Er is constructief overleg geweest binnen het kabinet over de noodwet, alleen NSC sputtert wat tegen. De rest is vóór die noodwet. Een compromis is een optie .
Dat is toch wat Schoof zegt?
Hoeveel knoppen heb jij eigenlijk, Romans?
Het blijft bijzonder dat we onszelf een "kenniseconomie" noemen. Maar vervolgens feiten en meningen niet meer uit elkaar weten te houden, cijfers niet meer kunnen interpreteren, en simpelweg napraten wat er wordt geroepen.
Overigens zijn in die zin de duimpjes een naar fenomeen. Duimpjes zijn lichamelijk gezien "geluksmomentjes", en daar zijn we als mens verslaafd aan. Dus het roepen van een populaire mening brengt je meer geluk dan het roepen van een minder populaire mening. Waardoor ook het napraat-fenomeen (lees: de echoput) wordt versterkt. En aangezien we ook in een tijd leven waarin niet enkel wetenschappers hun welonderbouwde mening kunnen verspreiden, maar ook Henk, Ingrid en Raul nu hun platform hebben inclusief publiek, krijg je een interessant spel. Volg je de mening van de wetenschapper, of het verhaal wat Henk, Ingrid en Raul je vertellen? Het is dan immers 3 tegen 1.
Het is dus vooral de kunst om jouw mening "populair" te maken. En dat doe je vaak niet met een genuanceerd verhaal, maar door een oneliner. Immers de concentratieboog van de doorsnee bewoner van onze "kenniseconomie"is net zo lang als een twitterbericht.
NSC 'sputtert' niet tegen maar gaan niet akkoord met de noodvariant, ik denk uiteindelijk VVD ook niet. Het gaat de normale weg worden. Wilders is een banaan, zijn minister een clown, het kroonjuweel is platgestampt, dit wordt dikke herrie in de tent met weer een panische Schoof die alles bijeen poogt te houden.
"er zijn drie dingen die ik nooit doe, één: na-apen.."
Misschien eens stoppen met het continu na-apen van Opgezwolle lines hier? Practice what you preach!
Het blijft overigens grappig dat je de muziek van progressieve linkse muzikanten probeert te gebruiken om je conservatieve en rechtse standpunten kracht bij te zetten. Wat falikant mislukt overigens. En je probeert dat op te lossen door nóg meer progressieve linkse muzikanten in te zetten. En dat ga je nu waarschijnlijk nóg meer doen. Leuk om je vast te zien lopen hier in.
War lul je nou gast. Ik drop m'n eigen lines hier. En muziek in het politieke café hier. Jij kan niet eens een fatsoenlijke discussie over de overheidsbegroting voeren, sufferd. Ja, daarna de aandacht afleiden van je eigen falen met simpele verdachtmakingen etc. Zoals nu weer. Knock-out, aka buitenwesten ben je nu. Groggy, bazelend wild om je heen slaan
Was dat nou de ironie waar je het laatst over had? Terwijl ik niet eens conservatief ben. Net zo sneu als esims muziek aan kleur koppelt, doe jij dit nu aan politiek
Jij kopieert allerlei nieuwsberichten ipv dat je het zelf verwoord, hoe bedoel je 'eigen lines'? Over de begroting is ook weinig discussie mogelijk, zijn gewoon cijfers en das allemaal objectief. Onder de streep een negatief saldo is oplopend begrotingstekort, wordt niet veel makkelijker dan dat.
Ben wel benieuwd waar je progessief in bent trouwens. En als je Opgezwolle een beetje goed zou kennen, weet je dat er in hun muziek regelmatig een politieke voorkeur naar voren komt.
"Vissen zwemmen, tussen gedumpte olievaten
nog even wachten, moeder aarde zegt "ik spreek je later" Oorlog gaat door, de steengooiende palestijn staat nog steeds tegenover de zwaarbewapende jood geef ons heden ons dagelijks brood, en vergeef ons onze schulden langs de gazastrook"Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.