Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 225 ... 250 251
Raul Alcala

En Surinamers zijn gewoon matties van Duitse bloed. Net als jij en ik.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5599
Nee, maar het zegt de gemiddelde burger wel veel over voor wie en wanneer hij iets voelt. En wanneer...

de burger antipallies net zo goed.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5600
En Surinamers zijn gewoon matties van Duitse bloed. Net als jij en ik.

En dat is precies mijn punt. ;)

kraamhol

Hoe zouden jan jans zonder de kinderen zijn geweest?

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5602
En dat is precies mijn punt. ;)

Oh heeft Michiel Adrianszoon de Ruiter ook al in Palestina huisgehouden? Eten ze daar ook hagelslag en praten ze in Gaza met een vet accent Nederlands? Weer wat geleerd 

Raul Alcala
kraamhol
#5603
Hoe zouden jan jans zonder de kinderen zijn geweest?

Ik pikte ds libelle echt altijd als eerste uit de brievenbus voor de strip. M'n moeder werd er helemaal gek van 

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5601
de burger antipallies net zo goed.

Ik zie en hoor ze niet. Kan natuurlijk dat Nijmegen pro Israël is

Romāns Vainšteins

Afgaan op wat jij 'hoort en ziet' lijkt me niet meteen de maatstaf, dan hebben we een youtubegoeroe als opperwezen.

Romāns Vainšteins

Ik vraag me onderhand wel af waarom in Israel de beweging contra-van Keppelstein zo lang op zich laat wachten. Mocht Netanyahu zich ooit succesvol door zijn ellende worstelen staat de deur open voor een mormonenstaat waar alle vreugde en vrijheid tot gehakt gemalen wordt. Er zal wel een flink angstverhaal met geheime politie en big brother achter zitten die daar een stokje voor steekt.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#5607
Afgaan op wat jij 'hoort en ziet' lijkt me niet meteen de maatstaf, dan hebben we een youtubegoeroe...

Lol. Daar volg ik gewoon de nos, volkskrant,  nrc, joop.nl, trouw etc voor. En jij?

Romāns Vainšteins

Nou, dat is niet echt te merken.

Raul Alcala

Als ĥet over zgn berichtgeving over anti pro pallie demo's of pro israel demo's gaat en of gescheld haat intimidatie en geweld vanuit die hoek richting pro pallies/moslims door Joden?

Bid je elke vrijdag in de moskee van Bedum, ja?

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5604
Oh heeft Michiel Adrianszoon de Ruiter ook al in Palestina huisgehouden? Eten ze daar ook hagelslag...

Je mist m’n punt dus toch. Bijzonder. Iets met innige banden op meerdere vlakken. 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5606
Ik zie en hoor ze niet. Kan natuurlijk dat Nijmegen pro Israël is

De antipallies (zoals jij) zijn ook eenzijdig in hun razernij.

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
#5608
Ik vraag me onderhand wel af waarom in Israel de beweging contra-van Keppelstein zo lang op zich laa...

Ik las toevallig laatst een interview met meerdere Israeliers, en daaruit kwam wel lichtelijk het beeld naar voren dat er toch ook gewoon een groot gedeelte van de bevolking wel nog achter de regering staat; met name achter het gedeelte om hamas tot het laatste kinderziekenhuis uit te roeien. Het kan verkeren.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5612
Je mist m’n punt dus toch. Bijzonder. Iets met innige banden op meerdere vlakken. 

Ondanks de innige band van de Nederlandse overheid met Israël zie je dat niet terug bij de burgers 

Nog steeds geen reactie over Oekraïne dichtbij en haat intimidatie en geweld naar Joden? Of is dat van het credo hier, ik veroordeel het maat begrijp het ook?

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5613
De antipallies (zoals jij) zijn ook eenzijdig in hun razernij.

Ik scheld geen moslims uit, geen intimidatie en geweld van mijn kant. Bijzondere uitvluchten altijd hier. Ik ga ergens anders een plasje doen

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5614
Ik las toevallig laatst een interview met meerdere Israeliers, en daaruit kwam wel lichtelijk het be...

Bron? Of is je fata morgana opgedroogd 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5616
Ik scheld geen moslims uit, geen intimidatie en geweld van mijn kant. Bijzondere uitvluchten altijd...

er is maar een (zeer) kleine groep propallies die joden uitscheld, en intimidatie en geweld gebruikt. Evenals er een zeer kleine groep antipallies is die mensen uitscheld, intimidatie en geweld gebruikt. dat generaliseren van een hele groep is nergens voor nodig en riekt naar discriminatie.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5617
Bron? Of is je fata morgana opgedroogd 

Ging jij niet ergens anders een plasje doen? Wellicht kan je de bron bijvullen, hoef ik 'm niet op te zoeken voor je. Vooruit, ik ben de slechtste niet.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5618
er is maar een (zeer) kleine groep propallies die joden uitscheld, en intimidatie en geweld gebruikt...

Ai ai ai. Zelfs Guus Flater slaat vaker de spijker op z'n kop

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5620
Ai ai ai. Zelfs Guus Flater slaat vaker de spijker op z'n kop

Ai ai ai. Zelfs een - insert random brag n boast rapper - heeft meer inhoud in z'n teksten dan jij.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5619
Ging jij niet ergens anders een plasje doen? Wellicht kan je de bron bijvullen, hoef ik 'm niet op t...

Er hing nogal een putlucht,  dus snel met 2 vingers in de neus doorgetrokken 

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5619
Ging jij niet ergens anders een plasje doen? Wellicht kan je de bron bijvullen, hoef ik 'm niet op t...

Is alleen voor abonnees 

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5621
Ai ai ai. Zelfs een - insert random brag n boast rapper - heeft meer inhoud in z'n teksten dan jij.

Big up naar Boef. En z'n kechs

1 2 ... 225 ... 250 251

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.