Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 265 ... 283 284
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#6590
Hoeveel betaalt Immigratie- en Naturalisatiedienst in Nederland? Het gemiddelde maandsalaris bij Imm...

2845 bruto is echt niet veel, netto ongeveer 1750. Gezien het grootste gedeelte wat daar werkt niet leidinggevend is zullen die tussen de 1750 en 2500 netto verdienen, das echt niet bijzonder hoor. Gewoon lekker omhoog gooien die loon, makkelijker maken om 4 dagen te werken, gratis opleidingen erbij aanbieden en je trekt zo een heel blik nieuwe mensen open. 

Raul Alcala

Dat is voor een administratief medewerker een prima salaris 

Administratief medewerker

Als Medewerker DRV bij de IND ben je verantwoordelijk voor het verwerken, digitaliseren en administreren van fysieke en digitale poststukken.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#6600
2845 bruto is echt niet veel, netto ongeveer 1750. Gezien het grootste gedeelte wat daar werkt niet...

Je vergeet de loonheffingskorting, Leo.

Brutoloon € 2.845,00 

Loonheffing € 373,58 –    

Netto uitbetaling € 2.471,42 

kraamhol

Mem

Raul Alcala

Ik maak me met de dag meer en meer zorgen over de bezuinigingen in de GGZ. 😓

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#6602
Je vergeet de loonheffingskorting, Leo. Brutoloon € 2.845,00  Loonheffing € 373,58...

vind ik nog steeds niet veel, dik onder modaal.

Romāns Vainšteins

Zal me benieuwen of Faber parallel een spoedwet gaat maken die dat fantasietraject van 'crisis' afsnijdt. Het zal wel puur prestige icm 'project Orban' zijn die per se een noodwet wil, want dan kan je er op dezelfde weg nog 20 heerlijke noodwetten langsfietsen toch? Die Sithcape hangt al in de kast hoor.

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
#6606
Zal me benieuwen of Faber parallel een spoedwet gaat maken die dat fantasietraject van 'crisis' afsn...

Ik verwacht dat de VVD al een spoedwet in de kast heeft liggen die ze eruit kunnen trekken op het moment dat Fabers noodwet (gegarandeerd) sneuvelt. Dan kunnen ze bij de VVD weer pronken met dat zij het allemaal wel voor elkaar hebben natuurlijk. 

Romāns Vainšteins

Dat Brandenburg minder populistisch stemt is toch een 'goed teken', het ergste is nu achter de rug. Voormalige DDR is onvergelijkbaar met West Duitsland, nagenoeg leeg, heel veel minder immigranten (dus extra vrees, zie ook NL waar juist zonder AZC en nagenoeg 0 immigranten men juist banger en banger wordt). Vanaf hier gaan het aandeel alleen maar afnemen, het hoogtepunt was het begin te Thuringen, waar met die Bjorn nogwat ook de Sith-to-be/Orban-Oetang vandaan komt. Dat is m duidelijk, weldra gaat ie overstappen naar de landelijke top.

Romāns Vainšteins

Ja, VVD heeft die al en de afspraak met NSC is er ook.

Yesilgoz zal geen kans onbenut laten om Faber voor lul te zetten, ze wil haar zsm het schip af.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#6605
vind ik nog steeds niet veel, dik onder modaal.

Wat een onzin. Meer dan prima voor een administratief medewerker die niks van doen heeft met beoordelen toekennen/afwijzen. Komt bij dat aantrekken en opleiden tijd kost.

Na al m'n werk, heb je nou al nagedacht over andere oplossingen, op korte termijn?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Voor perspectieven:

Brandenburg 2,5, Saksen 4, Thuringen 2, Saksen-Anhalt 2,5, Mecklenburg-Voorpommeren, 1,5. Het gaat om afgerond zo'n 12,5-13 miljoen inwoners daaro.

Leeggelopen, in de steek gelaten doodgebloed land (vooral ruraal). Schijnen op een inwonersaantal vergelijkbaar met rondom 1900 te zitten.

De redenen om op die gekke AfD te stemmen zijn anderen dan migratie, en net zoals hier gaan ze beflikkerd worden want die Hocke, geloof ik dat hij heet, is exact hetzelfde type als Wilders. Je stemrecht kapen ter ere van zijn greep naar de macht.

 

kraamhol
Romāns Vainšteins
#6608
Dat Brandenburg minder populistisch stemt is toch een 'goed teken', het ergste is nu achter de rug....

Mwoah, het was echt op het randje. Een extreem-rechtse partij die 30% vd stemmen krijgen, dat hadden we nog niet zo lang geleden voor onmogelijk gehouden. En nu is het nog 'we gaan niet met ze regeren', maar ook dat kan zomaar veranderen in de nabije toekomst. En de Grüne liggen eruit in Brandenburg, ook een behoorlijk slechte ontwikkeling. En uiteindelijk is de SPD overwinning door één man gekomen.

