Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 207 ... 388 389
esims2.0
Wijsgeer
https://allecijfers.nl/ranglijst/hoogste-en-laagste-woningwaarde-per-gemeente-in-nederland/ Als ik...

"Iedereen die zijn school fatsoenlijk afgemaakt heeft, zou gaan kijken naar onderliggende gegevens die maken waarom de cijfers zijn zoals ze zijn."
"Als ik jouw docent was geweest, dan zou ik me nu afvragen of je je diploma inderdaad wel echt waard bent."

Naar aanleiding van iemand anders die niet met een onderbouwing van een bewering kon komen. En er vervolgens een andere discussie van proberen te maken. Ad hominem, red herring. Ik probeer er niet interessant mee te doen maar zo heet dat blijkbaar.

Nu de aanleiding er is wil ik ook nog wat zeggen over die btw discussie. Toen de boosheid wat weg was gezakt, dacht ik: was dat nu allemaal nodig? Maar het begon met opmerkingen als "Goh, zag je je eigen fout nu niet?", "Jip en Janneke taal" (impliciet: zodat de gewone mensen mij ook begrijpen) en "Kijk hier iemand die het wel begrijpt". Dat neerbuigende toontje maakte in belangrijke mate dat de discussie van mijn kant verruwde.

Ik maakte op een onderdeel een denkfout en dat deed kleomantre ook. Maar hij is blijkbaar te trots om het toe te geven. Het ontstond allemaal met deze bewering:

Mensen vergeten volgens mij dat groei (winst maken) nodig is, want bij nul winst ook geen belastinginkomsten bij de overheid uit BTW.

Met de correctie van Raul kwam ik er later achter dat BTW in dit verband veel relevanter is dan ik op dat moment dacht. Want zowel groei als btw hebben betrekking op toegevoegde waarde. Ik had het hier alleen niet over winst moeten hebben.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Die 2 staten van Duitsland zijn altijd de meer rechtste geweest. Net zoals je in de USA ongeneeslijke Red States hebt. En die conservatief linkse dame daar is eveneens een kakelende populist zonder oplossingen.

esims2.0
Romāns Vainšteins
Die 2 staten van Duitsland zijn altijd de meer rechtste geweest. Net zoals je in de USA ongeneeslijk...

Zo jammer dat alle oplossingen van Romans onbenut blijven om de wereld écht te verbeteren.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Daar wil ik dus heen. Maar jij beantwoordt mijn vraag niet omdat je denkt dat ik slinkse spelletjes...

Je bent een hardleers ventje. Ik heb juist in mijn bijdrages aangegeven wat degrowth inhoudt. Als jij vreest dat ik mistast, geef maar een gil. Zoals altijd

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Die 2 staten van Duitsland zijn altijd de meer rechtste geweest. Net zoals je in de USA ongeneeslijk...

Nog steeds geen antwoord op de vraag of je voor of tegen degrowth bent

Raul Alcala
kraamhol
Heeft geen zin Raul.

Lekker makkelijk kraam

Raul Alcala
Je bent een hardleers ventje. Ik heb juist in mijn bijdrages aangegeven wat degrowth inhoudt. Als ji...

Jammer dat je niet inhoudelijk op mijn korte betoog reageert.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Ik hoor je al een aantal maal Albanie aanhalen als dicjtbevolkter dan NL aanhalen Raul, daar klopt g...

Malta it is.

Jouw meningkjes uit je losse pols roesten me ouderwets aan de reet. Je wist na herhaalde uitleg pareto nog niet eens te snappen. Of je sprak jezelf tegen door 2 uur na een reactie op onderwerp politie grijpt niet in als media belaagd wordt door pro pallies, van dat is geen randzaak 2 uur later naar, dat is wel een randzaak. Check je eigen geheugen of kennis eens, bijvoeglijk woorden prutsenaar

Raul Alcala
Jammer dat je niet inhoudelijk op mijn korte betoog reageert.

Heb jij op de mijne gereageerd dan?

Raul Alcala
Heb jij op de mijne gereageerd dan?

Ik dacht dat je een discussie over degrowth wilde. Niet dus. Geen idee waarom je er dan zo over door bleef gaan. Laat maar weten wanneer je het weer over degrowth wil hebben. 

Wijsgeer

Misschien de naam van dit topic maar eens wijzigen in "het grote kleuterschool-topic".

kraamhol
Wijsgeer
Misschien de naam van dit topic maar eens wijzigen in "het grote kleuterschool-topic".

Was het maar een school, dan hadden we ook een plein gehad, en hadden weinig wokkies nog gedurfd buiten te komen.

Romāns Vainšteins

Mijn geheugen is uitstekend en daarbij weet ik ook welk land waar ligt en ken ik de achtergronden vaak. 

Raul Alcala

Voor de discussie maakt het 0 uit of het nu Albanië of Malta is, Nederland blijft de op 1 na dichtstbevolkte. 

Raul Alcala
Ik dacht dat je een discussie over degrowth wilde. Niet dus. Geen idee waarom je er dan zo over door...

Jij claimt dat ik niet snap wat degrowth inhoud. Zonder te onderbouwen 

Raul Alcala
Ik dacht dat je een discussie over degrowth wilde. Niet dus. Geen idee waarom je er dan zo over door...

Jij claimt dat ik niet snap wat degrowth inhoud. Zonder te onderbouwen 

esims2.0
Wijsgeer

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Mwoahnee. Dichtbevolktheid kun je beter per regio dan per land bekijken. 

Raul Alcala

Lol, niet als het gaat over dat er nauwelijks nog ruimte is in je eigen land voor asielzoekers.

Groot licht hoor,  die jongen van vainstein 

kraamhol
Raul Alcala
Lol, niet als het gaat over dat er nauwelijks nog ruimte is in je eigen land voor asielzoekers. Gro...

Waar lees je dat, dat er nauwelijks nog ruimte is? Wokkrant?

kraamhol

Fabeltjeskrant?

kraamhol

Precies, snaveltjes toe!

Raul Alcala

Jij valt hier niet bepaald serieus te nemen

Raul Alcala
kraamhol
Precies, snaveltjes toe!

Houd zelf je mond joh

kraamhol
Raul Alcala
Houd zelf je mond joh

Dit is een forum, geen chat kerel.

1 2 ... 207 ... 388 389

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.