Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 233 ... 399 400
Romāns Vainšteins

Ik maak me niet zozeer druk om jouw stem an sich hoor, er zijn 37 zetels die kant opgegaan. Ik begrijp echt wel dat er die kant opgestemd is.

Wat im niet begrijp is hoe alle beloftes weggemoffeld worden, er niets meer overblijft en toch de hele HI-afdeling in het katzwijm blijft. En wat ik daarvoor al niet begrijp is hoe je die leugens niet aan zag komen.

A ja, a Jan. Dat was een hele goede oppositie-man.

Romāns Vainšteins

Mooi om te lezen dat Harris het debat gewonnen heeft van Trump. 

De mafkees schijnt zelfs met een wappiestory 'Immigranten uit Tahiti eten Ohioaanse honden op!' gekomen te zijn.

En na live gedebunked te zijn door presentatoren: 'maar dat heb ik op tv gezien!'

Dat is echt iets dat hem flink gaat dwarszitten, de grappen komen er aan. Hiermee heeft hij zichzelf toch wel op 8 tellen getrakteerd.

 

Laatst gewijzigd
kraamhol
kraamhol

Maar iets dichter bij huis, dat wat ongekend velen gaan treffen (en ja, ook de plofbuiken, en zie...). Vooral 'geen paragraaf over cultuur in het akkoord'. GEEN PARAGRAAF!!!!

https://nos.nl/artikel/2536689-kunstsector-vreest-kaalslag-alle-cultuurinkomsten-geraakt-door-kabinetsplannen

Romāns Vainšteins

Kwijlend in de achtbaan zitten, zo cultureel zijn ze zo ongeveer.

kraamhol
Romāns Vainšteins
Kwijlend in de achtbaan zitten, zo cultureel zijn ze zo ongeveer.

ze merken het wanneer de friko's in de sportkantines een stuk duurder gaan worden.

kraamhol
redacted-191125
Dit bericht is verwijderd

Wat deed pinokkio ook alweer in dit geval?

Romāns Vainšteins

De balans neigt er toch naar dat Trump de verkiezingen definitief verliest met het hondjesmoment, passende afgang.

kraamhol

Als we het dan toch hebben over Holland, dan komen we hier uit, fuck linda:

 

Romāns Vainšteins

Hoort hier niet thuis maar ik ken de uitgave, fantastisch gedaan met Belifante in een schitterrol. Kan niet beter.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Ik maak me niet zozeer druk om jouw stem an sich hoor, er zijn 37 zetels die kant opgegaan. Ik begri...

Het is een prima regeeraccoord voor de PVV achterban. Waar heb je het over

kraamhol
Romāns Vainšteins
Hoort hier niet thuis maar ik ken de uitgave, fantastisch gedaan met Belifante in een schitterrol. K...

Niet mee eens, hoort hier best thuis, gaat vaak over Nederland en waarden. Wat mij betreft beste versie van Nederwiet, de enige echte Joost, en god wat mis ik Henny.

Romāns Vainšteins

Het is een kutakkoord voor de PVV achterban, veel hebben op hen gestemd vanwege de bestaanszekerheidargumenten en niet primair de wens om buitenlanders te gaan pesten. Dat eerste is allemaal uitverkocht en voor het 2e is geen plan.

redacted-191125
Romāns Vainšteins
Mooi om te lezen dat Harris het debat gewonnen heeft van Trump.  De mafkees schijnt zelfs met...

Dit bericht is verwijderd

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Het is een kutakkoord voor de PVV achterban, veel hebben op hen gestemd vanwege de bestaanszekerheid...

