Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 384 ... 399 400
santakraam
Raul Alcala
Halsema met haar aangifte doen oproep. Tsss. Zoals John van de Heuvel in zijn column schrijft zijn d...

Ik zou graag wat stappen verder willen gaan dan de licentie intrekken. De tijd van verschuilen is voorbij Raul.

#opwegnaarkraamland

Raul Alcala

Voor al die jodenhatende tjappies

Mijn bodemloze flow sloopt de mic en zo. Wil je komen? Krijg je Aikido cadeau

Raul Alcala

Nos stijl

santakraam

pallo demo vlak voor de herdenking vd kristallnacht, man man, waarom worden die antisemieten niet gewoon vastgezet...geen puddies in m'n stadsie aub.

https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/3810735/na-rellen-in-amsterdam-burgemeester-en-politie-utrecht-extra-alert-bij-herdenking-kristallnacht

Puddingbenen
santakraam
pallo demo vlak voor de herdenking vd kristallnacht, man man, waarom worden die antisemieten niet ge...

Ik ben niet in jouw stad. Ik had vandaag een tripje naar Berlijn. Voetbalwedstrijd kijken!

Karamazov
Puddingbenen
Ik ben niet in jouw stad. Ik had vandaag een tripje naar Berlijn. Voetbalwedstrijd kijken!

En schijten op het holocaustmonument waarschijnlijk.

Puddingbenen

Toch heeft het ook wel iets sneus, kraam. Allerlei extra accounts aanmaken, zodat je het gevoel hebt dat je niet alleen staat in jouw strijd voor de Israëlische zaak...

Karamazov
Puddingbenen
Toch heeft het ook wel iets sneus, kraam. Allerlei extra accounts aanmaken, zodat je het gevoel hebt...

Leugens van een domme complotwappie.

Wheely

VVD-leider Yesilgöz meldde op sociale media dat ze vandaag heeft gesproken met mensen uit de Joodse gemeenschap. En net als Schoof had ze een ontmoeting met minister Sa'ar. "Ik heb ook hem laten weten dat we niet zullen rusten totdat de gasten die hierachter zitten zijn opgepakt en deze stroom van Jodenhaat een halt is toegeroepen."

Lijkt me heel simpel, gewoon met de ME Amsterdam West in en overal waar een Palestijnse vlag hangt en een scooter voor de deur staat die KMtjes naar buiten slepen. Dat doen de mannen van de ME maar al te graag denk ik. Knapt de buurt daar ook weer een beetje op.

Wheely

Dat denk ik niet RV, zit te veel geld en invloed in de Moslimgemeenschap worldwide. Het wordt tijd dat we de tolerante en de intolerante Islam in tweeën hakken, net als we dat bij de Christenen en de Joden zouden moeten doen, prima dat je geloof beleidt maar zodra dat een vorm van geweld inhoudt, pik er af!

esims5.0
santakraam
De grootste pogrom in Europa sinds de 2de wereldoorlog, en iedereen gaat snel weer over tot de orde...

"Mooi wat Netanyahu gister zei, dat er een verschil is met toen: nu hebben we een staat. Dat geeft me toch wat hoop, en wat mij betreft extra motivatie de zaak te verdedigen, ten koste van alles."

De lange arm van Netanyahu. Hoe hier zaken worden verdraaid/omgedraaid is niet te geloven.

Il Leopardo della Primavera

Pro-Palestina =\= antisemitisme. Jammer dat zo veel mensen in dat kwalijke frame trappen. Sithlord Bibi spint er garen bij. Net als anti-israel of hun regering trouwens, dat is ook géén antisemitisme.

Het is ook triest hoe het begrip antisemitisme - wat echt een serieus probleem was en is - op deze manier zo verwaterd. Als je alles maar antisemitisme blijft noemen verliest het z'n waarde. Je zou bijna denken dat degene die dit pushen het expres doen. 

Laatst gewijzigd
Karamazov
Pro-Palestina =\= antisemitisme. Jammer dat zo veel mensen in dat kwalijke frame trappen. Sithlord B...

Wat wen dom geklets. Op jodenjacht gaan is antisemitisme. Daar gaat het nu om.

