6 teampunten BK + 4 punten JK + 2 punten AK.
Had hij vandaag de rit gewonnen, dan waren het zelfs 20 punten geweest (2 extra in zowel AK als JK door Tiberi te wippen plus 4 punten voor 3e plek BK) en hadden alle Lotto's morgen 9 teampunten gehad.
Kaarten zijn nog niet definitief geschud, maar dat is wel echt kloten om precies de verkeerde dure klassementsmannen te hebben ja. Carapaz wat mij betreft vandaag eigenlijk de grootste tegenvaller, in de zin dat dit normaliter een etappe naar zijn stijl is.
En die dekselse Mas zit er toch weer fris en fruitig bij. Er komt een Vuelta dat 'ie wel gaat tegenvallen, en dan ga ik m'n gram halen - dan weet men dat alvast!
Ik kies denk ik voor Almeida op dat plekje (8 AK + 1 BK), overigens heb ik Tiberi er ook al bij (6 JK + 4 AK). Beetje risicomijdend gedrag, om inderdaad die 50/50 van VLab versus Alpecin uit de weg te gaan.
Almeida zal maar 8 pt hebben (geen BK punten). Maar snap je wel. Tiberi heb ik niet.
Ik ga al niet helemaal wild door bv Kuss ipv Van Eetvelt te zetten, dus ga denk ik toch het gokje wagen met Affini ;-) of ik slaap er nog een nachtje over.
Vertelt Martinez doodleuk in etappe 4 dat hij pas een week geleden opgeroepen werd voor de Vuelta. En Bora heeft de hele tijd lopen communiceren dat ze 3 kopmannen hadden. Erg pijnlijk zo'n dure knecht. Die neem ik nooit meer mee als er (andere) kopmannen zijn. Kan nog wel wat puntjes halen, maar daarvoor had ik ook lipowitz kunnen nemen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.