Ik begrijp werkelijk waar niet waarom Sprintmaster en Romans zich telkens zo druk maken om mijn PVV stem plus motivatie. Die van jullie boeit me niet of nauwelijks. Maar eigenlijk wel weer in de trant wat ik vaker heb benoemd over elitair links over hun achterban als ze op een ander stemmen
Domme keuzes, ze snappen het niet. En het hoogtepunt, dan moeten we het nog een keer uitleggen. Niet zo gek ergens. De PvdA zit vol met juffen en meesters. Alleen die van de schoolbanken praten wel met hun 'achterban' en zijn oprecht in ze geïnteresseerd
Ik maak me niet zozeer druk om jouw stem an sich hoor, er zijn 37 zetels die kant opgegaan. Ik begrijp echt wel dat er die kant opgestemd is.
Wat im niet begrijp is hoe alle beloftes weggemoffeld worden, er niets meer overblijft en toch de hele HI-afdeling in het katzwijm blijft. En wat ik daarvoor al niet begrijp is hoe je die leugens niet aan zag komen.
A ja, a Jan. Dat was een hele goede oppositie-man.
Mooi om te lezen dat Harris het debat gewonnen heeft van Trump.
De mafkees schijnt zelfs met een wappiestory 'Immigranten uit Tahiti eten Ohioaanse honden op!' gekomen te zijn.
En na live gedebunked te zijn door presentatoren: 'maar dat heb ik op tv gezien!'
Dat is echt iets dat hem flink gaat dwarszitten, de grappen komen er aan. Hiermee heeft hij zichzelf toch wel op 8 tellen getrakteerd.
en 30 leugens van dumpie in het debat:
Maar iets dichter bij huis, dat wat ongekend velen gaan treffen (en ja, ook de plofbuiken, en zie...). Vooral 'geen paragraaf over cultuur in het akkoord'. GEEN PARAGRAAF!!!!
Je lult weer eens uit je nek. Nog sterker, we gaan er zelfs allemaal op vooruit, ondanks dat Kaag de schatkist heeft geplunderd. En migratie is gewoon afwachten hoe het werkt. Elitair links gaat er op achteruit, ze moeten meer betalen voor cultuur. Ach ze kunnen altijd nog op de koffie bij Achmed en Fatima. Is ook koeltoer snuiven
Nu met extra wind in de zeilen vraag ik me af of Harris nog een extra debat moet aangaan, verkiezingen in krap 2 maand en Trump + Vance gaan nu stuiptrekkend proberen deze nederlaag (wijds als zodanig gekwalificeerd, ook trumpkontlikkers zoals Fox en Musk, is niet klakkeloos maar de algemene opinie) weg te poetsen, waarschijnlijk met nog meer gekke leugens en complotten.
Er ligt nu een kans voor de GOP om het maga-virus te verdelgen met het opgeven van deze verkiezingen en hergroeperen. Ik verwacht vanuit die hoek kritiek, oproepen om dan beter niet te stemmen of zelfs eenmalig over te stappen.
Sit back & relax lijkt me tactiek, gecombineerd met positieve rallies in de swing states.
Lachen omdat elitair links meer voor kaartjes moet betalen (kunnen ze betalen) terwijl de frituurpanposse hun kwabben niet meer wegsporten kan (kunnen ze niet betalen). Apart gevoel voor humor.
Sowieso 'hang' jij nogal in het moment dat Job thee wilde drinken, valt me op. We zijn al wat jaartjes verder hoor.
Bij de bookies waren de odds gisteren in het voordeel van Trump en nu in het voordeel van Harris.
Disclaimer 1: het kan ook minder slecht zijn dan gevreest.
Disclaimer 2: het kan ook door Taylor Swift komen.
Nee, niet gekeken maar de verslagen gelezen. Roodaanlopende Trump weer 33 x de mist in met allerlei leugens en een hondenvreetcomplot als kers op de taart, Harris die daar wat smalend 'wat is het toch een gekkerd he' over giechelt en zich kundig langs de eigen bottlenecks wurmt. Kan niet beter.
Samenvattingen zijn meer dan genoeg hoor, net zoals dat Biden het de vorige keer verpestte heeft Trump dat ditmaal gedaan. Je hieft echt niet te kijken om uit te vinden hoe het verlopen is.
De meeste kiezers kijken ook alleen de samenvatting of fragmenten. Als je dan Trump ziet bekvechten met de presentator en Harris erom ziet glimlachen is dat genoeg. Iets soortgelijks andersom heb ik niet gezien. Het zwakke antwoord van Harris over de economie heeft derhalve weinig impact.
Ik heb een debat gezien waar Harris goed beslagen ten ijs kwam. Maar het was geen debat, want Harris ging amper in op wat er gezegd werd door Trump. Ze lepelde haar ingestudeerde verhaaltjes op. En dat deed ze prima. Ze deed opnieuw haar truucje van Trump aan kijken. En lachen, idd. Veel dommig lachen. Dat is wat ze doet en wat tegelijk zo irritant aan haar wordt gevonden. Dat was eigenlijk precies de tactiek leek het, de typische arrogante benadering zoals je het hier ook ziet: doe maar alsof het non-mensen zijn en behandel ze maar als ze weten niet beter. (De Hilary-valkuil)
Heb trouwens ook weinig objectieve presentatoren gezien die tegengas aan Trump gaven met uitspraken van Trump maar niet van Harris. Zoals dat mevrouwtje dat pissig werd toen Trump over het aborteren van 9 maanden oude baby's begon.
Als 1 ding is gebleken is het wel hoe ontzettend verkeerd peilingen de Trump achterban wisten te peilen. En ook ik heb me daar ontzettend in vergist. Ander referentiekader.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.