Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 230 ... 399 400
Raul Alcala

Ook dan is het zonde als ze na hun studie weer vertrekken als er 0 noodzaak is Nederlands te leren. Ik pleit meteen voor meer studentes uit Latijns Amerika. Ook Nederlanders die wat meer moeite hebben met Engels maak je het onnodig lastig 

Romāns Vainšteins

Ze hoeven allang geen Nederlands meer te leren om in de maatschappij van vandaag de dag mee te draaien. Nederlands helpt ze wel beter integreren en verduidelijken dat 'ik hou van Holland' een kutprogramma is.

Raul Alcala

Ik taai ook af

Wijsgeer
Il Leopardo della Primavera
Studenten van buiten de EU betalen de volle pond voor hun studies, itt hun EU studiegenoten. Ze leve...

Toch zijn we diep gezonken als land, wanneer we onze universiteiten afhankelijk maken van import-studenten.

Il Leopardo della Primavera
Wijsgeer
Toch zijn we diep gezonken als land, wanneer we onze universiteiten afhankelijk maken van import-stu...

Met dank aan het afbraakbeleid van Rutte.

Raul Alcala

Dat is nou mijn land. Kraam

Romāns Vainšteins

,Het enige dat die linkjes hier doen is dat je nu 2 doelloze plaatjes in het topic hebt van 'ik ga zo direct heel intens praten' en 'ik sta op het punt om zo te gaan zingen'. Niemand klikt er op, je doet het voor lul.

kraamhol

ikke wel geklik

kraamhol

overigens zijn die musiclinks ook wel visueel aardig in dit topic, anders blijft het zo....wit

Wijsgeer
kraamhol
overigens zijn die musiclinks ook wel visueel aardig in dit topic, anders blijft het zo....wit

Dan zie ik liever plaatjes van Wiersma dan van die zwarte rappers. Beter om aan te gluren, en meer on topic.

Wijsgeer

En inmiddels gooit Israel ook nog wat bommen op Syrie. Als je vindt dat je nog niet gehaat genoeg bent bij je buren, dan gooi je af en toe een bom op Libanon, Iran of nu ook weer Syrie. Waarschijnlijk allemaal in de hoop dat het westen dan jouw kant blijft kiezen.

Het doet me een beetje denken aan mijn zusje (god hebbe haar ziel). Die was ook altijd in staat om haar grote broer uit de tent te lokken, om vervolgens bescherming te zoeken bij pa en ma. Waarna pa en ma natuurlijk mij op m'n flikker gaven, en mijn "schattige" zusje een aai over haar bol.

Dit gedrag vertoonde ze overigens nooit als pa en ma niet thuis waren. Het wordt dus tijd dat de westerse wereld de tactiek van Israel doorziet, en stopt met het beschermen van Israel.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
,Het enige dat die linkjes hier doen is dat je nu 2 doelloze plaatjes in het topic hebt van 'ik ga z...

Jank niet zo, je lijkt esims wel. 

Romāns Vainšteins

Plaats muziek gewoon bij muziek, voor YouTube goeroes kan je een topic starten.

Laatst gewijzigd
kraamhol

inderdaad een beetje ezigedrag vd romein: muziek bij muziek, zwart bij zwart:). Gewoon accepteren, de meeste linkjes van muziek zijn hier ontopic, of een welkome afwisseling.

Die goeroes zelf kunnen allemaal de tyfus krijgen, uit welke hoek dan ook. 

Raul Alcala

Goeroes?

Geen slecht woord over JP

Wijsgeer

Ik maak me overigens meer zorgen over de uitholling van de vakbonden dan het holle gedrag van Alcala met zijn filmpjes...

Romāns Vainšteins

Letland pakt het neerstorten van een halfgare drone vanuit Belarus mooi op met een roep voor meer grenstroepen aldaar. Uiteraard zijn ze zo verstandig geweest om zelf de 2%-norm met 3,nogwa ruim te halen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ja, en terecht Romans. Die Belarus vriend van Putin, lijkt op een doorgesnoven Kozak met geldingsdrang. De Finnen grenzen met Rusland potdicht. Rare actie was dat toen van Putin, asielzoekers vanuit Rusland over de grens met Finland gooien. En bevriend met China, Iran, Noord Korea en Zuid Afrika notabene (geenocide). Brazilië is nooit ver weg. Orban die met Putin een biertje drinkt, z'n Mandarijns oefent. Allemaal om die Duitse vrouw uit Brussel, hoe heet ze nou, te chanteren. Met succes.

