Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 268 ... 283 284
Il Leopardo della Primavera

Het geloof in een God is goed verklaarbaar: mensen zoeken uitleg voor iets wat (op dat moment) nog onbegrijpelijk is. Ze zoeken ook zingeving, steun, kracht, een community, etc.  Prima verklaarbaar waarom mensen in een God geloven.

Raul Alcala

Het boeit ze niet Esims. Ze steken ons liever de gek aan. Ik maal er niet om, we hebben toch geen verantwoording af te leggen aan hen die er anders tegenaan kijken. Serieus, als ik m'n handen vouw en m'n ogen sluit en en in stilte of hardop me tot God wend, word ik altijd rustig(er)

Il Leopardo della Primavera

Grapjes maken over geloof moet toch kunnen? Of moet ik Hans Teeuwen hier gaan quoten?

Raul Alcala

Ik maal er niet om, geef ik aan.

Moet ik alles herhalen bij jou?

Romāns Vainšteins

'Daar ontstond bij mij het idee dat leven het complement daarvan is'

Kennelijk had je beter een gasmasker opgezet.

Romāns Vainšteins

God in al zijn bebaarde gedaanten is niet zelden een rookgordijn waarachter enge mensen met enge gedachten zich verschuilen. Bij al hun nare ideeen kunnen ze meewarig naar boven wijzen van 'he made me do it'.

Met dan nog een buitencategorie, zelf ongelovige engerds daarbovenop die deze leegte benutten om SithLord te worden. Trump, Erdogan, Orban, die Poolse engerd wiens tweelingbroer door een baardaap uit de lucht gevangen werd, Netanyahu natuurlijk, etc etc etc. 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

De oplossing is: kinderen 'Hoe alles begon, van oerflits tot nu' op jonge leeftijd laten lezen. Het is echt een prachtig cadeau (in overkoepelende zin), ook voorkom je er gekke gedachten tijdens scheikunde mee.

Raul Alcala

Daar heb jij iig geen God voor nodig. Je bent puur natuur in je freakiness

kraamhol

Voor ezi, effe goed luisteren, en tot het einde hè:

esims4.0
Romāns Vainšteins
#6679
'Daar ontstond bij mij het idee dat leven het complement daarvan is' Kennelijk had je beter een gas...

Kennelijk gokken mensen erop dat Wielerflits met twee maten meet als het gaat om bannen. Verder zit je op een enorm kinderlijk niveau te discussiëren door te verwijzen naar een boek, zonder verder specifiek te zijn. Dit soort 'met een kluitje in het riet sturen' debattechniek heb ik al ontzettend vaak gezien en staat ongetwijfeld ook in het handboek van Leopardo.

kraamhol
Raul Alcala
#6674
Als het geloof in God onverklaarbaar is, geldt dat net zo voor de oerknal 

Memmen, die zijn natuurlijk onverklaarbaar. Maar fijn dat ze er zijn. En wat mij betreft geldt dat voor iedere vorm van geloof. Iedere? Nee, laten we voor het gemak het extremisme even uitsluiten, ook die meneertjes met speciale kleding die kinderkes in de kelderkes stoppen en dingekes met ze doen.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6680
God in al zijn bebaarde gedaanten is niet zelden een rookgordijn waarachter enge mensen met enge ged...

esims4.0

Met deze zwarte muziekvideo's, wat echt een gedragstoornis is, ben ik hier snel weer weg

Raul Alcala
kraamhol
#6685
Memmen, die zijn natuurlijk onverklaarbaar. Maar fijn dat ze er zijn. En wat mij betreft geldt dat v...

Ik probeer alleen maar aan re geven dat de atheïsten ook geen waterdicht verhaal hebben 

Raul Alcala
esims4.0
#6687
Met deze zwarte muziekvideo's, wat echt een gedragstoornis is, ben ik hier snel weer weg

Ach kerel. Iedere gek heeft z'n gebrek.

Raul Alcala

Of wat die dude met baard, die zo goed kon timmeren en de eerste surfplank ontwierp, met de regelmaat van de klok zei

"Wie zonder zonden is werpe de eerste steen"

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#6688
Ik probeer alleen maar aan re geven dat de atheïsten ook geen waterdicht verhaal hebben 

Je hebt geen verhaal nodig om nergens in te geloven, dat scheelt

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#6671
Ah, esims is een baardaapgeloofaanhangwappiegristen. 

Ik wil je nog complimenteren trouwens om je fijnzinnige schaterlachdijenkletshumor.

RESPECT!

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#6691
Je hebt geen verhaal nodig om nergens in te geloven, dat scheelt

En ik maar denken dat je in de oerknal gelooft. Je bent nihihihilist?

esims4.0

Ik moet nog wel kwijt dat ik het schaamteloos vind dat de NOS aandacht besteedt aan het uitreiken van Joodse onderscheidingen met de huidige actualiteit.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#6693
En ik maar denken dat je in de oerknal gelooft. Je bent nihihihilist?

De oerknal is een feit, dus dat heeft dan weer niks met geloof te maken.

Raul Alcala

Ik vind het nogal onverklaarbaar hoor. Professor Barabas gooide er z'n eigen glazen mee in

Raul Alcala

Aannemelijk betekent niet waterdicht of feitelijk, Leo.

kraamhol
esims4.0
#6694
Ik moet nog wel kwijt dat ik het schaamteloos vind dat de NOS aandacht besteedt aan het uitreiken va...

Ik weet dat je oa teletekst manipuleert hier (en op andere plekken waarschijnlijk), maar al je opgelichte nieuwsitems zijn goed nieuws. Weliswaar allen van een andere orde, maar goed nieuws.

kraamhol

Raul, hoe ben je nu met de iceman? Nog wat actiever in die richting? Heb net weer even een mini-icemannetje gedaan.

1 2 ... 268 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.