Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 92 ... 285 286
kraamhol
Il Leopardo della Primavera
#2275
Ja, valt me op dat CDA echt een totaal andere koers heeft gekozen dan een paar jaar terug. Goede zet...

De oppositie is ook gewoon een sterrenensemble. Iets in mij zegt me dat deze tijd het beste is wat ned kon overkomen. Als ie niet te lang duurt, maar ik heb vertrouwen dat de oppositie niet eens nodig is deze fascistenbende te laten vallen.

esims2.0
kraamhol
#2276
De oppositie is ook gewoon een sterrenensemble. Iets in mij zegt me dat deze tijd het beste is wat n...

Zei kraam wiens matties op de Westbank huishouden. Dat we het allemaal wel in het juiste perspectief zien.

Romāns Vainšteins

Zo hey, die Schoof is wel een enorm ruggengraatloze pannenkoek zeg, wat een ongelofelijke meningloze sidderaal is dat dan? Vergeleken met hem is Omtzigt Ghandi joh.

Romāns Vainšteins

Oppositie : neem afstand van die praat!

Wilders: zeg dat ze de tering kunnen krijgen!

Schoof: eueueueuh (denkt waar de f*ck ben ik beland?!?)

Romāns Vainšteins

Staat nu gewoon in een Donald Duck pak uit te leggen dat hij geen eend is. Een interview waarin Sifan Hassan hem voor pussy uitmaakt zou hem nu al richting bijthoutje kunnen brengen, die wallen zijn groter dan de kassen van een sneeuwuil joh.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#2280
Staat nu gewoon in een Donald Duck pak uit te leggen dat hij geen eend is. Een interview waarin Sifa...

Ik wil leven als Donald Duck. Zonder broek, en zonder jou!

Romāns Vainšteins

Het staat je vrij: doe het dan!

Il Leopardo della Primavera

Whahahaha die Wilders maakt Schoof nu uit voor slappe hap, hilarisch dit

SprintMaster

Het zal wel van incident naar incident gaan omdat Wilders alles wat hem tegenstaat maximaal gaat opblazen op zijn megafoon Twitter. Dat zagen we net al gebeuren. Vraag ook maar eens aan Gert Leers (minister van asiel) uit Rutte 1.

Leers geeft toe: Onder druk gezet door Wilders | RTL Nieuws | RTL.nl

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Pijnlijk om te zien dit toch? Een premier met de uistraling van een stuurloos stuk nat gedraaid wc papier.

Het is zó enorm tenenkrommend dat ik hem liever een masker zie afgooien met de woorden 'Ja! Fuck it, ik ga me niet meer verbergen' en dan zijn shirt opentrekkend die een vers gezette tattoo #PVV4EVAH! toont. 'Ik ben vanochtend lid geworden, hoofddoekjes zíjn voor de regen en Allah ís een loser, kijk naar boven, daar komt de zon!!!' 'Wroeghhahahahaha'.

Romāns Vainšteins

Maar voor zoiets gebeuren kan mag hij eerst een uurtje uithuilen en wat op een croissantje kauwen. 14:00 gaat deze komedie verder.

Romāns Vainšteins

Geweldig natuurlijk hoe Wilders zijn eigen kabinet vloert: net zoals 'pannenkoek' van Basten destijds gaat Dick 'Slappe Hap' Schoof niet snel van dit label afkomen.

Wat ook meteen zeker is: hij is niet op voorspraak van Wilders aangetreden maar uit de (gezamelijke?) koker NSC/VVD gekomen. Lientje wist pas wie het was toen ie aangaf premier te gaan worden gok ik zo.

Romāns Vainšteins

Slappe Hap is nu een lamme, huilende Donald die zichzelf probeert te overtuigen geen eend te zijn. Inclusief het gevoel dat hij daar zonder broek staat.

Romāns Vainšteins

Yesilgöz brandt ondertussen tegelijk de oppositie en Wilders af op twitter en smeekt om het over de inhoud te hebben. Extra gas vanuit de oppositie dus om Schoof nóg meer te laten stamelen en Wilders schuimbekkend te laten tweeten en sputteren. Sowieso is haar sneer richting de oppositie 'dit helpt het land niet verder' vrij naïef. Nee, Sherlock, ze willen dit kabinet laten vállen, had je gehoord van die moties? 

Laatst gewijzigd
esims2.0

En dan heb jij gewonnen Romans? Want maar weer doorgaan met asielzoekers rondtoeren en proppen in hotels?

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Die Yesilgöz is me toch een trut met een hele dikke boterberg op haar hoofd. 

Romāns Vainšteins

Iedereen wint wanneer dit kabinet ter ziele stort, die hele Wilders is nu al volkomen gek geworden met zijn premier en coalitiegenoten uitfoeteren. Die is het padje volkomen af: dat kanaleneilandbetoog van gisteren gaf het haarfijn weer, het is een persoonlijk trauma waarop hij zijn politieke carriere stoelt en daardoor, in volkomen isolatie, is hij doorgedraaid.

