Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 232 ... 250 251
Romāns Vainšteins

Grafwegen? Was dat het, daar bij Groesbeek.

Raul Alcala
Wijsgeer
#5774
En daar gaan we weer: https://www.nu.nl/midden-oostenconflict/6327608/tientallen-doden-gemeld-na-isr...

One trick pony

Romāns Vainšteins

Je hoeft het inmiddels niet meer per incident aan te leveren: Iedereen weet dat Netanyahu, zijn oorlogskabinet en de van Keppelsteins niet malen om levens minderwaardig dan die van hen. Wat er voortgaat als Israël dient daarmee te leven, ook al hebben ze er niet om gevraagd daar.

Raul Alcala
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#5777
Je hoeft het inmiddels niet meer per incident aan te leveren: Iedereen weet dat Netanyahu, zijn oorl...

Hilarisch.  Terwijl het juist hamas is die schijt heeft aan z'n eigen bevolking. Maar dat gemene israel, ze moeten ze maar met rust laten!

Wijsgeer

En inmiddels worden ook de aandeelhouders stevig in de watten gelegd:

https://www.nu.nl/economie/6327641/bedrijven-keren-recordbedrag-aan-dividend-uit-vooral-banken-zijn-gul.html

Het verbaast mij altijd dat de reacties uit PVV hoek op dit soort berichten behoorlijk mild zijn. Alsof Henk en Ingrid reageren met in hun achterhoofd de hoop dat ze ooit zelf, na jarenlang hard werken, die aandeelhouder worden en dus dividend krijgen. Of een grote, onbelaste erfenis. En dat ze met die dromen hun stembiljet invullen.

En dat ze niet dromen om ooit asielmigrant te worden...

Raul Alcala

Ja, wijsgeer houdt de reacties van henk en ingrid messcherp in de gaten. Fan-tas tisc

Romāns Vainšteins

Het is natuurlijk politiek zeer relevant hoe Henk & Ingrid genaaid worden door hun grote held Wilders. Die heeft toch van alles beloofd of niet dan?

Klootje Kriekeljon

Alles is de schuld van de Rabobank.

PVV +2 in de peilingen. Zakdoekjes afhalen bij het Kruidvat.

kraamhol
Klootje Kriekeljon
#5783
Alles is de schuld van de Rabobank.PVV +2 in de peilingen. Zakdoekjes afhalen bij het Kruidvat.

Klopt, er zijn nog wat wokkies uit de spelonken gekomen, die mee willen liften op het uitzonderlijke succes van dit kabinet, en natuurlijk het waanzinnig mooie begin van de pvv ministers. Wie had dat verwacht zeg...

Romāns Vainšteins

Was het niet + veel meer eerst? 

Hoe dan ook is het natuurlijk niet enorm sterk om Wilders'gebroken beloftes te counteren met een peiling waar niets aan te verbinden valt.

Wat ik met name zie is dat PVV-ministers ontzettend werkschuw zijn en alleen kunnen afschaffen of niets doen, inclusief Faber. De grote vraag is wat er gebeuren gaat als ze 'pakkie an' niet meer kunnen dumpen en het 'bakkie an' wordt. Madlener nu met die E-Bikes voorop.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Niet sterk? Ok. Wokkie-Tokkie!

Ondertussen is BBB bezig met de accijns op peuken. Voor mij maakt het niet veel meer uit, want elke eurocent accijns op peuken en benzine gaat al 2-3 jaar naar Belgie. Ik rijd er met liefde voor om. 

En PVDA-GL? Die zijn intern bezig nog wat meer op de Hamas-trein te springen. Enge bende.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#5782
Het is natuurlijk politiek zeer relevant hoe Henk & Ingrid genaaid worden door hun grote held Wi...

Waar maak jij je nou druk om joh

Klootje Kriekeljon

Maar goed. Wat hebben jullie allemaal gestemd jongens? Dan kunnen we alles eens wat concreter maken in het topic.

Romāns Vainšteins

Het is altijd lastig voor mij want qua milieubeleid (wat ik belangrijk vind) zit ik eerder op GL - beleid waar ik D66 de partij vind die pragmatisch en maatschappelijk de beste ideeen hebben. Ik heb dat laatste gedaan ook vanwege de leiderwissel, Jetten vind ik een goed politicus die goed in de materie zit en bij zichzelf blijft.

Wie je dan uiteindelijk kiest kenbaar maken maakt dit topic overigens geenszins beter. Politiek en bijbehorende poppetjes is fluïde. Het gaat om je eigen standpunten en ethiek icm het moment.

