Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 65 ... 104 105
ditisdavid

Kron top-15 op een bergaankomst?!

Yates, Carapaz, Skjelmose en Poole in geen velden of wegen, als dat niet enigszins bijtrekt kom ik mannetjes tekort in de bergen. Desondanks wel gestegen naar een zilveren bekertje.

Ragnar Lolbroek

Ai ai Richie, Adam, Carlos

ditisdavid

Van Eetvelt pakt gewoon 12 punten als vuller morgen, had ik toch ook niet aan zien komen vooraf aan de ronde.

HaagseHaas

Zo de kaarten zijn geschud en er is een en ander duidelijk.  Ik had 30 keer heen en weer geklikt tussen Riccitello en Van Eetveld voor de bank, maar uiteindelijk Riccitello meegenomen, volgende keer allebei. Ook  interessant om Kron zo makkelijk mee te zien gaan.

Laatst gewijzigd
wessel2105

Na een matige start met mijn volle blik op tarling en Co wat niet goed uitpakte nu dan toch mijn eerste semi succesje met van Eetvelt nu nog hopen dat hij dit kan doorzetten

oli4g

Kron verrassend sterk.. maar had beter zijn benen gespaard en wat achterstand gepakt. 

Van Eetvelt ook heel sterk, heel benieuwd of hij het 3 weken kan volhouden. Als hij niet te vroeg juicht pakt hij wellicht de overwinning + witte trui. 

Roglic, Mas en Almeida voorlopig de 3 beste lijkt me.

Georgeske
ditisdavid
#1603
Van Eetvelt pakt gewoon 12 punten als vuller morgen, had ik toch ook niet aan zien komen vooraf aan...

Pakt die sowiso 12ptn morgen? Dan stel ik die beter op ipv Hermans 😊

NielsH97

Met 184 punten 13% gezakt naar 84%.. Richie, Cian, Adam, Carlos en Kuss in mindere mate niet op de afspraak. Jammer dit.

Roglic sterker dan verwacht.

ditisdavid
Georgeske
#1607
Pakt die sowiso 12ptn morgen? Dan stel ik die beter op ipv Hermans 😊

6 teampunten BK + 4 punten JK + 2 punten AK.

Had hij vandaag de rit gewonnen, dan waren het zelfs 20 punten geweest (2 extra in zowel AK als JK door Tiberi te wippen plus 4 punten voor 3e plek BK) en hadden alle Lotto's morgen 9 teampunten gehad.

Wiwawout
ditisdavid
#1609
6 teampunten BK + 4 punten JK + 2 punten AK. Had hij vandaag de rit gewonnen, dan waren het zelfs 2...

.

Laatst gewijzigd
ditisdavid
oli4g
#1606
Kron verrassend sterk.. maar had beter zijn benen gespaard en wat achterstand gepakt.  Van Eet...

Kron mag nu gewoon gaan knechten voor Van Eetvelt lijkt me, dus dat gaat ook bij aanklamppuntjes blijven voorlopig.

KV

Morgen 6 sprinters + Rog/Lenny.

Voor 9de plekje wordt Affini of Q Hermans wel een belangrijke keuze: de ene zal 16 punten pakken, de andere 0.

Sambonhof

Ik heb Yates geselecteerd in plaats van Almaida, want "ze zijn zo'n beetje even goed en dat scheelt me 500k". Nu al spijt van mijn gedachtengang. 

Ben Nihilisty
NielsH97
#1608
Met 184 punten 13% gezakt naar 84%.. Richie, Cian, Adam, Carlos en Kuss in mindere mate niet op de a...

Kaarten zijn nog niet definitief geschud, maar dat is wel echt kloten om precies de verkeerde dure klassementsmannen te hebben ja. Carapaz wat mij betreft vandaag eigenlijk de grootste tegenvaller, in de zin dat dit normaliter een etappe naar zijn stijl is. 

En die dekselse Mas zit er toch weer fris en fruitig bij. Er komt een Vuelta dat 'ie wel gaat tegenvallen, en dan ga ik m'n gram halen - dan weet men dat alvast! 

Ben Nihilisty
KV
#1612
Morgen 6 sprinters + Rog/Lenny. Voor 9de plekje wordt Affini of Q Hermans wel een belangrijke keuze...

Ik kies denk ik voor Almeida op dat plekje (8 AK + 1 BK), overigens heb ik Tiberi er ook al bij (6 JK + 4 AK). Beetje risicomijdend gedrag, om inderdaad die 50/50 van VLab versus Alpecin uit de weg te gaan.

kevinraar

maar 183 punten gehaald had yates als kopman en alleen van eetvalt mas landa kuss en skjelmose in de punten en fortunato niet opgesteld dacht goed team te hebben vandaag stellen de meeste teleur vooral rodriquez en yates

KV
Ben Nihilisty
#1615
Ik kies denk ik voor Almeida op dat plekje (8 AK + 1 BK), overigens heb ik Tiberi er ook al bij (6 J...

Almeida zal maar 8 pt hebben (geen BK punten). Maar snap je wel. Tiberi heb ik niet.

Ik ga al niet helemaal wild door bv Kuss ipv Van Eetvelt te zetten, dus ga denk ik toch het gokje wagen met Affini ;-) of ik slaap er nog een nachtje over.

NielsH97
Ben Nihilisty
#1614
Kaarten zijn nog niet definitief geschud, maar dat is wel echt kloten om precies de verkeerde dure k...

Ja pijnlijk dat het een grote hap uit het budget is Yates en C. Rodriguez die niet leveren.

jenzrscl
ditisdavid
#1611
Kron mag nu gewoon gaan knechten voor Van Eetvelt lijkt me, dus dat gaat ook bij aanklamppuntjes bli...

Of kron kan in ettape 6 mee gaan in vlucht voor rode trui ;)

kevinraar

mij team voor morgen

van aert

groves

aberasturi

vacek

marit

canal

van eetvelt

kuss

martinez

De Tourminator

Lennert moet morgen gewoon even met de tussensprint paar punten halen zodat hij daar wat in stijgt. En dan met de sprint gewoon weer meedoen. 

Ben Nihilisty
KV
#1617
Almeida zal maar 8 pt hebben (geen BK punten). Maar snap je wel. Tiberi heb ik niet. Ik ga al niet...

Ah inderdaad, bergklassement was nog niet bijgewerkt denk ik. En tja, 8 is ineens nog maar de helft van 16; je brengt me in de verleiding om Affini er ook in te klikken ;)

Poule d'Or

Vertelt Martinez doodleuk in etappe 4 dat hij pas een week geleden opgeroepen werd voor de Vuelta. En Bora heeft de hele tijd lopen communiceren dat ze 3 kopmannen hadden. Erg pijnlijk zo'n dure knecht. Die neem ik nooit meer mee als er (andere) kopmannen zijn. Kan nog wel wat puntjes halen, maar daarvoor had ik ook lipowitz kunnen nemen.

mirkodek

Dilemma voor morgen, één plekje over: Vacek mee (gaat ie sprinten?), Kuss voor de teampunten van WvA of Narvaez (gaat hij zich mengen in de sprint na z'n val?)?

Wim Peters
rodelantaarn1
#1566
Haha rustig aan Wim, 1x is genoeg. Ik zou zelf voor McNulty en Eetveld gaan.

Voor Ricci en Eetveld gegaan! 

1 2 ... 65 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.