodstil, alleszeggend
De rapporteerknop zit er niet voor niets. Daar kan iedereen gebruik van maken. Ik vind de dagelijkse tirades, jennen, pesten, het liefste met meerdere tegelijk, richting Esims te triest voor woorden. Leopardo wordt er zelfs misselijk van
Hartstikke mooi jongen. Ga maar punniken met je linkse maatjes dan. Werk ik ff wat onversneden progressief linkse intolerante potverteerders weg als lunch. Hopelijk stik ik er niet in. Meestal lukt dat wel met een bekertje havermelk om weg te spoelen.
verdikkeme, ik zie nu echt voor het eerst de rapporteerknop, wanneer is dat begonnen?
Edit: ik vrees een beetje dat ze daarmee bij wf gek worden van de rapportages van ezi. Rapporteringen?
En raul hou eens op met dat ezi verdedigen jongen, je bent beter dan dat!
Grofheid, hoe grappig is dat uit jouw mond te horen hier. Met je dagelijkse bijvoeglijke naamwoorden tirades. Nog steeds geen reactie van je trouwens waarom mijn vergelijking mank loopt als Lucille Warner. Dan maar op deze manier he 😊
Haha, dank! Ik wil dat graag zou vaag houden.
[tussen de regels door kun je lezen dat ik mijzelf links van het midden zou positioneren, maar dat ligt er ook aan van welke kant je het bekijkt]
Ben bang dat ik anders van rechts of links virtuele poep over mij heen krijg :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.