 

Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
#5789
Het is altijd lastig voor mij want qua milieubeleid (wat ik belangrijk vind) zit ik eerder op GL - b...

Het is wel degelijk belangrijk om kleur in dit topic te bekennen. Aangezien het hier weinig meer is dan een afreageertopic op vooral de PVV. En op 2-3 mensen na is niemand in staat om zaken van een andere kant te bekijken of om hiaten/twijfels in eigen denkpatronen eerlijk aan te geven. Nou vooruit, een enkeling als je het eruit trekt. 

Er wordt die paar keer dat je eens iets deelt -om aan te tonen dat de stront aan de andere kant ook gewoon naar poep ruikt- ook gewoon niet op in gegaan. Dus moeten we maar eens op dezelfde kinderachtige manier zoals jullie doen alles hier aan gaan geven wat beter kan of niet correct was. Maar dan natuurlijk wel in tendentieuze woorden. En heel veel respectloze soundbites en karikaturen. 


Romāns Vainšteins

Ik bekijk wel degelijk de zaken vanuit de andere kant en zie daarbij dat de stemmer gewoon uitgelachen wordt door onze vrienden van de PVV en BBB. Allemaal van het type 'ja oepsie, hahaha, dat was een rekenfoutje' zoals Agema het eigen risico nu weer gewoon aanhoudt. Wat dan weer in het niet valt bij 'we hebben al het geld weggegeven en zijn nog bezig wat er wel gebeuren gaat' waarop de boeren getrakteerd zijn.

Ik geef ze het ook te doen, 100% populistische praat naar uitvoerbaar beleid omkatten. Is niet makkelijk.

Romāns Vainšteins

Ze hadden moeten inzetten op verhoging minimumloon en investeren op kwalitatieve ipv kwantitatieve economie. Die zaken hadden tegelijk huizen vrij gekregen en de kaartenbak weer aan de slag.

Wat er nu bereikt is satus quo (ga voorlopig maar door zo) voor ranzige business en de arbeidersklasse blijft op hetzelfde punt zitten. Met bezuinigingen op onderwijs wordt hun kroost wel relatief dommer tov bovenklasse, ze worden ongezonder want sporten is te duur geworden. Het enige dat ze nu hebben is fantoomblijdschap omtrent een marginaal deel van de gekke auslanders die nu kiehard gepest gaan worden. Wat een zielige natie is het geworden zeg.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
#5791
Ik bekijk wel degelijk de zaken vanuit de andere kant en zie daarbij dat de stemmer gewoon uitgelach...

En ik ben ook meer dan bereid om kritiek op eigen kant te hebben, voor zover ik nog een kant heb. Dat was ook ooit mijn insteek maar it takes 10 to polonaise.

Verder heb ik me in dit topic ook altijd als individu bewogen, ipv ja he nou hè vind jij ook? te spelen met Raul en Esims. Of niet Raulie en Esimy? Ook een stuk, sterker.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik snap je laatste zin niet helemaal?

Raul en Esims zitten vast in iets 'buisachtigs' en slaan doorlopend dicht. Dat is niet mijn schuld of verdienste natuurlijk. 

Romāns Vainšteins

Vandaag ook weer: adviesraad migratie geeft wederrom aan waar de schoen wringt. Te veel kutbedrijven (bbb en vvd hallo) die kutwerk in kutomstandigheden op NL bodem uitvoeren met buitenlandse arbeid. Van A tot Z doorkammen en op nationaal niveau moderniseren, niet in Brussel gaan huilen, optyfen met die troep en voorop de Auschwitzboeren.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#5794
Ik snap je laatste zin niet helemaal? Raul en Esims zitten vast in iets 'buisachtigs' en slaan door...

Say what? Buis? DwangbuisTunnels? Hamas? War mot je, 2dehands kapotje met een hangslotje 

En ik maar denken dat ik de nuance zelfe ben

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#5794
Ik snap je laatste zin niet helemaal? Raul en Esims zitten vast in iets 'buisachtigs' en slaan door...

Maar ik lees wep de reisbrochures van de handelaars overzees. Als jij dat doorslaan vindt, soit

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
#5793
En ik ben ook meer dan bereid om kritiek op eigen kant te hebben, voor zover ik nog een kant heb. Da...

Goeie post man. Niks meer aan toe te voegen. Het raakt me! Respect!

Romāns Vainšteins

Ongeacht je kant dan Klootje: ben je tevreden tot nu toe met wat Wilders voor JOU gedaan heeft?

1 2 ... 232 ... 250 251

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.