Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 191 ... 391 392
Herbinator

Wanneer wordt dit topic in boekvorm uitgegeven? Ik heb net enigszins vermakelijk de laatste 3 pagina's gelezen. En zit er aan te denken om vanaf pagina 1 te gaan beginnen. 

Raul Alcala

We zijn nog in onderhandeling, de wens is toch wel ern boek met een open einde

kraamhol
Raul Alcala
De rapporteerknop zit er niet voor niets. Daar kan iedereen gebruik van maken. Ik vind de dagelijkse...

verdikkeme, ik zie nu echt voor het eerst de rapporteerknop, wanneer is dat begonnen?

Edit: ik vrees een beetje dat ze daarmee bij wf gek worden van de rapportages van ezi. Rapporteringen?

En raul hou eens op met dat ezi verdedigen jongen, je bent beter dan dat!

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Welkom Herbinator, links, rechts, midden of regens vaag tussenzwevend zoals in swing states?

Laat het hier weten! Vooralsnog is je blazoen nog ongerept.

Romāns Vainšteins

En Raul denkt met grofheid leegheid te kunnen compenseren, tegenwoordig heb je daar zelfs een kabinet van.

kraamhol

met op moment van schrijven 191 pagina's is het by far het populairste (meest populaire?) topic, na het nachtCastje natuurlijk.

Raul Alcala
kraamhol
verdikkeme, ik zie nu echt voor het eerst de rapporteerknop, wanneer is dat begonnen? Edit: ik vree...

Ik wees je er gisteren nog op. Ik weet dat ik de beste ben. Daar hoef je me niet steeds op te wijzen

kraamhol
Raul Alcala
Ik wees je er gisteren nog op. Ik weet dat ik de beste ben. Daar hoef je me niet steeds op te wijzen

simply?

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
En Raul denkt met grofheid leegheid te kunnen compenseren, tegenwoordig heb je daar zelfs een kabine...

Grofheid, hoe grappig is dat uit jouw mond te horen hier. Met je dagelijkse bijvoeglijke naamwoorden tirades. Nog steeds geen reactie van je trouwens waarom mijn vergelijking mank loopt als Lucille Warner. Dan maar op deze manier he 😊

Herbinator
Romāns Vainšteins
Welkom Herbinator, links, rechts, midden of regens vaag tussenzwevend zoals in swing states? Laat h...

Haha, dank! Ik wil dat graag zou vaag houden.

[tussen de regels door kun je lezen dat ik mijzelf links van het midden zou positioneren, maar dat ligt er ook aan van welke kant je het bekijkt]

Ben bang dat ik anders van rechts of links virtuele poep over mij heen krijg :)

Laatst gewijzigd
kraamhol
Herbinator
Haha, dank! Ik wil dat graag zou vaag houden. [tussen de regels door kun je lezen dat ik mijzelf li...

Er zijn hier geen linkerds of rechterds Herbin, alleen normalen of niet-normalen.

Raul Alcala
Herbinator
Haha, dank! Ik wil dat graag zou vaag houden. [tussen de regels door kun je lezen dat ik mijzelf li...

Alweer zo eentje. Daar hebben we er al veel te veel van hier. Verzuurd tot op het bot 

Romāns Vainšteins

Ja, jij wil graag wat meer uitleg waarom je opmerking over vluchtende Luxemburgers waarvoor NL dan dokken moet idioot is?

Laten we dat niet doen, straks ga je nog weer iets heel grofs zeggen waarvoor wij dan sidderen en 'oehoeh, nou nou' denken.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Geen succes gebleken 

Herbinator
Raul Alcala
Alweer zo eentje. Daar hebben we er al veel te veel van hier. Verzuurd tot op het bot 

Okéoké, ik moet dus een zijde bekennen?

Dan natuurlijk uiterst extreem links. 's Avonds kook ik biologische aardappelen, stamp die fijn tot biolijm en overdag lijm ik mijzelf vast op een willekeurige snelweg. 

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Ja, jij wil graag wat meer uitleg waarom je opmerking over vluchtende Luxemburgers waarvoor NL dan d...

Ja, je bedoelt,  ik weet niet hoe ik me eruit moet redden. Doe dan maar niet nee

Raul Alcala
Herbinator
Okéoké, ik moet dus een zijde bekennen? Dan natuurlijk uiterst extreem links. 's Avon...

Niks moet. Maar die lijm, valt die ook verantwoord en duurzaam te snuiven?

Romāns Vainšteins

Misschien gaan die Luxemburgers nog wel eens vluchten wanneer ze horen dat 'de beste' niet ver van ze weg woont, daar mag jij dan voor gaan betalen!

Herbinator

Maar even een vraagje voor deze toevallige passant: proberen jullie elkaar echt te overtuigen van je eigen gelijk, of zien jullie dit meer als onzinnig en grappig tijdverdrijf? Of is er nog een andere reden dat er zo fel heen en weer wordt gereageerd?

Romāns Vainšteins

Even terug naar een topic: kabinet Wilders I heeft wel degelijk gisteren zelf het voor elkaar gekregen om hun netwerk plat te leggen. Dat hoorde je tussen de regels helder door. Knap hoe zij vlak na hun eerste zomerslaapje al iets weten te verkloten wat 36 jaar nooit misgegaan is.

Raul Alcala

Ah de beste, de romansaap is uit de mouw. Het zou om veiligheid moeten gaan, niet om de meest chille plek met gratis geld. Daar is het Vluchtelingenverdrag niet voor bedoeld. Grof genoeg?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Herbinator
Maar even een vraagje voor deze toevallige passant: proberen jullie elkaar echt te overtuigen van je...

Tis 1 grote gimmick 

Herbinator
Romāns Vainšteins
Even terug naar een topic: kabinet Wilders I heeft wel degelijk gisteren zelf het voor elkaar gekreg...

Hoe hebben zij dit zelf voor elkaar gekregen? Ik had niet gedacht dat dit iets politieks zou zijn, maar ben benieuwd!

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Even terug naar een topic: kabinet Wilders I heeft wel degelijk gisteren zelf het voor elkaar gekreg...

Hou eens op met die continue stroom randzaken van je

Romāns Vainšteins

'onzinnig en grappig tijdverdrijf?'

Bingo

En ik studeer ook zo 'on the side' hoe koekelewappie-piep piep toet de verre zijde van het spectrum in elkaar steekt. Bijvangst.

Overigens lijkt uitval van half NL me geen randzak, itt tot 'wèèèh, ik zag gisteren een pally op het Gedempte Zuiderdiep!'

Laatst gewijzigd
1 2 ... 191 ... 391 392

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.