Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 75 ... 283 284
esims2.0

Maar dan is die oorlog snel over. Geen NOS Teletekst in Rusland, dan komt het volk natuurlijk in opstand.

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#1849
Ik reageerde op Romans en daar kun je mijn antwoord al lezen. Ik ben tegen de spreidingswet, vermoed...

Even los van de instroom; waar moeten alle immigranten heen zonder die spreidingswet? Moeten we ze allemaal in Ter Apel blijven proppen en dat hele dorp opzadelen met de problematiek van een overvol aanmeldingscentrum?

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#1850
Dat zeiden Marik, Thurau en jij gisteren ook al tegen me. Alleen jij paste je reactie over nazi's da...

Ik heb helemaal niks verwijderd of weggehaald, Klik hier en hier voor mijn reacties van toen. Of gewoon terug naar p68, mag ook!

Raul Alcala

Hey als jij het op wil nemen voor neonazi's be my guest roel

 

Laatst gewijzigd 1 dag geleden

‐-‐---‐-----------------

Hij is toch echt gewijzigd. Ik heb gelezen wat er stond voor je wijzigde. Beter had je neonazi's verwijderd.

Om te beginnen het aanmeldcentrum van Ter Apel naar Amsterdam te verplaatsen, waar ze in verhouding veel te weinig asielzoekers opvangen. En ook omdat ze altijd zo'n grote linkse broek aantrekken die linkse bestuurders daar, met hun morele superioriteit. 

Om te beginnen de opvang van alle minderjarige veilige landers naar Amsterdam verplaatsen. In een chique GL grachtengordel buurt 

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#1854
Hey als jij het op wil nemen voor neonazi's be my guest roel   Laatst gewijzigd 1 dag geleden...

Ja, ik heb je naam eraan toegevoegd. Dat was mijn wijziging. Poeh he, spannend zeg.

Maarre, eens dat amsterdam naar ratio te weinig opvangt. Sowieso lijkt het me een goed idee om alle plaatsen naar ratio asielzoekers op te laten vangen, toch?

Laatst gewijzigd
Thurau
Sunneklaas
#1844
Of je kukkelt ze de zee in met een zwemvest zo dicht mogelijk bij waar ze vandaan komen, of je zet z...

Wat een onmenselijke post weer. Gadverdamme! Is toch bij de beesten af. Er voor pleiten om mensen te doden. Veel gekker moet het niet worden. Mag hopen dat de moderator deze idioot van dit forum af gaat voeren.

Laatst gewijzigd
Thurau
Il Leopardo della Primavera
#1855
Ja, ik heb je naam eraan toegevoegd. Dat was mijn wijziging. Poeh he, spannend zeg.Maarre, eens dat...

Van Raul hoeven Laren, Blaricum en al die stinkend rijke buurten dan weer niet. Merkwaardig! Stiekem toch maatjes met de VVD?

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#1855
Ja, ik heb je naam eraan toegevoegd. Dat was mijn wijziging. Poeh he, spannend zeg.Maarre, eens dat...

Als dat het enige criterium is, nee.

En natuurlijk de instroom fors verminderen. Tot die tijd alle ballen op Amsterdam. 

Thurau
esims2.0
#1845
Dit soort reacties gaan over de grens. Net als een eerdere foto van een steekpartij.

In dit geval volledig met je eens. Christus, dit soort walgelijke oproepen tot moord, want dat is dit horen nooit voor normaal te worden gezien.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Wist je trouwens dat alle bewoners van de wereld in een kubieke kilometer passen? Met de Ziggo Dome ben je dan al een heel eind uit de problemen :)

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#1855
Ja, ik heb je naam eraan toegevoegd. Dat was mijn wijziging. Poeh he, spannend zeg.Maarre, eens dat...

Ik zal er ook geen quiz van maken, het is gewoon onderdeel van de spreidingswet. Rijke gemeentes zoals Laren en Blaricum moeten veel meer opvangen dan minder rijke of arme gemeentes. 

Ik ben geen D66'er zoals Thurau.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Vergeet Wassenaar en Rijswijk (ZH) niet.

Laatst gewijzigd
Thurau
Raul Alcala
#1861
Ik zal er ook geen quiz van maken, het is gewoon onderdeel van de spreidingswet. Rijke gemeentes zoa...

Heb je nog een mening over die oproep tot moord eerder of is de PVV knuffelaar het met PsychoKlaas eens?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Zeker niet, esims. Ook zij moeten eraan geloven. Ross en Iba hebben het er prima naar hun zin, dus nait soezn 

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#1861
Ik zal er ook geen quiz van maken, het is gewoon onderdeel van de spreidingswet. Rijke gemeentes zoa...

