Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 63 ... 283 284
Romāns Vainšteins

Dus, er zit een enorm probleem maar je mag niet met de vinger wijzen?

esims2.0
Romāns Vainšteins
#1551
Dus, er zit een enorm probleem maar je mag niet met de vinger wijzen?

Bij het asielvraagstuk niet.

Romāns Vainšteins

Met een goed uitgevoerde spreidingswet en meer cohesie in de toepassing van EU - beleid was het allemaal best voor elkaar gekomen. Nu hebben we een land vol hysterische figuren die hun eigen ongeluk in de schoenen van iemand anders poogt te duwen.

Vanavond een stripvariant van Animal Farm aan mijn dochter voorgelezen, die varkens kwamen me bekend voor.

Romāns Vainšteins

Daar nog even op voortbordurend: op dit moment mist de PVV dus het type 'Squealer' dat als 2e man tussen de leider en het volk in gaat staan. Het opvoeren van een dergelijk persoon zou een volgende logische stap zijn in de evoluering van deze partij, maar ik vermoed/hoop/denk dat Peroxide Willy daar te ijdel, paranoia en zelfvoldaan voor is.

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#1541
Eerder noemde je jezelf nog een allochtoon Wijsgeer. Het kan snel gaan. En ik had het over "migratie...

Lezen is wederom niet je sterkste punt esims. Ik quote..

"Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Ben een autochtone Nederlander.."

Il Leopardo della Primavera

Overigens ben ik ook een doodgewone echte nederlander en m’n familie heeft ook alleen maar roots in nederland. Wil je ook nog wat over m'n muzieksmaak kwijt trouwens? Mag best hoor, over mij oordelen op basis daarvan.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

En dan nog zit er een enorm verschil tussen liever kadeng kadend dan wel oerend hard eerder opzetten, dat zegt veel over wie je bent.

Il Leopardo della Primavera

Wat nou als ik liever Verre Oosten blaas omdat ik liever wat voer voor m'n hoedenplank heb?

Romāns Vainšteins

Als je die stroming aanhangt vind ik dat je kleur bekennen moet en naar dat verre Oosten oprotten.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Schrijnend hoe alles rondom het nieuwe kabinet tov al hun leugens steeds 'jaja, maar we moeten vooruít kijken' poneert.

Marik
Raul Alcala
#1549
"Ben ik met je eens broer. Ik zal het je nog sterker vertellen. Ze zijn niet alleen imbecielen. Ram...

Er is altijd hoop en tegelijkertijd een realistische verwachting. Hoop dat de man zich aan zijn woord houdt, de verwachting dat hij dat niet doet. Et Voilá.

Romāns Vainšteins

Ondertussen heeft die torenvalk van Netanyahu ook kunnen vaststellen dat Hamas, of wat er vanuit de as in Gaza als opvolger opborrelt 'niet te vernietigen' is. Stelletje Einsteins, hadden ze daar maandenlang bommen op burgers pleuren voor nodig om dat te ontdekken?

 

Thurau
Marik
#1561
Er is altijd hoop en tegelijkertijd een realistische verwachting. Hoop dat de man zich aan zijn woor...

Het bloed kruipt.....

Thurau
Romāns Vainšteins
#1562
Ondertussen heeft die torenvalk van Netanyahu ook kunnen vaststellen dat Hamas, of wat er vanuit de...

Wist hij al lang, maar Bibi is alleen maar bezig om aan te blijven als premier. Hoe langer de oorlog duurt, hoe meer mensen gaan vergeten dat hij de hoofdverantwoordelijke was voor de totale flop qua verdediging van het land mbt oktober 7. Mocht het kabinet vallen krijgt hij de Trump in rechtbank behandeling, en spoiler alert: Hij is schuldig. Daarom zelfs de escalatie van de oorlog naar Libanon nu, alles om maar aan de macht te blijven. Hopende ook dat Trump wint in november zodat hij gedekt wordt door een andere crimineel. Cynischer dan Bibi vind je ze nergens.

SprintMaster
esims2.0
#1542
"Ik ben trouwens een doodgewone Nederlander." Die conclusie had ik al getrokken op basis van gedeel...

Als ik zeg dat ik niet van André Hazes houd. Wat dan?

Marik
esims2.0
#1529
Het zou bij deze discussie ook wel verhelderend zijn als je weet of mensen een migratie achtergrond...

Ik denk dat het voor deze discussie ook wel verhelderend is als iedereen aangeeft welke ontwikkelstoornis iedereen heeft. Dan weet iedereen waar hij/zij staat en kan daar rekening mee gehouden worden.

Thurau
Marik
#1566
Ik denk dat het voor deze discussie ook wel verhelderend is als iedereen aangeeft welke ontwikkelsto...

ADD en een rattenfobie.

Romāns Vainšteins

Proactifus, Tourette & woedeaanvallen.

Marik

Ikzelf heb meerdere compulsieve stoornissen en dan vooral mbt de gedachten dat hele topics worden gekaapt door dezelfde lieden/one issue onderwerpen. Gevolg daarvan zijn meerdere ticstoornissen (even pauzeren om 3x met mijn hoofd op de tafel te bonken) die het leven soms onaangenaam maken.

esims2.0
Marik
#1566
Ik denk dat het voor deze discussie ook wel verhelderend is als iedereen aangeeft welke ontwikkelsto...

Marik
esims2.0
#1570

Ik voel me vereerd dat je zoveel moeite hebt gedaan om mij op deze manier te vereren. Welke ontwikkelstoornis wil jij met ons delen Esims?

Romāns Vainšteins

Ik denk dat zijn lijstjes, niet zozeer de inhoud er van maar überhaupt het steeds er mee opdraven, daar wel iets over zeggen.

Marik
Romāns Vainšteins
#1572
Ik denk dat zijn lijstjes, niet zozeer de inhoud er van maar überhaupt het steeds er mee opdrav...

Waarom denk je dat ik het onderwerp aansneed? :P

esims2.0

"De kracht van lijstjes is hoe dan ook ongeëvenaard", onderstreept Aalberts. "Mensen zijn er dol op. Dat zie je ook aan de Top 2000". Janssen: "Er is weinig leuker dan met vrienden over dit soort lijstjes te discussiëren. Dat zal altijd blijven. Lijstjes zijn geweldig."

https://nos.nl/artikel/2483726-hitlijsten-vergane-glorie-of-springlevend-we-meten-nu-beter-dan-ooit

Maar dit was eigenlijk niet nodig. Romans en Marik zitten in de afreageermodus en gaan nu op de man spelen. Was het soms tegen het zere been dat je tegen de PVV schopt omdat je zelf een migratieachtergrond hebt Romans?

Laatst gewijzigd
Marik
esims2.0
#1574
"De kracht van lijstjes is hoe dan ook ongeëvenaard", onderstreept Aalberts. "Mensen zijn er do...

Hahaha wauw......

1 2 ... 63 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.