Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 311 ... 346 347
Raul Alcala
Raul Alcala

Wat een kanspareltjes he

Laatst gewijzigd
Puddingbenen

Dan trek ik op basis van de antwoorden maar de conclusie dat Kraamhol bereid is om een heel volk uit te roeien om Hamas te vernietigen. 2 miljoen Palestijnen in Gaza. Dat is dan toch al in de zelfde ordegrootte als de 6 miljoen Joden uit WOII, waarvan we toch met z'n allen ooit gezegd hebben dat we dat "nie wieder" zouden moeten hebben.

Het is misschien een pijnlijke spiegel, Kraam. Maar waar je anderen altijd de maat wilt nemen op hun morele kompas en ze zelfs weg zet als nazi, ben je misschien zelf wel de ergste hier. Openlijke voorstanders van genocide heb ik hier nog weinig gezien, maar je hebt jezelf ontmaskerd. 

Misschien moet je jezelf nog eens goed aankijken, Kraam. En jezelf afvragen of dat ECHT is waar je voor staat. Of dat er ook voor jou ergens gewoon een grens ligt aan wat nog uit te leggen valt aan de kinderen in je kraamkamer.

Raul Alcala

De zoon van puddding

Raul Alcala

Pudding zelf

Marik
kraamhol
Wel hilarisch, dat onze oude treiteraar af en toe eens komt kijken. Hij is al een tijdje voorbijgest...

Hahaha mooi Kraam, en wat een zelfinzicht ook. Het ontroert me. Hier 24 uur per dag iedereen ophitsen en uit de tent lokken en dan deze zin schrijven. #applaus!

Laatst gewijzigd
kraamhol
Marik
Hahaha mooi Kraam, en wat een zelfinzicht ook. Het ontroert me. Hier 24 uur per dag iedereen ophitse...

eveningtime is readingtime

Raul Alcala

Zit je journaal te luisteren, hoor je dat de moeder van Whitney Houston is overleden. Je hebt natuurlijk nieuws en nieuws op de NPO

Raul Alcala
Marik
Hahaha mooi Kraam, en wat een zelfinzicht ook. Het ontroert me. Hier 24 uur per dag iedereen ophitse...

Ga es weg jij, genoeg schoonmaak klusjes me dunkt 

Laatst gewijzigd
Puddingbenen

Toch wel fijn dat marik even komt piepeloeren hier. Hoef je niet in de spiegel te kijken, of antwoord te geven op lastige vragen, Kraam! Of moet ik je Krezi noemen? Of Krazi. Een kruising van Kraam, gek en dat andere woord.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins
Raul Alcala
Jij date met een Joodse? Haha,  fantast 

Kennelijk is 'Joodse' een uniform iets en kent Raul de standaarden waartegen je deze daten kan/mag. 

Romāns Vainšteins

Kraam is qua Israël al langere tijd volledig af: met zijn 'we komen ze allemaal halen'.

Waar hij Esims aan het betiochten was met een moffeneikel op de kanr op zolder te paraderen denkt ie zelf bij de Mossad te zitten. Aldaar heb je inderdaad wel zo'n blinde visie van 'iedereen is antisemiet!!!!' nodig om je eigen daden goed te praten ja.

Maar het is natuurlijk gewoon wat Leo zegt: 'false flag' all over, talentloos gestook. Om te huilen zo lachwekkend is het.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

RV. Normaal/begrijpelijk praten gaat je nog steeds slecht af he. Met andere woorden, lul niet man, klassieke lange arm bak geld antisemiet. 

Leo date geen Joodse dame. Als het om een vriend zou gaan is het een ridicule vraag, want die "vriend" kennen we niet.

Een fantast dus

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ja, 'antisemiet!' roepen is het enige dat nog rest bij jullie. Genoegzaam bekend.

Beetje boos en beledigd doen, wat 'antisemiet!' blèren, stomme filmpjes en plaatjes posten. Joepie.

Laatst gewijzigd
Marik
Raul Alcala
Ga es weg jij, genoeg schoonmaak klusjes me dunkt 

:D Goed zo Raul, blijven hakken hè!

SprintMaster

Het Israelische oorlogskabinet kan wel zoveel mogelijk Palestijnen vermoorden, de ideologie blijft voortleven. Maar dat wil men maar niet snappen. Vroegere Israelische regeringen waren zo verstandig om bijtijds te stoppen, bij deze regering zit er geen rem op. Aardig hoor dat men vooraf waarschuwt dat er acties in bepaalde gebieden worden gepland en de kans geeft aan de bevolking om (voor de zoveelste keer) te vertrekken. . Maar wat nu als de bevolking massaal 'f*ck you' zegt en weigert te vertrekken. Gaat Israel dan de kans om mogelijke Hamasstrijders te vermoorden laten liggen? Ik geloof er niks van...

Verder wat Lubach zegt, pagina 309, 11;47-12:10. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Ja, 'antisemiet!' roepen is het enige dat nog rest bij jullie. Genoegzaam bekend. Beetje boos en be...

Je post over Van der Plas gisteren ontmaskerde je voor ds 3de keer.

Leo date geen Joodse

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
Kennelijk is 'Joodse' een uniform iets en kent Raul de standaarden waartegen je deze daten kan/mag.&...

Ja, ben wel benieuwd naar z'n verdere uitleg over de standaarden. Kan ik de Joodse in kwestie daar even over informeren. Lijkt me voor hem/haar/hen ook goed om te weten wat Raul's standaarden zijn.

Raul Alcala

Jij behoort iig niet tot de standaarden van Joodse vrouwen. Ze lopen niet alleen over je heen links watje, ze kotsen je ook uit

Romāns Vainšteins

'Je psot over van der Plas'

Dankjewel, ik vergat dat nog. Hallucinant hoe dat mens ineens door hun baardaap gevangen lijkt te zijn of (vele malen logischer) ook vanuit daar omgekocht (naast de veevoer&tabaksindustrie). Ze wordt met de dag erger, doorzichtiger en platter. 

Raul Alcala

Strijders wollah 

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
'Je psot over van der Plas' Dankjewel, ik vergat dat nog. Hallucinant hoe dat mens ineens door hun...

Wat ik al zei, je bent een klassiek antisemiet. Of heb je je leven gebeterd en "keppeltje" nu bewust weggelaten?

Romāns Vainšteins

'Ze lopen niet alleen over je heen links watje, ze kotsen je ook uit'

En wederom: generalisatie. Toevallig ken ik zowel Israëlische vrouwen als dat ik er met verschillende heb samengewerkt. Guess what, allemaal verschillende types! Inclusief genoeg die zouden zeggen van 'nou nou, zo'n Raul, wat een idioot joh, gaat het wel met m?'. Net zoals dat Nederlanders niet allemaal betraand door André Hazes op klompen in de coffeshop staan.

En zekers, dat keppeltje zal wel als goodie bij de zak geld geleverd zijn aan van der Plas. Ze koos de XL-versie natuurlijk, zoals altijd.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

' klassiek antisemiet '

Geef daar eens een definitie van, met je grote waffel & knar zogenaamd boordevol kennis hierover.

Il Leopardo della Primavera

Joods is overigens puur afkomst en zegt absoluut niet per definitie wat over je geloof, waarden, moraal, etc. 

verder snap ik niet wat je doel is met dat plaatje. Heb dat ook gerapporteerd, vind het niet heel smakelijk van je. Maar dat zal me vast wel weer een bruinhemd ofzo maken, zo doorzichtig zijn jullie wel. 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 311 ... 346 347

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.