Raul Alcala
Wijsgeer
Ik maak me overigens meer zorgen over de uitholling van de vakbonden dan het holle gedrag van Alcala...

Die zijn al een jaar of 30 nauwelijks nog representatief, ben je vrij laat mee dan. Je ouwehoert teveel.

Doe je dat ook bij je bed en breakfast gasten onder de rook van Florence? Je deelt vroeg in de morgen dikke plakken spekkoek als ontbijt uit begreep ik, terwijl je fluimend fulmineert over de PVV en al dat andere populistische, domrechtse gepeupel in Europa? Omdat je inmiddels ook Italiaans met je handen praat, de hete capuchino over de jurk van 1 de gasten morsend. Ze een fijne dag wensend, om ons vervolgens te verblijden met je Italiaanse charmes.

Enfin

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Plaats muziek gewoon bij muziek, voor YouTube goeroes kan je een topic starten.

Sorry had deze gemist. Is het nu een politiek of ouwehoer topic? Het laatste toch? Dan kan alles. Sws plaats ik wat ik wil, zeker als het een bepaalde relevantie heeft. Niks mis met kennis vergaren. Dat jij een klikplaat voor je kop hebt, is jouw probleem hoor. En je bent niet representatief, net als die vakbond. En linkse Engels sprekende UVA meisjes met blauw haar. Die ook niet.

Ik zal het iets minderen, moet er ook minder over gezeikt worden. Want dan doe ik er een schepje bovenop. Voor de rest, even goeie vrienden. 

Waar is esims trouwens?

Raul Alcala

"Duitsland gaat tijdelijk alle landsgrenzen controleren_. Minister Faeser van Binnenlandse Zaken wil paspoortcontroles om het aantal mensen terug te dringen dat het land zonder geldig visum binnenkomt, melden verschillende Duitse media."

Redenen voor het invoeren van de tijdelijke maatregel zijn terreurdreiging en "grensoverschrijdende criminaliteit"

Sunneklaas en ondergetekende gaan dubbele diensten draaien de komende tijd. Lang leve grensoverschrijdend gedrag.

Romāns Vainšteins

Op zich mooi dat Duitsland dat gaat doen want dan zal je haarscherp alle redenen in beeld krijgen waarom het een debiel idee is.

1: niet te betalen, dit kost niet te geloven zo veel geld

2: onuitvoerbaar, niet genoeg mensen en veel te veel grenzen

3: zeer slechte effort-impact balans, je gaat 10000 mensen controleren om er 1 of 2 tussenuit te vissen.

4: wie je er tussenuit vist kan ter plekke een asielaanvraag doen. Zowel terugvliegen naar land van afkomst als land van binnenkomst gaat je niet lukken.

voorspelling: binnen 2 weken na invoering ligt er een knijter van politiek conflict tussen Italie en Duitsland. Meloni laat alles door namelijk, beter sorteert Duitsland voor op deze clash.

Romāns Vainšteins

Of het wordt een onversneden staaltje symboolpolitiek, hier en daar wat controles, hele grote stoere waffel over wie ze wel niet allemaal onderschept hebben etc. Maar in realiteit geen verschil.

Raul Alcala

Nou ja, als jij het zegt. Ze zullen ook wel op een afschrikwekkend effect hopende, na de aanzuigende wirschaffendas

Laatst gewijzigd
kraamhol
Romāns Vainšteins
Of het wordt een onversneden staaltje symboolpolitiek, hier en daar wat controles, hele grote stoere...

De afschrikking gaat al ietwat preventief werken natuurlijk, los van hoeveel controles ze nu echt gaan doen. Het is eigenlijk volstrekt onhoudbaar, tijdens het ek stonden er al ellenlange files. Sowieso tegen het europees recht en Schengen in, behalve met het woord 'tijdelijk'. En ja, het blijft wel dui, als je eens wist hoe snel ze tijdens coronatijd de sicherheitsdiensten uit de grond stampten, en impfpflicht echt heel dichtbij was. En dat gaat ze zo ongelooflijk veel geld kosten, maar ja, de angst hè.

1 2 ... 230 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.