Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 310 ... 346 347
Il Leopardo della Primavera
kraamhol
We weten inmiddels wie en wat je bent...by its right name...

Nou vertel, wat ben ik volgens jou?

kraamhol
Puddingbenen
Maar hoeveel zijn er dat dan? Geef gewoon eens concreet antwoord? Of moet ik hieruit concluderen dat...

Antwoord is in mijn reactie te vinden, en ook dat weet je best.

Romāns Vainšteins

Gisteren bij Lubach idd weer mooi uitgelegd: Schoof staat op knappen en Faber is gewoon knetter. Ziet borden die er niet zijn en er miste allen de scheve Stallone-bek bij haar 'ik bén beleid!'. Laten we wel wezen, in een regulier kabinet was ze allang via een achterdeur verdwenen vanwege diepgaande incompententie en een algeheel gebrek aan hersens.

Leuke Sherlock - situatie trouwens: haar persoonlijke assistent is van de aardbodem verdwenen, hebben ze al in haar tuin gekeken? Beetje gekke situatie mocht deze een sabbatical gepland hebben in deze cruciale fase toch?

 

Puddingbenen
kraamhol
Antwoord is in mijn reactie te vinden, en ook dat weet je best.

Nee, ik kan het antwoord niet vinden. En volgens mij durf je het antwoord hier ook niet letterlijk neer te pennen, omdat iedereen dan in 1 keer ziet dat je KraamNazi bent. Of genocidesupporter.

kraamhol

Ik zag op die foto's tijdens de herdenking wel wat agressieve koppen van ons kabinet, ipv droevig. Leek me wat misplaatst, maar is een momentopname natuurlijk. 

Puddingbenen
Romāns Vainšteins
Gisteren bij Lubach idd weer mooi uitgelegd: Schoof staat op knappen en Faber is gewoon knetter. Zie...

En Lubach was inderdaad weer prachtig. En confronterend. Hoe "we" zoveel onkunde in een kabinet kunnen stoppen... Tijd dat iemand Faber snel het politieke nekschot geeft en haar uit haar lijden verlost.

Puddingbenen

Nog altijd geen concreet antwoord, Kraam. Terwijl je toch altijd zo uitgesproken bent...

 

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
Gisteren bij Lubach idd weer mooi uitgelegd: Schoof staat op knappen en Faber is gewoon knetter. Zie...

In een normaal kabinet was zij uberhaupt nooit minister geworden.

Il Leopardo della Primavera
Puddingbenen
Nog altijd geen concreet antwoord, Kraam. Terwijl je toch altijd zo uitgesproken bent...  

Kraam talks the talk, but doesn't walk the walk.

kraamhol
Puddingbenen
Nee, ik kan het antwoord niet vinden. En volgens mij durf je het antwoord hier ook niet letterlijk n...

Je zinkt steeds dieper weg knul. Dacht gister al dat een tekst van je voldoende was voor een ban. Maar goed, ezi is weg, dus ik ga ervanuit dat daarmee de enige bruinhemd op wf ook weg is.

Marik

Wauw, wat is dit forumtopic toch een pareltje. Ik was er al een tijdje niet geweest, maar hier laten we wel mooi zien dat we in de loop der eeuwen als mensheid wel wat hebben geleerd. Ga zo door mensen!
#sarcasm-off

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Kan je antisemiet zijn als je met een Joodse date? Ik vraag dit voor een vriend.

Jij date met een Joodse? Haha,  fantast 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Jij date met een Joodse? Haha,  fantast 

Nee, een vriend. 

Puddingbenen
kraamhol
Je zinkt steeds dieper weg knul. Dacht gister al dat een tekst van je voldoende was voor een ban. Ma...

Je kunt ook gewoon antwoord geven, Kraam. Concreet: aantallen doden die mogen vallen voor "de heilige missie". En wat maakt het uit of je ze noemt of niet, het is toch de schuld van Hamas zelf.

kraamhol
Raul Alcala
Jij date met een Joodse? Haha,  fantast 

Die vraag van leo veronderstelt trouwens al antisemitisme, omdat zijn blik gefocust is op segregatie.

Raul Alcala
Marik
Wauw, wat is dit forumtopic toch een pareltje. Ik was er al een tijdje niet geweest, maar hier laten...

Een paar dagen geleden zag ik je nog een nietszeggende tekst met een linkje hiet droppen

Romāns Vainšteins

Dat samenkneden van 'semitisch', 'jodendom', 'Israël' en 'Kabinet Netanyahu' is sowieso een rookgordijn en/of gebrek aan inzicht. Om louter daarmee een 'discussie' in te vliegen is een gigantisch zwaktebod.

Ik ga er ook niet meer om vragen of het uitleggen aan Orky & Borky, voor al uw lege huilbuien.

De speech die Sith Bibi gisteren afleverde laat niet aan de verbeelding over: 7 oktober was een zegen voor hem om aan het einde van de loopbaan nog even als fullcore oorlogscrimineel de geschiedenis in te gaan.

Il Leopardo della Primavera

Als hier al antisemieten zijn - wat ik niet geloof - is het wel duidelijk wie dat zijn. Er zijn hier een paar figuren die er duidelijk op gebrand zijn om de Israelische staat als een soort duivel neer te zetten, door te doen alsof álles geoorloofd is voor een Joodse staat. Wat ze wellicht niet doorhebben (of juist wel, als het toch antisemieten blijken) is dat dit averechts werkt, en ze mensen vooral laten beseffen wat voor schurkenstaat Israel eigenlijk is. En door kritiek op de staat Israel ook nog eens gelijk te trekken met antisemitisme in hun waanzinnige verhalen is het cirkeltje rond, en helpen ze - in hun ogen - nog meer antisemitisme de wereld in. Het lijkt wel een false flag.

kraamhol
Il Leopardo della Primavera
Als hier al antisemieten zijn - wat ik niet geloof - is het wel duidelijk wie dat zijn. Er zijn hier...

Precies deze retoriek, het grote pogen tot omdraaien. Mooi voorbeeld weer.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Nee, een vriend. 

Tragische gozer. Nee niet die 'vriend' van je

Raul Alcala
kraamhol
Die vraag van leo veronderstelt trouwens al antisemitisme, omdat zijn blik gefocust is op segregatie...

Tis me er eentje. Onze zionisten intimidatie fan

Plumpudding negeren joh

kraamhol
Raul Alcala
Een paar dagen geleden zag ik je nog een nietszeggende tekst met een linkje hiet droppen

Wel hilarisch, dat onze oude treiteraar af en toe eens komt kijken. Hij is al een tijdje voorbijgestreeft door de triangel.

kraamhol
Raul Alcala
Tis me er eentje. Onze zionisten intimidatie fan Plumpudding negeren joh

Geer vroeg me iets, en ik heb oprecht antwoord gegeven, daar zal ie het mee moeten doen.

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
Dat samenkneden van 'semitisch', 'jodendom', 'Israël' en 'Kabinet Netanyahu' is sowieso een roo...

Ze zouden die speech eens moeten terugkijken ja, kan leerzaam zijn. Maar wellicht staat de huilies ondertussen wel vierkant achter sithlord bibi, rode lightsabers incluis.

kraamhol

echo echo echo...put

1 2 ... 310 ... 346 347

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.