Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 317 ... 346 347
Romāns Vainšteins

Zekers, uitkijken naar Wildy vandaag. Misschien draait Yesilgoz hem de nek wel om van 'Tja, dan maakt die incompetente trut toch een spoedwet, wat voert ze überhaupt uit anders?'. Want 1 ding is helder: zij mag Faber niet en is in gevecht om de rechtse kiezer nu, vooral vanwege die druk staat Geert op knappen.

SprintMaster
Il Leopardo della Primavera
Eerste kamer heeft een motie aangenomen tegen het gebruik van noodrecht. Die noodwet kan er dus nu s...

Hoe zou het zijn met het politieke gevoel van Schoof? Die denkt maar dat ie een robot kan blijven. Maar dit kan ie niet laten passeren. Doet hij dat wel dan rijd hij met 130 km/h op de muur af. 😜

Il Leopardo della Primavera
SprintMaster
Hoe zou het zijn met het politieke gevoel van Schoof? Die denkt maar dat ie een robot kan blijven. M...

Dick 'ik reageer niet op tweets' Schoof is echt absoluut niet de man die ik had verwacht dat ie was. Ik dacht ex-aivd-topman, die durft nog wel eens met z'n vuist op tafel te slaan maar wat een slappe hap is die vent zeg. Denk niet dat je een zinnige reactie van hem gaat krijgen hierover.

Raul Alcala

Dit forum is gewoon therapie voor de linkse boys . Leo is een regelrechte Joop reageerder. Spatlap

Raul Alcala

Sunneklaas, zoals altijd goede bijdrages 

Raul Alcala

Maare, moet ook dit forum niet gedekolonialiseert worden? Al dat decorum verlies van dom rechts begint onderhand de spuigaten uit lopen.

 

kraamhol

memushka!

SprintMaster
Raul Alcala
Dit forum is gewoon therapie voor de linkse boys . Leo is een regelrechte Joop reageerder. Spatlap

Zegt degene die zo'n beetje de meeste posts (en zeker filmpjes) heeft in dit topic ...

Raul Alcala

Morningtime spittingtime

Raul Alcala
SprintMaster
Zegt degene die zo'n beetje de meeste posts (en zeker filmpjes) heeft in dit topic ...

Ik ben dan ook jullie therapeut 

Raul Alcala

Maar moet nu zelf even naar een doc. Daaag

kraamhol

Denk dat het verdienmodel van wf inmiddels volledig gebaseerd is op dit topic en de vids van raul:)

Raul Alcala

Ik krijg er nu ook centjes voor via en van Vlad, kraam. Niet verder vertellen hor.

kraamhol
Raul Alcala
Ik krijg er nu ook centjes voor via en van Vlad, kraam. Niet verder vertellen hor.

Benieuwd of de triangel van haat het wel gratis doen, zoveel tijd besteden hier. Mij is beloofd dat binnenkort de curatele gaat worden opgeheven, als ik hier mee blijf doen.

Raul Alcala

Het moet wel een meerwaarde hebben voor wielerflits.nl, he. Triangel van haat zit in de schuldsanering 

Laatst gewijzigd
kraamhol
Raul Alcala
Het moet wel een meerwaarde hebben voor wielerflits.nl, he. Triangel van haat zit in de schuldsaneri...

Gelukkig zitten we veilig onder de dome, en blijft die haat in hun echoput rondcruisen. Kanker...

Il Leopardo della Primavera
SprintMaster
Zegt degene die zo'n beetje de meeste posts (en zeker filmpjes) heeft in dit topic ...

Het is wel duidelijk voor wie dit forum een vorm van (bezigheids)therapie is. Gelukkig heeft ie zelf een aardige plaat voor z'n kop. 

Romāns Vainšteins

Haha, ik heb 2 jobs waarvan één mede draait om mensen buíten de schulden te houden.

 

kraamhol
Romāns Vainšteins
Haha, ik heb 2 jobs waarvan één mede draait om mensen buíten de schulden te hou...

Hoe weet je of ze dat verdienen?

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Het is wel duidelijk voor wie dit forum een vorm van (bezigheids)therapie is. Gelukkig heeft ie zelf...

Elke langspeelplaat van 40 plus heeft altijd wel een krasje. Ik spreek jullie later, zit nu in de echowachtkamer.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Elke langspeelplaat van 40 plus heeft altijd wel een krasje. Ik spreek jullie later, zit nu in de&nb...

top, kunnen we weer inhoudelijk met elkaar praten. ga je je nog aan je belofte houden dat je hier weg zou blijven trouwens?

Romāns Vainšteins
kraamhol
Hoe weet je of ze dat verdienen?

Iedereen verdient een mindset waardor ze niet meer uitgeven dan verdienen en buiten schulden blijven. 

Sunneklaas

Eerste Kamer moet het gewoon behandelen wanneer de wet door de Tweede Kamer wordt aangenomen, en het is te hopen dat ze dan verstandiger zijn. Een motie aannemen zonder dat je de motivering hebt gehoord is slechts voor de bühne.

Grappig, ik maar denken dat asielzoekers bovengemiddeld vaak een beroep doen op schakelklassen/extra taallessen (en dus docenten) en zorg (en dus stijgen de zorgkosten en worden wachtlijsten langer), bovengemiddeld vaak bij geweld zijn betrokken (dus minder veiligheid) en een beroep doen op dezelfde huizenvoorraad als de inheemse burger (en dus minder (sociale) woningen beschikbaar). Waarbij ze voorheen ook nog vaak voorrang kregen.

"Puur iets wat hij zelf wellicht 'ervaart' maar totaal niet te onderbouwen is. Past wel bij dit kabinet, dat wel." Voorheen had ik in dit topic dan de bronnen er (weer) bij gezocht, maar inmiddels weet ik wel beter. Als je iets voor de derde keer uit moet leggen is niet de leerling onbekwaam, maar de meester. 




Il Leopardo della Primavera
Sunneklaas
Eerste Kamer moet het gewoon behandelen wanneer de wet door de Tweede Kamer wordt aangenomen, en het...

Meer van hetzelfde. Boring. Next.

kraamhol
Romāns Vainšteins
Iedereen verdient een mindset waardor ze niet meer uitgeven dan verdienen en buiten schulden blijven...

Het is natuurlijk wel de basis van het kapitalisme, schulden maken. Landen, bedrijven, personen. Me altijd afgevraagd waarom er eigenlijk creditcards bestaan, allerlei vormen van kopen en later betalen, rood staan bij de bank. Die systemen zijn er niet om ons een beter leven te geven. Pfoe, ik zat ooit in een klein schuldentraject, dan weet je het vd rente daarop niet waar je het zoeken moet.

1 2 ... 317 ... 346 347

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.