En geen groei of krimp is óók in het nadeel van de armen, Sprintmaster. Dan moet de uitkomst van de optelsom toch zijn dat we de armen uit de armoede gaan halen? Is voor iedereen winst. Voor henzelf natuurlijk, de overheid, en ook het klimaat zal er van profiteren wanneer steeds meer doelen van arme mensen verschuiven.
Van, mijn doel is elke dag eten voor mezelf en kinderen te regelen. De rest is niet belangrijk.
Naar, oog hebben wat er om je heen gebeurt, de natuur bijvoorbeeld. Hoe ga je je potje koken? Niet meer op open vuur, maar op fossiel. Als dat tenminste nog mag van Frans Timmermâns.
Zo gaan er niet alleen veel minder mensen dood, het is ook nog eens goed voor moeder Aarde en al haar aura's.
Sombere dag voor normaalland:
https://nos.nl/artikel/2535362-saksen-en-thuringen-naar-de-stembus-afd-koerst-af-op-historische-zege
Ja ben benieuwd, er schijnt dus ook een radicaallinkse partij daar heel groot te zijn. Consveratief-links welteverstaan, dus ook tegen hulp aan oekraine etc. Ik hoop toch echt dat de peilingen er hier naast zitten, maar vrees van niet.
TYF TOCH EENS EEN KEER OP MET JE "LINKSE SHARIA"!!!
Ik heb het al een keer eerder gezegd, en ik zeg het nog een keer: ik gun je een oorlog, waarbij alle Esimsen en hun juniors worden opgejaagd alsof ze een plaag zijn. Zodat ze snappen wat het inhoudt om huis en haard achter te laten. En hoe fijn het dan is dat er een vluchtelingenverdrag is, en landen die je opvangen om je een kans te geven op een veilige plek en een nieuw leven.
Maar als jij ooit bij mij voor de deur staat met je koffers, dan flikker ik je buiten! Want Esimsen passen niet in onze cultuur...
Ja die radicaal linkse partij doet er nog een schepje bovenop. Enge shit daar hoor, zelfs een absolute meerderheid voor afd kan nog, dan kunnen ze alleen regeren (de provincies daar hebben knetterveel macht, niets in vergelijk met onze mickey mouse provincies, muv friesland natuurlijk:).
Toevallig net met een nakend kunstproject bezig in die contreien, motto refugees, die shit komt me dus eigenlijk wel goed uit, al is alles te triest voor woorden.
Geer, laten we proberen verder over de inhoud van poli topics te babbelen, de kleur van ezi kennen we inmiddels. Al valt het mij ook wel zwaar hem niet de zee in te tyfen met al zijn standpunten.
Dat wordt dan een deelstaatregering met AFD en BSW. In de peilingen staan ze qua zetels precies op de helft in Saksen (60/120) en op meerderheid in Thüringen (47/88). CDU heeft altijd samenwerking met extreemrechts uitgesloten.
Landtagswahl Sachsen: Neueste Wahlumfragen im Wahltrend | Sonntagsfrage #ltwsn (dawum.de)
En inmiddels in Gaza:
Natuurlijk zijn ze meegenomen op 7 oktober. Maar je vraagt je af of deze mensen levend thuis hadden kunnen komen als Netanyahu en zijn K#Tkabinet er ECHT alles aan gedaan zouden hebben om gijzelaars levend vrij te krijgen. Ik denk namelijk dat je gijzelaars beter vrij kunt krijgen door te onderhandelen dan door alles plat te bombarderen. Deze doden kunnen dus ook voor de helft op het conto geschreven worden van Israel zelf (als ze al niet zijn omgekomen door "friendly" fire)
Overigens zit er nog een veelvoud aan onschuldige Palestijnen "gegijzeld" in Israelische gevangenissen. En ook daar vinden niet al te prettige praktijken plaats. Net als daarbuiten overigens. Wat dat betreft doet de regering van Israel als terroristische organisatie niet onder voor Hamas.
https://nos.nl/artikel/2525759-israelische-leger-bindt-gewonde-arrestant-vast-aan-motorkap
Maar ja, dat samenwerking uitsluiten kennen we, in politiekland zijn er toch andere wetten. Wat als ze helemaal buitenspel komen te staan? Gaat dat het nieuwe normaal worden? Er zijn gewoon teveel wokkies, hier, daar, overal.
Weet trouwens iemand dit:
Is AfD nu VOOR of TEGEN Joden? Of zijn ze VOOR de Joden, omdat de Joden TEGEN Moslims zijn?
Want ook Joden hebben immers hun eigen kerk, religie en klederdracht. En ook dat is allemaal niet zoals de Lederhosen...
Het lijkt me in ieder geval ook vanuit Joods perspectief geen fijn idee om een club met aantoonbaar wat Neonazi's in hun gelederen zo groot te zien worden. Met de jaren 30 en 40 in het achterhoofd...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.