Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 250 251 252 253 »
esims4.0

De schoorsteen van jouw schuurtje moet wel roken of niet Romans? Bizar hoe jij onlangs begon over dat er wel wat van de arbeidsmigratie afkan, om op die manier de crisis op te lossen. Want dat is niet jouw handel.

Romāns Vainšteins

Zuiderdiep is uitgaansgebied met nog wat groezelige rossebuurtgedoe er parallel omheen, tuurlijk is dat dé plek om je als junk op te houden. Dat er van allerlui pluimage tussen zit is min of meer logisch. Ikzelf ben er regelmatig en zie nauwelijks verschillen tussen 2014 en 2024, eigenlijk. Wél kun je er vergif op innemen dat het na afschaffing Bed, Bad & Brood niet beter worden gaat.

Uiteraard kan er een flinke hap van arbeidsmigratie af, met extra huizen voor tegelijk Henk & Ingrid en ook statushouders tengevolge. Beginnen bij de slachtboertjes en hun hele, letterlijke schijt zooi. Afkopen, inkrimpen, onder (EU)etten en plichten onderdelven alsof ze zelf een bak mest op de knar gekieperd krijgen.

Laatst gewijzigd
esims4.0

Mensen die doen alsof de asielcrisis draait om huisvesting leven in een ander universum.

Raul Alcala

"Ikzelf ben er regelmatig en zie nauwelijks verschillen tussen 2014 en 2024, eigenlijk. "

Tuurlijk, jij weet het weer eens beter dan de winkeliers, omwonenden en politie. De dealers komen zelfs speciaal uit de randstad omdat ze hier vrij hun gang kunnen gaan. Heb je wel gelezen wat ik postte?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

In dat universum waart alvast de complete coalitie rond die de godganse tijd deze punten aan elkaar verbindt. Ik vind het ook bullshit en wijt de wooncrisis aan A: Het uitverkopen door Rutte-kabinetten, B: de vrije markt laten bepalen, die alleen hogere segment woningen bouwt en schijt aan Henk en Ingrid heeft C: het vastklampgedrag van bewoners die weigeren ruimte te maken voor een meer efficiënte invulling van het woonaanbod (wat ik wel begrijpen kan wanneer de alternatieven niet voorhanden zijn). D: een economie die te veel drijft op noodgedwongen arbeidsmigratie en zo extra druk geeft op de woonmarkt. 

 

Romāns Vainšteins

'Tuurlijk, jij weet het weer eens beter dan de winkeliers, omwonenden en politie'

Uiteraard.

kraamhol
esims4.0
#6302
Mensen die doen alsof de asielcrisis draait om huisvesting leven in een ander universum.

Welke asielcrisis? Nog niets geleerd na je ban?

Raul Alcala

Stouw eens wat meer zoete koek in je scheur en slik 't zonder nadenken door.

kraamhol

Hops, de volgende leugen, willen we meer of minder doden in het verkeer:

https://nos.nl/artikel/2537835-bezuinigingen-op-verkeersveiligheid-terwijl-aantal-aanrijdingen-oploopt

Romāns Vainšteins

PVV méér, het zijn dan ook vooral urban-lui die zonder helm op fatbikes rondscheuren en hun fontanel op het spel zetten. Alle kleine beetjes helpen zullen ze wel denken (marginal gains).

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Vanmorgen in alle vroegte. Even geen blockpartys meer in Beijum, Esims.

"Een persoon is in de nacht van donderdag op vrijdag gewond geraakt aan de Doornbosheerd in Beijum. Mogelijk door een schietpartij, meldt de politie."

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
kraamhol
#6306
Welke asielcrisis? Nog niets geleerd na je ban?

Wat krijgen we nou Kraam? Asielcrisis is een verboden woord hier en een ban waard?

We hebben een asielcrisis in Nederland 

Romāns Vainšteins

'Mijn tweet klopt!'

'Ik heb steun van de beste juristen!'

'We hebben een asielcrisis in Nederland !'

1 2 ... 250 251 252 253 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.