Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 357 ... 360 361
Romāns Vainšteins

Ja joh Klootje, wat nou als jij een kanariepiet zou hebben? En maar zaadjes voeren en er maar gepiep voor terugkrijgen.. Wat dan?

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Prof Jan van de Beek droogt zure sloot Piri af met droge cijfers. Wat een monster

Ik heb dat nagerekend!

Ik ben beleid!

Mijn tweet klopt!

 

Ik zie overeenkomsten.

 

Welke cijfers eigenlijk? Hij roept maar wat zonder onderbouwing. De hoofdeconoom van het CBS - van de cijfers waarmee Jan goochelt - vindt ook dat hij maar wat lult.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

De AIV raadt dit kabinet aan om de Palestijnse staat te erkennen, er is niet genoeg internationaal mandaat om een tweestatenoplossing levend te houden. 

Dat gaat sowieso niet gebeuren met deze coalitie, is het niet tijd voor hen om gewoon kleur te bekennen en de volgende 2 opties aan te leveren.

A: Neem alles in, de Palestijenen verdelen we via een akkoord waarbij wereldwijd partners Palestijnen asiel geven.

B: Gooi er eerst een kernbom op Gaza, pak 25 K Zuid Libanon en maak daar een eeuwig mijnenveld van, jaag alle Moslims uit de Westbank Jordanie in, zet de Mossad op genogrammen en vaag elke druppel Palestijns bloed jullie samenleving uit. Maak er kortom een fijne moordpartij van.

Want ze stralen aan alle kanten uit geen enkele moeite met dat laatste scenario te hebben, of tenminste geen enkel alternatief.

Raul Alcala

Hahaha, nog zo'n gefrustreerde zure sloot genaamd Leo. CBS mongool komt niet verder dan 'cherrypicking' brullen en weerlegt dus helemaal niets. Jan heeft obv hun cijfers zaken als werkloosheid per bevolkingsgroep doorgerekend.

Is dat cherry picking? Nee, Jan is dé man. 

Jullie zijn als een medicijn tegen m'n griep. Al dat linkse ijlen laat mijn koorts als sneeuw voor de zon verdwijnen 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Hahaha, nog zo'n gefrustreerde zure sloot genaamd Leo. CBS mongool komt niet verder dan 'cherrypicki...

Lekker aan het schelden! Lucht dat nou op? Hoop het voor je. 

En natuurlijk kan dat wel cherrypicking zijn. Ik kan het weten: ik heb dat nagerekend!

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
Ja joh Klootje, wat nou als jij een kanariepiet zou hebben? En maar zaadjes voeren en er maar gepiep...

Dan zou ik vaker een handdoek over de kooi leggen. Of hem inruilen voor een beo. Die praat met je mee. 

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Lekker aan het schelden! Lucht dat nou op? Hoop het voor je.  En natuurlijk kan dat wel cherry...

Ja, hoop je dat voor me? Hahaha 

Romāns Vainšteins

Houden jullie eens even op met dat niet eens onderhoudende gejijbak, misstaat enorm voor dit topic in boekvorm.

Het is natuurlijk geen 'beste zet' om (inderdaad) de niet heel erg sprankelende Piri tegenover een tot de tanden gewapend mispunt zoals die Jan te zetten. Dat is een uiterst gewiekste teringlijer die vernuftig shoppen kan in cijfers en daar een lekkere boodschap aan verbinden kan. Ideale frontsoldaat voor Schoof 1 om nóg meer onevenredige aandacht richting dit thema te laten uitgaan (afleiding).

Bovendien is het laagdrempelige Bar Laat niet de juiste plek, zet Jan van de Beek solo in Nieuwsuur en dan gaat hij plat. Pauw is slappe hap tegenwoordig, is geen schim van vroeger.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
Houden jullie eens even op met dat niet eens onderhoudende gejijbak, misstaat enorm voor dit topic i...

Ja klopt, maar daar zijn talkshows natuurlijk op gebouwd tegenwoordig. De twitterficatie van talkshows is al een tijdje een feit, helaas. 

