Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 337 ... 342 343
Raul Alcala

Opleiding, populisme. Esims is terug. Terugkerende patronen. Vibe lekker wel. Paul Scheffer lijkt niet ver weg.

En al die ophef onderhand over de noodwet hier, en vooral in Den Haag. Vermoeiend. Nood breekt nu eenmaal.wetten. En op een gegeven moment zit je alleen nog maar met je hoofd te schudden, Politiek 24 aan, 2de Kamer debatten live. Mejuffrouw Pot van D66 windt zich weer eens zichtbaar op, retorische vragen a la Leo, rollende ogen. Ophef, verontwaardiging, zeiken. Zure sloot. Maar de nu al legendarische Martin Bosma houdt het gelukkig weer lekker lauw als Sticks, en via wat ritmisch ge 'ja ja' houdt ie ze allemaal aan het lijntje. En binnen de tijd.

Populisme hoeft trouwens helemaal niet vies te zijn. In geouwehoer kun je niet wonen ja. Schaefer was een prima populist in zijn tijd. Daar kan Jimmy een puntje aan zuigen. Het wordt vies gemaakt door de verliezers en natuurlijk Sander Schimmelpennywafel, en kornuiten. Dom rechts als stopwoordje.

Ik ben het wel eens met esims dat er vanuit hoogopgeleid, links, progressief Nederland nogal wordt neergekeken op de PVV stemmers. Maar ook dat is november vorig jaar afgestraft. Het dringt alleen niet door.

Laatst gewijzigd
esims4.0
Puddingbenen
Mocht het je wat uitmaken: ik heb mijn MSc gehaald in de milieukunde. Vast een flutstudie in jouw og...

Het klinkt als een afstudeervak waar nauwelijks scheikunde aan te pas kwam, terwijl de naam van de studie anders doet vermoeden. Ik mag officieel ir. voor mijn naam zetten en heb voor mijn afstudeervak wel heel veel in het laboratorium gestaan. Hoewel er ook een flinke dosis wiskunde aan te pas kwam. Wat eigenlijk meer mijn ding is.

Ik heb een soort minachting voor studies op basis van vakken die op de middelbare school al het pretpakket genoemd werden. Er zitten echt wel Maarten van Rossums tussen, maar die zijn dat niet geworden door hun studie. Maar op het gebied van de niet-exacte vakken heb je ook heel wat lullo's. Zoals jij.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Wie doet er mee

SprintMaster

" Terwijl ik geen hoge dunk heb van de intelligentie van de linkse boys hier. "

Dat wat Esims eigenlijk wilde zeggen: links heeft de verkiezingen verloren en dus zijn ze dom, dus rechts heeft gelijk en zij zijn slim. Hahahahahahahahaha. 🤡

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Het is meer een gebrek aan waardering dat hier speelt, jarenlang de moeilijkste kutsommen maken en geen haan die er naar kraait. Tsja, daarvoor moet je dan ook bij soortgenoten zijn natuurlijk, samen met de postzegelverzameling en je top2000-analyses. 

 

Raul Alcala

Ik heb m'n hoogtepunt met de Cito toets behaald, in groep 8. Maar 3 fouten totaal. Daarna Havo, MEAO, en HEAO Bedrijfseconomie (niet afgemaakt)

En dan wat esims? Hoe pas ik in welk pulletje van je? Met je hyperfocus.

esims4.0

Het is ir in plaats van ir. met punt zie ik nu. Zo vaak gebruik ik die titel.

Edit: nee toch met punt.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Voor esi.

Peace in the Middle East ✌

esims4.0
Raul Alcala
Ik heb m'n hoogtepunt met de Cito toets behaald, in groep 8. Maar 3 fouten totaal. Daarna Havo, MEAO...

Ik had ook de maximale Cito-toets score (550), maar wel meer dan 3 fouten volgens mij. Maar nu wordt het een potje opscheppen en dat probeerde Romans ervan te maken. Rechts voortdurend afschilderen als dom door mensen die minstens even dom zijn, daar ging het me allemaal om.

Raul Alcala

Ik pak gewoon telkens een handje rozijnen. En had liever wat later gepiekt hoor.

esims4.0

Ik vind die Engelse titulatuur ook vreselijk. Blij met mijn traditionele Nederlandse.