SprintMaster

Het artikel uit de krant dat Agema tweette lag voor de neus van Wilders. Hier het bewijs:

"Wilders noemt Yesilgöz een leugenaar. De tweet zou niet vanuit Wilders komen. Maar wat ligt daar op zijn bureau? Precies het artikel wat Agema heeft getweet. 

De PVV wil zsm een einde maken aan dit kabinet." 

(1) Wilders - Search / X

Via M_Wolthers.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#2282
Het staat je vrij: doe het dan!

Ah nee joh. We hebben slechts een andere interpretatie over hoe een Donald Duck pak eruit ziet. 

Maar het gaat nu dus over een tweet van Halalsema die meent op te moeten komen voor Lala van de PvdA, omdat ze een hoofddoekje draagt. En nu wenst Frans - ik spreek ook boeren, Franse wijnboeren, met brie - Timmermans een hoofdelijke stemming om la Fleur weg te bonjouren? Tis wel een ballenbak hoor, iedereen vol op het orgel en op de Twitter tour. Snap ik niets van en valt me tegen van Wilders. Kan na afloop wel. Ook hoe hij richting Schoof uitviel. Nergens voor nodig.

En de focus van links ligt niet geheel onverwacht op discriminatie, vrouwen met hoofddoekjes en omvolking. Na de kapotte platen van Schoof als antwoord hierop de kapotte platen van de ministers.

Zo hebben ze allemaal nu onderhand al een krasje.

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Volgens RTL Nieuws liepen de emoties hoog op tijdens de half uur schorsing vanmiddag n.a.v. de tweet van vice premier Agema. 

"De emoties bij vicepremier Fleur Agema (PVV) zijn vanmiddag hoog opgelopen tijdens het ingelaste overleg tussen premier Dick Schoof en de andere vicepremiers. Dat zeggen ingewijden tegen de politieke redactie van RTL Nieuws. "Huilen en stemverheffing."
Het debat over de regeringsverklaring werd vanmiddag stilgelegd omdat Agema een X-bericht had geplaatst met wat lijkt op kritiek richting de Amsterdamse burgemeester Femke Halsema en het dragen van een hoofddoek. Dat X-bericht leek in strijd met eerder uitlatingen van premier Schoof en dus de eenheid van kabinetsbeleid."

Hoogoplopende emoties in overleg Schoof en vicepremiers: 'Huilen en stemverheffing' | RTL Nieuws | RTL.nl

 

Il Leopardo della Primavera

Maar Dick wenst ons wel allemaal een mooie sportzomer jongens!!!

esims2.0

Zouden die groene wegen nu ook door de stikstof komen?

Romāns Vainšteins

Die Agema is duidelijk ook niet het helderste licht op aarde.

overigens het niet zij maar BFF's Faber & Klever die hoofdelijk op de guillotine moeten van Timmerman, Raul. Nuances tellen.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Dat mestdebat was overigens ook hilarisch. Adema heeft gewoon een prima plan neergelegd waar zelfs de VVD en CDA zich achter hebben geschaard, simpelweg omdat er geen andere oplossing is. Natuurlijk denkt de BBB dat het wel anders kan omdat de LTO - die boeren heeft opgeroepen de regels vanuit Brussel te negeren - denkt dat het anders kan. De LTO heeft zich al vaak zat bewezen als een niet al te betrouwbare organisatie, en in dit geval is het ook simpelweg een 'wij van WC-eend' verhaal waar elke politicus zo doorheen zou moeten prikken. 

Het grotere probleem is dat boeren nu nog niet weten waar ze aan toe zijn, en dat elk nieuw plan vanuit de BBB naast minder effectief ook nog maanden gaat duren voordat het uitgevoerd kan worden. De partij die het zo goed voor heeft met de boeren laat ze op dit moment lekker stikken in hun eigen mest door expres de boel onduidelijk te houden.

Overigens ook grappig: Wiersma beweert dat ze er te kort zit om concrete antwoorden te hebben, maar kan natuurlijk wél het plan van Adema afschieten. De bigagrolobbypartij in full effect.

Klootje Kriekeljon

Eergisteren van begin tot lunchpauze gekeken, gisteren niets gezien. 

Bosma is een geweldige kamervoorzitter.
Openingpraatje Schoof was prima, wat links er ook in mist. Openingspraatje Timmermans was prima, wat rechts er ook van vindt. Achterbannen zullen zich gehoord en vertegenwoordigd hebben gevoeld.
Eigenlijk alles wat daarna kwam was een grote kleuterschool. Wilders, Timmermans, Van der Plas, Jetten, Dijk, van Baarle, Dassen, Baudet. Het is echt om te janken, over heel de breedte. Een paar uitzonderingen: Eerdmans, bleef neutraal. Bikker, Bontenbal en Ouwehand waren prima.

 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 92 ... 285 286

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.