Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 80 ... 283 284
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#1974
Dat staat er toch al deels. Het resultaat zal zijn dat Truc en ik het een stuk rustiger krijgen, en...

Nee, er staat een waslijst aan dingen waar volgens jou in gesneden kan worden. Ik ben benieuwd hoe jij concreet in die dingen zou snijden. Beetje diepgang kan geen kwaad toch hier? Elaborate!

Raul Alcala

Ik ben en gesteriliseerd en heb die Jan Doedel niet bedreigd, ouwe zionisten moet je intimideren maat van me. Want zionisten zijn tuig van de richel. Sowieso zijn de linkse rakkers hier de gillende speenvarken, al lijkt daar bij sommigen een langzame kentering in te komen. Ik zie echt uit naar de bijdrage van Sprintmaster vanavond.

Ik heb al eens eerder gezegd dat ik Romans een politiek onbenul vind, maar een biertje happen met hem zou prima gaan. Sympathieke kerel verder.

Thurau heeft politiek wat meer inzicht maar is een vreselijk onsympathieke vent die sloten met zure regen weg tikt elke dag.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#1977
Ik ben en gesteriliseerd en heb die Jan Doedel niet bedreigd, ouwe zionisten moet je intimideren maa...

En daar is het gillende speenvarken weer, dat gaat makkelijk. :)

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#1976
Nee, er staat een waslijst aan dingen waar volgens jou in gesneden kan worden. Ik ben benieuwd hoe j...

Het staat er gewoon hoor. Bijvoorbeeld geen leefgeld meer voor sommige groepen en de beroepsprocedures flink verkorten.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#1978
En daar is het gillende speenvarken weer, dat gaat makkelijk. :)

Ik ben inmiddels niet meer zwanger, en dat is winst. De rest van het besef komt met de tijd wel.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#1979
Het staat er gewoon hoor. Bijvoorbeeld geen leefgeld meer voor sommige groepen en de beroepsprocedur...

Welke groepen precies? En welke beroepsprocedures? Zoals ik zei: elaborate!

Raul Alcala

Praat gewoon Nederlands joh

Kansarme asielzoekers, beroepsprocedures na afwijzing

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#1982
Praat gewoon Nederlands joh Kansarme asielzoekers, beroepsprocedures na afwijzing

En hoe zou je die beroepsprocedures precies verkorten? En hoeveel korter? Hoe regel je dat met de eventuele rechters, rechtbanken en advocaten?

En wat valt er precies onder kansarme asielzoekers? 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Je bent afentoe net Romans, vanuit je luie stoel vragen afvuren,  ipv jezelf eens te verdiepen in het regeeraccoord

- Er komt voor asiel beroep bij één rechterlijke instantie zonder hoger beroep.

- Asielvergunning voor onbepaalde tijd wordt afgeschaft, die voor tijdelijk verblijf aangepast.

-De rechtsbijstand bij asielaanvragen wordt zo veel mogelijk beperkt en bij herhaalde asielaanvragen maximaal versoberd.

-Procedures worden verkort en versoberd, bijvoorbeeld door het verkorten van de beroepstermijn en beperking van de mogelijkheid tot herhaalde aanvragen. Dwangsommen wegens termijnoverschrijding worden afgeschaft.

Kansarme asielzoekers, weinig tot geen kans op asiel. Moet ik je werkelijk alles voorkauwen?

esims2.0

Waarom regeerakkoord met twee cc's Raul? Volgens mij niet de eerste keer. Dit is geen muggenzifterij over spelling maar aangezien je dat woord herhaaldelijk moet hebben gezien, spel je het toch anders.

Raul Alcala
esims2.0
#1985
Waarom regeerakkoord met twee cc's Raul? Volgens mij niet de eerste keer. Dit is geen muggenzifterij...

Akkoord Esims. Een stukje hersenverweking denk ik 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Kijk, het hele idee dat je 'kansarme asielzoekers' of tenminste het echt onterechte onderdeel daarvan uitzetten wil kan ik wel begrijpen. Alleen lukt het in de praktijk niet, hoogstens meren ze in een nabijgelegen land aan om dan later hier weer eens langs te komen. Je moet banden aanhalen met de landen van herkomst en wanneer die de roodaangelopen bakkes van Wilders die 'kopvoddentax' roept, Faber die 'omvolking!' gilt en een kirrende Klever met maffe Pietje zien?? Dan schieten ze in de weerstand en zeggen ze : 'zoek het maar uit met onze teringlijers'. Desnoods schrijven ze ze uit om te zeggen 'komen hier niet (meer) vandaan'. En dan ja? 

