Raul Alcala
Ja Kraam, ik doe nog steeds wat ademhalingsoefeningen en afentoe een koude douche. Niet meer zo fanatiek als voorheen. Al moet ik eerlijk bekennen dat een weldadige warme of hete douche me nu vaak meer voldoening geeft.
Jij neemt een ijsbad? Of ren je naakt door Utreg met een bak roomijs om je snikkel?
Laatst gewijzigd
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.