Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 76 ... 283 284
esims2.0

Ik zie mogelijkheden om Ter Apel te ontlasten.

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#1876
Ik zie mogelijkheden om Ter Apel te ontlasten.

Nou, leg uit.

esims2.0

De Kaagbaan ombouwen tot opvang bijvoorbeeld.

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#1878
De Kaagbaan ombouwen tot opvang bijvoorbeeld.

Zonder de spreidingswet gaat het lastig worden vrees ik, daar zal Haarlemmermeer niet zomaar mee akkoord gaan natuurlijk. ;)

SprintMaster
esims2.0
#1870
Ik vind die vraagstelling al bizar, want je wilt me eigenlijk dwingen om te zeggen dat ik voor die w...

Gemeentes die tegen zijn zijn natuurlijk vooral die met een groot percentage VVD/ conservatieve stemmers. Die willen de door hen gevreesde ellende buiten houden. Maar juist daardoor krijg je dus de problemen in de grote steden zoals Raul beschreef. 

Overigens wel grappig dat je zo verslaafd aan teletekst bent. 😁

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Alleen boomers lezen nog nieuws op teletekst lol

Raul Alcala
SprintMaster
#1880
Gemeentes die tegen zijn zijn natuurlijk vooral die met een groot percentage VVD/ conservatieve stem...

Ellende of gevreesde ellende? 😆

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#1882
Ellende of gevreesde ellende? 😆

de door hen gevreesde ellende

Romāns Vainšteins

En ondertussen is er nog geen antwoord over wat dan wél met de vluchtelingen te doen. Even los van een armoedig 'ikke niet fragiel, ikke lekker flikker ze in zee'. Weinig choquerend en vooral erg boring wat mij betreft, maar weinigen is de geest gegeven om zoiets daadwerkelijk te doen, daar heb je tientallen jaren van boetseren voor nodig. Wél een antwoord trouwens.

Raul Alcala

Er stond eerst alleen 'ellende'. Een mooie Freudiaaaaaaanse verspreking van Sprintmaster, zeggen we dan in Groningen.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#1884
En ondertussen is er nog geen antwoord over wat dan wél met de vluchtelingen te doen. Even lo...

Check het Hoofdlijnenakkoord 

esims2.0
Il Leopardo della Primavera
#1881
Alleen boomers lezen nog nieuws op teletekst lol

Noem eens drie redenen waarom je geen NOS Teletekst zou moeten gebruiken als nieuwsbron Leo.

Romāns Vainšteins

Zeg het dan. Ik heb het niet zien staan.

Even heel praktisch: Nigeriaan komt bij Poppel de grens overwandelen richting Luykgestel, ondanks de nieuwe grenspost. Wat gaan we doen?

Romāns Vainšteins

En laat esims lekker teletekst lezen, ik vind het wel iets moois hebben eigenlijk.

esims2.0
esims2.0
#1887
Noem eens drie redenen waarom je geen NOS Teletekst zou moeten gebruiken als nieuwsbron Leo.

De André Rouvoet truc, werkt nog steeds 😂

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#1887
Noem eens drie redenen waarom je geen NOS Teletekst zou moeten gebruiken als nieuwsbron Leo.

Hey prima hoor, leef je uit. Ik zeg alleen dat alleen boomers het lezen. Geen waarde-oordeel over Teletekst an sich.

 

Overigens ben ik ook wel benieuwd naar waarom je precies tegen de spreidingswet bent. Care to explain?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Romans. Dan zegt Truc in z'n beste Engels, wijzend naar Belgie, tegen Sunday Onyedika: "Immer gerade aus, mister. Otherwise I have to call Raul."

Laatst gewijzigd
Sunneklaas
Romāns Vainšteins
#1884
En ondertussen is er nog geen antwoord over wat dan wél met de vluchtelingen te doen. Even lo...

Wie het beter weet mag het zeggen. Reken er maar op dat het het probleem oplost. Ik sta open voor alternatieven, maar schuw beslist niets. Op het moment dat men weet dat NL niet meer over zich heen laat lopen, kunnen Raul en ik de sleutels van de wachttoren inleveren. Over.

Thurau
Sunneklaas
#1893
Wie het beter weet mag het zeggen. Reken er maar op dat het het probleem oplost. Ik sta open voor al...

Jij bent met je oproep tot moord al alle grenzen over gegaan. Tijd om je biezen te pakken.

Romāns Vainšteins

Ok, de Nigeriaan wordt gesnapt en haalt het asielzoekerscentrum niet, ingepakt in een busje op terug naar Poppel, maar de Belgische grenswachten zijn wél wakker. Ze komen er niet door, wat dan?

 

Romāns Vainšteins

'Jij bent met je oproep tot moord al alle grenzen over gegaan'

Diezelfde typen 'oproepen', in zee ermee, circuleren al langere tijd. Straks na de val van kabinet Schoofhondje dwarrelt dit bezinksel weer neer maar het is een belangrijke les dat we wel weten dat het er is.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#1888
Zeg het dan. Ik heb het niet zien staan. Even heel praktisch: Nigeriaan komt bij Poppel de grens ov...

Opvang binnen de regio en selectie buiten Europa. En dan een spreidingswet over Europa, weetjewel. Sowieso ook het Vluchtelingenverdrag herzien, ooit bedacht na WO2 voor opvang binnen de regio. Niet zoals deze de laatste decennia gebruikt wordt. Ik zie de Afrikanen nog binnenkomen op Schiphol in de jaren 70.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ben het trouwens niet eens met Sunneklaas. Niks te vreten geven zal weinig uithalen ben ik bang.

In die contreien is vasten vaak net zoiets als Jodenhaat.

Sunneklaas
Thurau
#1894
Jij bent met je oproep tot moord al alle grenzen over gegaan. Tijd om je biezen te pakken.

Haha, het is geen moord als je er zelf voor kiest. Het staat ze immers vrij om vrijwillig te vertrekken. Tijd om je biezen te pakken overdrijver

Sunneklaas
Raul Alcala
#1898
Ben het trouwens niet eens met Sunneklaas. Niks te vreten geven zal weinig uithalen ben ik bang. In...

:P

1 2 ... 76 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.