Sunneklaas
esims2.0
#1985
Waarom regeerakkoord met twee cc's Raul? Volgens mij niet de eerste keer. Dit is geen muggenzifterij...

De Spellingwet is alleen van toepassing op scholen en de overheid, daarbuiten wordt zij slechts geadviseerd. 2 c's is gewoon goed als Raul dat zo wil schrijven. Want aan wie zou hij verantwoording moeten afleggen... Met andere woorden: alleen degene die denkt iemand te moeten verbeteren is degene die fout zit.

Sunneklaas
Romāns Vainšteins
#1987
Kijk, het hele idee dat je 'kansarme asielzoekers' of tenminste het echt onterechte onderdeel daarva...

Kom je toch weer bij mijn caloriearm-dieet of waterdicht zwemvestidee uit.

esims2.0
Sunneklaas
#1988
De Spellingwet is alleen van toepassing op scholen en de overheid, daarbuiten wordt zij slechts gead...

Ga maar eens bij de krant werken. 'Acccoord' komt er niet door, net als electriciteit.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#1987
Kijk, het hele idee dat je 'kansarme asielzoekers' of tenminste het echt onterechte onderdeel daarva...

Zucht, onverbeterlijk bewust ongeinformeerd. De banden zijn aangehaald, enkele honderden zijn ook per vliegtuig teruggestuurd en een ander deel taait zelf af voor ze worden opgehaald

Raul Alcala
Sunneklaas
#1988
De Spellingwet is alleen van toepassing op scholen en de overheid, daarbuiten wordt zij slechts gead...

Accoord, heb het geaccordeerd 

esims2.0
Raul Alcala
#1991
Zucht, onverbeterlijk bewust ongeinformeerd. De banden zijn aangehaald, enkele honderden zijn ook pe...

En die andere twee zitten bij Romans in het keukenkastje. Want open grenzen.

Romāns Vainšteins

Jammer alleen dat 'uithongeren en in zee dumpen' maar lastig aan beleid te koppelen valt. Zoiets zeggen van haha kijk mij eens choqueren is 'lollig' maar gek genoeg om zoiets openlijk te roepen zijn er maar weing, laat staan het miniscule aantal dat je uitrust met een bivakmuts, chloroform en tiewraps die het echt doen gaan.

beetje 'genoeg is genoeg, vol is vol' roepen, wat mensonterende zinnetjes hier en daar op fora. Dat is het. Of zijn er al kelderclubjes en staat er een datum?

Romāns Vainšteins

En: enkele honderden? Maken jullie je daar dan zo druk over?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
esims2.0
#1993
En die andere twee zitten bij Romans in het keukenkastje. Want open grenzen.

Keukenkastje, keukenkastje? Het zijn geen loodgieters, het zijn allemaal ingenieurs en tandartsen!

Romāns Vainšteins

De veiligelanders waar iedereen zo hysterisch over doet zijn er pakweg 3000. Wat knap van Wilders dat hij deze groep in de beeldvorming omgetoverd heeft in een draak met miljoen koppen. En ja, dat zegt een hoop over de aanhang.

Sunneklaas
esims2.0
#1990
Ga maar eens bij de krant werken. 'Acccoord' komt er niet door, net als electriciteit.

Er staan zat spel'fouten' in de krant, en daarnaast hanteren ze ook verschillende spellingen, met name op het gebied van wel of niet een tussen-n. Sterker nog: de NOS ging pas verleden jaar over op de Groene spelling

Romāns Vainšteins

Veel penibeler voor het kabinet dan asielmigranten nu is dat de beschermde status voor Oekrainers een jaar verlengd is. Dat gegeven zorgt voor een enorme molensteen om de nek van de asielminister.

Sunneklaas
Romāns Vainšteins
#1994
Jammer alleen dat 'uithongeren en in zee dumpen' maar lastig aan beleid te koppelen valt. Zoiets zeg...

Nog geen datum nee, er zijn te veel mensen zonder oplossingen die tegen zijn. Die accepteren maar dat uitgeprocedeerde terroristen niet terug gestuurd kunnen worden. "Maar het probleem, meneer, dat blijft."

1 2 ... 80 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.