Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 334 ... 345 346
Raul Alcala

En kan je Puddingbuks leren hoe hij Teleachtig teksten plaatjes moet plaatsen hier? In jouw afwezigheid heeft hij er nog meer als anders een zootje van gemaakt.

Romāns Vainšteins

Jouw TT bericht zegt weinig niks anders dan 'Wilders kan fluiten naar zijn noodwet, Faber heeft nog steeds niks'. Die heeft dan de ruggengraat van een banaan en dat gaat tot heibel leiden. Zijn hele Orban-Oetang heerschappij in duigen, niks nood, gewoon netjes volgens de regels en met een flink uitgekleed aftreksel straks gemaakt blij zitten doen.

Verder snap ik eerlijk waar niet wat je allemaal bijeen bazelt, Esimpel, misschien deze avond beter wat kleinkunstliedjeslijstjes maken?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Vers als de vers gebakken vis van afslag Vinnie. Ginnegapt gaard bedaard. Gele trui winniewaardig. Sticks, no doubt. Meer kliks dan zout in wonden strooien kan. Verplettert Jan en alleman.

esims4.0
Romāns Vainšteins
Jouw TT bericht zegt weinig niks anders dan 'Wilders kan fluiten naar zijn noodwet, Faber heeft nog...

Ik heb meer plezier beleefd aan het ter sprake brengen van Muse dan aan de kleinkunst van Maarten van Roozendaal. Dat maakte bij sommigen wat frustraties los.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Jouw TT bericht zegt weinig niks anders dan 'Wilders kan fluiten naar zijn noodwet, Faber heeft nog...

Er is  constructief  overleg geweest binnen het kabinet over de noodwet, alleen NSC sputtert wat tegen. De rest is vóór die noodwet. Een compromis is een optie .

Dat is toch wat Schoof zegt?

Hoeveel knoppen heb jij eigenlijk, Romans?

 

esims4.0

"Nederland kan met een gerust hart gaan slapen. Onze deskundige ingenieurs zijn voortvarend bezig om een noodwet te ontwikkelen waarmee de instroom tot een aanvaardbaar niveau kan worden teruggebracht."

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Nogal wat ministers geloven ijzeren heinig in hun eigen sprookjes. Femke Wiersma ook bij Jinek. Kwam niet verder dan het vooraf ingestudeerde riedeltje. 

Puddingbenen

Het blijft bijzonder dat we onszelf een "kenniseconomie" noemen. Maar vervolgens feiten en meningen niet meer uit elkaar weten te houden, cijfers niet meer kunnen interpreteren, en simpelweg napraten wat er wordt geroepen.

Overigens zijn in die zin de duimpjes een naar fenomeen. Duimpjes zijn lichamelijk gezien "geluksmomentjes", en daar zijn we als mens verslaafd aan. Dus het roepen van een populaire mening brengt je meer geluk dan het roepen van een minder populaire mening. Waardoor ook het napraat-fenomeen (lees: de echoput) wordt versterkt. En aangezien we ook in een tijd leven waarin niet enkel wetenschappers hun welonderbouwde mening kunnen verspreiden, maar ook Henk, Ingrid en Raul nu hun platform hebben inclusief publiek, krijg je een interessant spel. Volg je de mening van de wetenschapper, of het verhaal wat Henk, Ingrid en Raul je vertellen? Het is dan immers 3 tegen 1.

Het is dus vooral de kunst om jouw mening "populair" te maken. En dat doe je vaak niet met een genuanceerd verhaal, maar door een oneliner. Immers de concentratieboog van de doorsnee bewoner van onze "kenniseconomie"is net zo lang als een twitterbericht.

Puddingbenen
SprintMaster
Nogal wat ministers geloven ijzeren heinig in hun eigen sprookjes. Femke Wiersma ook bij Jinek. Kwam...

Zat Wiersma bij Jinek? Shit, gemist! Ik vind dat de lekkerste minister in jaren... (totdat ze haar mond open doet om er wat geluid uit te laten komen)

Romāns Vainšteins

Wiersma zit net zo vast als Faber binnen haar ministerie maar daar loopt de bomklok trager. Ook die is op een zinloze missie gestuurd.

Raul Alcala

Na 'napraten' was je me al kwijt.

Thanks anyway

Zeg je wat je denkt of praat je na wat je hoort. De hamvraag van vandaag is

Romāns Vainšteins

NSC 'sputtert' niet tegen maar gaan niet akkoord met de noodvariant, ik denk uiteindelijk VVD ook niet. Het gaat de normale weg worden. Wilders is een banaan, zijn minister een clown, het kroonjuweel is platgestampt, dit wordt dikke herrie in de tent met weer een panische Schoof die alles bijeen poogt te houden.

esims4.0
SprintMaster
Nogal wat ministers geloven ijzeren heinig in hun eigen sprookjes. Femke Wiersma ook bij Jinek. Kwam...