Karamazov
Wat wen dom geklets. Op jodenjacht gaan is antisemitisme. Daar gaat het nu om.

Wat een dom geklets kraam. Ik beweer namelijk niet anders.

Laatst gewijzigd
Puddingbenen

Kraamazov heeft duidelijk kortsluiting onder zijn Keppel.

En iemand Hitler noemen gaat denk ik niet bijdragen aan sympathie voor "de zaak" lijkt me

Karamazov
Puddingbenen
Kraamazov heeft duidelijk kortsluiting onder zijn Keppel. En iemand Hitler noemen gaat denk ik niet...

Ah, daar is de opperantisemiet weer die het graag over "joodjes " heeft en erg druk is met het begrijpen van het geweld tegen joden. We hoeven niet lang na te denken over de vraag of u voor wat kopgeld te verleiden zou zijn joodse onderduikers aan te geven.

Klootje Kriekeljon

Je maakt het wel echt bont Leo. Prima als je het bij Volkskrant houdt maar dan niet tegen een ander over vallen voor framen beginnen... 

In 2006 waren NRC en Volkskrant ook mijn goto kranten. Maar het is snel bergafwaarts gegaan sindsdien. 

Klootje Kriekeljon
Je maakt het wel echt bont Leo. Prima als je het bij Volkskrant houdt maar dan niet tegen een ander...

Geen idee wat dit met de VK te maken heeft. Het is gewoon opvallend dat (met name) op social media pro-palestina en antisemitisme aan elkaar gelijk worden gesteld, ook door sommigen hier. Dat is simpelweg niet waar, en een kwalijk frame. Evenals dat je prima tegen de israelische regering kan zijn zonder antisemitisch te zijn. Los van wat er in Amsterdam is gebeurd.

Hoe maak ik het precies bont?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Laten we die pro palestina sticker er maar hardhandig aftrekken dan. Wat er donderdag is gebeurd was ordinaire bloedddorst. Leo praat off topic

Laatst gewijzigd
Puddingbenen

Kraamzakov,

Mijn opa en oma hebben in de tweede wereldoorlog hun leven gewaagd door meerdere joodse onderduikers op hun boerderij te verstoppen. Ik ben altijd heel trots op ze geweest. 

Maar als ik jou zo bezig hoor dan hadden ze dat risico beter niet kunnen nemen. En ik denk dat als ze nu nog zouden leven, dan zouden ze zich afvragen of ze destijds niet beter een andere keuze gemaakt hebben. En dat is een pijnlijke constatering. 

SprintMaster

Sommigen zijn op dit onderwerp ontoerekeningsvatbar. Voor hen is er alleen maar zwart en wit. Het is de zoveelste herhaling van zetten. Karamazov is duidelijk een ophitser/trol account. 

santakraam
This post is no longer available.

Je hebt pb

santakraam
SprintMaster
Sommigen zijn op dit onderwerp ontoerekeningsvatbar. Voor hen is er alleen maar zwart en wit. Het is...

Al eerder gezegd: zo snel mogelijk fake accounts melden, of er niet op reageren. Het is echt niet zo moeilijk.

Puddingbenen

Misschien dit thema maar een paar dagen laten voor wat het is.

Hoorde namelijk van agema dat AI de problemen in de zorg moet oplossen. Briljant plan!?

Klootje Kriekeljon
Geen idee wat dit met de VK te maken heeft. Het is gewoon opvallend dat (met name) op social media p...

Ik lees alleen maar Volkskrant linkjes van je. En dat is die krant die het deze week bijv stug over geweld en groepjes jongeren heeft ipv het beestje bij de naam te noemen. En er alles aan doet om het op Palestijnse vlaggen verwijderen als oorzaak te houden. Inmiddels wel duidelijk dat er dagen van te voren al opgeroepen werd op social media. Maar we mogen rechts niet in de kaart spelen. Waardeloze kutkrant geworden. 
Of je bent je er niet bewust van, of je bent het er niet mee eens. Of je durft nogal om als Volkskrant lezer over framen te beginnen. 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 384 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.