Wiersma lijkt mijn initiële vermoeden van hersenbezit waar te maken, ze zet de plannen van Adema door en zet in op krimp van de veestapel. LTO is al helemaal gek aan het worden etc, die schobbejak van der Oever zal al wel met een brandende fakkel in haar tuin staan niet?
Volgende peiling alle boeren weg bij BBB, na NSC de volgende die leegloopt. Zal vast allemaal bij Wilders terechtkomen dan? Kijken wat daar vervolgens gebeurt, wanneer blijkt dat 'asielcrisis' niet mag, er gewoon nog even veel komen als voorheen en Faber de spreidingswet gewoon uitvoert.
Ok dit is wel grappig
Tot zover Wiersma met haar dreun op de EU-tafels...
Ik zag nog wel heel vaak het woord "innovatie" staan. Dat is m.i. het meest gebruikte synoniem voor "hopen op een escape".
Ik geloof namelijk niet in innovatie. Tenminste niet als oplossing voor alle problemen. Tot op heden hebben veel innovaties vooral gezorgd voor meer problemen, of voor het vervangen van het ene probleem door het andere.
De basis moet "minderen" worden. En niet om met allerlei innovaties proberen te realiseren wat uiteindelijk toch niet lukt.
Ik hoop eigenlijk dat de ebu die antisemietische vrouwenbashers bij de avrotros een paar jaar boycot:
https://nos.nl/artikel/2536860-avrotros-krijgt-uitstel-voor-beslissing-over-songfestival
Wel een heeuule minimale krimp, er is meer nodig, al denk ik dat het te laat is:
https://www.naturetoday.com/intl/nl/nature-reports/message/?msg=32824
Waar ik het meest nieuwsgierig naar ben is hoe lang dit allemaal vol te houden is naar de achterban. Met Agema, Wiersma, Madlener die allemaal dingen doen die ze vanuit de oppositiebankjes niet hadden gepikt.
Wiersma natuurlijk met het stikstofdossier, Agema met de marktwerking in de zorg, en Madlener die voor de orgaandonoren blijft zorgen door niet in te grijpen bij de fatbikes vanwege "juridisch ingewikkeld". Faber is waarschijnlijk de volgende in dit rijtje van populistische politici die hun woorden niet waar kunnen maken.
Natuurlijk is het allemaal niet zo simpel. Anders was het waarschijnlijk al lang gebeurd. Tot op heden blijven veel van hun kiezers al dit soort dingen nog goedpraten onder het mom van "zie je wel, de EU en Links!". Maar het is de vraag op welk moment kiezers door gaan krijgen dat ze naar de stembus gelokt zijn met een boel valse verkiezingsbeloften, die ofwel in de ijskast gaan, ofwel totaal niet uitvoerbaar blijken.
bbb en pvv kunnen de tyfus krijgen, weg met de auschwitzboeren:
En het zal een schijnbeweging zijn: die onvrede. Waar dit op af gaat zo is alle kleine boeren kapot en die agromafia monopolie. Als dit wat meer gaat leven en voeding vinden is het een bom onder de BBB (Bolle Beer Bedrijven, zie ook hun reetverkoop aan de tabaksindustrie) en dus coalitie. PVV is een partij van volksmisbruikerij maar de BBB blijkt nog erger op dat vlak.
'Of zoals jij in je glazen bol dingen blijft zien die niet uitkomen'
tot nu toe lopen ze zelfs voor op mijn voorspellingen qua beloftes breken en er niks van bakken. Zelden zulke huh?koeienogen gezien ook als de PVV staatssecretaris die gisteren het vraagstuk bereikbaarheid voor minder validen moest becommentariëren. Die keek echt van 'nee, shit, moet IK dat doen?'
Deze 'noodgreep' van Faber en het kabinet zal de reden van de ruzie, huilbuien en tot 4 uur 's nachts doorbergaderen zijn geweest. Ook niet ontactisch dat Omtzigt juist nu ondergedoken zit besef ik, die wil natuurlijk niet met deze Erdogan/Orban-achtige strapats geconfronteerd worden.
Het is ook iets dat uiteindelijk meer kosten dan opleveren kan, dit is voer voor advocaten en rechtzaken. Beter hadden ze bedacht eerst de boel wat beter te spreiden en gefaseerd de criterea aan te scherpen.
Denk dat het allemaal weinig uitmaakt romein, Trump zei dat ie volgens peilingen het debat had gewonnen, terwijl het tegendeel waar is. Er wonen daar gewoon teveel wokkies, die nog een stukkie enger zijn dan de nekken hier. Ze gaan precies weer krijgen wat ze verdienen daar:
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.