Ik had ook de maximale Cito-toets score (550), maar wel meer dan 3 fouten volgens mij. Maar nu wordt het een potje opscheppen en dat probeerde Romans ervan te maken. Rechts voortdurend afschilderen als dom door mensen die minstens even dom zijn, daar ging het me allemaal om.
Wilders gaat dus zijn banaan met schil en al doorslikken. Wacht Fabers gekloot niet af en haalt bakzeil.
Nood wordt spoed, ellenlang gekloot voor niets geweest.
Wat een enorm gezichtsverlies, desillusie en alle kaarten op tafel. Sithschap kan ie vergeten en hij is bang om nooit meer aan de knoppen te komen.
De Cito score van Raul zie je trouwens niet terug bij de analyses van het afgelopen Songfestival waar het gisteren nog weer over ging. Leopardo probeerde nog heel inhoudelijk te reageren maar daar is het gewoon een zinloze exercitie.
Iemand: "De Holocaust ontkennen is de ergste geschiedvervalsing die je kunt bedenken."
kraamhol: "Hold my beer."
Wel uitdelen (alles wat rechts is is dom) maar niet kunnen incasseren. Ik sta overigens helemaal niet snel klaar met het noemen van mijn studie (dat wordt er nu van gemaakt) en ik ben er zeker op tegen om je studie te gebruiken om je mening meer waard te laten zijn in een discussie, maar ik vind wel dat het dagelijks zonder rede tegen dit kabinet schoppen zielige vormen aanneemt bij jou.
De eerste keer dat ik mijn middelbare school studie noemde was omdat Leopardo opschepte over het gymnasium. Daarna nog een keer mijn universitaire studie genoemd vanwege het wonen op een studentenafdeling met veel internationale studenten. Omdat SprintMaster stelde dat ik vermoedelijk nog nooit een niet-westers persoon op school had gezien.
Hebben we de feiten ook weer op een rij.
Paul Scheffer ging zeker door mijn hoofd toen ik zei dat de discussie helemaal niet meer inhoudelijk is. Puur een wedstrijdje links-rechts en maar hopen dat rechts verliest.
Gisteren heeft Wilders in ieder geval zijn eigen minister voor de bus gegooid zonder haar van tevoren in te lichten en/of deze had niet meegekregen dat het noodgebeuren van tafel was. Vraag me af wat we nog aan 'dragende motivering' te zien gaan krijgen.
Gisteren in nieuwsuur ook glashelder uitgelegd dat alle maatregelen in dat eventueel spoedding minieme invloed op de instroom heeft. De grote hap zit in het EU-migratiepact dat over pakweg 2 jaar in lijkt te gaan (waar die hardewerkende eu-vvd'er zo hard aan gewerkt). Alle ruimte is weg, dit is het.
De opvangcrisis blijft over en zal het enige nog zijn waarop de fiks beschadigde minister binnen een keten die haar niet serieus neemt overleven moet.
De motivatie komt er niet, dat weten we allemaal al lang toch. Gaat een spoedwet worden ipv noodwet, en zowel de eerste als tweede kamer gaan die de tyfus in blokkeren omdat ook een spoedwet onzin is. Voer gewoon de spreidingswet uit en een groot deel van de 'problemen' verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Wat ik overigens ook vreemd vind aan de huidige constructie van dit kabinet is dat Wilders en co níet in de regering zitten, maar zich wel continu er tegenaan blijven bemoeien, mee vergaderen, en al die ongein. Ik snap dat ze dat willen, maar volgens mij was dat niet de insteek van de huidige regering. Wilders kan nu zowel vanaf de zijlijn hard schreeuwen - want 'ik zit niet in de regering' - terwijl hij uiteindelijk wel gewoon over veel dingen beslist. Voelt een beetje als een soort schaduwregering, want ik denk niet dat de PVV-poppetjes in de regering veel zelf kunnen beslissen eigenlijk.
Mooie reactie op het feit dat Wilders zijn banaan opvreten moet en Faber maandenlang voor lul heeft zitten werken. Zuurrechts zou je bijna zeggen. Geen verlies pakken maar doen alsof er niets gebeurd is, bwlèh.
Ik heb bij deze vrede met een spoedwet waarin 2 van Fabers ideeën toegepast worden, dus de beperking op volwassen nareizigers, de verkorting van de verblijfsvergunning. De 3e, het intrekken van rechten bij niet komen opdagen gesprekken, heb ik veel meer moeite mee. Dat lijkt me een uiterst corrupt, onnavolgbaar en foutgevoelig systeem waarin 'targets' de zaak kunnen verkloten op een manier zoals bij de toeslagenouders.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.