Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 268 ... 399 400
Raul Alcala

Of wat die dude met baard, die zo goed kon timmeren en de eerste surfplank ontwierp, met de regelmaat van de klok zei

"Wie zonder zonden is werpe de eerste steen"

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Ik probeer alleen maar aan re geven dat de atheïsten ook geen waterdicht verhaal hebben 

Je hebt geen verhaal nodig om nergens in te geloven, dat scheelt

Raul Alcala
Ah, esims is een baardaapgeloofaanhangwappiegristen. 

Ik wil je nog complimenteren trouwens om je fijnzinnige schaterlachdijenkletshumor.

RESPECT!

Raul Alcala
Je hebt geen verhaal nodig om nergens in te geloven, dat scheelt

En ik maar denken dat je in de oerknal gelooft. Je bent nihihihilist?

esims4.0

Ik moet nog wel kwijt dat ik het schaamteloos vind dat de NOS aandacht besteedt aan het uitreiken van Joodse onderscheidingen met de huidige actualiteit.

Raul Alcala
En ik maar denken dat je in de oerknal gelooft. Je bent nihihihilist?

De oerknal is een feit, dus dat heeft dan weer niks met geloof te maken.

Raul Alcala

Ik vind het nogal onverklaarbaar hoor. Professor Barabas gooide er z'n eigen glazen mee in

Raul Alcala

Aannemelijk betekent niet waterdicht of feitelijk, Leo.

kraamhol
esims4.0
Ik moet nog wel kwijt dat ik het schaamteloos vind dat de NOS aandacht besteedt aan het uitreiken va...

Ik weet dat je oa teletekst manipuleert hier (en op andere plekken waarschijnlijk), maar al je opgelichte nieuwsitems zijn goed nieuws. Weliswaar allen van een andere orde, maar goed nieuws.

kraamhol

Raul, hoe ben je nu met de iceman? Nog wat actiever in die richting? Heb net weer even een mini-icemannetje gedaan.

Raul Alcala

Ja Kraam, ik doe nog steeds wat ademhalingsoefeningen en afentoe een koude douche. Niet meer zo fanatiek als voorheen. Al moet ik eerlijk bekennen dat een weldadige warme of hete douche me nu vaak meer voldoening geeft.

Jij neemt een ijsbad? Of ren je naakt door Utreg met een bak roomijs om je snikkel?

Laatst gewijzigd
kraamhol
Raul Alcala
Ja Kraam, ik doe nog steeds wat ademhalingsoefeningen en afentoe een koude douche. Niet meer zo fana...

Vooral koude douche en ademhaling, in de winter wat extremer. Warme douche trek ik eigenlijk niet meer. En ik doe een soort millecampje om mijn eigen rondwarende kanker te bestrijden.

Raul Alcala
kraamhol
Vooral koude douche en ademhaling, in de winter wat extremer. Warme douche trek ik eigenlijk niet me...

Die laatste zin snap ik niet. 

kraamhol
Raul Alcala
Die laatste zin snap ik niet. 

sylvia millecam geloofde niet zo in reguliere doktoren, ik ben daar ook niet zo van, dus probeer ik het zonder.

Raul Alcala

❤️

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik houd van Jezus

Raul Alcala

Ik had ooit een herdershond. Zijn naam was "de heer". Niks was mooier om aan andere hondenbezitters die ik dan tegenkwam, met name vrouwelijke, te vertellen...

De heer is mijn herder.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Geniaal natuurlijk, zó is Jezus ja.

esims4.0

Het gaat vermoedelijk om een verzinsel, maar er is hoe dan ook niets geniaal aan. Een hond kan hooguit twee woorden aan als commando.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Daarom noemde ik hem ook "de heer". En niet "esims vier punt nul"

esims4.0

Het zou me niet verbazen als het een flauwe Finkers grap was.

Romāns Vainšteins

Waarom noemde je hem niet 'meneer'?

'Meneer, hierrr!!!' 

Ook leuk in het park toch?

Raul Alcala

Zo homosensueel ben ik niet ingesteld 

Ragnar Lolbroek
Raul Alcala
Ik had ooit een herdershond. Zijn naam was "de heer". Niks was mooier om aan andere hondenbezitters...

De hond van onze vroegere buren heette Walter. Was altijd lachen als gasten verbaasd opkeken als de buurvrouw weer eens riep: WALTER!!, kom uit dat kippenhok!!!!!!

esims4.0
Het gaat vermoedelijk om een verzinsel, maar er is hoe dan ook niets geniaal aan. Een hond kan hoogu...

Denk je dat een hond onderscheid kan maken tussen 'de heer' en 'deheer'? Ik denk niet dat een hond 'de heer' als twee woorden ziet, eigenlijk.

1 2 ... 268 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.