Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 68 ... 283 284
Il Leopardo della Primavera

Ik vraag me altijd af of pvv-lieden de pvv ook heel zuur en gefrustreerd vonden toen zij 4 jaar terug zoveel kritiek hadden op de destijds nieuwe regering. Of is kritiek hebben op een nieuwe regering alleen aan de oppositie voorbehouden als de pvv er in zit?

Raul Alcala

Dat klinkt als een omvolkingstheorie.

esims2.0

"het pamperen van specifieke beroepsgroepen zoals de boeren"

En wat gebeurt er dan op links? Voortdurend kritiek op het migratiebeleid van rechts omdat hun electoraat voor een groot deel bestaat uit mensen met een allochtone achtergrond.

Raul Alcala

Die Ulysse Elian, baasje hoor. Zie em shinen naast die woke D66 dame met rollende ogen en melkboerenhondehaar.

Romāns Vainšteins

Jullie met je dom gehuil over 'links', heeft er geen zak mee te maken. Het is júllie clubje dat nu een shitakkoord met shitkabinet heeft gevormd, zoals sprintmaster netjes uiteenzet.

En de stelling dat het electoraat van 'links' op allochtone achtergronden leunt in niet waar. Nog mínder dan de incidentele Wildersstemmers (die 2 x 15 min al te veel moeite vonden) is het déze groep die naar de stembus te sleuren valt. Iets dat ze zowel zichzelf aan mogen rekenen als dat ook de linkerflank van de politiek eens bedenken moet hoe ze daar gaan landen. Daar zijn namelijk nog een aantal zetels te rapen.

Jouw gedram, zelfs op persoonlijke titel, dat zuur links bestaat uit buitenlanders is tenenkrommende bagger.

esims2.0

Kun je dat ook onderbouwen, dat GroenLinks-PvdA helemaal niet meer leunt op allochtonen dan rechts? Misschien zit ik wel een beetje vast in de Mohammed Rabbae polderklei.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#1679
Die Ulysse Elian, baasje hoor. Zie em shinen naast die woke D66 dame met rollende ogen en melkboeren...

Hij is een immigrant en moslim, ik dacht dat jij die eng vond?

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#1681
Kun je dat ook onderbouwen, dat GroenLinks-PvdA helemaal niet meer leunt op allochtonen dan rechts?...

Volgens mij zegt RV dat nergens, maar we hebben al geconcludeerd dat begrijpend lezen niet je sterkste punt is.

Raul Alcala
esims2.0
#1681
Kun je dat ook onderbouwen, dat GroenLinks-PvdA helemaal niet meer leunt op allochtonen dan rechts?...

Ze leunen op Rara.

Raul Alcala
esims2.0
#1681
Kun je dat ook onderbouwen, dat GroenLinks-PvdA helemaal niet meer leunt op allochtonen dan rechts?...

Ze leunen op Rara.

esims2.0
Il Leopardo della Primavera
#1683
Volgens mij zegt RV dat nergens, maar we hebben al geconcludeerd dat begrijpend lezen niet je sterks...

"En de stelling dat het electoraat van 'links' op allochtone achtergronden leunt in niet waar" begreep ik als dat links niet méér leunt op een allochtone achtergrond dan rechts. Leg dan eens uit waar mijn begrijpend lezen tekortschiet Leo.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#1682
Hij is een immigrant en moslim, ik dacht dat jij die eng vond?

Als in islamafobie? Nee, het is geen ongegronde angst. Z'n pa werkt voor de T. Nu zal je Elian wel niks vinden.

Heb m'n liefde al meerdere malen betuigd. Kundig, daadkrachtig en iedereen, van links tot en met rechts, loopt met hem weg. Had hem graag minister gezien, maar hij is te belangrijk voor de fractie denk.

Filmpje 

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#1686
"En de stelling dat het electoraat van 'links' op allochtone achtergronden leunt in niet waar" begre...

Best vreemd dat er A staat maar dat jij er B uit begrijpt, hoe kom je daarbij? 'Rechts' wordt immers helemaal niet genoemd.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Video's in een discussie gooien blijf ik irritant vinden. Geef dan een citaat met eventueel een link naar de niet-embedded video erbij.

Raul Alcala

Ok, een terugkerende klacht. Ik zal er rekening mee houden en embedden. Gewoon, iemand leren kennen, Esims 

esims2.0
Raul Alcala
#1690
Ok, een terugkerende klacht. Ik zal er rekening mee houden en embedden. Gewoon, iemand leren kennen,...

Nee juist niet embedden.

Raul Alcala

Oh ja. Niet embedden.

Kennen jullie Ayaan nog?

esims2.0
Il Leopardo della Primavera
#1688
Best vreemd dat er A staat maar dat jij er B uit begrijpt, hoe kom je daarbij? 'Rechts' wordt immers...

Ik haalde rechts erbij als mogelijke relatieve uitleg van "leunt niet op allochtone achtergronden". Net zoals het CDA (in het verleden) niet volledig leunde op de steun van de boeren, maar toch meer dan andere partijen.

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#1693
Ik haalde rechts erbij als mogelijke relatieve uitleg van "leunt niet op allochtone achtergronden"....

Hoe legt rechts uit dat links ook niet leunt op steun van allochtonen? 

Raul Alcala

Heeft 1 van jullie links progressieve boys trouwens een zus met een dode kat die stukjes schrijft?

"Graus had er in de aanloop naar het huwelijk met zijn, inmiddels ex-, vrouw op aangedrongen om op 8 augustus 2014 te trouwen. Dat is niet zomaar een datum. De 8 staat voor de achtste letter van het alfabet: H. H-H staat voor Heil Hitler. En de 14 staat voor 'the fourteen words', een referentie naar twee bekende slogans die hun oorsprong vinden bij David Eden Lane, een van de oprichters van de neofascistische terroristische white supremacist organisatie 'The Order' (ook wel Brüder Schweigen of Silent Brotherhood)."

Il Leopardo della Primavera

Pro tip: (niet westerse) allochtonen stemmen bijna niet in vergelijking met autochtonen. Dus zowel rechts als links leunt niet op stemmen van allochtonen. Hooguit een partij als Denk, maar daar hebben we het hier volgens mij niet over.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#1695
Heeft 1 van jullie links progressieve boys trouwens een zus met een dode kat die stukjes schrijft?...

Het blijft wel frappant dat je op 8-8-14 wil trouwen natuurlijk. Waar komt deze tekst vandaan?
Dit is ook een interessant stuk op dat vlak.

Je afscheid hier was ook van korte duur of niet? ;)

 

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ja heel frappant die zus van je. ;=)

Thurau
Il Leopardo della Primavera
#1697
Het blijft wel frappant dat je op 8-8-14 wil trouwen natuurlijk. Waar komt deze tekst vandaan?Dit is...

Hij moest wel, sinds de ban of stevige moderatie van vriendje Kraam is het eenzaam voor Raul zo zonder ons. LOL Maar idd als je iets beloofd moet je dat eigenlijk ook nakomen. Heintje Davids is zo er niks bij.

Il Leopardo della Primavera

Hey als jij het op wil nemen voor neonazi's be my guest roel

Laatst gewijzigd
1 2 ... 68 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.