Raul Alcala

Luier dan op links vind je ze niet.

Wat verdient een beslismedewerker bij IND?

Hoeveel geld kan ik per maand verdienen als Hoor en beslismedewerker ind in Nederland? Het gemiddelde maandinkomen voor deze functie in Nederland varieert op basis van ervaring, kwalificaties en andere factoren. U kunt hoe dan ook verwachten ongeveer € 3.312 per maand te verdienen.

Raul Alcala
kraamhol
#6612
Mwoah, het was echt op het randje. Een extreem-rechtse partij die 30% vd stemmen krijgen, dat hadden...

Jammer he, de wokkel chips is overal extreem populair aan het worden

kraamhol
Raul Alcala
#6614
Jammer he, de wokkel chips is overal extreem populair aan het worden

Ja hoor knul, juich maar. Mijn joodse tikkertje zegt me dat het de verkeerde kant opgaat. Jammer dat jij zo'n rechtsdraaiend wokkeltje bent geworden. Kraam wil maar voor 2 dingen sterven: Israel, en de strijd tegen extreem-rechts.

Raul Alcala

Maare Romans, voor de 3de keer, hoe was je whisky bos feest?

Raul Alcala
kraamhol
#6615
Ja hoor knul, juich maar. Mijn joodse tikkertje zegt me dat het de verkeerde kant opgaat. Jammer dat...

Ik juich helemaal niet. Maar je toontje is weer genieton. Haal die grimas eens van je gezicht...

kraamhol

Allemaal de schuld van de migranten, zou ezi zeggen:

https://www.ad.nl/binnenland/huizen-nog-nooit-zo-duur-schaarste-aan-koopwoningen-zorgt-voor-record~a1804657/

Ik kijk wel eens voor de gein bij de etalages van makelaars, zag laatst een bovenwoning in Utrecht, geen tuin, geen grond, een portiektrap, drukke straat, oude bouw: 560.000!!!

Hebben jullie koopwoning?

Romāns Vainšteins

Ik denk dus dat dit hét was. Het momentum is voorbij, zal nog een bloedige interne strijd binnen de AfD met wannabe Sith Höcke als overwinnaar (die als Westduitser alleen naar Thüringen gegaan is omdat daar het electoraat voor zijn missie het fijnst vh grijpen lag). Daarna landelijk een aantal zetels maar niet aan de knoppen, bij volgende verkiezingen al geïmplodeerd, doei AfD!

West Duitsland gaat niet mee in het populisme, natuurlijk.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#6610
Wat een onzin. Meer dan prima voor een administratief medewerker die niks van doen heeft met beoorde...

Jij zou toch nadenken over wat jij als een goede oplossing zou zien? Ik heb de mijne al gegeven.

Romāns Vainšteins

Ja, ik heb een koopwoning.

Al mijn gesprokkelde geld uit de commerciële sales periode erin gestouwt, 2019 gekocht. Een mooi huis dat de 30 jaar daarvoor aan één dametje sociale huur er in had. Zij had de tuin laten verwilderen, de badkamer laten verknaken en overal lukraak behang opgehangen. Zag er niet uit. Gelukkig had mijn beste maat 3 maanden eerder een huis indezelfde serie gekocht (150 meter verder weg) en wist ik vanwege hulp-bij-klassen exáct wat er allemaal achter zat.

We hebben hem gekregen met ónderbieden zelfs :P. Mogen hier blij mee zijn want vandaag de dag gaan ze voor makkelijk 125-175 K meer weg, exact dezelfde huizen.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#6620
Jij zou toch nadenken over wat jij als een goede oplossing zou zien? Ik heb de mijne al gegeven.

Nee, op de korte termijn heb je geen oplossing gegegeven. En de salarissen zijn dik in orde

kraamhol
Romāns Vainšteins
#6619
Ik denk dus dat dit hét was. Het momentum is voorbij, zal nog een bloedige interne strijd bin...

Denk toch dat je het onderschat. Zolang de partijen uit normaalland niet met de AfD willen samenwerken, blijft de woede van hun kiezers overeind. In ned hebben we nu een mooie case study, als binnenkort de pvv weer tenondergaat weten in ieder geval een pak wokkies dat het niet gaat werken. Maar de pvv is momenteel ook een wolf in schaapskleren, het meest extreme gedachtengoed verstopt in de ijskast. Die weg kan de AfD ook nog. 

Maar in kraamland zouden deze partijen gewoon verboden zijn.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#6622
Nee, op de korte termijn heb je geen oplossing gegegeven. En de salarissen zijn dik in orde

Ik had het ook niet over de korte termijn. Maar wat is jouw oplossing Raul?

1 2 ... 265 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.