Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 224 ... 385 386
Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
Je leuke voetnoot is meer een wetmatigheid: met deze oorlog waarborgt Netanyahu nog decennialang kei...

Het feit dat ze de Philedelphi corridor in hebben genomen en willen houden maakt duidelijk wat Bibi wil doen. Het is een beetje alsof wij de grens tussen Belgie en Duitsland zouden gaan bezetten. 

Raul Alcala
Oekraïne staat in afstand letterlijk dichter bij ons. We vangen ze op. Alleen geen demo te zien...

Er zijn genoeg demo's over Oekraine geweest, oa deze: https://voltnederland.org/nieuws/stop-de-oorlog-in-oekraine

kraamhol
Romāns Vainšteins
Je leuke voetnoot is meer een wetmatigheid: met deze oorlog waarborgt Netanyahu nog decennialang kei...

Was het ooit uit de soep dan?

Raul Alcala

En los van jouw insteek, verklaart niet de intimidatie en geweld 

Raul Alcala
Er zijn genoeg demo's over Oekraine geweest, oa deze: https://voltnederland.org/nieuws/stop-de-oorlo...

Ach hou op schei ui. 1,5 man en een paardenkop. Elke 6de zondag van de maand

Romāns Vainšteins

Omtzigt ligt pas wakker om Soedan, niet alleen vanwege de oorlog en bijbehorende migratiestroom maar vooral ook om hun productiecapaciteit. Ondertussen hebben wij een regering die te gierig is om 13.000 apenpokkenvaccins te schenken en als enige ontwikkelingshulp een uitwisseling van 15 november tot 6 december opzetten.

Raul Alcala

Ik zeg. Sticks. En Hef btw

Romāns Vainšteins

Ik zeg: wat hebben die suffe rappers er nou mee te maken joh?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Dat sentiment richting de Oekraïne gaat ook nog wel omslaan, zowel PVV als BB zijn de zagen al enige tijd aan het slijpen op dat vlak en ook Ommy & Dilan vertrouw ik niet zo op dat vlak. Schoof lijkt zijn ethiek nog enigszins op orde te hebben wat dat betreft, wie weet krijgt hij het nog voor elkaar om een soort vijand te worden van die etters.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Sam Klepper wilde eigen ook rapper worden, BTW.

Sam Klepper, de rappe rapper, hij voelt het. Vuurt meer woorden per minuut dan bullets. Een echte klepper

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Wat een onzin kakel je allemaal Raul, koop een zeepkist en zoek een straathoek er mee joh. Wie wil dat nou missen?

kraamhol
Raul Alcala
Ik zeg. Sticks. En Hef btw

Lekkah

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Wat een onzin kakel je allemaal Raul, koop een zeepkist en zoek een straathoek er mee joh. Wie wil d...

Goeie vraag. Ik overweeg een enquete

Romāns Vainšteins

Ik weet het niet met die Sticks, eigenlijk. Zet m effe in het juiste topic, geef ik een review.

Hij heeft wel een moeilijk moeilijke blik, alsof ie al heel lang heel stoned is. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ja, wie wil dat nou missen?

Romāns Vainšteins

Ik kan zonder moeilijk kijkende, stonede rappers, easy.

Raul Alcala

Sticks is een familieman. Je doet familiair maar je bent niet aanverwant.

Dip je pen maar in inkt.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Ach hou op schei ui. 1,5 man en een paardenkop. Elke 6de zondag van de maand

lol, over inhoud gesproken. Beetje selectieve verontwaardiging dit hoor.

Raul Alcala

Inhoud, als jij weet wat dat inhoudt 

Ben het met je eerste zinnen eens, dat geldt denk ik voor 99.9% van de mensen. Selectieve veron...

Ik weet wel dat dit meer inhoud is dan jouw semi-gebite rijmpjes die je hier neerplempt

Raul Alcala

Was een woordgrapje hoor, btw

Raul Alcala
Was een woordgrapje hoor, btw

een woordgrapje zodat je niet op de inhoud hoeft in te gaan? Ik hou me in nu overigens.

Raul Alcala

Rustig maar. M'n inhoud was dat Oekraïne dichterbij ons ligt dan Israël (en Soedan) en dat jouw insteek niet het gescheld, haat, intimidatie en geweld naar Joden verklaart. Of die bloedirritante genocide genocide, zionisten mantra die de propallies om elke zin uit hun met mondkapjes en theedoeken beschermde monden, klappen.

Waar hadden we het ook alweer over?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Rustig maar. M'n inhoud was dat Oekraïne dichterbij ons ligt dan Israël (en Soedan) en dat...

Dat een land geografisch dichterbij ligt zegt niet per se heel veel over de banden die we op meerdere niveaus met zo'n land hebben. Litouwen ligt ook dichterbij dan Suriname, toch krijgen we meer nieuws uit Suriname te horen. 

Mijn redenatie verklaart wel waarom Israel/Palestina zo'n heet hangijzer is. Niet per se waarom mensen voor kant A of kant B kiezen nee, maar de redenen daartoe laten zich ook vrij makkelijk raden.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Nee, maar het zegt de gemiddelde burger wel veel over voor wie en wanneer hij iets voelt. En wanneer niet, of minder. En de burger propallies zijn behoorlijk eenzijdig in hun razernij 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 224 ... 385 386

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.