Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 226 ... 399 400
Romāns Vainšteins

Die Rebellion acties maken me niet zoveel uit eigenlijk, ze doen maar.

Raul Alcala

Romans houdt wel een beetje van ontwrichting van de samenleving. Joden die belaagd worden, Rijksmuseum gesloten door klimaatwappies....ze doen maar

kraamhol
Raul Alcala
Die had ik al gepost. Antisemieten? Wijsgeer, je maat?

Ja je had het erover zijdelings, maar geen link toch? Geer heeft geen enkel besef in het israel gebeuren, dat weten we, dus hoeven we het daar niet meer over te hebben, israel topic is niet voor niets gesloten.

En de romein en het luipaard reageren niet op dat busverhaal, omdat ze er weinig mee kunnen denk ik. Ook hier geldt: weinig besef over wat er nu precies speelt.

Het is de omgekeerde wereld Raul: een bevolkingsgroep wordt gediscrimineerd, en als oplossing wordt er dan bedacht om die groep te gaan isoleren. Waar kennen we dat van?

kraamhol
Romāns Vainšteins
Die Rebellion acties maken me niet zoveel uit eigenlijk, ze doen maar.

Dat is jammer. Want als er al een allesoverheersend topic is, die alle politiek, alle levenswijzen gaat bepalen, dan is het wel klimaatverandering. En omdat de populisten daar voor een groot deel verantwoordelijk voor zijn, proberen ze het in de belachelijke, onbelangrijke hoek te trekken, zoals de term 'klimaatwappies'. Terwijl er toch echt maar één soort wokkie is.

Raul Alcala
kraamhol
Ja je had het erover zijdelings, maar geen link toch? Geer heeft geen enkel besef in het israel gebe...

Weinig mee kunnen? Ze reageren op elke natte scheet

SprintMaster

Uit dat artikel over de buslijn:

"De Joodse gemeenschap in de Britse hoofdstad vroeg al jaren om de directe busverbinding, omdat er veel woon-werkverkeer is tussen de twee wijken. Ook scholieren reizen heen en weer tussen de buurten. Khan had in zijn herverkiezingscampagne eerder dit jaar beloofd om de buslijn te realiseren." 

Als men er al zelf om vraagt ... En nu gaat men het weer koppelen aan 7 oktober en toegenomen anti-semitisme. 

Raul Alcala
kraamhol
Dat is jammer. Want als er al een allesoverheersend topic is, die alle politiek, alle levenswijzen g...

Ik verantwoordelijk voor het bar en boze klimaat, want populist. Mn complimenten voor je analyse kraam

kraamhol
Klootje Kriekeljon
Mannetjes zijn niet hier om te lezen, in dit janktopic.

Misschien tijd om jezelf eens te gaan rapporteren?

kraamhol
Raul Alcala
Ik verantwoordelijk voor het bar en boze klimaat, want populist. Mn complimenten voor je analyse kra...

Dank! Ik doe m'n best Raul, ik doe m'n best.

Raul Alcala
SprintMaster
Uit dat artikel over de buslijn: "De Joodse gemeenschap in de Britse hoofdstad vroeg al jaren om de...

Cherry picker Sprintmaster

"Men is angstig door de enorme toename van antisemitisme sinds 7 oktober vorig jaar. Ik heb verhalen gehoord van gezinnen die bij het overstappen in Finsbury Park echt bang zijn omdat ze al eens belaagd of uitgescholden zijn"

Wijsgeer
kraamhol
Dit is heeeel slecht nieuws, een aparte buslijn. Ik heb wel een andere oplossing: die antisemieten u...

Ik zou ook niet voor een buslijn gekozen hebben, maar voor een speciale treinverbinding...

Raul Alcala
Raul Alcala
Ik verantwoordelijk voor het bar en boze klimaat, want populist. Mn complimenten voor je analyse kra...

Ik pis onder de douche, bewust als ik ben en ik eet alleen bij de Chinees en snackbar. Geen afval voor Raul 

Raul Alcala

Oh ja, en ik schijt in de bek van wijsgeer. Scheelt ook 2x per dag doortrekken 

Romāns Vainšteins

Verheldering: ik schaar de Rebellion acties en die van bijv boeren in 1 categorie. Ik twijfel niet aan de intrinsieke oprechtheid van degenen die er de moeite voor nemen, die zijn ECHT begaan met hun missie en visie. Mijn persoonlijke voorkeur staat daar los van, deze erin mengen vervuilt totaal de discussie. Waar je wel naar kijken mag is de uitvoering: asbest in de fik zetten of bij bewindslieden met fakkels op de oprit gaan staan is iets anders dan met superglue op de aars op A10 zitten.

Dat van de Joodse gemeenschappen in verschillende steden: henzelf komen nogal 'sektarisch' en wereldvreemd op me over, type Jehovah, Mormoon, Dragqueen, Klederdrachtmoslim, etc etc. Helemaal in het eigen wereldje. Dat neemt niet weg dat zij allemaal met rust gelaten moeten worden. Ik heb niets met anderen op straat lastigvallen en vind dat strafbaar ook.

kraamhol

je begint inderdaad bijna ezethebase te missen.