Romāns Vainšteins

Wilders gaat dus zijn banaan met schil en al doorslikken. Wacht Fabers gekloot niet af en haalt bakzeil.

Nood wordt spoed, ellenlang gekloot voor niets geweest.

Wat een enorm gezichtsverlies, desillusie en alle kaarten op tafel. Sithschap kan ie vergeten en hij is bang om nooit meer aan de knoppen te komen. 

Laatst gewijzigd
esims4.0

De Cito score van Raul zie je trouwens niet terug bij de analyses van het afgelopen Songfestival waar het gisteren nog weer over ging. Leopardo probeerde nog heel inhoudelijk te reageren maar daar is het gewoon een zinloze exercitie.

Iemand: "De Holocaust ontkennen is de ergste geschiedvervalsing die je kunt bedenken."
kraamhol: "Hold my beer."

kraamhol

Denk dat we hier met een phony van doen hebben:)

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Wilders gaat dus zijn banaan met schil en al doorslikken. Wacht Fabers gekloot niet af en haalt bakz...

Heb je ook een versie met een open einde?

Raul Alcala
esims4.0
De Cito score van Raul zie je trouwens niet terug bij de analyses van het afgelopen Songfestival waa...

Je ziet em vandaag de dag eigenlijk nooit niet meer terug, in welke analyse dan ook. Echt onovertroffen. Episch.

Raul Alcala

Nog een afzakkertje dan. 99 luftballons van Nena (nee nanana)

esims4.0
Romāns Vainšteins
Het komt gewoon over als een minderwaardigheidscomplex, dat steeds maar weer aankakken met studie, i...

Wel uitdelen (alles wat rechts is is dom) maar niet kunnen incasseren. Ik sta overigens helemaal niet snel klaar met het noemen van mijn studie (dat wordt er nu van gemaakt) en ik ben er zeker op tegen om je studie te gebruiken om je mening meer waard te laten zijn in een discussie, maar ik vind wel dat het dagelijks zonder rede tegen dit kabinet schoppen zielige vormen aanneemt bij jou.

Raul Alcala

Vrij Links

esims4.0

De eerste keer dat ik mijn middelbare school studie noemde was omdat Leopardo opschepte over het gymnasium. Daarna nog een keer mijn universitaire studie genoemd vanwege het wonen op een studentenafdeling met veel internationale studenten. Omdat SprintMaster stelde dat ik vermoedelijk nog nooit een niet-westers persoon op school had gezien.

Hebben we de feiten ook weer op een rij.

esims4.0
Raul Alcala
Opleiding, populisme. Esims is terug. Terugkerende patronen. Vibe lekker wel. Paul Scheffer lijkt ni...

Paul Scheffer ging zeker door mijn hoofd toen ik zei dat de discussie helemaal niet meer inhoudelijk is. Puur een wedstrijdje links-rechts  en maar hopen dat rechts verliest.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Nou, zoals je ziet filosofeert Paulus er in de video op los. Tijdje terug alweer. Hij heeft swag.

esims4.0
Raul Alcala
Heb je ook een versie met een open einde?

Niet nodig met zijn strakke groene broek.

esims4.0
Romāns Vainšteins
Het is meer een gebrek aan waardering dat hier speelt, jarenlang de moeilijkste kutsommen maken en g...

Ik heb de opleiding van Romans achterhaald.

Romāns Vainšteins

Gisteren heeft Wilders in ieder geval zijn eigen minister voor de bus gegooid zonder haar van tevoren in te lichten en/of deze had niet meegekregen dat het noodgebeuren van tafel was. Vraag me af wat we nog aan 'dragende motivering' te zien gaan krijgen.

Gisteren in nieuwsuur ook glashelder uitgelegd dat alle maatregelen in dat eventueel spoedding minieme invloed op de instroom heeft. De grote hap zit in het EU-migratiepact dat over pakweg 2 jaar in lijkt te gaan (waar die hardewerkende eu-vvd'er zo hard aan gewerkt). Alle ruimte is weg, dit is het.

De opvangcrisis blijft over en zal het enige nog zijn waarop de fiks beschadigde minister binnen een keten die haar niet serieus neemt overleven moet.

1 2 ... 337 ... 342 343

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.