Je lult weer eens uit je nek. Nog sterker, we gaan er zelfs allemaal op vooruit,  ondanks dat Kaag de schatkist heeft geplunderd. En migratie is gewoon afwachten hoe het werkt. Elitair links gaat er op achteruit, ze moeten meer betalen voor cultuur. Ach ze kunnen altijd nog op de koffie bij Achmed en Fatima. Is ook koeltoer snuiven

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Nu met extra wind in de zeilen vraag ik me af of Harris nog een extra debat moet aangaan, verkiezingen in krap 2 maand en Trump + Vance gaan nu stuiptrekkend proberen deze nederlaag (wijds als zodanig gekwalificeerd, ook trumpkontlikkers zoals Fox en Musk, is niet klakkeloos maar de algemene opinie) weg te poetsen, waarschijnlijk met nog meer gekke leugens en complotten. 

Er ligt nu een kans voor de GOP om het maga-virus te verdelgen met het opgeven van deze verkiezingen en hergroeperen. Ik verwacht vanuit die hoek kritiek, oproepen om dan beter niet te stemmen of zelfs eenmalig over te stappen.

Sit back & relax lijkt me tactiek, gecombineerd met positieve rallies in de swing states.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Lachen omdat elitair links meer voor kaartjes moet betalen (kunnen ze betalen) terwijl de frituurpanposse hun kwabben niet meer wegsporten kan (kunnen ze niet betalen). Apart gevoel voor humor. 

Sowieso 'hang' jij nogal in het moment dat Job thee wilde drinken, valt me op. We zijn al wat jaartjes verder hoor.

Laatst gewijzigd
Pim Todcock
redacted-191125
Dit bericht is verwijderd

Bij de bookies waren de odds gisteren in het voordeel van Trump en nu in het voordeel van Harris.

Disclaimer 1: het kan ook minder slecht zijn dan gevreest.

Disclaimer 2: het kan ook door Taylor Swift komen.

redacted-191125
Romāns Vainšteins
Nu met extra wind in de zeilen vraag ik me af of Harris nog een extra debat moet aangaan, verkiezing...

Dit bericht is verwijderd

Romāns Vainšteins

Nee, niet gekeken maar de verslagen gelezen. Roodaanlopende Trump weer 33 x de mist in met allerlei leugens en een hondenvreetcomplot als kers op de taart, Harris die daar wat smalend 'wat is het toch een gekkerd he' over giechelt en zich kundig langs de eigen bottlenecks wurmt. Kan niet beter.

Samenvattingen zijn meer dan genoeg hoor, net zoals dat Biden het de vorige keer verpestte heeft Trump dat ditmaal gedaan. Je hieft echt niet te kijken om uit te vinden hoe het verlopen is.

 

Laatst gewijzigd
redacted-191125
Romāns Vainšteins
Nee, niet gekeken maar de verslagen gelezen. Roodaanlopende Trump weer 33 x de mist in met allerlei...

Dit bericht is verwijderd

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Lachen omdat elitair links meer voor kaartjes moet betalen (kunnen ze betalen) terwijl de frituurpan...

Sws kan ik jullie linkse rakkers voortreffelijk aan. Alleen typt het wel wat onhandig met 2 vingers in de neus.

Pim Todcock

De meeste kiezers kijken ook alleen de samenvatting of fragmenten. Als je dan Trump ziet bekvechten met de presentator en Harris erom ziet glimlachen is dat genoeg. Iets soortgelijks andersom heb ik niet gezien. Het zwakke antwoord van Harris over de economie heeft derhalve weinig impact.

redacted-191125
Pim Todcock
De meeste kiezers kijken ook alleen de samenvatting of fragmenten. Als je dan Trump ziet bekvechten...

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ja haha, jij weet genoeg. Wel respect dat je jezelf dan kennelijk wel door dat alles weet te worstelen. Trump die gek is en Harris die de boot afhoudt. Lekker relevant. Het resultaat moet gewoon zijn: trump gaat af, harris pakt de winst. En dat is er gebeurd.

'Haitianen eten Ohioaanse honden!' Is eigenlijk alles wat er overblijft.

@Raul, ja joh, yo? Yo, ja?

1 2 ... 233 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.