Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 217 ... 399 400
redacted_251125_441
kraamhol
Waaaaat???

Dit bericht is verwijderd

redacted-191125

Dit bericht is verwijderd

redacted_251125_441
redacted-191125
Dit bericht is verwijderd

Dit bericht is verwijderd

Romāns Vainšteins

Het punt is dat er (nog) geen beleid is om die illegalen actief uit te zetten (hoe dan?) en dat met het intrekken van b, b & b deze personen nog meer in verval met alle gevolgen van dien vallen. 

Wanneer je er een plan voor hebt? Ja, dan kun je op straffe van uitzetting het inderdaad strafbaar stellen. Wat ze gaan doen is wegbezuinigen, op straat kicken van 'en nu ga je op eigen kracht terug' met heeeeeeel veeeeeel ellende voor iedereen tengevolge, met name in grotere steden.

en iets van 'illegalen de bak in', binnen no time onbetaalbaar en sowieso geen plek.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
@ Leo: waarom niet? Ik zal alvast met trainen beginnen want mijn laatste tochten daar had ik het bes...

Ja lijkt mij sowieso wel lachen om een keer met een paar vaste WFers een rondje te fietsen. Met degene die fietsen dan tenminste. Mag ook in Nederland natuurlijk.

SprintMaster

Samenvatting landbouw debat: rekenkundige ondergrens (1 mol/ha/jaar ?) onderbouwen m.b.v. wetenschap, inzetten op innovaties (stal en voer), u hoort het wel op Prinsjesdag. 

Van der Plas kwam nog met een aanval op de natuurbeheer organisaties (vanwege onterecht ontvangen subsidies) en wil het  hebben over droogte en waterhuishouding i.p.v. stikstof.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
Het punt is dat er (nog) geen beleid is om die illegalen actief uit te zetten (hoe dan?) en dat met...

Ja dit gaat sowieso een groot probleem worden. Je zou bijna denken dat ze het doen om een asiel/illegalencrisis in stand te houden, zodat ze kunnen blijven roepen dat het de schuld van de buut'nlanders is. Bijna.

redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
redacted-191125

Dit bericht is verwijderd

Il Leopardo della Primavera
redacted-191125
Dit bericht is verwijderd

Illegaliteit is al strafbaar, what's in a name. ;)

We mogen nu illegalen (over het algemeen) ook al uitzetten, het probleem is gewoon dat dit extreem lastig te handhaven is, die mensen lopen over het algemeen niet gezellig rond in de HEMA en komen ook geen kopje koffie drinken op het politiebureau. 

Laatst gewijzigd
redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

redacted-191125
Il Leopardo della Primavera
Illegaliteit is al strafbaar, what's in a name. ;)We mogen nu illegalen (over het algemeen) ook al u...

Dit bericht is verwijderd

Il Leopardo della Primavera
redacted_251125_441
Dit bericht is verwijderd

Illegalen werken niet, als ze het al doen is het zwarter dan het gat waar visma dit jaar in is gevallen. 

Romāns Vainšteins

Het punt is gewoon: er zijn geen mensen en/of budget: ook dit kabinet maakt er ruimte voor maar bezuinigt zelfs weer. Dat hele rapport Roemer is om die reden voor lul geschreven.

redacted_251125_441
Il Leopardo della Primavera
Illegalen werken niet, als ze het al doen is het zwarter dan het gat waar visma dit jaar in is geval...

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik weet dat onder die B, B & B lui ook afgegleden Oost-Europeanen zitten. Die hadden vaak al niets meer daar en nu ook niets meer hier. Vaak icm op wrede wijze uitgebuit en ontslagen te worden, niet zelden met verslavingsgedoe daaropvolgend. Zo 1 , 2 , 3 uitzetten is dan lastig want Europeaan.

Het hen op menselijke wijze repatriëren wordt door organisaties als BARKA gedaan, geef die dan maar eens een goede bak geld voor hun inspanningen. Maar die Allo Allo - Bulstronk van een Faber kent ze vast niet eens.

Il Leopardo della Primavera
redacted_251125_441
Dit bericht is verwijderd

Wat denk jij, dat ze netjes een contract hebben met bol.com? 

Romāns Vainšteins

@ Leo: er zijn wel degelijk illegalen aan het werk in NL: Macedoniers, Georgiers, Moldaviers. Heb wel eens van die lui gesproken die glasvezelnetwerken aanleggen gesproken omdat ik sommige talen niet (helemaal) thuisbrengen kon (er was bij mijn huis een hele zwik die Romani sprak). Ook de bouw zit er vol mee. 

redacted_251125_441
Il Leopardo della Primavera
Wat denk jij, dat ze netjes een contract hebben met bol.com? 

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

redacted-191125

Dit bericht is verwijderd

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
@ Leo: er zijn wel degelijk illegalen aan het werk in NL: Macedoniers, Georgiers, Moldaviers. Heb we...

Meen je, damn. Ik dacht dat de meeste sectoren toch wel vrij aardig werden gecontroleerd daarop. 

Romāns Vainšteins

Nee hoor, wie zou dat dan moeten doen?

Even zo de controle op huisvesting en tewerkstelling EU-migranten. Er zijn bedrijven die hun hele operationele tak uitbesteden, dus inclusief floormanager en voormannen etc, aan buitenlandse uitzendbureaus. Dan zitten de eigenaren met hun dikke kwatsbek aan een pornomartini en havana in een Neerpeltse villa terwijl ze een moderne vorm van volkedig buitenlandse slavernij de shit laten runnen.

Laatst gewijzigd
redacted_251125_441
Romāns Vainšteins
Nee hoor, wie zou dat dan moeten doen? Even zo de controle op huisvesting en tewerkstelling EU-migr...

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Nee, daar wordt nauwelijks op gecontroleerd. En daarom is dat rapport Roemer er ook gekomen. Waarvan de aanbevelingen nog steeds niet oogevolgd zijn.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 217 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.