Ik maak me niet zozeer druk om jouw stem an sich hoor, er zijn 37 zetels die kant opgegaan. Ik begrijp echt wel dat er die kant opgestemd is.
Wat im niet begrijp is hoe alle beloftes weggemoffeld worden, er niets meer overblijft en toch de hele HI-afdeling in het katzwijm blijft. En wat ik daarvoor al niet begrijp is hoe je die leugens niet aan zag komen.
A ja, a Jan. Dat was een hele goede oppositie-man.
Mooi om te lezen dat Harris het debat gewonnen heeft van Trump.
De mafkees schijnt zelfs met een wappiestory 'Immigranten uit Tahiti eten Ohioaanse honden op!' gekomen te zijn.
En na live gedebunked te zijn door presentatoren: 'maar dat heb ik op tv gezien!'
Dat is echt iets dat hem flink gaat dwarszitten, de grappen komen er aan. Hiermee heeft hij zichzelf toch wel op 8 tellen getrakteerd.
en 30 leugens van dumpie in het debat:
Maar iets dichter bij huis, dat wat ongekend velen gaan treffen (en ja, ook de plofbuiken, en zie...). Vooral 'geen paragraaf over cultuur in het akkoord'. GEEN PARAGRAAF!!!!
Je lult weer eens uit je nek. Nog sterker, we gaan er zelfs allemaal op vooruit, ondanks dat Kaag de schatkist heeft geplunderd. En migratie is gewoon afwachten hoe het werkt. Elitair links gaat er op achteruit, ze moeten meer betalen voor cultuur. Ach ze kunnen altijd nog op de koffie bij Achmed en Fatima. Is ook koeltoer snuiven
Nu met extra wind in de zeilen vraag ik me af of Harris nog een extra debat moet aangaan, verkiezingen in krap 2 maand en Trump + Vance gaan nu stuiptrekkend proberen deze nederlaag (wijds als zodanig gekwalificeerd, ook trumpkontlikkers zoals Fox en Musk, is niet klakkeloos maar de algemene opinie) weg te poetsen, waarschijnlijk met nog meer gekke leugens en complotten.
Er ligt nu een kans voor de GOP om het maga-virus te verdelgen met het opgeven van deze verkiezingen en hergroeperen. Ik verwacht vanuit die hoek kritiek, oproepen om dan beter niet te stemmen of zelfs eenmalig over te stappen.
Sit back & relax lijkt me tactiek, gecombineerd met positieve rallies in de swing states.
Lachen omdat elitair links meer voor kaartjes moet betalen (kunnen ze betalen) terwijl de frituurpanposse hun kwabben niet meer wegsporten kan (kunnen ze niet betalen). Apart gevoel voor humor.
Sowieso 'hang' jij nogal in het moment dat Job thee wilde drinken, valt me op. We zijn al wat jaartjes verder hoor.
Nee, niet gekeken maar de verslagen gelezen. Roodaanlopende Trump weer 33 x de mist in met allerlei leugens en een hondenvreetcomplot als kers op de taart, Harris die daar wat smalend 'wat is het toch een gekkerd he' over giechelt en zich kundig langs de eigen bottlenecks wurmt. Kan niet beter.
Samenvattingen zijn meer dan genoeg hoor, net zoals dat Biden het de vorige keer verpestte heeft Trump dat ditmaal gedaan. Je hieft echt niet te kijken om uit te vinden hoe het verlopen is.
De meeste kiezers kijken ook alleen de samenvatting of fragmenten. Als je dan Trump ziet bekvechten met de presentator en Harris erom ziet glimlachen is dat genoeg. Iets soortgelijks andersom heb ik niet gezien. Het zwakke antwoord van Harris over de economie heeft derhalve weinig impact.
Ja haha, jij weet genoeg. Wel respect dat je jezelf dan kennelijk wel door dat alles weet te worstelen. Trump die gek is en Harris die de boot afhoudt. Lekker relevant. Het resultaat moet gewoon zijn: trump gaat af, harris pakt de winst. En dat is er gebeurd.
'Haitianen eten Ohioaanse honden!' Is eigenlijk alles wat er overblijft.
@Raul, ja joh, yo? Yo, ja?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.