Zo, daar kom je snel achter!

Raul Alcala
Thurau
#1863
Heb je nog een mening over die oproep tot moord eerder of is de PVV knuffelaar het met PsychoKlaas e...

Daar heb ik zeker een mening over.

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#1860
Wist je trouwens dat alle bewoners van de wereld in een kubieke kilometer passen? Met de Ziggo Dome...

Ik wacht nog op je antwoord Esims:

Even los van de instroom; waar moeten alle immigranten heen zonder die spreidingswet? Moeten we ze allemaal in Ter Apel blijven proppen en dat hele dorp opzadelen met de problematiek van een overvol aanmeldingscentrum?

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#1865
Zo, daar kom je snel achter!

Altijd positief die Leo. Ook als we het eens zijn.

Thurau
Raul Alcala
#1866
Daar heb ik zeker een mening over.

Je bent het dus met hem eens. Weten we dat ook weer voor de moderatoren.

esims2.0
Il Leopardo della Primavera
#1867
Ik wacht nog op je antwoord Esims:Even los van de instroom; waar moeten alle immigranten heen zonder...

Ik vind die vraagstelling al bizar, want je wilt me eigenlijk dwingen om te zeggen dat ik voor die wet moet zijn omdat er geen alternatief is. Toch is dit kabinet en waren heel wat gemeenten ook tegen, en die zitten beter in het dossier dan ik.

Raul Alcala
Thurau
#1869
Je bent het dus met hem eens. Weten we dat ook weer voor de moderatoren.

Je analyses van de koude grond over mij zijn fascinerend. Voor een fantast.

Raul Alcala

"De daders zijn jongemannen die in een machocultuur zijn opgegroeid. In die cultuur ben je een slappeling als je een stap terugzet of onbekend Nederlands gezag accepteert. In een groepscultuur moet je ook reageren op ongewenste opmerkingen of commentaar, anders ben je het lachertje van de dag. Soms is er sprake van uitdagend gedrag. Dan zijn de slachtoffers gemakkelijke doelwitten, zoals vrouwen, homoseksuelen en joden. De betrokken verdachten zijn vaak Marokkaanse jongemannen. Ze zijn in Nederland geboren en getogen, van huis uit krijgen zij een zeer negatief beeld mee over de Nederlandse samenleving. Dit type jongens tref je aan op plekken met concentraties van Marokkanen of Antillianen, zoals in Amsterdam-West. Ze hebben schijt aan de regels. Een autoriteit, anders dan van de vader, broer of familieoudste, wordt niet geaccepteerd. Waarom zou je integreren in een samenleving die je niet ziet zitten.’  

‘De Nederlandse overheid heeft het probleem lange tijd niet willen zien, bang te worden beschuldigd van racisme of discriminatie. De wetenschap sloofde zich uit in verklaringen, waarin geen plaats is voor etniciteit of cultuur. De overheid kwam een aantal jaar geleden met goedbedoelde imagocampagnes met prachtige kleurenfoto's van goed geïntegreerde Marokkanen. 'Hoe leuk zijn de Marokkanen?' Alleen al het stellen van de vraag had een teken aan de wand moeten zijn.’

En Wijsgeer die gelooft dat het aan de autochtone Nederlander ligt dat het zo kut gaat met Marokkaanse jongens. Want de Marokanen in Marokko zijn zo leuk.

Sunneklaas
esims2.0
#1845
Dit soort reacties gaan over de grens. Net als een eerdere foto van een steekpartij.

Jouw grens ja, niet iedereen is fragiel.

esims2.0

"Noem me eens 3 van die vreselijke maatregelen ..."

Dit was de André Rouvoet truc die hij voortdurend uithaalde aan de interruptiemicrofoon toen hij in de Tweede Kamer in de oppositie zat. Bewindslieden wisten dan vaak niet een voorbeeld te noemen. Onder anderen vanwege deze gewiekstheid heb ik ooit een keer ChristenUnie gestemd. Later werd Rouvoet minister en in die rol viel hij zeer tegen.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#1870
Ik vind die vraagstelling al bizar, want je wilt me eigenlijk dwingen om te zeggen dat ik voor die w...

Jij bent hier degene die nu zegt dat er geen alternatief is, ik niet. Als er een goed alternatief is ben ik voor, dus kom maar op.

Overigens zijn er ook veel gemeentes en het huidige kabinet vóór; ook die hebben veel dossierkennis natuurlijk. Wat dat betreft is dat een non-argument.

1 2 ... 75 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.