Over riedeltjes en sprookjes gesproken.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
NSC 'sputtert' niet tegen maar gaan niet akkoord met de noodvariant, ik denk uiteindelijk VVD ook ni...

Ja, nou weten we het wel. Strik je veter, breek de tent af, man. Ook jij bedankt, ouwe dropveter

Laatst gewijzigd
esims4.0
Romāns Vainšteins
NSC 'sputtert' niet tegen maar gaan niet akkoord met de noodvariant, ik denk uiteindelijk VVD ook ni...

Haha iedere dag een voorschot nemen op de mislukking van dit kabinet om jezelf moed in te praten. Het zijn zware tijden voor sommigen 😂

esims4.0

Ik ben ook voor een noodwet tegen de tsunami van (muziek)video's in dit topic. Ik vind het echt vervelend gedrag.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik stem voor. Alleen een noodwet kan me er denk ik van weerhouden m'n obsessieve, naar ziekelig neigende gedrag, te voorkomen. Mits boete of taakstraf (meelopen in pro pallie demo op de UvA) als consequentie/straf er tegenover staat, wanneer ik overtreed.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Dus, dien maar in. Waar wacht je op

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Leo. Het vorige kabinet heeft dus het begrotingstekort van 1.8 procent naar 2.8 procent laten oplope...

eindstand: het totale begrotingstekort is met 35 miljard gegroeid. Procentueel wellicht een afname, absoluut simpelweg 35 miljard er extra bovenop.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Na 'napraten' was je me al kwijt. Thanks anyway Zeg je wat je denkt of praat je na wat je hoort. D...

"er zijn drie dingen die ik nooit doe, één: na-apen.."
Misschien eens stoppen met het continu na-apen van Opgezwolle lines hier? Practice what you preach!

Het blijft overigens grappig dat je de muziek van progressieve linkse muzikanten probeert te gebruiken om je conservatieve en rechtse standpunten kracht bij te zetten. Wat falikant mislukt overigens. En je probeert dat op te lossen door nóg meer progressieve linkse muzikanten in te zetten. En dat ga je nu waarschijnlijk nóg meer doen. Leuk om je vast te zien lopen hier in.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Dat krijg je als SP'er met tijdelijke identiteitscrisis, denk je ineens dat Wilders een fijne vent is.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
"er zijn drie dingen die ik nooit doe, één: na-apen.."Misschien eens stoppen met het c...

War lul je nou gast. Ik drop m'n eigen lines hier.  En muziek in het politieke café hier. Jij kan niet eens een fatsoenlijke discussie over de overheidsbegroting voeren, sufferd. Ja, daarna de aandacht afleiden van je eigen falen met simpele verdachtmakingen etc. Zoals nu weer. Knock-out,  aka buitenwesten ben je nu. Groggy, bazelend wild om je heen slaan

Was dat nou de ironie waar je het laatst over had? Terwijl ik niet eens conservatief ben. Net zo sneu als esims muziek aan kleur koppelt, doe jij dit nu aan politiek 

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
War lul je nou gast. Ik drop m'n eigen lines hier.  En muziek in het politieke café hier...

Jij kopieert allerlei nieuwsberichten ipv dat je het zelf verwoord, hoe bedoel je 'eigen lines'?  Over de begroting is ook weinig discussie mogelijk, zijn gewoon cijfers en das allemaal objectief. Onder de streep een negatief saldo is oplopend begrotingstekort, wordt niet veel makkelijker dan dat.

Ben wel benieuwd waar je progessief in bent trouwens. En als je Opgezwolle een beetje goed zou kennen, weet je dat er in hun muziek regelmatig een politieke voorkeur naar voren komt.

 

"Vissen zwemmen, tussen gedumpte olievatennog even wachten, moeder aarde zegt "ik spreek je later"Oorlog gaat door, de steengooiende palestijn staat nog steeds tegenover de zwaarbewapende joodgeef ons heden ons dagelijks brood,en vergeef ons onze schulden langs de gazastrook"

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Oh nu gaat het ineens over nieuwsberichten. Ga toch fietsen man, ik heb wel wat beters te doen dan me met jou bezig te houden op de vroege ochtend 

kraamhol
Raul Alcala
Oh nu gaat het ineens over nieuwsberichten. Ga toch fietsen man, ik heb wel wat beters te doen dan m...

Waaaat???? Is het alweer zooo vroeg? Sorry, heb insomnia, schapies tellen werkt al jaren niet meer.

1 2 ... 334 ... 345 346

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.