Romāns Vainšteins

En hier communiceren als een 15 jarige frustopuber maakt je niet cool Raul. Laat je niet zo lokken door Wijsgeer die dit heel goed kan.

Laatst gewijzigd
Wijsgeer
kraamhol
Ja je had het erover zijdelings, maar geen link toch? Geer heeft geen enkel besef in het israel gebe...

Wat de Joden in die wijken zouden moeten doen is eens afstand nemen van hun moordende broeders daar in Israel. Als die Joden daar in het midden oosten hun best gaan doen om tot vrede te komen en te stoppen met hun daden die ik op genocide vind lijken, dan weet ik zeker dat 99% van het zogenaamde "antisemitisme" ook weer gaat verdwijnen. Of denk je nou werkelijk dat die "pro-pallies" antisemieten zijn, die het joodse volk haten vanwege hun grote neuzen?

Maar ik heb natuurlijk geen recht van spreken, want ik heb geen enkel besef van het "israel gebeuren". Daarvoor moet je waarschijnlijk pijpkrullen hebben, een keppel dragen en je snikkel ontdaan hebben van het voorste stukje vel...

kraamhol
Romāns Vainšteins
Verheldering: ik schaar de Rebellion acties en die van bijv boeren in 1 categorie. Ik twijfel niet a...

Mwoah, rebellion wil een betere wereld, boeren willen vooral kampcommandanten blijven.

Raul Alcala

Terwijl je eerder aangaf geen Jood te kennen. Voor kennisgeving niks meer dan dat

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
En hier communiceren als een 15 jarige frustopuber maakt je niet cool Raul. Laat je niet zo lokken d...

Ik wil helemaal niet cool zijn. Dat is niet vet

kraamhol

kleomantre
kraamhol
Dat is jammer. Want als er al een allesoverheersend topic is, die alle politiek, alle levenswijzen g...

Als je enkel maar wat roept of wat gaat slopen omdat eens lekker voelt dan ben je een wappie. Ik heb alleen niet de indruk dat de gemiddelde ER-actie is ingegeven door wappies. Ik twijfel wel aan hun effectiviteit. Ik weet soms zelf niet wat ik nou mee aan moet. 

Het is ook zo complex, elke mens profiteert van welvaart en vooralsnog staat bijna elke vorm van welvaart synoniem aan een mate van vervuiling. Iedereen draagt dus z'n steentje bij en kan er met recht op aangesproken worden, maar het is natuurlijk ook van de zotte om een stap richting de dark ages te verlangen. Dus wat is acceptabel, wat kan de aarde verdragen?

Weet dan niet of je het moet aanvliegen via de gewone man/vrouw. Via de politiek of indirect de politiek onder druk zetten via de gemiddelde man/vrouw, inzetten op lichtende voorbeelden of de grotere kwade geniussen in scope zetten en houden. Uberhaupt al of je via irriterende of positieve acties moet doen.  

Mijn rechtvaardigheidsgevoel zegt dat mensen die hun ziel verkopen om de wereld te verpesten al veel te lang wegkomen met veel grotere misdaden dan de wietkwekerijen waar de politie op jaagt. Ik stoor me aan de non-prio voor witteboordencriminaliteit waar milieuvervuiling een wezenlijk onderdeel van is en het kunnen leegzuigen van anderen voor het gewin van een klein groepje mensen die het 'gemaakt' heeft. Maarjah, zou ook zomaar kunnen dat het beperkt effectief is om via het recht met gestrekt been overal op in te vliegen en dat het beter is om andere businessmodellen rendabel te maken waardoor de zielverkopende bestuurder via zachte dwang vanzelf tot koerswijziging overgaat.

Anderzijds zie ik wel dat de mens zo langzaam tot verandering overgaat en zo krachteloos systemen omver kan werpen dat het tegen de tijd dat het echt precair wordt pas volledig door gaat dringen. Of we dan technologisch gezien nog tijdig genoeg de omslag kunnen maken waag ik te betwijfelen. Waarschijnlijk zijn er al talloze levens vergaan in de minder ontwikkelde delen van de wereld door oorlogen, droogte en natuurgeweld. Gezien wat we als mensen elkaar allemaal aandoen en hoe we ons als organisme manifesteren kun je je afvragen of je het allemaal wel zo erg moet vinden wat ons in de toekomst gaat overkomen. 

Raul Alcala

Zeg Kraam, is de Joodse gemeenschap een sektarische?

kraamhol
kleomantre
Als je enkel maar wat roept of wat gaat slopen omdat eens lekker voelt dan ben je een wappie. Ik heb...

Een omslag mbv technologie gaat er niet komen, want het is precies de technologie die aan de basis staat vd downfall. En ja, eens, de downfall is zeker niet erg, de pest is dat het eerst de zwakkeren treft, en dat het besef het grootst is bij diegenen in normaalland. De wokkies leven vrolijk verder, een tijdje nog, en dat trek ik slecht.

Klootje Kriekeljon
kraamhol
Misschien tijd om jezelf eens te gaan rapporteren?

Zie jij nou eerst deze naam maar eens een paar jaar vast te houden. 

1 2 ... 226 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.