Sowieso ben ik voorstander van zo min mogelijk op dat medium te zitten, iedereen is daar alleen maar boos op elkaar, het staat vol 'alternative facts' en inhoudelijk discussieren is quasi-onmogelijk. Geldt ook voor Twitter trouwens.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Il Leopardo della Primavera
Ja klopt, maar daar zijn talkshows natuurlijk op gebouwd tegenwoordig. De twitterficatie van talksho...

en hier:)

kraamhol

Kamer wil verbod, maar man man dat het überhaupt mag, via de pin:

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2541768-pinnen-op-de-pof-tweede-kamer-wil-verbod

Romāns Vainšteins

Zeker, maar als 'linkse partij' moet je wél uitkijken dat je niet in een situatie zoals deze belandt, het is dus wel degelijk een fout van Timmermans & Co om in die uitzending deze 2 personen tegenover elkaar hebben, of lees dan tenminste met een team van tevoren dat hele boek na, factcheck het en kom met schuim op de bek naar de studio.

Op dat vlak is populistisch rechts een stuk verder dan de linkerkant, doen ze knap. Tijd voor actie dus.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Houden jullie eens even op met dat niet eens onderhoudende gejijbak, misstaat enorm voor dit topic i...

Ja, laten we jouw manier van communiceren hanteren. Onderstaande tekst laat wel zien wat voor een gribus je eigenlijk bent. Een nitwit met blaaskaken. Je hebt de uitzending niet eens gezien, laat staan dat je de beste man kent.

Die zgn teringlijer lichtte juist nog mensen uit Iran dat zij beter presteren dan autochtonen op de arbeidsmarkt. En ik meen meiden uit Afghanistan die beter presteren op school dan kaaskoppen 

Dat is een uiterst gewiekste teringlijer die vernuftig shoppen kan in cijfers en daar een lekkere boodschap aan verbinden kan. Ideale frontsoldaat voor Schoof 1 om nóg meer onevenredige aandacht richting dit thema te laten uitgaan (afleiding).

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon
kraamhol
Kamer wil verbod, maar man man dat het überhaupt mag, via de pin: https://nos.nl/nieuwsuur/art...

Mensen jarenlang financieel gegijzeld houden. Dat is nou echt VVD. Mooie verhalen ook over bij het CJIB. 

Romāns Vainšteins

@ Kraamy : doorn in het oog inderdaad en maatschappelijk zéér schadelijk. Als politicus voor bestaanszekerheid knokken heeft geen enkele zin met dit type kapitalisme op de achtergrond. Oneindig keer meer dan de asielstroom is dít een openstaande kraan.

Net zoals influencerkijkende mama's & papa's heb je al genoeg ouders die opdepofshoppen, moet je nagaan wat voor volgende generatie zoiets oplevert. Overigens zit NL nog in de relatieve achterhoede op dit vlak, er zijn zat landen waar men standaard de ene creditcard met de volgende afkoopt en een leven vol schuld de standaard is.

Romāns Vainšteins

Precies, even wat dingen droppen die hem gevoelswaardig uít het kamp trekken terwijl hij er tot de nek in zit. Schoolvoorbeeld van een uiterst gewiekste teringlijer, ik ken hem, in zijn niche een handige jongen.

Raul Alcala

Brrrr ik krijg de rillingen van je en ook spontaan aan de dunne. Ik mik snel een handvol paracetamol in m'n mik.

Die man heeft een boek over migratie geschreven, dus moet hij dan over het klimaat lullen? 50 tot 75 procent van de asielzoekers met status zit in een uitkering.

Je kent hem helemaal niet. Je doet alsof, net als die vermeende Joodse date van Leo.

Ik ga m'n kat uitlaten

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Katten uitlaten is een indicatie van controledrang, relax, hij loopt wel los joh. Net zoals de BTW-upgrade en de noodwet, Lelylaan, zorg, 130 etc, komt allemaal vanzelf goed.

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik ben laidback als een kut in een maandverband. Je doet familiair maar we zijn niet aanverwant 

Raul Alcala

Romāns Vainšteins

Ah, hij zit weer in het filmpje-stadium.

Klootje Kriekeljon

Toch benieuwd RV. Leg een leek eens uit wat er niet klopt aan wat die Beek gast zegt? Ken hem niet, en ben geen statisticus of econoom. Onderbouw het eens ajb. Welk truukje wordt hier uitgehaald? Wat wordt er verbogen?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik moet Sticks toch corrigeren. Niet belerend bedoeld, maar het was Theo Reitsma (en niet Jack van Gelder) die zei, 'dit is een goed stel'

Sjawel

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
Toch benieuwd RV. Leg een leek eens uit wat er niet klopt aan wat die Beek gast zegt? Ken hem niet,...

Ik ben dan op mijn beurt weer benieuwd waarom je die gast op z'n blauwe ogen gelooft. Care to explain? :)

1 2 ... 357 ... 360 361

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.